Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> RS6 Sportmile R900
m!xeR
post Thu, 30 Jan 2014 - 17:48
Post #81


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





rzeczywiście niektóre mają zdrowo ponad serie skoro z 7,5s dla 100-200km/h robi się powtarzalne 6,0s biggrin.gif


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 30 Jan 2014 - 17:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Hortex51
post Fri, 31 Jan 2014 - 07:50
Post #82


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





swoja droga, przesliczne sa te M6 F12...

Tu sa dwa ciekawe porownania
M6 F12 (700KM) vs RS6 MTM (majace pewnie 650KM)
https://www.youtube.com/watch?v=9Wf1nCTQUy0

M6 F12 (700KM) vs 997 Turbo S - i tutaj niespodzianka.
https://www.youtube.com/watch?v=EIxyaaFv1yc


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Fri, 31 Jan 2014 - 08:35
Post #83


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





wydaje mi sie że bmw zaspało start.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Fri, 31 Jan 2014 - 08:43
Post #84


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(saleen @ Wed, 29 Jan 2014 - 22:20) *
A mierzyles i pamietasz może wyniki 100-200 w 996 i 997?


jasne gt2 5,2 z 3 zmianami biegów a 997 4,6 z dwiema zmianami biegów


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Fri, 31 Jan 2014 - 08:48
Post #85


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Tam jest dużo innych filmów i widać jak seryjna M6 dostaje np. od ferarri 458, które przespało start. Z danych katalogowych ferrari ma 3,4 do 100km/h i 10,4 do 200km/h. http://www.youtube.com/watch?v=qPW10LJIjoQ
Może bmw jest szybsze, ale też bez przesady. A wynik 6,0s jest mocno podejrzany jak na 600KM.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adddam
post Fri, 31 Jan 2014 - 10:19
Post #86


User
Dołączył: Tue, 17 January 2012





Co do M6 to 100-200 w 6s padło dzięki dobremu dotarciu i v power racing wg właściciela biggrin.gif Auto jest na gwarancji i może nie chce się przyznać do modyfikacji, albo po prostu ma popsuty racelogic smile.gif Na taki czas trzeba mieć przynajmniej 700KM.


--------------------
E46 Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Fri, 31 Jan 2014 - 10:21
Post #87


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





I tu się zgodzę. Żeby urwać ponad 1s. to i do 100km/h dobre dotarcie i v-power nie wystarczy wink.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HighMan
post Sat, 01 Feb 2014 - 18:24
Post #88


Super User
Dołączył: Mon, 03 November 2003
Skąd: W-wa/ Radom





Niemiecka gazeta zhamowała M6 testowe, i wyszło im 632KM,
Amerykanie w testach podali moc na kołach, jak wiemy są ostrożeniejsi w szacowaniu mocy na silniku, i z tego co pamietam wychodziło im w M5 540KM na kołach, więc spokojnie ponad 600KM na silniku.
Te 632KM to było zwykłe M6, wersja Competition bedzie miała więcej....


W ciekawych chwilach zaczynacie pisać koledzy o zepsutym Race Logicu wink.gif



--------------------
Boogie

Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Sat, 01 Feb 2014 - 19:06
Post #89


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





Przy 100 200 4.3 dodatkowe 40km urwalo 0.1 sek


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymeniu
post Sat, 01 Feb 2014 - 20:07
Post #90


Rookie
Dołączył: Mon, 22 October 2012





bardzo ciekawe teorie na temat BMW, jak ja swoje hamowałem to pojawiła się jedna M6 i dała katalogowe 563, osobiście byłem przy hamowaniu również M5 i i nigdy nie dały więcej jak 4-8 PS. Mało tego 550D i 650i nie dobiło do katalogowych deklarowanych mocy. Albo auto porobione albo kit
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HighMan
post Sun, 02 Feb 2014 - 01:38
Post #91


Super User
Dołączył: Mon, 03 November 2003
Skąd: W-wa/ Radom





taaaa polskie hahahahahamownie biggrin.gif
Dlatego Amerykanie mierzą moc na kołach wyłącznie, jak tu:



5:00 hamownia i pogadanka o mocach.
M5 competition - ok 600KM
E63 AMG - ok. 680 KM


A tu Chris Harris M6 competition i E63 AMG, i prowadzący nie może sie nadziwić, jak cieższe o 105 kilo i słabsze katalogowo o 35 KM BMW objeżdża Mercedesa,
czas 13:00



jak widać, fabryki zaczynają cichaczem dostawiać nieco doładowania do serii... M6 mysle ze moce byc lepiej traktowane w tej materii, bo w końcu to najbardziej topowy model firmy.

Acha,
fotka z M6 smile.gif

auto jest na gwarancji i jest totalną serią, właściciel nie ryzykuje bo zdecydowanie za dużo finansowo możnaby stracić...


--------------------
Boogie

Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adddam
post Sun, 02 Feb 2014 - 08:40
Post #92


User
Dołączył: Tue, 17 January 2012





Udało się powtórzyć ten czas czy tylko jednorazowy wyskok? Jakie czasy przeważnie kręci? Bo z tego co kojarzę z innego forum to miał 6.6s a nagle bęc i nie wiadomo skąd 6s, ja ten czas brałbym pod uwagę dopiero jak zacznie go regularnie powtarzać, większość urządzeń elektronicznym czasem świruje więc dziwne aby racelogic jako jedyny był zawsze nieomylny. Zresztą sam przedstawiałeś naukowe teorię dlaczego czasów z rl nie można traktować jako wyrocznie smile.gif Może i m6 mają więcej mocy niż w papierach i wtedy te średnie 6s realne ale w równe 6s ciężko uwierzyć, bo na tym poziomie 0.5s to spora przepaść...


--------------------
E46 Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Sun, 02 Feb 2014 - 09:58
Post #93


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





amerykanie mierzą moc na kołach bo mają prymitywne hamownie, co nie odzwierciedla prawdziwych osiągów samochodu co zresztą sam udowadniasz zalinkowanym filmikiem w dalszej części posta.
A świetny czas na recelogicu można pokazać mierząc czsy np na lekkim wzniesieniu - nie potrzeba do tego psuć recelogica.
A to, ze fabryki zaczynja dokładać cichaczem moc - ludzie w jakim świecie żyjecie? większość nabywców tych aut nawet nie zna dokładnych danych fabrycznych a ich wykorzystanie możliwości przekłada się na wciśniecie gazu do dech na drodze na kilka sekund raz na jakis czas. Producenci muszę sie trzymać odpowiednich norm i podanych przez sibie parametrów (oczywiście sa tolerancjie bodajże 5 % szczxególnie łatwe do wykorzystania w aucie turbodoładowanym np w chłodny wilgotny dzień). O dodawaniu mocy "cichaczem" mozna mówic ewentualnie w przypadku samochodów demonstracyjnych przeznaczonych dla testów dziennikarskich a nie seryjnej produkcji.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Sun, 02 Feb 2014 - 12:02
Post #94


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Jeszcze jedno. Bardzo często moc na kołach z hamowni w US jest zbliżona do mocy na silniku z hamowni w Europie. Nie wiem skąd to wynika, ale to informacja od osoby, która stroiła auto za wielką wodą na ich hamowniach i tu w PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Sun, 02 Feb 2014 - 12:22
Post #95


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Niemieckie testy AutoBild http://www.6post.com/forums/showthread.php?t=911274
Jakoś ich egzemplarz testowy nie był "dokoksowany". Faktem jest, że bmka fajnie zbiera się od 100-300km/h.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korzen88
post Tue, 04 Feb 2014 - 11:27
Post #96


User
Dołączył: Thu, 23 February 2012





Ludzie błagam was, 6s od 100-200 przy wadze 1925kg+. Aventador robi podobny czas przy masie o 200kg mniejszej albo 900 konne rs6 przy podobnej masie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korzen88
post Tue, 04 Feb 2014 - 11:37
Post #97


User
Dołączył: Thu, 23 February 2012





http://www.mototarget.pl/news,item,14767.html
tutaj jeszcze dane, zródło bmw
0-100 4.2s
0-200 12.6s
czyli 100-200 by wychodziło 8.4s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Tue, 04 Feb 2014 - 11:47
Post #98


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Może dla Bmw istnieje inna odmienna definicja konia mechanicznego, lub jest inny wzorzec kilograma użyty do kalibracji wag? smile.gif Przychodzi mi jeszcze do głowy eliminacja strat w przeniesieniu napędu do zera wink.gif Jeżeli nie, to z fizycznego punktu widzenia jest to niemożliwe.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Tue, 04 Feb 2014 - 12:05
Post #99


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





Zapominacie chyba, że współczynnik oporów powietrza też odgrywa niemałą role przy 100-200
Taki aventador ma podejrzewam o wiele mniejszy niż RS6, stąd tez potrzebuje mniej mocy by w podobnym czasie osiągnąć tą samą prędkość.


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HighMan
post Tue, 04 Feb 2014 - 15:24
Post #100


Super User
Dołączył: Mon, 03 November 2003
Skąd: W-wa/ Radom





CYTAT(Adddam @ Sun, 02 Feb 2014 - 10:40) *
Udało się powtórzyć ten czas czy tylko jednorazowy wyskok? Jakie czasy przeważnie kręci? Bo z tego co kojarzę z innego forum to miał 6.6s a nagle bęc i nie wiadomo skąd 6s,

pomiarów było dużo, i większość była przy niezbyt ekstra przyczepności, 6.2 6.4
z włączoną kontrolą trakcji do tego. Niemniej moco niskie 6 jest zupełnie powtarzalne, co myślę potwierdzą warunki z lepszą przyczepnością za kilka tygodni....




CYTAT(Adddam @ Sun, 02 Feb 2014 - 10:40) *
większość urządzeń elektronicznym czasem świruje więc dziwne aby racelogic jako jedyny był zawsze nieomylny. Zresztą sam przedstawiałeś naukowe teorię dlaczego czasów z rl nie można traktować jako wyrocznie smile.gif

hehehe nie idźmy tą drogą, nie chce mi sie wojować z całym światem wink.gif pomiarów było dużo, średnią można wyciągnąć jak wyżej


CYTAT(ww#296 @ Sun, 02 Feb 2014 - 11:58) *
amerykanie mierzą moc na kołach bo mają prymitywne hamownie, co nie odzwierciedla prawdziwych osiągów samochodu co zresztą sam udowadniasz zalinkowanym filmikiem w dalszej części posta

no kolego, uważałbym na takie dyletanckie stwierdzenia w stosunku do narodu który nas wyprzedza motoryzacyjnie o lata świetlne i który jest głównym odbiorcą supercarów na świecie, a do tego ma cały przemysł moto sportowy typu top fuel dragstery na poziomie wiadomo jakim...
Troche się ośmieszasz takimi stwierdzeniami.... proponuje na początek zastanowić się, dlaczego Amerykanie używają jednej rolki pod koło, a nie dwóch jak u nas...

Dlaczego moc na kołach (realnie mierzona na hamowni) nie odzwierciedla osiągów? a co odzwierciedla ? spalanie ? no bez żartów....


CYTAT(ww#296 @ Sun, 02 Feb 2014 - 11:58) *
większość nabywców tych aut nawet nie zna dokładnych danych fabrycznych a ich wykorzystanie możliwości przekłada się na wciśniecie gazu do dech na drodze na kilka sekund raz na jakis czas.

Widzę jakieś fanaberie zaczynają się pojawiać, żeby wykazać "znawstwo" polskiego podwórka....
Liche masz pojęcie o kupcach takich aut....
Osoba która zamiast 400tys na auto, które tak samo robi wow na widowni ulicznej, wydaje 900 tys dokładnie wie po co to robi, i dokładnie wie czego oczekuje od auta, jakich mocy, osiągów.... ludzie mający totalny nadmiar gotówki i kupujący bez świadomości co popadnie w salonach, to margines.


CYTAT(ww#296 @ Sun, 02 Feb 2014 - 11:58) *
O dodawaniu mocy "cichaczem" mozna mówic ewentualnie w przypadku samochodów demonstracyjnych przeznaczonych dla testów dziennikarskich a nie seryjnej produkcji.

A wiesz że takie m6 jest mniej seryjne niż jakiś wybrany nielimitowany mode Ferrari ? smile.gif
Oczywiście nie wiesz...

CYTAT(Łukasz GDY @ Tue, 04 Feb 2014 - 13:47) *
Może dla Bmw istnieje inna odmienna definicja konia mechanicznego, lub jest inny wzorzec kilograma użyty do kalibracji wag? smile.gif Przychodzi mi jeszcze do głowy eliminacja strat w przeniesieniu napędu do zera wink.gif Jeżeli nie, to z fizycznego punktu widzenia jest to niemożliwe.


Zamiast deprecjonować to czego sie nie ma, proponuje przyjąć niektórym do wiadomości, że turbo wkroczyło i do innych marek i te marki zaczynają sobie nieźle z tym turbo poczynać.....
Może to jest zimnu prysznic, ale na sieci jest sporo filmików z Mercedesami i BMW, które mają 600-700KM żeby mieć okolice 6.0s 100-200, a nie 900KM......


--------------------
Boogie

Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 02:49