Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  « < 10 11 12  
Closed TopicStart new topic
> Sleeper w trase do 30-40k pln
2pspeed
post Tue, 30 Jul 2013 - 16:32
Post #221


Super User
Dołączył: Tue, 04 September 2012





CYTAT(Grand_ @ Tue, 30 Jul 2013 - 16:27) *
Ja szukam E46 za 20k + to co mi się uda wziąć za moją 328i ( szacuje ~13K ) jeśli zdecyduje się sprzedawać.
To mówisz że za 33 000 zł nie da się kupić ładnej 330D ?


Dziś sprawdzałem ceny na mobie.eu... Może być ciężko!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 30 Jul 2013 - 16:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
świerzak
post Tue, 30 Jul 2013 - 16:45
Post #222


Frequent User
Dołączył: Tue, 01 June 2010





CYTAT
Jak wypada koszt utrzymania C AMG W202 w porównaniu do M3 E36?

Jakiego AMG ??? C36 C43 C55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robert7791
post Tue, 30 Jul 2013 - 16:56
Post #223


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 September 2011





było w202 c55 ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
amica1
post Tue, 30 Jul 2013 - 16:57
Post #224


User
Dołączył: Mon, 25 March 2013





http://www.racingforum.pl/Audi-A3-18T-AGU-270-t111930.html



tylko to jest FWD chyba sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Tue, 30 Jul 2013 - 17:12
Post #225


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(świerzak @ Tue, 30 Jul 2013 - 16:45) *
Jakiego AMG ??? C36 C43 C55

Myślałem zarówno o C36 jak i C43 w porównaniu do M3 zarówno 3,0 jak i 3,2, napisałem ogólnie bez spiny na wersję. Możesz napisać o każdym z modeli jeśli coś wiesz, śmiało.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Tue, 30 Jul 2013 - 18:31
Post #226


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(Grand_ @ Tue, 30 Jul 2013 - 16:27) *
Ja szukam E46 za 20k + to co mi się uda wziąć za moją 328i ( szacuje ~13K ) jeśli zdecyduje się sprzedawać.
To mówisz że za 33 000 zł nie da się kupić ładnej 330D ?



Wg mnie da się i nie powinno byc wielkiego problemu. Jeśli nie wybrzydzamy z kolorami czy wyposażeniem.

Jeśli chcemy manuala, napęd 4x4 i jeszcze M-pakiet - to może byc słąbo....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rybakmj
post Tue, 30 Jul 2013 - 18:51
Post #227


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 November 2011
Skąd: Podlasie





CYTAT(JLZ @ Tue, 30 Jul 2013 - 15:44) *
Akurat mój przyjaciel połamał się na moto i lewa noga mu się nie zgina w kolanie póki co, więc szuka dla siebie automatu do 20k pln. Wybrał właśnie Alfe 166 2.4 JTD. Do mnie ten samochód w ogóle nie przemawia, uważam wręcz, że jest brzydki. W środku trochę lepiej ale tylko w pełnej skórze i najlepiej z drewnianą deską...

Dlaczego s3 i te drogi to nieporozumienie? Trasa Augustów-Suwałki-Budzisko/Szypliszki nie jest zła. Okoliczne drogi do Gołdapii czy Puńska albo nad Wigry lub dalej gdzieś na Litwę też są w porządku?



Akurat trasa tranzytowa nie jest zła ( za dobra też nie ),ale za dużo to ty jej nie masz, ledwie 150km,a nawet tego nie.Dopiero od granicy jest przywoicie ( raz jechałem do Pałangi),natomiat wszystko co z boku to mały koszmar,a S3 za komfortowe nie jest,raczej ma charaktersykę spręzystego auta.Co komu się podoba i w duszy gra.A3 to ledwie kompakcik i mimo iż auto naprawde dające frajdę,to na trasy raczej nieprzewidziane docelowo.

Alfe możesz kupić w dobrej kasie,nie zajeżdżoną i z w miarę rzetelnym przebiegiem.Natomiast jesli alfa się nie podoba,cóż dziwne poczucie gustu,ale szanuję to.


--------------------
White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Tue, 30 Jul 2013 - 19:01
Post #228


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Weź kolego alfa to awaryjne i drogie gnioty co Ty mu w ogóle proponujesz... 166 i frajda z jakiegoś upalania ? ŻART


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rybakmj
post Tue, 30 Jul 2013 - 19:12
Post #229


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 November 2011
Skąd: Podlasie





CYTAT(Driftman @ Tue, 30 Jul 2013 - 19:01) *
Weź kolego alfa to awaryjne i drogie gnioty co Ty mu w ogóle proponujesz... 166 i frajda z jakiegoś upalania ? ŻART


Może bez zbędnej ekscytacji ?

Alfe zaproponowałem w kontekscie tras i dosyć seryjnie szybkiego/komfortowego auta.

Awaryjność to kwestia dyskusyjna,ale czy to auta drogie? No nie powiedział bym... Za to drugiego takiego V6 cięzko znaleźć.


Kto chce upalać,kupuje najprostsze e36 328 i sobie upala.


--------------------
White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JLZ
post Tue, 30 Jul 2013 - 20:59
Post #230


User
Dołączył: Sun, 20 April 2008
Skąd: W-wa





Dzięki za rade z tym 166, ale zdecydowanie nei jest to samochód dla mnie.

Przejechałem się tym s3 i o ile właściciel bardzo miły, o tyle sam samochód w ogóle, ale to w ogóle mi nie podszedł. Oto jak było:

Spóźniłem się na umówione spotkanie z 15 min, poczekano na mnie, miulsio się przywitaliśmy i do rzeczy.

W aucie są:
- przód tarcze EBC turbogroove + klocki Ferodo DS
- tył tarcze ATE nacinane + klocki Ferodo DS
- zawieszenie sprężyny einbacha + amortyzatory bilstein b8 sport
- pouliteranowe gumy na wachaczach
- nowe łączniki stabilizatora
- wydech z kwasówki 3cale
- turbo hybrydowe K04 z wirnikiem 6x6
- większe wtryski
- większy intercooler
- zawór upustowy
- nowe świece
- nowe opony Pirelli P zero nero
- nowy rozrządz + pompa wody
- nowy pasek klinowy, napinacz z rolką + rolka prowadząca
- uszczelniacz wału korbowgo
- uszczelniacz wału rozrządu
- nowe rurki podciśnienia + zaworki (bardzo ważne w tym modelu)
- nowe kompletne sprzęgło (tarcza rganiczna, koło 1-masowe, docisk, łożyska i wysprzęglik)
- nowy tłumik drgań wału
- nowa uszczelka dekla zaworowego
- nowa uszczelka pod farator + półksiężyc
- nowa uszczelka pod kolektor wydechowy i dolotowy
- regenerowane pół osie
- wymienione filtry i zalany jest olejem motula
- nowa chłodnica wody
- wkładka ITG

Samochód stoi za 24k po obniżce z 26k, właściciel twierdzi, że kupił za 20k i kolejne 20k włożył, sprzedaje bo dzieciak w drodze i na coś mu tam jeszcze siano potrzebne.

Samochód mimo tak szerokich modów legitymuje się 270KM. Zdziwiony, jak to możliwe, bo przecież BAM po sofcie powinien mieć z ~260 zapytałem czemu tak mało. Właściciel mówi, że to wina za małego ic'ka. Ok faktycznie najwiekszy nie był ale wypełniał mniej więcej 3/4 miejsca pod zderzakiem patrząc od przodu auta. Widywałem na forum s3 z mocą ~350KM i ich icek był nie wiele większy, w pionie może z 4-5cm, tak, że lekko wystawał pod zderzak. Nie wiem jak na szerokość. Ten pod zderzakiem się chował na styk, natomiast doł zderzaka był wypełniony siatką, "żeby lepiej powietrze dochodziło". W każdym razie nie drążyłem tematu, bo przecież i tak tego wózka nie kupię. Zderzaki trochę odstawały, spora część osłon silnika w bagażniku, aczkolwiek pod maską czysto na tyle, że mozna ujrzeć jedynie nieseryjny dolot o którym świadczy rura od filtra powietrza, który zamknięto w seryjnej osłonie.

Przejechałem się autem jako pasażer, nie chciałem za bardzo prosić się o prowadzenie, skoro sam właściciel tego nie zaproponował. Po tej przejażdżce i uzyskaniu info powyżej, czułem, że coś z autem nie tak. Mianowicie do 100 zbiera się ok, około 5s. Żwawe tempo trwa tak do 120 a potem następuje mega muł. Na dość długim odcinku (myślę, że ponad 400m) udało nam się rozbujać raz do 160. Różnica z jaką strzałka prędkościomierza porusza się od tych 120 do 160 w porównaniu powiedzmy 80-120 jest kolosalna. Miałem wrażenie, że eska mimo pedału w ziemi i kręcenia pod redline'a jedzie nie lepiej niź X-Trail 2.0dci 173KM, którym najczęściej podróżuje. To mnie przeraziło i mocno zniecheciło do tego samochodu. Zwłaszcza, że 120-140 też trwało długi czas, a przecież jechaliśmy ciągiem od 0 a nie z wysokiej rolki.

Wnętrze było zadbane, tapicerka w naprawde dobrym stanie. Niestety na nierównej drodze wyjazdowej z płyt straszliwie ale to straszliwie skrzypiało. Właściciel mówi, że to poliuretany i tak jest w każdym sportowym aucie. (serio tak jest? mi się jakoś nie wydawało do tej pory, ale nie będę udawał mądrzejszego niż jestem... także proszę was o korepetycje wink.gif ). Fotele mogą być, trochę twarde ale myśle, że idzie wytrzymać te 300-500KM. Natomiast wydaje mi się, że na pojeżdżawki są zdecydowanie za płytkie i gdyby nie kierownica, woźnica latałby po całym wozie na takim torze Lublin na przykład.

No i to tyle. Jeżeli ktoś będzie zaintersowany dam link do ogłoszenia na priv.

Sam jestem przekonany, że jeśli seria jeździ jeszcze wolniej niż ten egzemplarz (mimo, że jak mówię, uważam, że coś z nim nie tak) to wiem, że s3 nie jest samochodem jaki chciałbym mieć.


--------------------
THINK! feel, drive.

Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Tue, 30 Jul 2013 - 22:01
Post #231


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





Poliuretan będzie tak skrzypiał jak stry tapczan, mam u siebie poliuretany na stabilizatorach eibacha i ch..j mnie strzela z tym skrzypieniem, 270PS powinno dobrze ciągnąć do tych 200-220km/h a nie jakpiszesz do 120 tak więc coś na bank miał pojebane pod maską wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Tue, 30 Jul 2013 - 22:05
Post #232


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





CYTAT(JLZ @ Tue, 30 Jul 2013 - 20:59) *
Samochód mimo tak szerokich modów legitymuje się 270KM. Zdziwiony, jak to możliwe, bo przecież BAM po sofcie powinien mieć z ~260 zapytałem czemu tak mało. Właściciel mówi, że to wina za małego ic'ka. Ok faktycznie najwiekszy nie był ale wypełniał mniej więcej 3/4 miejsca pod zderzakiem patrząc od przodu auta. Widywałem na forum s3 z mocą ~350KM i ich icek był nie wiele większy, w pionie może z 4-5cm, tak, że lekko wystawał pod zderzak. Nie wiem jak na szerokość. Ten pod zderzakiem się chował na styk, natomiast doł zderzaka był wypełniony siatką, "żeby lepiej powietrze dochodziło".

350KM na K04, c'mon rolleyes.gif

CYTAT(JLZ @ Tue, 30 Jul 2013 - 20:59) *
Różnica z jaką strzałka prędkościomierza porusza się od tych 120 do 160 w porównaniu powiedzmy 80-120 jest kolosalna.

Hint: przyjrzyj się dokładnie prędkościomierzowi wink.gif


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JLZ
post Tue, 30 Jul 2013 - 22:25
Post #233


User
Dołączył: Sun, 20 April 2008
Skąd: W-wa





CYTAT(matteusz @ Tue, 30 Jul 2013 - 22:05) *
350KM na K04, c'mon rolleyes.gif


Hint: przyjrzyj się dokładnie prędkościomierzowi wink.gif

Ty o turbo ja o ic.

http://www.youtube.com/watch?v=n0kdmi-xQDw szło to nieco wolniej niż ten egzemplarz. Z filmików wygląda, że mniej więcej jak seria 225KM. W każdym razie... za wolno. Czy naprawde szybko powyżej 140 znaczy 20l/100km w mieście i nie ma innej drogi? dry.gif


--------------------
THINK! feel, drive.

Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Tue, 30 Jul 2013 - 22:31
Post #234


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





Ten z filmiku ma podobno 270km


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JLZ
post Tue, 30 Jul 2013 - 22:47
Post #235


User
Dołączył: Sun, 20 April 2008
Skąd: W-wa





Czyli tyle ile ten dzisiejszy... http://www.youtube.com/watch?v=z5ktgR5Vimg tu jakiś 300 konny, to już jakkolwiek się odpycha ale i tak nie jest to rewelacja. Seria s4b5 tak samo... wygląda na to, że temat do kosza a ja do kieratu na 2 lata i może się uzbiera na jakąś biedna Corvette... sie naprawdę wku....łem.


--------------------
THINK! feel, drive.

Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kinko
post Tue, 30 Jul 2013 - 23:01
Post #236


Forum Killer
Dołączył: Mon, 18 April 2011
Skąd: Gdańsk





A może Focus ST? W serii 225km, można to chyba bezpiecznie do 260-280km spokojnie zrobić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzyku
post Tue, 30 Jul 2013 - 23:02
Post #237


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 July 2007
Skąd: Radom





CYTAT(JLZ @ Tue, 30 Jul 2013 - 22:47) *
wygląda na to, że temat do kosza a ja do kieratu na 2 lata i może się uzbiera na jakąś biedna Corvette... sie naprawdę wku....łem.


powiem krótko, najwyższa pora wink.gif


--------------------
Kobieta gruba nie może być ładna, bo nawet jak jest ładna, to i tak wciąż jest gruba
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 30 Jul 2013 - 23:05
Post #238


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Z przyjemnością zamknę ten festiwal pobożnych życzeń smile.gif

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  « < 10 11 12
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:49