Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Auto dymi po puszczeniu gazu, d16z6 turbo gt28rs na dotarciu, dymi
endriu286
post Thu, 27 Jun 2013 - 11:32
Post #21


User
Dołączył: Wed, 11 January 2012
Skąd: czewa





CYTAT(marcin lbn @ Wed, 26 Jun 2013 - 22:06) *
No i co teraz z tą turbiną zrobisz ? Zeby wymienić uszczelniacze to chyba nie da rady samemu bo potem trzeba to wywazyc tak ? Przed chwilą czytałem tutaj w innym wontku ze wywazenie jest niepotrzebne troche smiac mi się z tego chce ale może akurat prawda to jest co o tym sądzicie ?



siemka w tej turbinie wymienia sie cały środek koszt 2.800 nikt nie zajmuje sie tym zeby regenerować także lipa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 27 Jun 2013 - 11:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
endriu286
post Thu, 27 Jun 2013 - 11:37
Post #22


User
Dołączył: Wed, 11 January 2012
Skąd: czewa





CYTAT(jackkpl @ Wed, 26 Jun 2013 - 22:42) *
A masz juz ten restryktor? jesli zamontowales taki jaki ma byc (gt28rs jest na kulkach?), a nadal kopci, to napewno masz uszczelniacze do wymiany. Nie wiem tylko,czy na kulkach sie turbiny regeneruje.
Idz do tego , kto Ci montowal turbo bez restryktora i niech teraz naprawi to, co zepsul.



własnie założyłem taki jak mam być taki jak przewiduje garret tego turbo nie regenerują cały środek sie wymienia tylko ze 400 km zrobiłem bez restryktora i obawiam sie ze wtedy mogły paść te uszczelnienia turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
endriu286
post Thu, 27 Jun 2013 - 11:39
Post #23


User
Dołączył: Wed, 11 January 2012
Skąd: czewa





siemka właśnie taki mam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
endriu286
post Thu, 27 Jun 2013 - 11:41
Post #24


User
Dołączył: Wed, 11 January 2012
Skąd: czewa





CYTAT(Al Ed Upek @ Thu, 27 Jun 2013 - 08:07) *
Jakiej średnicy masz restryktor? Powinien mieć 0,8 mm.



mam o.8 tak zalecił garret do tego turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
endriu286
post Thu, 27 Jun 2013 - 11:49
Post #25


User
Dołączył: Wed, 11 January 2012
Skąd: czewa





CYTAT(tomek 1980 @ Thu, 27 Jun 2013 - 09:47) *
Witam, ale chyba można sprawdzić, czy olej jest w dolocie, zdejmując wąż wychodzące z turbiny i wtedy będzie wiadomo, czy to turbina puszcza.
Nie masz czasem tak, że w zbiorniczku płynu chłodzącego podnosi się poziom, płynu?
U znajomego po montażu kolektora ssącego z d16z6 do silnika d16y7 są podobne objawy. Na razie turbiny nie ma, a objawy podobne, tylko, że dymek jest niebieskawy, przy bucie, a przy odjęciu, jakby para w zimn dni.
Po dodaniu turbiny jest tak samo, tyle, że wywala dodatkowo płyn ze zbiorniczka.
Obstawiam połączenie kolektora ssącego z głowicą. W głowicy d16y7 jest okrągły otwór na płyn, a w kolektorze d16z6 kwadratowy, uszczelka z d16z6 również miała kwadratowy. Sądzę, że tam jest nieszczelność i z tond na wolnych obrotach silnik ssie sobie płyn, a przy bucie podciśnienie z turbiny wciskane jest do zbiorniczka. Na dniach będzie to rozbierane i uszczelniane. Miało być od razu czymś posmarowane, ale niektórzy twierdzili, że będzie ok.
Proponował bym w tym przypadku sprawdzić to połączenie, tym bardziej, że uszczelka jakaś termiczna.
Nie mam pewności, że w naszym przypadku jest to, to, ale takie mam podejrzenie. Na ori kolektorze z d16y7 tego objawu nie było.
Pozdrawiam.



dolot suchy jak piepsz a kolektor i itd wszystko orginał nic nie zmieniane
Go to the top of the page
 
+Quote Post
knivre
post Thu, 27 Jun 2013 - 12:31
Post #26


User
Dołączył: Fri, 05 December 2008
Skąd: DW





moim zdaniem z turbo jest wszystko ok,

tylko odmologie masz źle zrobioną (wnioskuje po zdjęciu z 1go postu)

catch tank'a powinieneś mieć między dołem silnika a kolektorem ssącym ( z zaworkiem jednostronnym), a górę jedna część w powietrze a drugą w dolot (przed turbo)

poskładaliśmy tak kilka d16z6 turbo i do tej pory jeżdżą i nic im nie jest

btw YCP Vitara to nie są kute tłoki, zwykły odlew smile.gif
no i jeszcze... pomiar egt za turbo to jest pomiar co najwyżej szumu kosmicznego ;p

Ten post został edytowany przez knivre: Thu, 27 Jun 2013 - 12:34
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Thu, 27 Jun 2013 - 13:11
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





nie wiem jak ten catch tank ale jakis czas temu ogladalem identyczny z wygladu, rozkrecony i wejscie za nyplami mialo przkroj igly.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
endriu286
post Thu, 27 Jun 2013 - 13:30
Post #28


User
Dołączył: Wed, 11 January 2012
Skąd: czewa





CYTAT(turbasek @ Thu, 27 Jun 2013 - 12:17) *
endriu weź ty chłopie przeczytaj te kilka swoich ostatnich postów i zobacz jak piszesz... popraw to jakoś , bo normalnie czytać się tego nie da i aż nawet nie chce.... Jakieś kropki, przecinki to chyba minimum które możesz z siebie wykrzesać...

Wiem, ze to forum motoryzacyjne ale jakiś minimalny poziom można trzymać... chociażby dla czytającego...


A to już wygrywa wszystko...




sorry za OT


hehe ok poprawie się .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
endriu286
post Thu, 27 Jun 2013 - 13:49
Post #29


User
Dołączył: Wed, 11 January 2012
Skąd: czewa





CYTAT(knivre @ Thu, 27 Jun 2013 - 12:31) *
moim zdaniem z turbo jest wszystko ok,

tylko odmologie masz źle zrobioną (wnioskuje po zdjęciu z 1go postu)

catch tank'a powinieneś mieć między dołem silnika a kolektorem ssącym ( z zaworkiem jednostronnym), a górę jedna część w powietrze a drugą w dolot (przed turbo)

poskładaliśmy tak kilka d16z6 turbo i do tej pory jeżdżą i nic im nie jest

btw YCP Vitara to nie są kute tłoki, zwykły odlew smile.gif
no i jeszcze... pomiar egt za turbo to jest pomiar co najwyżej szumu kosmicznego ;p



Witam Widzisz wszystko wychodzi po faktach, nie miał mi kto doradzić co i jak złożyć jak zrobić , to co zabaczyłem na jakiś poglądowych zdięciach tak robiłem, ale chyba nie do końca dobrze ,a to egt też nie wiedziałem ze ma być przed turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
endriu286
post Thu, 27 Jun 2013 - 17:58
Post #30


User
Dołączył: Wed, 11 January 2012
Skąd: czewa





witam odpiołem odme zrobiłem prube odpukać jest narazie ok . Hyba będe musiał ją przerobić .Dziękuje z góry za porady
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Fri, 28 Jun 2013 - 07:57
Post #31


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(endriu286 @ Thu, 27 Jun 2013 - 17:58) *
witam odpiołem odme zrobiłem prube odpukać jest narazie ok . Hyba będe musiał ją przerobić .Dziękuje z góry za porady

Oczy mi krwawią...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
endriu286
post Fri, 28 Jun 2013 - 10:38
Post #32


User
Dołączył: Wed, 11 January 2012
Skąd: czewa





CYTAT(burski @ Fri, 28 Jun 2013 - 07:57) *
Oczy mi krwawią...



W tej sytuacji to tylko okulista ci pomoże. cool.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Fri, 28 Jun 2013 - 10:44
Post #33


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(endriu286 @ Fri, 28 Jun 2013 - 10:38) *
W tej sytuacji to tylko okulista ci pomoże. cool.gif biggrin.gif

Mylisz się.
Nie potrzebuję leczenia objawowego, a przyczynowego.

EOT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Fri, 28 Jun 2013 - 22:26
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam,
CYTAT("bobr4")
I jeszcze: jak podcisnienie moze byc wciskane do zbiorniczka?
Rowniez- co ma kolektor do podnoszacego sie plynu w zbiorniczku?
miałeś w rękach ten kolektor i widziałeś głowicę?
Jeśli uszczelka nie taka, to, co będzie?
W miejsce odmy jest założony filterek i nic więcej.
Co według was jest przyczyną?
Założycielowi tematu pomogło odłączenie odmy, u nas nie.
Błąd poprawiony.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
endriu286
post Sat, 29 Jun 2013 - 10:46
Post #35


User
Dołączył: Wed, 11 January 2012
Skąd: czewa





CYTAT(tomek 1980 @ Fri, 28 Jun 2013 - 22:26) *
Witam, miałeś w rękach ten kolektor i widziałeś głowicę?
Jeśli uszczelka nie taka, to, co będzie?
W miejsce odmy jest założony filterek i nic więcej.
Co według was jest przyczyną?
Założycielowi tematu pomogło odłączenie odmy, u nas nie.
Błąd poprawiony.
Pozdrawiam.



WITAM JEŻELI pODNOSI SIĘ, pŁYN W ZBIORNICZKU TO, SpRAWDZ USZCZELKĘ pOD GŁOWICĄ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Sat, 29 Jun 2013 - 20:32
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, uszczelka jest ok. Płyn zaczął znikać o zmianie kolektora, a podnosić po montażu turbo. Ciśnienie na cylindrach od 12,9 do 12,2bara, czyli chyba w normie?
Zrobimy z tym kolektorem i dam znać.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 22:07