Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> RS6 Sportmile R900
TJung
post Sun, 21 Jul 2013 - 11:41
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(rennen @ Sun, 21 Jul 2013 - 10:44) *
Seryjne EVO SST o śmiesznej mocy 280 KM po minucie ostrej jazdy się tak grzeje, że komputer wpada w tryb awaryjny i ostrzega, że skrzynia zaraz eksploduje tongue.gif więc bym tak nie dramatyzował - każde auto o mocy w okolicach 200 koni na litr się zagrzeje bo paru przejazdach pod rząd na pełnym ogniu. Piękne auto, czy w tym egzemplarzu jest użyte nitro tak jak w tym czarnym które znamy z Rosji? Może pomyśl nad strzałem 35 czy 50 KM. Wiem, że to wydaje się nieracjonalne by strzelać 35 KM do prawie 900 konnego agregatu, ktoś spyta po co takie kombinacje dla tak niewielkiego zysku mocy, ale nitro chłodzi bardzo skutecznie cały motor, dodatkowo można zrobić drugi układ psikający w IC smile.gif



CYTAT(Sportmile @ Sun, 21 Jul 2013 - 11:27) *
Rennen +1 z evo i strzal aby chlodzic. Jestem na iphonie wiec ciezko mi bedzie opisac . Z tematem temp walcze juz bardzo dlugo i to co zrobilem w r1k dziala . Tak mozna napisac ze dziala patrzac ze seryjny rs6 jezdzacy w normalnym trybie pokazuje temp rzedu woda 106 i dolot 70-80 wink.gif. Przy 30 st zew. Po moich zmianach jest 90-95 i max 50 . Niestety wada jest cena zestawu chlodnic i lekkie przerobienie konstrukcji zderzak, pas. Seweryna auto to w pelni seryjne auto poza dolotem, wydechem i instalacji. R900 na Moskwe zawiera duzo wiecej czesci lacznie z chlodzeniem i hybrydowymi sprezarkami. Wlasnie pracuje nad w pelni ulicznym i bezawaryjnym setupem 1000+ bo r1k byl projektem eksperymentalnym. Co do mocy rs6 to one traca do ok 30 po 4-5 przejazdach Sewer ma ich ok 850-860 . Jego setup byl najdelikatniejszy chcial katalizatory, cichy wydech itp wink.gif a tu nam wyrosl streetracer..... Pozdr.



Tak, ta skrzynia SST to jakieś horrendalne nieporozumienie w Evo, bo poza problemami z temperaturą, nie jest też jakoś specjalnie szybka jak na dwusprzęgłówkę. Co do grzania się Audi, już napisałem - źle zinterpretowałem pierwszy post. Dla mnie również normalne jest, że po paru przejazdach osiągi będą spadać. Adam - masz dobry pomysł z tym podtlenkiem, ja kiedyś strzelałem najmniejszą dyszą w IC w żony Cooperze S R53, bo tam był taki mikro cooler i dawało to bardzo dużo!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 21 Jul 2013 - 11:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Hortex51
post Sun, 21 Jul 2013 - 11:47
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





CYTAT(Nikolas @ Sun, 21 Jul 2013 - 10:31) *
Najlepsze mocne auto na rynku które po modach w Sportmile pozostaje bezawaryjne i ma osiągi najszybszych Supercar'ów.


Taa. Generuje dosc spory problem, jak sie chce kupic drugie auto pod warunkiem ze bedzie szybsze i tak samo niezawodne - aktualnie takiego na rynku brak.

Gratki auta Seweryn! wink.gif


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Sun, 21 Jul 2013 - 11:56
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Dlatego mam z Toba taki problem kolego Hortex wink.gif ..... ale mysle ze to bedzie połączenie ku*wy i szatana co smile.gif .


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sewer10
post Sun, 21 Jul 2013 - 11:56
Post #24


User
Dołączył: Mon, 24 June 2013





Hortex wiem co tam szykujesz z Adamem w swoim potworku. To ja Ci będę gratulowal... wink.gif
Dzięki smile.gif


--------------------
RS6 Sportmile R900
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Sun, 21 Jul 2013 - 12:05
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Sportmile, na pewno bedzie trzeba opony ze stanow hurtowo sprowadzac laugh.gif

Sewer10, do zobaczenia w Elku wink.gif


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sewer10
post Sun, 21 Jul 2013 - 15:45
Post #26


User
Dołączył: Mon, 24 June 2013





CYTAT(bracus @ Sun, 21 Jul 2013 - 10:37) *
tu autko miało 770KM http://www.youtube.com/watch?v=0ZFKHinHWb8
to ja teraz nie chce wiedzieć jak to będzie wyglądało laugh.gif
p.s.
Seweryn ale musisz przyznać że jak zacząłeś hamować to Cie już dochodziłem laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Bracus nie widziałem czy mnie dochodziles bo w lusterkch słabo widzę z daleka wink.gif wink.gif wink.gif


--------------------
RS6 Sportmile R900
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sewer10
post Sun, 21 Jul 2013 - 20:27
Post #27


User
Dołączył: Mon, 24 June 2013





Tu screen z odczytu racelogica. Uzbierało się parę przejazdów. Ten na niebiesko rekordowy. Nawet te RSy na Unlimie nie robiły takich czasów na ćwiartkę. Pewnie były inaczej strojone (na mile). Miło że mój kombiaczek taki czas wykręcił. To naprawdę bez napinki jak Adam pisał cichy wydech, katalizatory i żadnego przeginania wink.gif
10,812...
Pewnie trzeba będzie to potwierdzić na oficjalnych zawodach. Jakby się udało to 6 czas w street AWD. Nice... wink.gif



Uploaded with ImageShack.us


--------------------
RS6 Sportmile R900
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sun, 21 Jul 2013 - 21:16
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Pytanie (raczej skierowane w kierunku Hortexa) - jak wygląda komfort wybierania nierówności w RS6? Chodzi mi o porównanie do M5 E60 (F10 też o ile ktoś miał przyjemność jazdy tym i tym) i np. E-klasse AMG.

W E60 M5 czuć każdą nierówność na budzie, w AMG tego nie ma, jak jest w RS6 ?

PS. Spalanie 20 w mieście wręcz abstrakcyjne, fajna sprawa w takim aucie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Sun, 21 Jul 2013 - 22:36
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





ja w kazdym aucie ustawiam zawieszenie na twardo, wiec czy e60 czy rs6, jak dla mnie to samo. Mercem nie jezdzilem, poza CL63 amg - tym sie plynelo, daleko mu do sportowej, dynamicznej jazdy.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sewer10
post Mon, 22 Jul 2013 - 10:02
Post #30


User
Dołączył: Mon, 24 June 2013





Nie miałem doświadczeń związanych z E-klasą AMG ani M5 ale RS6 wydaje się być dość komfortowy. Oczywiście jest opcja usztywnienia zawieszenia wtedy się robi sztywno. Do wyboru kto co lubi. Miałem poprzednią RS6 i przedostatnią RS4 (V8) i obydwie były bardziej sztywne. Szczególnie RS4 podskakiwał na dołkach a ja jazem z nim wink.gif


--------------------
RS6 Sportmile R900
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Mon, 22 Jul 2013 - 10:06
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





na unlimie jezdzimy w trybie comfort ...... najlepsze czasy wychodza wink.gif


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 27 Jul 2013 - 11:28
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





KOT.


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Sat, 27 Jul 2013 - 16:17
Post #33


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Znając Hortexa to min. atak na 1000KM i 1200Nm wink.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sewer10
post Sat, 27 Jul 2013 - 16:59
Post #34


User
Dołączył: Mon, 24 June 2013





Może się sam pochwali wink.gif
Wiewiórki mi doniosły ze z Adasiem szykują potworka 1000+ żeby mi du.. skopac w Ełku... wink.gif


--------------------
RS6 Sportmile R900
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubi91
post Sat, 27 Jul 2013 - 18:17
Post #35


Super User
Dołączył: Fri, 17 June 2011
Skąd: Warszawa





To się zacznie wyścig zbrojeń w Polsce... RS6 będzie miało monopol na Super-dupowóz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sewer10
post Sat, 27 Jul 2013 - 20:03
Post #36


User
Dołączył: Mon, 24 June 2013





Dupowoz supersport wink.gif


--------------------
RS6 Sportmile R900
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KanedA
post Wed, 31 Jul 2013 - 10:30
Post #37


Rookie
Dołączył: Tue, 30 November 2010





CYTAT(sewer10 @ Sun, 21 Jul 2013 - 11:41) *
Do właściciela Cebry mój RSik mówił "Eat my dust" wink.gif


Haha, Twój kolega - właściciel Cebry trochę się przeliczył, no gdzie 150km/250kg wagi do RS6, przecież to nawet 290 km/h nie poleci wink.gif

Graty samochodu, na prawdę dobry wymiatacz smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sewer10
post Mon, 12 Aug 2013 - 14:17
Post #38


User
Dołączył: Mon, 24 June 2013





Jest pucharek za pierwsze miejsce w Svidniku w kategorii AWD street 10,957s smile.gif


--------------------
RS6 Sportmile R900
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bracus
post Mon, 12 Aug 2013 - 14:21
Post #39


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 September 2006
Skąd: Rzeszów





mówiłem przecież smile.gif
a coś szybszego było jeszcze - znaczy się <12 sek ? bo u nich się na stronie wyników doszukać to jak po ciemku kontatku w piwnicy :-)


--------------------
F2.0/F2.5V6/F1.8/VW1.9TDI/VW2.0TDI/Audi2.7bt/Audi2.7bt/Fiat1.9JTD/Audi2.7bt/Forek 2.5T/XC70D5Aut
znaczy się zdziadziałem na poważnie :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sewer10
post Mon, 12 Aug 2013 - 14:37
Post #40


User
Dołączył: Mon, 24 June 2013





Wygrałem w finale z aktualnym mistrzem Słowacji (Węgrem z 700+KM Evo) o 0,1s więc było ostro. Był gtr 700+km, 911t modzone właściciela profi Tuning, kolega xsedos z s4 700+. Wszystkie te samochody robiły niskie 11. Drugi czas był 911t 11,022s.


--------------------
RS6 Sportmile R900
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 06:02