![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Sulechów - Zielona Góra ![]() |
Ładna robota. Praktycznie nie używasz silikonów poza przyłączeniami. Nie ma problemów jak jest tak na sztywno?
-------------------- Tuuurbo
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Sztywność to jeszcze można zgubić na przyłączeniach, ale najgorzej, jak coś trzeba będzie robić na silniku i konieczne będzie zdemontowanie takiego orurowania. Plus to to, że do minimum ograniczone miejsca, gdzie mogą się pojawić nieszczelności.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
własnie o to mi chodzi o nieszczelności i o pęcznienia połączeń silikonowych (im więcej opasek tym więcej opcji na przedmuch i przedmuchy bywają naprawde wesołe, przy testach niektórych bywa tak że wszystko trzyma np 0,8bara idealnie ale 1bar już gdzieś puszcza dość ostro, odejmiesz ciśnienia znika, i nieda sie tego inaczej sprawdzić jak kompresorem na zgaszonym aucie) co do pracy przy aucie, to ja to składam na kanale więc skoro ja to założe na kanale to myśle że każdy inny mechanik z kanałem lub podnośnikiem kolumnowym też sobie poradzi
gregor na k03 spokojnie te 55 starczy myśle, też niema co popadać w paranoje ze średnicami, z tąd podałem prosty wyznacznik średnica turbo i potem srednica IC i przepustnicy -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
chodzi o to zeby za turbo srednica sie nie zmniejszała i była identyczna jak wlot do FMIC potem tak jak napisał Mickey wylot z FMICA nie mniejszą srednicą niz przepustnica, zeby po rozpręzeniu w intercoolerze nie było waskiego gardła wydaje mi się ze chyba wazniejsza jest duza srednica pomiedzy FMIC a przepustnicą... ale to tak na czuja ![]() a srednice zależą od planowanych przepływów a co za tym idzie mocy, na ale to juz w pewnym sensie wychodzi z przepustnicy ograniczenia w WRC są zdaje się własnie za turbiną - zwęzki - i widac jak ograniczają moc maks, mozna ładować z dołu ile wlezie, moment ogromny ale mocy sie na górze nie wykrzesa przy zwęzce -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 00:21 |