![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Wyglądają jak Compo MO5.
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 06 April 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Azevy mają inny wzór oznaczeń i zupełnie inną część środkową(podcięcia na śruby, gwint do śruby dekielka).
Więc raczej nie. |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 20 May 2013 ![]() |
A co myslicie o takim cieniasie:
http://allegro.pl/cinquecento-sporting-1-2...3377328735.html |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława ![]() |
Myślę, że jak ważysz >85kg i masz < 190cm wzrostu to będziesz się męczył w tych kubłach...
-------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 20 May 2013 ![]() |
Dlaczego? Waze ok 85 i mam ok 185, raczej szczuplej budowy ciala. Nie rozumiem czy sa za male, czy za duze, czy o co chodzi?
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława ![]() |
Są wąskie w dupie mówiąc najprościej ale może się zmieścisz...
Zawsze można je pogonić komuś do 126P ![]() -------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 09 July 2013 Skąd: Śląskie ![]() |
Powiem tak ilość samochodów startujących w klasie do 1400 jest dość spora, przynajmniej w moich rewirach, jeśli chcesz jeździć dla własnej satysfakcji to bierz obojętnie co, byle by jeździło i było tanie w eksploatacji, każdym autem można wystartować, pytanie tylko na ile masz odwagi i umiejętności.
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 20 May 2013 ![]() |
Nadal szukam dla siebie jakiegos wozidla. Tak jak pisalem najbardziej sklaniam sie w strone cc/sc. Ale nie wykluczam tez innych opcji. W okolicy pojawila sie ostatnio m.in. taka astra gsi:
http://tablica.pl/oferta/opel-astra-astra-...html#6f79d96b34 Jak przedstawiaja sie koszty uzytkowania tego samochodu w odniesieniu do sc/cc? Jak astra spisuje sie na asfaltach? Jest tez ibiza niby cupra (1.8 to tez byla cupra?): http://rajdy.hoga.pl/gielda/ogloszenie.asp...%F3d+(sportowy) W temacie sc pojawil sie ciekawy scs z historia w wpp: http://tablica.pl/oferta/fiat-seicento-wpp...html#bedb23870a minusem (chyba dyskfalifikujacym?) jest to, ze samochod nie jest zarejestrowany.. Ewentualnie: http://tablica.pl/oferta/fiat-cc-kjs-CID5-...html#6f79d96b34 http://tablica.pl/oferta/seio-1-2-8v-kubel...html#98fba9e578 (czy przekladana klatka ma sens? oczywiscie mowimy o aucie do kjs) I jeszcze jeden, torche daleko ode mnie, ale wisi juz troche i koles mocno zszedl z ceny: http://rajdy.hoga.pl/gielda/ogloszenie.asp...%F3d+(sportowy) Mocny silnik, krotka skrzynia, klatka, ale zawias niewiadomy. Szukalem wynikow tego auta i raczej bylo na tylach stawki (w Superoes Poznan), co jest zastanawiajace, patrzac na osiagi. naprawdę, nie wiem, skąd to przekonanie, że do KJSu trzeba mieć auto z klatką, kubełkiem, stalową płytą pod silnikiem. To nie F1, czy WRC, tylko rajdowe przedszkole. Wystarczy zwykłe, SPRAWNE autko, kask na głowę, pilot obok i można startować. http://www.youtube.com/watch?v=tEWscztgZoI Lekki dach przy malej predkosci i samochod pogiety. Wedlug mnie klatka sie jednak przydaje.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 23:47 |