Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Średnica orurowania do IC, Poprawki w budowanie orurowania do intercoolera
Hook
post Thu, 25 Jul 2013 - 19:06
Post #21


Super User
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Sulechów - Zielona Góra





Ładna robota. Praktycznie nie używasz silikonów poza przyłączeniami. Nie ma problemów jak jest tak na sztywno?


--------------------
Tuuurbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 25 Jul 2013 - 19:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ptq
post Thu, 25 Jul 2013 - 19:16
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





Sztywność to jeszcze można zgubić na przyłączeniach, ale najgorzej, jak coś trzeba będzie robić na silniku i konieczne będzie zdemontowanie takiego orurowania. Plus to to, że do minimum ograniczone miejsca, gdzie mogą się pojawić nieszczelności.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Thu, 25 Jul 2013 - 19:36
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





własnie o to mi chodzi o nieszczelności i o pęcznienia połączeń silikonowych (im więcej opasek tym więcej opcji na przedmuch i przedmuchy bywają naprawde wesołe, przy testach niektórych bywa tak że wszystko trzyma np 0,8bara idealnie ale 1bar już gdzieś puszcza dość ostro, odejmiesz ciśnienia znika, i nieda sie tego inaczej sprawdzić jak kompresorem na zgaszonym aucie) co do pracy przy aucie, to ja to składam na kanale więc skoro ja to założe na kanale to myśle że każdy inny mechanik z kanałem lub podnośnikiem kolumnowym też sobie poradzi


gregor na k03 spokojnie te 55 starczy myśle, też niema co popadać w paranoje ze średnicami, z tąd podałem prosty wyznacznik średnica turbo i potem srednica IC i przepustnicy


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 25 Jul 2013 - 20:40
Post #24


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa






chodzi o to zeby za turbo srednica sie nie zmniejszała i była identyczna jak wlot do FMIC

potem tak jak napisał Mickey wylot z FMICA nie mniejszą srednicą niz przepustnica, zeby po rozpręzeniu w intercoolerze nie było waskiego gardła

wydaje mi się ze chyba wazniejsza jest duza srednica pomiedzy FMIC a przepustnicą... ale to tak na czuja wink.gif

a srednice zależą od planowanych przepływów a co za tym idzie mocy, na ale to juz w pewnym sensie wychodzi z przepustnicy

ograniczenia w WRC są zdaje się własnie za turbiną - zwęzki - i widac jak ograniczają moc maks, mozna ładować z dołu ile wlezie, moment ogromny ale mocy sie na górze nie wykrzesa przy zwęzce


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 00:21