Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> BMW E36 Compact 340ti V8, Księża się bili który ma święcić
jackolus
post Sat, 10 Aug 2013 - 13:13
Post #41


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





CYTAT(Qulek @ Sat, 10 Aug 2013 - 12:22) *
Sleeper świetny. V8 w Compactcie to jest dobry pomysł smile.gif z ciekawości (może być na pw), kto w Kielcach takie spawy uskutecznia ?? wink.gif

Dibed-Al / Dibed-Aluminium / OLA-Parts
Często zmieniają nicki z racji fali zadowolenia w komentarzach na allegro, szczególnie "dobrze" wychodzą im dystanse.

V8 w Compakcie to nie jest dobry pomysł tongue.gif ale jak już się zrobiło to niech zostanie, z domu go nie wygonię.
Oprócz kompresora jest jeszcze jeden motyw:
Moja magiczna pompa oleju i miska prawdopodobnie zapnie się na S62B50 bez żadnej rzeźby.
Niestety ten silnik jest nieproporcjonalnie drogi do swoich osiągów więc trzeba to na spokojnie przekalkulować.


--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 10 Aug 2013 - 13:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
swiety93
post Sat, 10 Aug 2013 - 13:50
Post #42


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007
Skąd: Tarnów





Czy to jest ta bmw co z Kanią robiłeś miskę ? Jeśli tak to widziałem patenty tych wirtuozów z kielc na żywo, szkoda że nie dałeś fotki miski olejowej , gdzie brakowało spawu i była dziura oraz pospawanego koła zamachowego wink.gif Projekt widzę przemyślany, zrobiony jak należy - w ile to się buja do 100 ?


--------------------
Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackolus
post Sat, 10 Aug 2013 - 15:58
Post #43


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





Tak, to jest ta słynna miska smile.gif
Nie mam zbyt wiele zdjęć z Kielc bo od razu wszystko rozpruwaliśmy, ale co mam to wrzucę - pierwszy post uaktualniony.
Do setki nie robiłem testów bo spiek ślizgał przy mocnym przebijaniu. To druga porażka tego projektu, był robiony przez super specjalistę, a po pomiarach okazało się że spieki są położone nierównolegle.

Co do przyspieszenia to realnie nie pisząc bajek +/- 5 sekund , jeśli lepiej to będę w siódmym niebie. Teraz dostałem ten długi dyfer więc setkę będę miał na dwójce, momentu w pierony więc może coś to da.


Czekam na smoka od Piotrka, a wyjechał na urlop więc chwilę mi zejdzie.
Wszyscy mnie męczą żebym podjechał na spota a jak mam teraz wszystko rozgrzebane to bez sensu składać na pałę, żeby tylko sobie pojeździć - robota na dwa razy tylko po to żeby się pochwalić jak jedzie na wprost... głupota.

Gdzieś za 2 tygodnie będzie smok a razem z nim ciśnienie na grubych lewych zakrętach, wtedy mogę ładować ronda i kreski kto z kim chce.


--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Mon, 12 Aug 2013 - 21:59
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Nasadka i " świeży " olej rozbiły bank...czy oni naprawdę liczyli na to że odbierzesz to auto z uśmiechem na twarzy?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 24 Aug 2013 - 19:53
Post #45


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





dlaczego dlugie przelozenie w tylnym moscie napedowym?
''Wiatrak elektryczny 17" z termostatem'' wiatrak z termostatem?
ciekawi mnie dlaczego zostawiles uklad ABS.
''Camber plates 3D autorskiej produkcji na tyle
Brak jakichkolwiek elementów gumowych, wszędzie poliuretan by Deuter Olkusz 75-95 Sha
Wszystkie rozpórki jakie tylko się dało tj. Xbrace , przednia tunelu skrzyni, tylna wału, przednia górna kielichów, tylna kielichów''
te elementy na zdjeciach tez bym obejrzal.
95ash to nie jest juz robienie recznego mixu i praca w kombinezonie? 85ash byl jak kamien juz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackolus
post Sat, 24 Aug 2013 - 20:31
Post #46


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





CYTAT(raich @ Sat, 24 Aug 2013 - 19:53) *
dlaczego dlugie przełożenie w tylnym moscie napedowym?

Jak masz stały moment od 1 do 6tys to nie tracisz czasu na niepotrzebną zmianę biegu.
Ponadto aktualne przełożenie uniemożliwia ganianie po autostradzie.
I nie most tylko dyfer, jeśli jesteśmy tacy dokładni wink.gif

CYTAT(raich @ Sat, 24 Aug 2013 - 19:53) *
''Wiatrak elektryczny 17" z termostatem'' wiatrak z termostatem?

Skrót myślowy, zakładam że wiesz o co chodzi.
Dla czepialskich zaraz poprawię

CYTAT(raich @ Sat, 24 Aug 2013 - 19:53) *
ciekawi mnie dlaczego zostawiles uklad ABS.

To jest auto na ulicę a nie na tor. W przyszłości będą duże heble, a ja lubię ABS

CYTAT(raich @ Sat, 24 Aug 2013 - 19:53) *
''Camber plates 3D autorskiej produkcji na tyle
Brak jakichkolwiek elementów gumowych, wszędzie poliuretan by Deuter Olkusz 75-95 Sha
Wszystkie rozpórki jakie tylko się dało tj. Xbrace , przednia tunelu skrzyni, tylna wału, przednia górna kielichów, tylna kielichów''
te elementy na zdjeciach tez bym obejrzal.

Wczołgam się pod auto i uaktualnię pierwszego posta.
Cambery na tyle robione dzięki uprzejmości Szwedów, gdyż żaden polski majster nie chciał się podzielić wiedzą.
Działają na zasadzie śrub mimośrodowych, patent jest już popularny i wiele osób go posiada.
Rozpórki to akcja "kup i załóż"

CYTAT(raich @ Sat, 24 Aug 2013 - 19:53) *
95ash to nie jest juz robienie recznego mixu i praca w kombinezonie? 85ash byl jak kamien juz.

Moja praca w tym temacie zamknęła się w mailu "Dzień dobry, poproszę twardość 95".
Jaka jest technika produkcji - odsyłam do Deuter Olkusz.
95 jest tylko na wahaczach, wszędzie indziej 75.
Gumowe pozostało tylko ucho dyfra, reszta jak wyżej.


--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Morfeusz
post Mon, 26 Aug 2013 - 18:22
Post #47


Super User
Dołączył: Fri, 26 December 2008
Skąd: Płońsk





CYTAT(jackolus @ Wed, 07 Aug 2013 - 15:32) *

________________________________________________
Filmy:


Kiedyś pojawią się tu filmiki, najpierw trzeba kupić GoPro lub zatrudnić przechodnia kamerzystę.


a póki co... rezerwuję na zaś.




Jakiś już chyba jest wink.gif


--------------------
No Blow OFF-No Blow JOB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackolus
post Mon, 26 Aug 2013 - 18:44
Post #48


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





Ten filmik to wstyd , a niech Cię że go znalazłeś tongue.gif
Kręcony na hamowni p. Sołowowa tuż po wyjeździe od Dibedów , wyszło mu wtedy 264konie i chyba 390Nm - wielki szacun jak na specyfikację na jakiej to wykręcił.
Co następuje:
olej przelany o 1,5litra więc korby pewnie uderzały o taflę oleju, stare czarne świece które nie miały przerw, wywalony olej spod klawiatury który zalał gniazda świec, stożek o średnicy 30mm mniejszej niż przepływka, no i wydech o świetle jak w pierwszym poście + dziura grubości kciuka przed sondą gratis smile.gif


Poniżej jeszcze jeden z zimy po pierwszym ponownym odpaleniu, był problem z podciśnieniem i średnio szczelnym wydechem ale w końcu mechanicznie działało.



Oba filmiki kręcone telefonem więc jakość dźwięku taka se.

P.S.
Dalej nie mogę się doprosić o smoka pompy oleju więc auto stoi bez sensu...


--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Tue, 27 Aug 2013 - 08:51
Post #49


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Nie wiele słychać co się chowa z przodu smile.gif


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Tue, 27 Aug 2013 - 16:13
Post #50


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Pokaż jakiś aktualny film, bo na tych dwóch to auto chodzi jakby miało r6 co najwyżej. Zajebiście się można naciąć smile.gif


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackolus
post Tue, 27 Aug 2013 - 16:32
Post #51


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





CYTAT(Pan. B @ Tue, 27 Aug 2013 - 16:13) *
Pokaż jakiś aktualny film, bo na tych dwóch to auto chodzi jakby miało r6 co najwyżej. Zajebiście się można naciąć smile.gif

Bo końcowy tłumik jest z M3, dlatego się "drze" a nie bulgota. Ale na żywo trudno się pomylić, pewnie kwestia nagrania.

Nie wiedziałem jak będzie gadać, a Alpina B8 w oryginale miała właśnie taki tłumik i na tym się wzorowałem.
Tak jak pisałem w pierwszym poście, kiedyś będzie 2x magnaflow ale to fanaberia i do tego droga, więc jeszcze trochę poczeka.

Auto nie jeździ przez brak smoka pompy oleju, musi być przesunięty asymetrycznie bo stary potrafił powietrza zassać na grubych lewych winklach.
Kontakt z wykonującym zupełnie się urwał... a on miał projekt.


--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Tue, 27 Aug 2013 - 17:21
Post #52


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Nie no nawet na nagraniu brzmi ewidentnie jak V8, a że kiepskiej jakości to inna kwestia. Mierzyłeś jakieś czasy tym autem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 27 Aug 2013 - 18:23
Post #53


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





nie chce nikogo bronić ale nie raz po remoncie nowy olej po 200 km był jak smoła smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackolus
post Tue, 27 Aug 2013 - 18:32
Post #54


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





CYTAT(joker @ Tue, 27 Aug 2013 - 17:21) *
Nie no nawet na nagraniu brzmi ewidentnie jak V8, a że kiepskiej jakości to inna kwestia. Mierzyłeś jakieś czasy tym autem?

Czasy niemiarodajne bo spiek ślizgał, to pierwszy sezon auta i jak widać choroby wieku dziecięcego są nieubłagane.
I tak najszybszy nigdy nie będę więc czym się stresować, na żywo gada zacnie i ronda zjada bokiem - reszta to tylko dodatek smile.gif

W towarzystwie dzisiaj pojawiło się GoPro HD3 więc jak tylko złom się poskłada to się ogarnie sensowny film z dobrym dźwiękiem.

CYTAT(hz10 @ Tue, 27 Aug 2013 - 18:23) *
nie chce nikogo bronić ale nie raz po remoncie nowy olej po 200 km był jak smoła smile.gif

Możliwe, ale jakość oleju przy kieleckim swapie to był najmniejszy problem smile.gif
A był chyba taki dobry, że wlali go więcej co by lepiej jeździł. (pojemność układu właściwa to ok. 7 litrów, a wlali 8,5 - rispekt )


--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Tue, 27 Aug 2013 - 18:55
Post #55


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(jackolus @ Tue, 27 Aug 2013 - 16:32) *
Bo końcowy tłumik jest z M3, dlatego się "drze" a nie bulgota. Ale na żywo trudno się pomylić, pewnie kwestia nagrania.

komorowo-przelotowy? z modelu e36 w wersji m3?
mozesz cos wiecej o nim napisac?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackolus
post Tue, 27 Aug 2013 - 20:32
Post #56


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





CYTAT(raich @ Tue, 27 Aug 2013 - 18:55) *
komorowo-przelotowy? z modelu e36 w wersji m3?
mozesz cos wiecej o nim napisac?

Na 2/3 długości znajduje się perforowana rura z wygłuszeniem -> przelotowy
Na 1/3 od końca jest przegroda (komorowy)
Nie ma klapek jak przy 2.8, który w mojej opinii jest beznadziejnym rozwiązaniem bo jest wzdłużnie niesymetryczny (przelotowy dla prawej rury, komorowy dla lewej - klapka sterowana podciśnieniem steruje przepływem przez zamykanie przelotu )

Poniżej fotka z teilekatalog Alpina B8 4.6
Tłumik końcowy dokładnie ten sam co w S50, dlatego się na niego zdecydowałem.


Poza tym bawarskie fałki są wrażliwe na zupełnie odetkany wydech.
Na przelocie grzmią fajnie ale nie jadą - na filmiku z hamowni z Kielc Compact był na dwóch przelotowych (Vw Touareg + Audi A8)
Na drugim (ten bez zderzaka) na dwóch: końcowym M3 i środkowym H-Pipe, który aktualnie został wycięty bo auto było zbyt ciche.

Wydech zrobiony przez brata, spasowany super (tłumik jest ogromny i trzeba było sporo się gimnastykować żeby się zmieścił do E36 short edition smile.gif ).
Po ostatecznej decyzji w sprawie dalszych modyfikacji będzie inny, planuje wygraną w totka więc już niedługo biggrin.gif


--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Tue, 27 Aug 2013 - 22:38
Post #57


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(jackolus @ Tue, 27 Aug 2013 - 18:32) *
Czasy niemiarodajne bo spiek ślizgał, to pierwszy sezon auta i jak widać choroby wieku dziecięcego są nieubłagane.
I tak najszybszy nigdy nie będę więc czym się stresować, na żywo gada zacnie i ronda zjada bokiem - reszta to tylko dodatek smile.gif

Akurat jestem osobą, która nie ma napinki na cyfry smile.gif wiem co to frajda z jazdy i nie chodzi tu o udowadnianie że jest się "szybszym niż XXX".

Pytam z ciekawości, nawet przy tych chorobach, chyba, że na razie nie chcesz podawać. Fajnie jakbyś 100-200 podał smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NMR-Riders Kyle
post Wed, 28 Aug 2013 - 20:17
Post #58


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 May 2011
Skąd: Mrągowo





Wspaniały projekt - chyba każdy z nas z chęcią poganiał by taką zabawką...


--------------------
Simple is beautiful.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 29 Aug 2013 - 01:33
Post #59


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT
Wydech zrobiony przez brata, spasowany super (tłumik jest ogromny i trzeba było sporo się gimnastykować żeby się zmieścił do E36 short edition smile.gif ).
Po ostatecznej decyzji w sprawie dalszych modyfikacji będzie inny, planuje wygraną w totka więc już niedługo biggrin.gif


zmieścił Ci się tłumik ze zwykłej E36 do Compacta? Możesz wrzucić fotke jak to tam wygląda teraz?


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mieszczanin
post Thu, 29 Aug 2013 - 06:39
Post #60


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 November 2008
Skąd: Łódź





Jest ogień! Projekt sleeper, mogą się naciąc co bogotsze bubki w swoich cukierkowych samochodzikach!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 31 July 2025 - 10:14