![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
rzeczywiście niektóre mają zdrowo ponad serie skoro z 7,5s dla 100-200km/h robi się powtarzalne 6,0s
![]() -------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
swoja droga, przesliczne sa te M6 F12...
Tu sa dwa ciekawe porownania M6 F12 (700KM) vs RS6 MTM (majace pewnie 650KM) https://www.youtube.com/watch?v=9Wf1nCTQUy0 M6 F12 (700KM) vs 997 Turbo S - i tutaj niespodzianka. https://www.youtube.com/watch?v=EIxyaaFv1yc -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
wydaje mi sie że bmw zaspało start.
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
A mierzyles i pamietasz może wyniki 100-200 w 996 i 997? jasne gt2 5,2 z 3 zmianami biegów a 997 4,6 z dwiema zmianami biegów -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Tam jest dużo innych filmów i widać jak seryjna M6 dostaje np. od ferarri 458, które przespało start. Z danych katalogowych ferrari ma 3,4 do 100km/h i 10,4 do 200km/h. http://www.youtube.com/watch?v=qPW10LJIjoQ
Może bmw jest szybsze, ale też bez przesady. A wynik 6,0s jest mocno podejrzany jak na 600KM. -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
User Dołączył: Tue, 17 January 2012 ![]() |
Co do M6 to 100-200 w 6s padło dzięki dobremu dotarciu i v power racing wg właściciela
![]() ![]() -------------------- E46 Turbo
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
I tu się zgodzę. Żeby urwać ponad 1s. to i do 100km/h dobre dotarcie i v-power nie wystarczy
![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
Niemiecka gazeta zhamowała M6 testowe, i wyszło im 632KM,
Amerykanie w testach podali moc na kołach, jak wiemy są ostrożeniejsi w szacowaniu mocy na silniku, i z tego co pamietam wychodziło im w M5 540KM na kołach, więc spokojnie ponad 600KM na silniku. Te 632KM to było zwykłe M6, wersja Competition bedzie miała więcej.... W ciekawych chwilach zaczynacie pisać koledzy o zepsutym Race Logicu ![]() -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
Przy 100 200 4.3 dodatkowe 40km urwalo 0.1 sek
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 22 October 2012 ![]() |
bardzo ciekawe teorie na temat BMW, jak ja swoje hamowałem to pojawiła się jedna M6 i dała katalogowe 563, osobiście byłem przy hamowaniu również M5 i i nigdy nie dały więcej jak 4-8 PS. Mało tego 550D i 650i nie dobiło do katalogowych deklarowanych mocy. Albo auto porobione albo kit
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
taaaa polskie hahahahahamownie
![]() Dlatego Amerykanie mierzą moc na kołach wyłącznie, jak tu: 5:00 hamownia i pogadanka o mocach. M5 competition - ok 600KM E63 AMG - ok. 680 KM A tu Chris Harris M6 competition i E63 AMG, i prowadzący nie może sie nadziwić, jak cieższe o 105 kilo i słabsze katalogowo o 35 KM BMW objeżdża Mercedesa, czas 13:00 jak widać, fabryki zaczynają cichaczem dostawiać nieco doładowania do serii... M6 mysle ze moce byc lepiej traktowane w tej materii, bo w końcu to najbardziej topowy model firmy. Acha, fotka z M6 ![]() ![]() auto jest na gwarancji i jest totalną serią, właściciel nie ryzykuje bo zdecydowanie za dużo finansowo możnaby stracić... -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
User Dołączył: Tue, 17 January 2012 ![]() |
Udało się powtórzyć ten czas czy tylko jednorazowy wyskok? Jakie czasy przeważnie kręci? Bo z tego co kojarzę z innego forum to miał 6.6s a nagle bęc i nie wiadomo skąd 6s, ja ten czas brałbym pod uwagę dopiero jak zacznie go regularnie powtarzać, większość urządzeń elektronicznym czasem świruje więc dziwne aby racelogic jako jedyny był zawsze nieomylny. Zresztą sam przedstawiałeś naukowe teorię dlaczego czasów z rl nie można traktować jako wyrocznie
![]() -------------------- E46 Turbo
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
amerykanie mierzą moc na kołach bo mają prymitywne hamownie, co nie odzwierciedla prawdziwych osiągów samochodu co zresztą sam udowadniasz zalinkowanym filmikiem w dalszej części posta.
A świetny czas na recelogicu można pokazać mierząc czsy np na lekkim wzniesieniu - nie potrzeba do tego psuć recelogica. A to, ze fabryki zaczynja dokładać cichaczem moc - ludzie w jakim świecie żyjecie? większość nabywców tych aut nawet nie zna dokładnych danych fabrycznych a ich wykorzystanie możliwości przekłada się na wciśniecie gazu do dech na drodze na kilka sekund raz na jakis czas. Producenci muszę sie trzymać odpowiednich norm i podanych przez sibie parametrów (oczywiście sa tolerancjie bodajże 5 % szczxególnie łatwe do wykorzystania w aucie turbodoładowanym np w chłodny wilgotny dzień). O dodawaniu mocy "cichaczem" mozna mówic ewentualnie w przypadku samochodów demonstracyjnych przeznaczonych dla testów dziennikarskich a nie seryjnej produkcji. -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Jeszcze jedno. Bardzo często moc na kołach z hamowni w US jest zbliżona do mocy na silniku z hamowni w Europie. Nie wiem skąd to wynika, ale to informacja od osoby, która stroiła auto za wielką wodą na ich hamowniach i tu w PL
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Niemieckie testy AutoBild http://www.6post.com/forums/showthread.php?t=911274
Jakoś ich egzemplarz testowy nie był "dokoksowany". Faktem jest, że bmka fajnie zbiera się od 100-300km/h. -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
User Dołączył: Thu, 23 February 2012 ![]() |
Ludzie błagam was, 6s od 100-200 przy wadze 1925kg+. Aventador robi podobny czas przy masie o 200kg mniejszej albo 900 konne rs6 przy podobnej masie.
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
User Dołączył: Thu, 23 February 2012 ![]() |
http://www.mototarget.pl/news,item,14767.html
tutaj jeszcze dane, zródło bmw 0-100 4.2s 0-200 12.6s czyli 100-200 by wychodziło 8.4s |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Może dla Bmw istnieje inna odmienna definicja konia mechanicznego, lub jest inny wzorzec kilograma użyty do kalibracji wag?
![]() ![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Zapominacie chyba, że współczynnik oporów powietrza też odgrywa niemałą role przy 100-200
Taki aventador ma podejrzewam o wiele mniejszy niż RS6, stąd tez potrzebuje mniej mocy by w podobnym czasie osiągnąć tą samą prędkość. -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
Udało się powtórzyć ten czas czy tylko jednorazowy wyskok? Jakie czasy przeważnie kręci? Bo z tego co kojarzę z innego forum to miał 6.6s a nagle bęc i nie wiadomo skąd 6s, pomiarów było dużo, i większość była przy niezbyt ekstra przyczepności, 6.2 6.4 z włączoną kontrolą trakcji do tego. Niemniej moco niskie 6 jest zupełnie powtarzalne, co myślę potwierdzą warunki z lepszą przyczepnością za kilka tygodni.... ![]() większość urządzeń elektronicznym czasem świruje więc dziwne aby racelogic jako jedyny był zawsze nieomylny. Zresztą sam przedstawiałeś naukowe teorię dlaczego czasów z rl nie można traktować jako wyrocznie ![]() hehehe nie idźmy tą drogą, nie chce mi sie wojować z całym światem ![]() amerykanie mierzą moc na kołach bo mają prymitywne hamownie, co nie odzwierciedla prawdziwych osiągów samochodu co zresztą sam udowadniasz zalinkowanym filmikiem w dalszej części posta no kolego, uważałbym na takie dyletanckie stwierdzenia w stosunku do narodu który nas wyprzedza motoryzacyjnie o lata świetlne i który jest głównym odbiorcą supercarów na świecie, a do tego ma cały przemysł moto sportowy typu top fuel dragstery na poziomie wiadomo jakim... Troche się ośmieszasz takimi stwierdzeniami.... proponuje na początek zastanowić się, dlaczego Amerykanie używają jednej rolki pod koło, a nie dwóch jak u nas... Dlaczego moc na kołach (realnie mierzona na hamowni) nie odzwierciedla osiągów? a co odzwierciedla ? spalanie ? no bez żartów.... większość nabywców tych aut nawet nie zna dokładnych danych fabrycznych a ich wykorzystanie możliwości przekłada się na wciśniecie gazu do dech na drodze na kilka sekund raz na jakis czas. Widzę jakieś fanaberie zaczynają się pojawiać, żeby wykazać "znawstwo" polskiego podwórka.... Liche masz pojęcie o kupcach takich aut.... Osoba która zamiast 400tys na auto, które tak samo robi wow na widowni ulicznej, wydaje 900 tys dokładnie wie po co to robi, i dokładnie wie czego oczekuje od auta, jakich mocy, osiągów.... ludzie mający totalny nadmiar gotówki i kupujący bez świadomości co popadnie w salonach, to margines. O dodawaniu mocy "cichaczem" mozna mówic ewentualnie w przypadku samochodów demonstracyjnych przeznaczonych dla testów dziennikarskich a nie seryjnej produkcji. A wiesz że takie m6 jest mniej seryjne niż jakiś wybrany nielimitowany mode Ferrari ? ![]() Oczywiście nie wiesz... Może dla Bmw istnieje inna odmienna definicja konia mechanicznego, lub jest inny wzorzec kilograma użyty do kalibracji wag? ![]() ![]() Zamiast deprecjonować to czego sie nie ma, proponuje przyjąć niektórym do wiadomości, że turbo wkroczyło i do innych marek i te marki zaczynają sobie nieźle z tym turbo poczynać..... Może to jest zimnu prysznic, ale na sieci jest sporo filmików z Mercedesami i BMW, które mają 600-700KM żeby mieć okolice 6.0s 100-200, a nie 900KM...... -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 02:49 |