![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
Sleeper świetny. V8 w Compactcie to jest dobry pomysł ![]() ![]() Dibed-Al / Dibed-Aluminium / OLA-Parts Często zmieniają nicki z racji fali zadowolenia w komentarzach na allegro, szczególnie "dobrze" wychodzą im dystanse. V8 w Compakcie to nie jest dobry pomysł ![]() Oprócz kompresora jest jeszcze jeden motyw: Moja magiczna pompa oleju i miska prawdopodobnie zapnie się na S62B50 bez żadnej rzeźby. Niestety ten silnik jest nieproporcjonalnie drogi do swoich osiągów więc trzeba to na spokojnie przekalkulować. -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
Czy to jest ta bmw co z Kanią robiłeś miskę ? Jeśli tak to widziałem patenty tych wirtuozów z kielc na żywo, szkoda że nie dałeś fotki miski olejowej , gdzie brakowało spawu i była dziura oraz pospawanego koła zamachowego
![]() -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
Tak, to jest ta słynna miska
![]() Nie mam zbyt wiele zdjęć z Kielc bo od razu wszystko rozpruwaliśmy, ale co mam to wrzucę - pierwszy post uaktualniony. Do setki nie robiłem testów bo spiek ślizgał przy mocnym przebijaniu. To druga porażka tego projektu, był robiony przez super specjalistę, a po pomiarach okazało się że spieki są położone nierównolegle. Co do przyspieszenia to realnie nie pisząc bajek +/- 5 sekund , jeśli lepiej to będę w siódmym niebie. Teraz dostałem ten długi dyfer więc setkę będę miał na dwójce, momentu w pierony więc może coś to da. Czekam na smoka od Piotrka, a wyjechał na urlop więc chwilę mi zejdzie. Wszyscy mnie męczą żebym podjechał na spota a jak mam teraz wszystko rozgrzebane to bez sensu składać na pałę, żeby tylko sobie pojeździć - robota na dwa razy tylko po to żeby się pochwalić jak jedzie na wprost... głupota. Gdzieś za 2 tygodnie będzie smok a razem z nim ciśnienie na grubych lewych zakrętach, wtedy mogę ładować ronda i kreski kto z kim chce. -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Nasadka i " świeży " olej rozbiły bank...czy oni naprawdę liczyli na to że odbierzesz to auto z uśmiechem na twarzy?
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
dlaczego dlugie przelozenie w tylnym moscie napedowym?
''Wiatrak elektryczny 17" z termostatem'' wiatrak z termostatem? ciekawi mnie dlaczego zostawiles uklad ABS. ''Camber plates 3D autorskiej produkcji na tyle Brak jakichkolwiek elementów gumowych, wszędzie poliuretan by Deuter Olkusz 75-95 Sha Wszystkie rozpórki jakie tylko się dało tj. Xbrace , przednia tunelu skrzyni, tylna wału, przednia górna kielichów, tylna kielichów'' te elementy na zdjeciach tez bym obejrzal. 95ash to nie jest juz robienie recznego mixu i praca w kombinezonie? 85ash byl jak kamien juz. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
dlaczego dlugie przełożenie w tylnym moscie napedowym? Jak masz stały moment od 1 do 6tys to nie tracisz czasu na niepotrzebną zmianę biegu. Ponadto aktualne przełożenie uniemożliwia ganianie po autostradzie. I nie most tylko dyfer, jeśli jesteśmy tacy dokładni ![]() ''Wiatrak elektryczny 17" z termostatem'' wiatrak z termostatem? Skrót myślowy, zakładam że wiesz o co chodzi. Dla czepialskich zaraz poprawię ciekawi mnie dlaczego zostawiles uklad ABS. To jest auto na ulicę a nie na tor. W przyszłości będą duże heble, a ja lubię ABS ''Camber plates 3D autorskiej produkcji na tyle Brak jakichkolwiek elementów gumowych, wszędzie poliuretan by Deuter Olkusz 75-95 Sha Wszystkie rozpórki jakie tylko się dało tj. Xbrace , przednia tunelu skrzyni, tylna wału, przednia górna kielichów, tylna kielichów'' te elementy na zdjeciach tez bym obejrzal. Wczołgam się pod auto i uaktualnię pierwszego posta. Cambery na tyle robione dzięki uprzejmości Szwedów, gdyż żaden polski majster nie chciał się podzielić wiedzą. Działają na zasadzie śrub mimośrodowych, patent jest już popularny i wiele osób go posiada. Rozpórki to akcja "kup i załóż" 95ash to nie jest juz robienie recznego mixu i praca w kombinezonie? 85ash byl jak kamien juz. Moja praca w tym temacie zamknęła się w mailu "Dzień dobry, poproszę twardość 95". Jaka jest technika produkcji - odsyłam do Deuter Olkusz. 95 jest tylko na wahaczach, wszędzie indziej 75. Gumowe pozostało tylko ucho dyfra, reszta jak wyżej. -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
________________________________________________ Filmy: Kiedyś pojawią się tu filmiki, najpierw trzeba kupić GoPro lub zatrudnić przechodnia kamerzystę. a póki co... rezerwuję na zaś. Jakiś już chyba jest ![]() -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
Ten filmik to wstyd , a niech Cię że go znalazłeś
![]() Kręcony na hamowni p. Sołowowa tuż po wyjeździe od Dibedów , wyszło mu wtedy 264konie i chyba 390Nm - wielki szacun jak na specyfikację na jakiej to wykręcił. Co następuje: olej przelany o 1,5litra więc korby pewnie uderzały o taflę oleju, stare czarne świece które nie miały przerw, wywalony olej spod klawiatury który zalał gniazda świec, stożek o średnicy 30mm mniejszej niż przepływka, no i wydech o świetle jak w pierwszym poście + dziura grubości kciuka przed sondą gratis ![]() Poniżej jeszcze jeden z zimy po pierwszym ponownym odpaleniu, był problem z podciśnieniem i średnio szczelnym wydechem ale w końcu mechanicznie działało. Oba filmiki kręcone telefonem więc jakość dźwięku taka se. P.S. Dalej nie mogę się doprosić o smoka pompy oleju więc auto stoi bez sensu... -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie wiele słychać co się chowa z przodu
![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Pokaż jakiś aktualny film, bo na tych dwóch to auto chodzi jakby miało r6 co najwyżej. Zajebiście się można naciąć
![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
Pokaż jakiś aktualny film, bo na tych dwóch to auto chodzi jakby miało r6 co najwyżej. Zajebiście się można naciąć ![]() Bo końcowy tłumik jest z M3, dlatego się "drze" a nie bulgota. Ale na żywo trudno się pomylić, pewnie kwestia nagrania. Nie wiedziałem jak będzie gadać, a Alpina B8 w oryginale miała właśnie taki tłumik i na tym się wzorowałem. Tak jak pisałem w pierwszym poście, kiedyś będzie 2x magnaflow ale to fanaberia i do tego droga, więc jeszcze trochę poczeka. Auto nie jeździ przez brak smoka pompy oleju, musi być przesunięty asymetrycznie bo stary potrafił powietrza zassać na grubych lewych winklach. Kontakt z wykonującym zupełnie się urwał... a on miał projekt. -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Nie no nawet na nagraniu brzmi ewidentnie jak V8, a że kiepskiej jakości to inna kwestia. Mierzyłeś jakieś czasy tym autem?
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
nie chce nikogo bronić ale nie raz po remoncie nowy olej po 200 km był jak smoła
![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
Nie no nawet na nagraniu brzmi ewidentnie jak V8, a że kiepskiej jakości to inna kwestia. Mierzyłeś jakieś czasy tym autem? Czasy niemiarodajne bo spiek ślizgał, to pierwszy sezon auta i jak widać choroby wieku dziecięcego są nieubłagane. I tak najszybszy nigdy nie będę więc czym się stresować, na żywo gada zacnie i ronda zjada bokiem - reszta to tylko dodatek ![]() W towarzystwie dzisiaj pojawiło się GoPro HD3 więc jak tylko złom się poskłada to się ogarnie sensowny film z dobrym dźwiękiem. nie chce nikogo bronić ale nie raz po remoncie nowy olej po 200 km był jak smoła ![]() Możliwe, ale jakość oleju przy kieleckim swapie to był najmniejszy problem ![]() A był chyba taki dobry, że wlali go więcej co by lepiej jeździł. (pojemność układu właściwa to ok. 7 litrów, a wlali 8,5 - rispekt ) -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
komorowo-przelotowy? z modelu e36 w wersji m3? mozesz cos wiecej o nim napisac? Na 2/3 długości znajduje się perforowana rura z wygłuszeniem -> przelotowy Na 1/3 od końca jest przegroda (komorowy) Nie ma klapek jak przy 2.8, który w mojej opinii jest beznadziejnym rozwiązaniem bo jest wzdłużnie niesymetryczny (przelotowy dla prawej rury, komorowy dla lewej - klapka sterowana podciśnieniem steruje przepływem przez zamykanie przelotu ) Poniżej fotka z teilekatalog Alpina B8 4.6 Tłumik końcowy dokładnie ten sam co w S50, dlatego się na niego zdecydowałem. ![]() Poza tym bawarskie fałki są wrażliwe na zupełnie odetkany wydech. Na przelocie grzmią fajnie ale nie jadą - na filmiku z hamowni z Kielc Compact był na dwóch przelotowych (Vw Touareg + Audi A8) Na drugim (ten bez zderzaka) na dwóch: końcowym M3 i środkowym H-Pipe, który aktualnie został wycięty bo auto było zbyt ciche. Wydech zrobiony przez brata, spasowany super (tłumik jest ogromny i trzeba było sporo się gimnastykować żeby się zmieścił do E36 short edition ![]() Po ostatecznej decyzji w sprawie dalszych modyfikacji będzie inny, planuje wygraną w totka więc już niedługo ![]() -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Czasy niemiarodajne bo spiek ślizgał, to pierwszy sezon auta i jak widać choroby wieku dziecięcego są nieubłagane. I tak najszybszy nigdy nie będę więc czym się stresować, na żywo gada zacnie i ronda zjada bokiem - reszta to tylko dodatek ![]() Akurat jestem osobą, która nie ma napinki na cyfry ![]() Pytam z ciekawości, nawet przy tych chorobach, chyba, że na razie nie chcesz podawać. Fajnie jakbyś 100-200 podał ![]() |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo ![]() |
Wspaniały projekt - chyba każdy z nas z chęcią poganiał by taką zabawką...
-------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
CYTAT Wydech zrobiony przez brata, spasowany super (tłumik jest ogromny i trzeba było sporo się gimnastykować żeby się zmieścił do E36 short edition smile.gif ). Po ostatecznej decyzji w sprawie dalszych modyfikacji będzie inny, planuje wygraną w totka więc już niedługo biggrin.gif zmieścił Ci się tłumik ze zwykłej E36 do Compacta? Możesz wrzucić fotke jak to tam wygląda teraz? -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 November 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Jest ogień! Projekt sleeper, mogą się naciąc co bogotsze bubki w swoich cukierkowych samochodzikach!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 31 July 2025 - 10:14 |