![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A po co komu wieszać breloczek jak wszystko można ogarnąć programem w ECU? Naprawdę M2.5 jest banalnie prostym sterownikiem i nawet wieszając MAP sensor zamiast przepływomierza IMHO można to zestroić bez żadnych świnek. Tyle tylko, że osobiście w aucie "po bułki" wolę przepływomierz z uwagi na spalanie chociażby.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
c20xe jest tak rozpoznanym silnikiem jeśli chodzi o deta, że uzyskanie gotowca do konwersji to kwestia napisania jednego posta w odpowiednim temacie na forum.
Co do spalania, to wszystko jest do ogarnięcia, dobre strojenie i mamy seryjne parametry jeśli chodzi o spalanie. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale to ciągle wieszanie breloczka, które nie jest konieczne. Każdy robi to co lubi, i tak będzie potrzebował wideband'a żeby to zestroić i tak. Jedyny plus dla niego jest taki, że M2.5 nie potrzebuje lambdy do szczęścia i wtedy może sobie pozwolić na delikatny lean burn w zakresie idle i małych obciążeń.
EDIT: A tak BTW - to mapy do konwersji MAF-MAP od C20XE z M2.5 to autor może sobie "wsadzić", 10% różnicy pojemności swoje robi, więc jak dla mnie słaby to argument za wieszaniem czegoś czego wcale nie potrzebuje. No a te stare przepływomierze kosztują grosze i są raczej wytrzymałe (no chyba że jeżdżą na LPG generacji minus pierwszej) - ważne tylko by sprawdzić na ciepłym silniku czy w miarę normalnie chodzi na wolnych i czy się wkręca. -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
no i kupiłem przeplywke od volvo . Udało mi sie wyrwać za 65zl z przssyłką . Zarzuciłem i śmiga delikatnie tylko na wolnych czasem przyleje go troszke . Ciągnie do odcinki nie szarpie ani tam takie inne . Szukałem na allegro tej z opla i niemogłem znaleść ale i tak nastawiłem się na tą z volvo . Tak że dla wiadomości innych można zakładać o volviaka z koncówką numeru 007. Nagram jakiś filmik jak to ciągnie to wrzuce do obejrzenia. Teraz będe kompletował sekwencje. Sprzedam to moje c20xe lub zamienke na ekumajstra det 3.
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
z jakiego volvo szukac?
-------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
ja dorwałem od volvo 760 ale 740 440 460 też występowały tylko nie we wszystkich silnikach były te przepływki . Szukając wpisałem numer przepływki w gogle i wyskoczyła mi aukcja na allegro . Cały numer to 0 280 212 007
Wczoraj zaświeciła mi się kontrolka od błędów . Sprawdziłem i jest 44 sonda lambda uboga mieszanka . A od dzisiaj świeci się stale od razu po zapaleniu czy to zimny czy to ciepły. Czyżby sonda się zawiesiła albo padła. |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
panowie mam pytankp czy ten mój wybryk natury da się wystroić bez ecumajstra i innych takich? Pytanko drugie co powiecie na temat megaasquirta (niewiem dokładnie jak się to pisze). Można w przybliżeniu określić koszt takiego sterowania. A chorje jeszcze na wałki z rewara te 276 stopni , a w jakie osiągi można celować z takimi wałkami. Atu smigam na codzień do pracy daje wiele frajdy he he i miny kierowców zachodnich aut są bezcenne
![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
da sie ale koszt strojenia napewno przebije zakup ecumastera
-------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
Jak rozmawialiśmy na zlocie - squirta mogę mieć za 600 zł , kwestia strojenia czy założenia to byś musiał podjechać do mnie i byśmy się dogadali , tyle że wiem że masz daleko. W sumie możliwości squirta widziałeś na zlocie w moim poldku tak że do takich wydumek to chyba najlepsza opcja bo masz pełną kontrolę nad silnikiem z klikoma fajnymi opcjami
![]() -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
swienty93 coraz bardziej jestem za mega squirtem . tak jak piszesz jego potencjał podziwiałem na zlocie . Uskładam kaske to sie odezwe. we wrzesniu jade do francji na miesiac to sie kaska znajdzie . Co do strojenia to przyjade na jaki weekend do Ciebie , autko sie wystroi i jakie conieco spożyje , a reszte dogadamy na miejscu. Trzeba jeszcze rewary zarzucić i powinno być super
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
mam na oku sekwencje kme . reduktor kme red , sterownik kme nevo czy jakoś tak i wtryski kejhin. Da rade obsłużyć moją hybryde?Reduktor podobno na 260KM ma być
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
no i lipa poldek rozbity . Wszystko oprucz zespołu napedowego idzie na sprzedaż
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
User Dołączył: Wed, 19 June 2013 ![]() |
Co się stało?? Pokaż foty
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
na szczescie cały zespół napedowy nie ucierpiał i pali na dotyk . Ogólnie lewy przód . podłużnica się zagieła i pekła maska błotnik zderzak ,koło weszło pod pedały. Bliskie spotkanie ze skoda oktawią . Fotki pod koniec tygodnia może wrzuce. Gdyby nie podłużnica to pewnie ogarnoł bym temat ale i ruda też go dopadła więc tej budy już nie bede naprawiał.
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Co teraz kolejna buda czy planujesz siłownię do czegoś innego przerzucić?
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
na szybko kupiłem omege 2.0 no bo do roboty czym trzeba sie dostać . Co do motorni to sie jeszcze nie zastanawiałem . Chwilowo nic nie bede składał bo zaczynam z budowa domu i czasu brak i kasa na inne wydatki jest potrzebana. Możliwe że motor zamieszka chwilowo w omedze jak sie cieplej zrobi . Ale to sie jeszcze okaże
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 October 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Jak byś potrzebował gratów do A służę pomocą
![]() -------------------- "Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 02 December 2002 Skąd: Tarnów ![]() |
Jak rozmawialiśmy na zlocie - squirta mogę mieć za 600 zł , kwestia strojenia czy założenia to byś musiał podjechać do mnie i byśmy się dogadali , tyle że wiem że masz daleko. W sumie możliwości squirta widziałeś na zlocie w moim poldku tak że do takich wydumek to chyba najlepsza opcja bo masz pełną kontrolę nad silnikiem z klikoma fajnymi opcjami ![]() Zapominasz tylko Krzychu o chociażby problemach z i odpalaniem takich jak były u mnie. co z tego, że ms kosztuje 600zł i ma duże możliwości. Wg. mnie jeżeli nie potrafisz go sam polutować to nie jest sprzęt dla Ciebie. Nie dość że na 1000km zrobione przez auto zepsuł się 2 razu (dobrze, że dało się założyć seryjne ECU i jakoś dojechać) to jeszcze Krzychu nie mógł sobie poradzić z tym żeby samochód odpalał za pierwszym razem i nie gasł. Trzeba było go odpalać z 5 razy i może wtedy został na wolnych a później zero jazdy przy niskich temp zanim się silnik nie zagrzał. Jak bym miał jeszcze raz wybierać to bez mrugnięcia okiem bym założył emu. I będę to powtarzał każdemu bo za te parę stówek szkoda nerwów. |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
Zapominasz tylko Krzychu o chociażby problemach z i odpalaniem takich jak były u mnie. co z tego, że ms kosztuje 600zł i ma duże możliwości. Wg. mnie jeżeli nie potrafisz go sam polutować to nie jest sprzęt dla Ciebie. Nie dość że na 1000km zrobione przez auto zepsuł się 2 razu (dobrze, że dało się założyć seryjne ECU i jakoś dojechać) to jeszcze Krzychu nie mógł sobie poradzić z tym żeby samochód odpalał za pierwszym razem i nie gasł. Trzeba było go odpalać z 5 razy i może wtedy został na wolnych a później zero jazdy przy niskich temp zanim się silnik nie zagrzał. Jak bym miał jeszcze raz wybierać to bez mrugnięcia okiem bym założył emu. I będę to powtarzał każdemu bo za te parę stówek szkoda nerwów. i weż tu teraz wybierz czy squirt czy ecumaster a kasa podobna |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 21:54 |