![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 March 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie prościej było zrobić lamelki na końcach rur i połączyć to cienką opaską? Z tego co widziałem już w paru autach to te szerokie, które powinny świetnie wszystko trzymać, i tak spadają.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
dlaczego przeplywka w komorze jak masz map?
starcza wstryskow? zabraklo opaski na wejscie do intercoolera? nie napawasz orurowania na styku ze zlaczkami? jak patrze na orurowanie pierwszej wersji i miejsce filtra,to rzeczywiscie musialo to byc dawno temu. jak wywalilbys to wisko pod maska to by sie tak nie grzal. lepszym wyjsciem jest slimak na gorze,wtedy nie ma dolotu do intercoolera nad asfaltem. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Nie prościej było zrobić lamelki na końcach rur i połączyć to cienką opaską? Z tego co widziałem już w paru autach to te szerokie, które powinny świetnie wszystko trzymać, i tak spadają. prosciej nie proscie, to sa szczegoly - dziala wszystko jest ok. dlaczego przeplywka w komorze jak masz map? starcza wstryskow? zabraklo opaski na wejscie do intercoolera? nie napawasz orurowania na styku ze zlaczkami? jak patrze na orurowanie pierwszej wersji i miejsce filtra,to rzeczywiscie musialo to byc dawno temu. jak wywalilbys to wisko pod maska to by sie tak nie grzal. lepszym wyjsciem jest slimak na gorze,wtedy nie ma dolotu do intercoolera nad asfaltem. 1. a po co sie podlacza przeplywke przy konwersji na map? 2. na 0,9 jest na styk 3. zabraklo 4. nie rozumiem jestem przeciwnikiem wiatrakow elektr. dla mnie wydajniejsze jest wisko , zreszta starcza to po co dawac elektryk? co do slimaka na gorze - wszystkiego są plusy i minusy. Jest tak i jest dobrze. pozdrawiam k64 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 02 May 2012 Skąd: Poznań ![]() |
4. nie rozumiem Chodzi o taki naspawany pierścionek aby opaski/silikony się nie ześlizgiwały... -------------------- My hobby, my hole life - Astra GSI Turbo
Przemieszczacz - Audi A4 1.8 Avant |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Chodzi o taki naspawany pierścionek aby opaski/silikony się nie ześlizgiwały... aa tam w wiekszosci przypadkow byl zrobiony, male spawy tez wystarcza lub naciecia - zreszta 0,9bar to przeciez jak pierdniecie komara - i mocne opaski , daje rade.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
dlaczego przeplywka w komorze jak masz map? ............... jak wywalilbys to wisko pod maska to by sie tak nie grzal. lepszym wyjsciem jest slimak na gorze,wtedy nie ma dolotu do intercoolera nad asfaltem. przecież Visko jest wydajniejsze? (sprawne) poza moze wolnymi obrotami, ale droższe. -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 08 June 2013 ![]() |
Wrzucicie jakieś filmy? Chcialbym zobaczyć jak to lata
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:43 |