Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> BMW E36 TURBO Gt30/35 street dla Grzesia / 430KM 0,9 bara, CHINA parts naturlich :P / powered by k64.pl
geoff
post Fri, 14 Jun 2013 - 19:44
Post #21


Rookie
Dołączył: Thu, 14 March 2013
Skąd: Warszawa





Nie prościej było zrobić lamelki na końcach rur i połączyć to cienką opaską? Z tego co widziałem już w paru autach to te szerokie, które powinny świetnie wszystko trzymać, i tak spadają.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 14 Jun 2013 - 19:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
raich
post Sun, 07 Jul 2013 - 15:53
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





dlaczego przeplywka w komorze jak masz map?
starcza wstryskow?
zabraklo opaski na wejscie do intercoolera?
nie napawasz orurowania na styku ze zlaczkami?

jak patrze na orurowanie pierwszej wersji i miejsce filtra,to rzeczywiscie musialo to byc dawno temu.
jak wywalilbys to wisko pod maska to by sie tak nie grzal.
lepszym wyjsciem jest slimak na gorze,wtedy nie ma dolotu do intercoolera nad asfaltem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 08 Jul 2013 - 15:49
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(geoff @ Fri, 14 Jun 2013 - 19:44) *
Nie prościej było zrobić lamelki na końcach rur i połączyć to cienką opaską? Z tego co widziałem już w paru autach to te szerokie, które powinny świetnie wszystko trzymać, i tak spadają.


prosciej nie proscie, to sa szczegoly - dziala wszystko jest ok.




CYTAT(raich @ Sun, 07 Jul 2013 - 15:53) *
dlaczego przeplywka w komorze jak masz map?
starcza wstryskow?
zabraklo opaski na wejscie do intercoolera?
nie napawasz orurowania na styku ze zlaczkami?

jak patrze na orurowanie pierwszej wersji i miejsce filtra,to rzeczywiscie musialo to byc dawno temu.
jak wywalilbys to wisko pod maska to by sie tak nie grzal.
lepszym wyjsciem jest slimak na gorze,wtedy nie ma dolotu do intercoolera nad asfaltem.


1. a po co sie podlacza przeplywke przy konwersji na map?


2. na 0,9 jest na styk

3. zabraklo

4. nie rozumiem




jestem przeciwnikiem wiatrakow elektr. dla mnie wydajniejsze jest wisko , zreszta starcza to po co dawac elektryk?

co do slimaka na gorze - wszystkiego są plusy i minusy. Jest tak i jest dobrze.




pozdrawiam k64


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartasss
post Mon, 08 Jul 2013 - 16:25
Post #24


User
Dołączył: Wed, 02 May 2012
Skąd: Poznań





CYTAT(k64 @ Mon, 08 Jul 2013 - 15:49) *
4. nie rozumiem

Chodzi o taki naspawany pierścionek aby opaski/silikony się nie ześlizgiwały...


--------------------
My hobby, my hole life - Astra GSI Turbo
Przemieszczacz - Audi A4 1.8 Avant
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 08 Jul 2013 - 16:26
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(bartasss @ Mon, 08 Jul 2013 - 16:25) *
Chodzi o taki naspawany pierścionek aby opaski/silikony się nie ześlizgiwały...
aa tam w wiekszosci przypadkow byl zrobiony, male spawy tez wystarcza lub naciecia - zreszta 0,9bar to przeciez jak pierdniecie komara - i mocne opaski , daje rade.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Mon, 08 Jul 2013 - 19:08
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





CYTAT(raich @ Sun, 07 Jul 2013 - 15:53) *
dlaczego przeplywka w komorze jak masz map?
...............
jak wywalilbys to wisko pod maska to by sie tak nie grzal.
lepszym wyjsciem jest slimak na gorze,wtedy nie ma dolotu do intercoolera nad asfaltem.


przecież Visko jest wydajniejsze? (sprawne) poza moze wolnymi obrotami, ale droższe.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sri-performance
post Sun, 21 Jul 2013 - 23:46
Post #27


Rookie
Dołączył: Sat, 08 June 2013





Wrzucicie jakieś filmy? Chcialbym zobaczyć jak to lata
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:43