![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
A fabrycznie w czym ten zamach siedział?
Te skrzynie sporo znoszą i są ogólnodostępne i tanie wiec to jest mega plus:) -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
A fabrycznie w czym ten zamach siedział? Te skrzynie sporo znoszą i są ogólnodostępne i tanie wiec to jest mega plus:) W niczym, to autorska konstrukcja ![]() Koronka rozrusznika to automat z E34 zestrugany żeby zejść z masy, żelazko to E36 M52B28 z rozbrojonego dwumasu (tylko górna część) też trochę zjechane ze ścianek, łącznik który jest dystansem to 100% autorska produkcja - jest skręcany a nie spawany. Wszystko wyważane osobno a potem wszystko razem, odnośnie mocy to i tak najpierw poślizgnie się sprzęgło a nie je**ną śruby. -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Niezły patent. Ważne że działa.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Patent zacny. Jak zobaczyłem adapter to od razu byłem ciekaw jak sobie ze sprzęgłem poradzisz.
Kolor Imolarot II z czarnymi detalami(listwy, nerki itp. oraz ewentualnie szybami) robi super robotę. Macałem, widziałem. ![]() -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
Cieszę się, że się podoba bo myślałem że to pierwsza rzecz za którą polecą hejty
![]() Chciałem wymienne żelazko przez spieka który bardzo je zużywa. Ze spieka już się wyleczyłem no ale zamach taki zostanie - chyba, że wygram w totka to dam do wytoczenia jednoczęściowy alu razem z koronką. Motyw czerwono-czarny na bank zostaje - przecież wszystko mam czorne ![]() Lakier to akrylowa żałość po poprzednim właścicielu ale dzięki niemu buda nie zardzewiała więc się nie czepiam. Będą poszerzenia do skrętu i lekkie elementy to się pomaluje hurtem całość. -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 November 2009 Skąd: Osby, Szwecja ![]() |
CYTAT(jackolus) Silnik: M60B40 '99 ( V8 4.0 litra 32zawory ) powłoka Alusil (niewrażliwa na siarkę w paliwie) W UK ostatni przebieg 78k mil. Układ dolotowy: Przepustnica 92mm Największy stożek jaki ogarnęło allegro Power rura i przegroda autorskiej produkcji Układ wydechowy: Wzorowany na Alpina E36 B8 Kolektory BMW X5 4,5" wewnętrznie przegrodzone na 4/2 Średnica od środka do końca 2x2,7" X-Pipe Końcowy tłumik komorowo-przelotowy BMW M3 Owinięty taśmą termoizolacyjną prawie na całej długości, początkowo taśma grafitowa, dalej włókno szklane Układ wtryskowy: Seria na jakiejś dziwnej bogatej mapie (po 5min w garażu umierasz) Moc po modyfikacjach: 305KM / 430Nm jeśli twoje M60 przed modami trzymało serię czyli 285KM / 400Nm, to masz + 20KM i 30 Nm... co to za mapa, że tak Ci zalewa paliwem ? (w sensie od kogo) może lepiej gąbkę ITG + wystroić to na DET III ? gdzie hamowałeś ? masz jakiś wykres ? btw... fajnie że to w końcu jeździ ![]() -------------------- Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
Od samego początku był nad wyraz zdrowy, to nie żadne mody. Już w Kielcach wyszło bardzo dużo jak na warunki w których prawie silnika nie spieprzyli. Nie będę pisał długich postów bo nikt ich nie czyta
![]() Po rozmowie ze Zdzichem to podobno nagminne w M60 że autoadaptacja szaleje przy luźnym wydechu. Jak dostanę nowego smoka to podjadę na obciążeniową wiesz gdzie i wkleję wiarygodny wykres, może wyjdzie więcej bo wynik podany jest z lipnej maha. Nie będę wyrzucał w błoto kasy na DETa , będzie EMU bo kompresor to nie moja bujna wyobraźnia tylko prędzej czy później się pojawi. Roots'a nie zmieszczę, nie ma opcji. Wiatrak wejdzie nisko w miejscu mocowania sprężarki klimatyzacji, specjalnie wszystko jest już przeniesione na stronę kierowcy a po drugiej jest pusto. Mam już koło pasowe z dodatkowym paskiem właśnie na klimę, z niego będzie napęd. Jak zmieści się szeroki ale niski IC to spoko, jak nie to grubsza sprawa bo woda idzie do bagażnika. Taka sytuacja, klimatyzacja... miszcz fotoszopa ![]() -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 November 2009 Skąd: Osby, Szwecja ![]() |
CYTAT(jackolus) Jak zmieści się szeroki ale niski IC to spoko, jak nie to grubsza sprawa bo woda idzie do bagażnika. jak w E32 V16 ![]() ![]() miejsce na kompresor spoko... -------------------- Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
skrzynie getrag to nie koniecznie jest wytrzymala predzej zamontuj blizniacza zf. pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
jak w E32 V16 ![]() ![]() miejsce na kompresor spoko... to Ci się udało ![]() ![]() Na fotce suszarka wyszła mi za duża, ogólnie elegancko się zmieści między silnik a podłużnicę, gorzej z ICkiem. skrzynie getrag to nie koniecznie jest wytrzymala predzej zamontuj blizniacza zf. pozdrawiam ZF jest większa i cięższa, wiem że wytrzymalsza ale już nie wejdzie w tunel i nie podpasuje pod adapter oraz wybierak (też autorska produkcja, nie wspomniałem wcześniej). Wydaje mi się, że to właśnie z getraga korzysta Michał Małecki w 2JZ - jak jestem w błędzie to poprawcie. Jak się zmieli to się kupi nową, luzik. -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
hmm gegrag jak i zf jest skrzynia 5b pasuje na strzala. w tunel
![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem! ![]() |
Auto urywa dupę!!!
Ja bym mu jeszcze zapodał qrek od LPG! A co niech mają.. NOSTALGIA JAK WIDZĘ TAKĄ E36! Z 10lat temu bawiłem się w podobny sposób na światłach: - czarnym sedanem e36 z czarnymi zderzakami do tego czarna stalowa felga 16nastka + qrek od lpg na siłowniku od zamka centralnego.. A fabrycznie był to zmodzone m3 3.0 na 299kuni(oczywiście auto nigdy nie widziało lpg) Miny ludzi na światłach były bezcenne! Nigdy nie zapomnę "szybkiego pana z blondi" w pasacie w8, który szybko wyglądał i który jechał cała Puławską jak by Pan grał w NeedFOrSpeed, ale juz w końcu stanąłem obok niego......Na światłach.... Oj była zabawa na każdych kolejnych światłach. Za 3cim razem Pan już się nie chciał sprawdzać. Sleeper to jest to! |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
bardzo ladnie , mozna sie zdziwic, taki compacik
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
ZF ma grubszy odlew dzwonu i jest masywniejszy ale generalnie nie powinno być biedy. Poza tym 310Z jak z 525i E34 był seryjnie w V-kach więc coś jest na rzeczy (lub deczko mocniejszy 320Z z 328i/M3 3.0)
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardzo fajny projekcik.
Dobrze, że nie usunąłeś oznaczeń z tyłka. Dodaje to tylko animuszu ewentualnym oponentom ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
Z korkiem od LPG rewelacyjna sprawa ale to faktycznie dobry patent do R6, fałkę jednak bardzo słychać więc jak ktoś zostanie objechany to chciałbym uniknąć komentarzy w stylu "biedak ma LPG" - sami wiecie jak snobistyczne jest środowisko streetracingowe, każdy tylko szuka dziury w całym i usprawiedliwień.
Sam moment stania po cichu na światłach i dodania gazu na zielonym zapewnia wystarczającego banana wynagradzającego kasę i pracę przy tym złomie ![]() Odnośnie skrzyni - jeszcze ani jeden getrag się nie ukręcił więc temat dla mnie do pominięcia. Wszyscy mają dosyć tego auta więc przerabianie wybieraka, łap skrzyni i przejściówki nie wchodzi w grę. Z nowości to jednak wyjmuje co się da z wnętrza, wczoraj uwierzyłem w siebie i E90 M3 jest do zrobienia bez większych stresów ![]() Wezmę szpraja i pomaluje blachę na czarno co by nie straszyła albo położy się cienką wykładzinę i święto. -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Koronka rozrusznika to automat z E34 zestrugany żeby zejść z masy, żelazko to E36 M52B28 z rozbrojonego dwumasu (tylko górna część) też trochę zjechane ze ścianek, łącznik który jest dystansem to 100% autorska produkcja - jest skręcany a nie spawany. Wszystko wyważane osobno a potem wszystko razem, odnośnie mocy to i tak najpierw poślizgnie się sprzęgło a nie je**ną śruby. G[/img] w skrzyniach 0B4 w audi A4 B8, A5 itd tez jest podobnie ze grzybek wienca rozrusznika jest przykrecany do dwumasu są tam zdaje sie 3 sruby M12 ale rozmieszczone po obwodzie w 3.0 TDI robi sie 750NM od 2krpm i nic sie nie urywa, wiec i tu powinno działać -------------------- |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeśli położysz jakiś materiał to trochę wygłuszy i nie będzie tak męczące wnętrze podczas spokojnej jazdy powiedzmy podczas rozgrzewania silnika
![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
@cowboy - dzięki wielkie za przykład, też mi się wydaję że powinno być OK. Grunt to dobre wyważenie, żeby wibracji nie łapał a potem trzymanie kciuków żeby docisk z diesla ogarnął imprezę.
@DoLeCk - tu nie liczy się komfort kierownika, tylko haj performens ![]() Z nowości dzisiaj totalnym przypadkiem udało się upolować rozwalone E34 TDS w automacie ze szperą ! Olej piękny jak herbatka, ale stan szpery niewiadomy, na dniach odbędą się testy czy spina i nie wyje. Jeśli wszystko OK to piaskowanie, nowy olej i dzida na niemiecką autostradę - według prowizorycznych wyliczeń odetnie tuż przed 300km/h -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Sleeper świetny. V8 w Compactcie to jest dobry pomysł
![]() ![]() -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 31 July 2025 - 10:15 |