Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW E36 Compact 340ti V8, Księża się bili który ma święcić
Pan. B
post Thu, 08 Aug 2013 - 11:50
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





A fabrycznie w czym ten zamach siedział?
Te skrzynie sporo znoszą i są ogólnodostępne i tanie wiec to jest mega plus:)


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 08 Aug 2013 - 11:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jackolus
post Thu, 08 Aug 2013 - 13:35
Post #22


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





CYTAT(Pan. B @ Thu, 08 Aug 2013 - 11:50) *
A fabrycznie w czym ten zamach siedział?
Te skrzynie sporo znoszą i są ogólnodostępne i tanie wiec to jest mega plus:)

W niczym, to autorska konstrukcja smile.gif
Koronka rozrusznika to automat z E34 zestrugany żeby zejść z masy, żelazko to E36 M52B28 z rozbrojonego dwumasu (tylko górna część) też trochę zjechane ze ścianek, łącznik który jest dystansem to 100% autorska produkcja - jest skręcany a nie spawany.
Wszystko wyważane osobno a potem wszystko razem, odnośnie mocy to i tak najpierw poślizgnie się sprzęgło a nie je**ną śruby.



--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Thu, 08 Aug 2013 - 13:55
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Niezły patent. Ważne że działa.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Thu, 08 Aug 2013 - 14:01
Post #24


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Patent zacny. Jak zobaczyłem adapter to od razu byłem ciekaw jak sobie ze sprzęgłem poradzisz.

Kolor Imolarot II z czarnymi detalami(listwy, nerki itp. oraz ewentualnie szybami) robi super robotę. Macałem, widziałem. wink.gif


--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackolus
post Thu, 08 Aug 2013 - 15:00
Post #25


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





Cieszę się, że się podoba bo myślałem że to pierwsza rzecz za którą polecą hejty smile.gif
Chciałem wymienne żelazko przez spieka który bardzo je zużywa. Ze spieka już się wyleczyłem no ale zamach taki zostanie - chyba, że wygram w totka to dam do wytoczenia jednoczęściowy alu razem z koronką.

Motyw czerwono-czarny na bank zostaje - przecież wszystko mam czorne smile.gif brakuje tylko listew mpakietowych ale mam lepszy pomysł na inwestycję 4 stówek niż duperele dla ozdoby.
Lakier to akrylowa żałość po poprzednim właścicielu ale dzięki niemu buda nie zardzewiała więc się nie czepiam.
Będą poszerzenia do skrętu i lekkie elementy to się pomaluje hurtem całość.


--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Foinix
post Thu, 08 Aug 2013 - 15:30
Post #26


User
Dołączył: Mon, 09 November 2009
Skąd: Osby, Szwecja





CYTAT(jackolus)
Silnik:
M60B40 '99 ( V8 4.0 litra 32zawory ) powłoka Alusil (niewrażliwa na siarkę w paliwie)
W UK ostatni przebieg 78k mil.

Układ dolotowy:
Przepustnica 92mm
Największy stożek jaki ogarnęło allegro
Power rura i przegroda autorskiej produkcji

Układ wydechowy:
Wzorowany na Alpina E36 B8
Kolektory BMW X5 4,5" wewnętrznie przegrodzone na 4/2
Średnica od środka do końca 2x2,7"
X-Pipe
Końcowy tłumik komorowo-przelotowy BMW M3
Owinięty taśmą termoizolacyjną prawie na całej długości, początkowo taśma grafitowa, dalej włókno szklane

Układ wtryskowy:
Seria na jakiejś dziwnej bogatej mapie
(po 5min w garażu umierasz)


Moc po modyfikacjach: 305KM / 430Nm


jeśli twoje M60 przed modami trzymało serię czyli 285KM / 400Nm, to masz + 20KM i 30 Nm...

co to za mapa, że tak Ci zalewa paliwem ? (w sensie od kogo) może lepiej gąbkę ITG + wystroić to na DET III ?

gdzie hamowałeś ? masz jakiś wykres ?


btw... fajnie że to w końcu jeździ smile.gif


--------------------
Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackolus
post Thu, 08 Aug 2013 - 16:40
Post #27


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





Od samego początku był nad wyraz zdrowy, to nie żadne mody. Już w Kielcach wyszło bardzo dużo jak na warunki w których prawie silnika nie spieprzyli. Nie będę pisał długich postów bo nikt ich nie czyta tongue.gif
Po rozmowie ze Zdzichem to podobno nagminne w M60 że autoadaptacja szaleje przy luźnym wydechu.
Jak dostanę nowego smoka to podjadę na obciążeniową wiesz gdzie i wkleję wiarygodny wykres, może wyjdzie więcej bo wynik podany jest z lipnej maha.

Nie będę wyrzucał w błoto kasy na DETa , będzie EMU bo kompresor to nie moja bujna wyobraźnia tylko prędzej czy później się pojawi.
Roots'a nie zmieszczę, nie ma opcji.
Wiatrak wejdzie nisko w miejscu mocowania sprężarki klimatyzacji, specjalnie wszystko jest już przeniesione na stronę kierowcy a po drugiej jest pusto.
Mam już koło pasowe z dodatkowym paskiem właśnie na klimę, z niego będzie napęd.
Jak zmieści się szeroki ale niski IC to spoko, jak nie to grubsza sprawa bo woda idzie do bagażnika.

Taka sytuacja, klimatyzacja... miszcz fotoszopa


--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Foinix
post Thu, 08 Aug 2013 - 18:03
Post #28


User
Dołączył: Mon, 09 November 2009
Skąd: Osby, Szwecja





CYTAT(jackolus)
Jak zmieści się szeroki ale niski IC to spoko, jak nie to grubsza sprawa bo woda idzie do bagażnika.


jak w E32 V16 cool.gif i rozkład masy będzie lepszy laugh.gif

miejsce na kompresor spoko...


--------------------
Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Thu, 08 Aug 2013 - 18:17
Post #29


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





skrzynie getrag to nie koniecznie jest wytrzymala predzej zamontuj blizniacza zf. pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackolus
post Thu, 08 Aug 2013 - 19:08
Post #30


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





CYTAT(Foinix @ Thu, 08 Aug 2013 - 18:03) *
jak w E32 V16 cool.gif i rozkład masy będzie lepszy laugh.gif
miejsce na kompresor spoko...

to Ci się udało biggrin.gif Właśnie się boję żeby od tego cudownego rozkładu mas auto nie przewróciło się przodem rolleyes.gif Woda w bagażniku by pomogła ale już w aucie jest sauna więc chciałbym tego uniknąć.
Na fotce suszarka wyszła mi za duża, ogólnie elegancko się zmieści między silnik a podłużnicę, gorzej z ICkiem.

CYTAT(tdserek @ Thu, 08 Aug 2013 - 18:17) *
skrzynie getrag to nie koniecznie jest wytrzymala predzej zamontuj blizniacza zf. pozdrawiam

ZF jest większa i cięższa, wiem że wytrzymalsza ale już nie wejdzie w tunel i nie podpasuje pod adapter oraz wybierak (też autorska produkcja, nie wspomniałem wcześniej).
Wydaje mi się, że to właśnie z getraga korzysta Michał Małecki w 2JZ - jak jestem w błędzie to poprawcie.
Jak się zmieli to się kupi nową, luzik.


--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Thu, 08 Aug 2013 - 19:10
Post #31


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





hmm gegrag jak i zf jest skrzynia 5b pasuje na strzala. w tunel biggrin.gif ale nie wiem moge sie mylic ja u siebie robilem swap bo skrzynia getrag nie przetrwala przepiecia na 2:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AS...
post Thu, 08 Aug 2013 - 20:35
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Thu, 31 October 2002
Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem!





Auto urywa dupę!!!
Ja bym mu jeszcze zapodał qrek od LPG!

A co niech mają..

NOSTALGIA JAK WIDZĘ TAKĄ E36!

Z 10lat temu bawiłem się w podobny sposób na światłach:
- czarnym sedanem e36 z czarnymi zderzakami do tego czarna stalowa felga 16nastka + qrek od lpg na siłowniku od zamka centralnego..

A fabrycznie był to zmodzone m3 3.0 na 299kuni(oczywiście auto nigdy nie widziało lpg)
Miny ludzi na światłach były bezcenne!
Nigdy nie zapomnę "szybkiego pana z blondi" w pasacie w8, który szybko wyglądał i który jechał cała Puławską jak by Pan grał w NeedFOrSpeed, ale juz w końcu stanąłem obok niego......Na światłach....
Oj była zabawa na każdych kolejnych światłach. Za 3cim razem Pan już się nie chciał sprawdzać.

Sleeper to jest to!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 08 Aug 2013 - 22:12
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





bardzo ladnie , mozna sie zdziwic, taki compacik wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Thu, 08 Aug 2013 - 22:23
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





ZF ma grubszy odlew dzwonu i jest masywniejszy ale generalnie nie powinno być biedy. Poza tym 310Z jak z 525i E34 był seryjnie w V-kach więc coś jest na rzeczy (lub deczko mocniejszy 320Z z 328i/M3 3.0)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Fri, 09 Aug 2013 - 09:33
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Bardzo fajny projekcik.
Dobrze, że nie usunąłeś oznaczeń z tyłka. Dodaje to tylko animuszu ewentualnym oponentom biggrin.gif


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackolus
post Fri, 09 Aug 2013 - 11:35
Post #36


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





Z korkiem od LPG rewelacyjna sprawa ale to faktycznie dobry patent do R6, fałkę jednak bardzo słychać więc jak ktoś zostanie objechany to chciałbym uniknąć komentarzy w stylu "biedak ma LPG" - sami wiecie jak snobistyczne jest środowisko streetracingowe, każdy tylko szuka dziury w całym i usprawiedliwień.
Sam moment stania po cichu na światłach i dodania gazu na zielonym zapewnia wystarczającego banana wynagradzającego kasę i pracę przy tym złomie laugh.gif

Odnośnie skrzyni - jeszcze ani jeden getrag się nie ukręcił więc temat dla mnie do pominięcia. Wszyscy mają dosyć tego auta więc przerabianie wybieraka, łap skrzyni i przejściówki nie wchodzi w grę.

Z nowości to jednak wyjmuje co się da z wnętrza, wczoraj uwierzyłem w siebie i E90 M3 jest do zrobienia bez większych stresów smile.gif
Wezmę szpraja i pomaluje blachę na czarno co by nie straszyła albo położy się cienką wykładzinę i święto.


--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 09 Aug 2013 - 12:47
Post #37


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(jackolus @ Thu, 08 Aug 2013 - 13:35) *
Koronka rozrusznika to automat z E34 zestrugany żeby zejść z masy, żelazko to E36 M52B28 z rozbrojonego dwumasu (tylko górna część) też trochę zjechane ze ścianek, łącznik który jest dystansem to 100% autorska produkcja - jest skręcany a nie spawany.
Wszystko wyważane osobno a potem wszystko razem, odnośnie mocy to i tak najpierw poślizgnie się sprzęgło a nie je**ną śruby.
G[/img]


w skrzyniach 0B4 w audi A4 B8, A5 itd tez jest podobnie ze grzybek wienca rozrusznika jest przykrecany do dwumasu
są tam zdaje sie 3 sruby M12 ale rozmieszczone po obwodzie
w 3.0 TDI robi sie 750NM od 2krpm i nic sie nie urywa, wiec i tu powinno działać


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Fri, 09 Aug 2013 - 16:07
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Jeśli położysz jakiś materiał to trochę wygłuszy i nie będzie tak męczące wnętrze podczas spokojnej jazdy powiedzmy podczas rozgrzewania silnika wink.gif


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackolus
post Fri, 09 Aug 2013 - 16:37
Post #39


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





@cowboy - dzięki wielkie za przykład, też mi się wydaję że powinno być OK. Grunt to dobre wyważenie, żeby wibracji nie łapał a potem trzymanie kciuków żeby docisk z diesla ogarnął imprezę.

@DoLeCk - tu nie liczy się komfort kierownika, tylko haj performens tongue.gif dwie godziny upalania przy temperaturze 22stopnie jestem w stanie wytrzymać, dopiero potem człowiek czuje się jak pijany.


Z nowości dzisiaj totalnym przypadkiem udało się upolować rozwalone E34 TDS w automacie ze szperą ! Olej piękny jak herbatka, ale stan szpery niewiadomy, na dniach odbędą się testy czy spina i nie wyje.
Jeśli wszystko OK to piaskowanie, nowy olej i dzida na niemiecką autostradę - według prowizorycznych wyliczeń odetnie tuż przed 300km/h


--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Qulek
post Sat, 10 Aug 2013 - 12:22
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: Kielce





Sleeper świetny. V8 w Compactcie to jest dobry pomysł smile.gif z ciekawości (może być na pw), kto w Kielcach takie spawy uskutecznia ?? wink.gif


--------------------
STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 31 July 2025 - 10:15