![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 June 2010 ![]() |
CYTAT Jak wypada koszt utrzymania C AMG W202 w porównaniu do M3 E36? Jakiego AMG ??? C36 C43 C55 |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 06 September 2011 ![]() |
było w202 c55 ???
|
|
|
![]()
Post
#224
|
|
User Dołączył: Mon, 25 March 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Jakiego AMG ??? C36 C43 C55 Myślałem zarówno o C36 jak i C43 w porównaniu do M3 zarówno 3,0 jak i 3,2, napisałem ogólnie bez spiny na wersję. Możesz napisać o każdym z modeli jeśli coś wiesz, śmiało. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja szukam E46 za 20k + to co mi się uda wziąć za moją 328i ( szacuje ~13K ) jeśli zdecyduje się sprzedawać. To mówisz że za 33 000 zł nie da się kupić ładnej 330D ? Wg mnie da się i nie powinno byc wielkiego problemu. Jeśli nie wybrzydzamy z kolorami czy wyposażeniem. Jeśli chcemy manuala, napęd 4x4 i jeszcze M-pakiet - to może byc słąbo.... |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 November 2011 Skąd: Podlasie ![]() |
Akurat mój przyjaciel połamał się na moto i lewa noga mu się nie zgina w kolanie póki co, więc szuka dla siebie automatu do 20k pln. Wybrał właśnie Alfe 166 2.4 JTD. Do mnie ten samochód w ogóle nie przemawia, uważam wręcz, że jest brzydki. W środku trochę lepiej ale tylko w pełnej skórze i najlepiej z drewnianą deską... Dlaczego s3 i te drogi to nieporozumienie? Trasa Augustów-Suwałki-Budzisko/Szypliszki nie jest zła. Okoliczne drogi do Gołdapii czy Puńska albo nad Wigry lub dalej gdzieś na Litwę też są w porządku? Akurat trasa tranzytowa nie jest zła ( za dobra też nie ),ale za dużo to ty jej nie masz, ledwie 150km,a nawet tego nie.Dopiero od granicy jest przywoicie ( raz jechałem do Pałangi),natomiat wszystko co z boku to mały koszmar,a S3 za komfortowe nie jest,raczej ma charaktersykę spręzystego auta.Co komu się podoba i w duszy gra.A3 to ledwie kompakcik i mimo iż auto naprawde dające frajdę,to na trasy raczej nieprzewidziane docelowo. Alfe możesz kupić w dobrej kasie,nie zajeżdżoną i z w miarę rzetelnym przebiegiem.Natomiast jesli alfa się nie podoba,cóż dziwne poczucie gustu,ale szanuję to. -------------------- White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
|
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Weź kolego alfa to awaryjne i drogie gnioty co Ty mu w ogóle proponujesz... 166 i frajda z jakiegoś upalania ? ŻART
-------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#229
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 November 2011 Skąd: Podlasie ![]() |
Weź kolego alfa to awaryjne i drogie gnioty co Ty mu w ogóle proponujesz... 166 i frajda z jakiegoś upalania ? ŻART Może bez zbędnej ekscytacji ? Alfe zaproponowałem w kontekscie tras i dosyć seryjnie szybkiego/komfortowego auta. Awaryjność to kwestia dyskusyjna,ale czy to auta drogie? No nie powiedział bym... Za to drugiego takiego V6 cięzko znaleźć. Kto chce upalać,kupuje najprostsze e36 328 i sobie upala. -------------------- White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
|
|
|
![]()
Post
#230
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Dzięki za rade z tym 166, ale zdecydowanie nei jest to samochód dla mnie.
Przejechałem się tym s3 i o ile właściciel bardzo miły, o tyle sam samochód w ogóle, ale to w ogóle mi nie podszedł. Oto jak było: Spóźniłem się na umówione spotkanie z 15 min, poczekano na mnie, miulsio się przywitaliśmy i do rzeczy. W aucie są: - przód tarcze EBC turbogroove + klocki Ferodo DS - tył tarcze ATE nacinane + klocki Ferodo DS - zawieszenie sprężyny einbacha + amortyzatory bilstein b8 sport - pouliteranowe gumy na wachaczach - nowe łączniki stabilizatora - wydech z kwasówki 3cale - turbo hybrydowe K04 z wirnikiem 6x6 - większe wtryski - większy intercooler - zawór upustowy - nowe świece - nowe opony Pirelli P zero nero - nowy rozrządz + pompa wody - nowy pasek klinowy, napinacz z rolką + rolka prowadząca - uszczelniacz wału korbowgo - uszczelniacz wału rozrządu - nowe rurki podciśnienia + zaworki (bardzo ważne w tym modelu) - nowe kompletne sprzęgło (tarcza rganiczna, koło 1-masowe, docisk, łożyska i wysprzęglik) - nowy tłumik drgań wału - nowa uszczelka dekla zaworowego - nowa uszczelka pod farator + półksiężyc - nowa uszczelka pod kolektor wydechowy i dolotowy - regenerowane pół osie - wymienione filtry i zalany jest olejem motula - nowa chłodnica wody - wkładka ITG Samochód stoi za 24k po obniżce z 26k, właściciel twierdzi, że kupił za 20k i kolejne 20k włożył, sprzedaje bo dzieciak w drodze i na coś mu tam jeszcze siano potrzebne. Samochód mimo tak szerokich modów legitymuje się 270KM. Zdziwiony, jak to możliwe, bo przecież BAM po sofcie powinien mieć z ~260 zapytałem czemu tak mało. Właściciel mówi, że to wina za małego ic'ka. Ok faktycznie najwiekszy nie był ale wypełniał mniej więcej 3/4 miejsca pod zderzakiem patrząc od przodu auta. Widywałem na forum s3 z mocą ~350KM i ich icek był nie wiele większy, w pionie może z 4-5cm, tak, że lekko wystawał pod zderzak. Nie wiem jak na szerokość. Ten pod zderzakiem się chował na styk, natomiast doł zderzaka był wypełniony siatką, "żeby lepiej powietrze dochodziło". W każdym razie nie drążyłem tematu, bo przecież i tak tego wózka nie kupię. Zderzaki trochę odstawały, spora część osłon silnika w bagażniku, aczkolwiek pod maską czysto na tyle, że mozna ujrzeć jedynie nieseryjny dolot o którym świadczy rura od filtra powietrza, który zamknięto w seryjnej osłonie. Przejechałem się autem jako pasażer, nie chciałem za bardzo prosić się o prowadzenie, skoro sam właściciel tego nie zaproponował. Po tej przejażdżce i uzyskaniu info powyżej, czułem, że coś z autem nie tak. Mianowicie do 100 zbiera się ok, około 5s. Żwawe tempo trwa tak do 120 a potem następuje mega muł. Na dość długim odcinku (myślę, że ponad 400m) udało nam się rozbujać raz do 160. Różnica z jaką strzałka prędkościomierza porusza się od tych 120 do 160 w porównaniu powiedzmy 80-120 jest kolosalna. Miałem wrażenie, że eska mimo pedału w ziemi i kręcenia pod redline'a jedzie nie lepiej niź X-Trail 2.0dci 173KM, którym najczęściej podróżuje. To mnie przeraziło i mocno zniecheciło do tego samochodu. Zwłaszcza, że 120-140 też trwało długi czas, a przecież jechaliśmy ciągiem od 0 a nie z wysokiej rolki. Wnętrze było zadbane, tapicerka w naprawde dobrym stanie. Niestety na nierównej drodze wyjazdowej z płyt straszliwie ale to straszliwie skrzypiało. Właściciel mówi, że to poliuretany i tak jest w każdym sportowym aucie. (serio tak jest? mi się jakoś nie wydawało do tej pory, ale nie będę udawał mądrzejszego niż jestem... także proszę was o korepetycje ![]() No i to tyle. Jeżeli ktoś będzie zaintersowany dam link do ogłoszenia na priv. Sam jestem przekonany, że jeśli seria jeździ jeszcze wolniej niż ten egzemplarz (mimo, że jak mówię, uważam, że coś z nim nie tak) to wiem, że s3 nie jest samochodem jaki chciałbym mieć. -------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
![]()
Post
#231
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Poliuretan będzie tak skrzypiał jak stry tapczan, mam u siebie poliuretany na stabilizatorach eibacha i ch..j mnie strzela z tym skrzypieniem, 270PS powinno dobrze ciągnąć do tych 200-220km/h a nie jakpiszesz do 120 tak więc coś na bank miał pojebane pod maską
![]() |
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Samochód mimo tak szerokich modów legitymuje się 270KM. Zdziwiony, jak to możliwe, bo przecież BAM po sofcie powinien mieć z ~260 zapytałem czemu tak mało. Właściciel mówi, że to wina za małego ic'ka. Ok faktycznie najwiekszy nie był ale wypełniał mniej więcej 3/4 miejsca pod zderzakiem patrząc od przodu auta. Widywałem na forum s3 z mocą ~350KM i ich icek był nie wiele większy, w pionie może z 4-5cm, tak, że lekko wystawał pod zderzak. Nie wiem jak na szerokość. Ten pod zderzakiem się chował na styk, natomiast doł zderzaka był wypełniony siatką, "żeby lepiej powietrze dochodziło". 350KM na K04, c'mon ![]() Różnica z jaką strzałka prędkościomierza porusza się od tych 120 do 160 w porównaniu powiedzmy 80-120 jest kolosalna. Hint: przyjrzyj się dokładnie prędkościomierzowi ![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa ![]() |
350KM na K04, c'mon ![]() Hint: przyjrzyj się dokładnie prędkościomierzowi ![]() Ty o turbo ja o ic. http://www.youtube.com/watch?v=n0kdmi-xQDw szło to nieco wolniej niż ten egzemplarz. Z filmików wygląda, że mniej więcej jak seria 225KM. W każdym razie... za wolno. Czy naprawde szybko powyżej 140 znaczy 20l/100km w mieście i nie ma innej drogi? ![]() -------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
![]()
Post
#234
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Ten z filmiku ma podobno 270km
-------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Czyli tyle ile ten dzisiejszy... http://www.youtube.com/watch?v=z5ktgR5Vimg tu jakiś 300 konny, to już jakkolwiek się odpycha ale i tak nie jest to rewelacja. Seria s4b5 tak samo... wygląda na to, że temat do kosza a ja do kieratu na 2 lata i może się uzbiera na jakąś biedna Corvette... sie naprawdę wku....łem.
-------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
![]()
Post
#236
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
A może Focus ST? W serii 225km, można to chyba bezpiecznie do 260-280km spokojnie zrobić.
|
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 July 2007 Skąd: Radom ![]() |
wygląda na to, że temat do kosza a ja do kieratu na 2 lata i może się uzbiera na jakąś biedna Corvette... sie naprawdę wku....łem. powiem krótko, najwyższa pora ![]() -------------------- Kobieta gruba nie może być ładna, bo nawet jak jest ładna, to i tak wciąż jest gruba
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Z przyjemnością zamknę ten festiwal pobożnych życzeń
![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:49 |