Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 3 4 5 6 >  
Reply to this topicStart new topic
> Atu plus c20xe ( W trakcie budowa silnika c22xe)
tjwasiak
post Tue, 24 Jun 2014 - 12:05
Post #81


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





A po co komu wieszać breloczek jak wszystko można ogarnąć programem w ECU? Naprawdę M2.5 jest banalnie prostym sterownikiem i nawet wieszając MAP sensor zamiast przepływomierza IMHO można to zestroić bez żadnych świnek. Tyle tylko, że osobiście w aucie "po bułki" wolę przepływomierz z uwagi na spalanie chociażby.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 24 Jun 2014 - 12:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pinin
post Tue, 24 Jun 2014 - 12:44
Post #82


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





c20xe jest tak rozpoznanym silnikiem jeśli chodzi o deta, że uzyskanie gotowca do konwersji to kwestia napisania jednego posta w odpowiednim temacie na forum.
Co do spalania, to wszystko jest do ogarnięcia, dobre strojenie i mamy seryjne parametry jeśli chodzi o spalanie.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Tue, 24 Jun 2014 - 13:09
Post #83


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Ale to ciągle wieszanie breloczka, które nie jest konieczne. Każdy robi to co lubi, i tak będzie potrzebował wideband'a żeby to zestroić i tak. Jedyny plus dla niego jest taki, że M2.5 nie potrzebuje lambdy do szczęścia i wtedy może sobie pozwolić na delikatny lean burn w zakresie idle i małych obciążeń.

EDIT: A tak BTW - to mapy do konwersji MAF-MAP od C20XE z M2.5 to autor może sobie "wsadzić", 10% różnicy pojemności swoje robi, więc jak dla mnie słaby to argument za wieszaniem czegoś czego wcale nie potrzebuje. No a te stare przepływomierze kosztują grosze i są raczej wytrzymałe (no chyba że jeżdżą na LPG generacji minus pierwszej) - ważne tylko by sprawdzić na ciepłym silniku czy w miarę normalnie chodzi na wolnych i czy się wkręca.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Sun, 06 Jul 2014 - 14:59
Post #84


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





no i kupiłem przeplywke od volvo . Udało mi sie wyrwać za 65zl z przssyłką . Zarzuciłem i śmiga delikatnie tylko na wolnych czasem przyleje go troszke . Ciągnie do odcinki nie szarpie ani tam takie inne . Szukałem na allegro tej z opla i niemogłem znaleść ale i tak nastawiłem się na tą z volvo . Tak że dla wiadomości innych można zakładać o volviaka z koncówką numeru 007. Nagram jakiś filmik jak to ciągnie to wrzuce do obejrzenia. Teraz będe kompletował sekwencje. Sprzedam to moje c20xe lub zamienke na ekumajstra det 3.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Mon, 07 Jul 2014 - 11:34
Post #85


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





z jakiego volvo szukac?


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Wed, 09 Jul 2014 - 21:46
Post #86


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





ja dorwałem od volvo 760 ale 740 440 460 też występowały tylko nie we wszystkich silnikach były te przepływki . Szukając wpisałem numer przepływki w gogle i wyskoczyła mi aukcja na allegro . Cały numer to 0 280 212 007
Wczoraj zaświeciła mi się kontrolka od błędów . Sprawdziłem i jest 44 sonda lambda uboga mieszanka . A od dzisiaj świeci się stale od razu po zapaleniu czy to zimny czy to ciepły. Czyżby sonda się zawiesiła albo padła.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Thu, 21 Aug 2014 - 11:02
Post #87


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





panowie mam pytankp czy ten mój wybryk natury da się wystroić bez ecumajstra i innych takich? Pytanko drugie co powiecie na temat megaasquirta (niewiem dokładnie jak się to pisze). Można w przybliżeniu określić koszt takiego sterowania. A chorje jeszcze na wałki z rewara te 276 stopni , a w jakie osiągi można celować z takimi wałkami. Atu smigam na codzień do pracy daje wiele frajdy he he i miny kierowców zachodnich aut są bezcenne tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Thu, 21 Aug 2014 - 15:06
Post #88


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





da sie ale koszt strojenia napewno przebije zakup ecumastera


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
swiety93
post Thu, 21 Aug 2014 - 18:34
Post #89


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007
Skąd: Tarnów





Jak rozmawialiśmy na zlocie - squirta mogę mieć za 600 zł , kwestia strojenia czy założenia to byś musiał podjechać do mnie i byśmy się dogadali , tyle że wiem że masz daleko. W sumie możliwości squirta widziałeś na zlocie w moim poldku tak że do takich wydumek to chyba najlepsza opcja bo masz pełną kontrolę nad silnikiem z klikoma fajnymi opcjami smile.gif


--------------------
Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Thu, 21 Aug 2014 - 22:36
Post #90


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





swienty93 coraz bardziej jestem za mega squirtem . tak jak piszesz jego potencjał podziwiałem na zlocie . Uskładam kaske to sie odezwe. we wrzesniu jade do francji na miesiac to sie kaska znajdzie . Co do strojenia to przyjade na jaki weekend do Ciebie , autko sie wystroi i jakie conieco spożyje , a reszte dogadamy na miejscu. Trzeba jeszcze rewary zarzucić i powinno być super
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Tue, 26 Aug 2014 - 18:07
Post #91


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





mam na oku sekwencje kme . reduktor kme red , sterownik kme nevo czy jakoś tak i wtryski kejhin. Da rade obsłużyć moją hybryde?Reduktor podobno na 260KM ma być
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Fri, 16 Jan 2015 - 23:58
Post #92


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





no i lipa poldek rozbity . Wszystko oprucz zespołu napedowego idzie na sprzedaż
Go to the top of the page
 
+Quote Post
porsche1689
post Sat, 17 Jan 2015 - 11:17
Post #93


User
Dołączył: Wed, 19 June 2013





Co się stało?? Pokaż foty
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Mon, 19 Jan 2015 - 22:51
Post #94


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





na szczescie cały zespół napedowy nie ucierpiał i pali na dotyk . Ogólnie lewy przód . podłużnica się zagieła i pekła maska błotnik zderzak ,koło weszło pod pedały. Bliskie spotkanie ze skoda oktawią . Fotki pod koniec tygodnia może wrzuce. Gdyby nie podłużnica to pewnie ogarnoł bym temat ale i ruda też go dopadła więc tej budy już nie bede naprawiał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Tue, 20 Jan 2015 - 11:35
Post #95


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Co teraz kolejna buda czy planujesz siłownię do czegoś innego przerzucić?


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Mon, 26 Jan 2015 - 23:52
Post #96


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





na szybko kupiłem omege 2.0 no bo do roboty czym trzeba sie dostać . Co do motorni to sie jeszcze nie zastanawiałem . Chwilowo nic nie bede składał bo zaczynam z budowa domu i czasu brak i kasa na inne wydatki jest potrzebana. Możliwe że motor zamieszka chwilowo w omedze jak sie cieplej zrobi . Ale to sie jeszcze okaże
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Div
post Tue, 27 Jan 2015 - 01:21
Post #97


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Kraków





Jak byś potrzebował gratów do A służę pomocą wink.gif


--------------------
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukaszb
post Tue, 27 Jan 2015 - 08:08
Post #98


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 December 2002
Skąd: Tarnów





CYTAT(swiety93 @ Thu, 21 Aug 2014 - 18:34) *
Jak rozmawialiśmy na zlocie - squirta mogę mieć za 600 zł , kwestia strojenia czy założenia to byś musiał podjechać do mnie i byśmy się dogadali , tyle że wiem że masz daleko. W sumie możliwości squirta widziałeś na zlocie w moim poldku tak że do takich wydumek to chyba najlepsza opcja bo masz pełną kontrolę nad silnikiem z klikoma fajnymi opcjami smile.gif



Zapominasz tylko Krzychu o chociażby problemach z i odpalaniem takich jak były u mnie. co z tego, że ms kosztuje 600zł i ma duże możliwości. Wg. mnie jeżeli nie potrafisz go sam polutować to nie jest sprzęt dla Ciebie. Nie dość że na 1000km zrobione przez auto zepsuł się 2 razu (dobrze, że dało się założyć seryjne ECU i jakoś dojechać) to jeszcze Krzychu nie mógł sobie poradzić z tym żeby samochód odpalał za pierwszym razem i nie gasł. Trzeba było go odpalać z 5 razy i może wtedy został na wolnych a później zero jazdy przy niskich temp zanim się silnik nie zagrzał. Jak bym miał jeszcze raz wybierać to bez mrugnięcia okiem bym założył emu. I będę to powtarzał każdemu bo za te parę stówek szkoda nerwów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Tue, 27 Jan 2015 - 23:04
Post #99


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





CYTAT(lukaszb @ Tue, 27 Jan 2015 - 08:08) *
Zapominasz tylko Krzychu o chociażby problemach z i odpalaniem takich jak były u mnie. co z tego, że ms kosztuje 600zł i ma duże możliwości. Wg. mnie jeżeli nie potrafisz go sam polutować to nie jest sprzęt dla Ciebie. Nie dość że na 1000km zrobione przez auto zepsuł się 2 razu (dobrze, że dało się założyć seryjne ECU i jakoś dojechać) to jeszcze Krzychu nie mógł sobie poradzić z tym żeby samochód odpalał za pierwszym razem i nie gasł. Trzeba było go odpalać z 5 razy i może wtedy został na wolnych a później zero jazdy przy niskich temp zanim się silnik nie zagrzał. Jak bym miał jeszcze raz wybierać to bez mrugnięcia okiem bym założył emu. I będę to powtarzał każdemu bo za te parę stówek szkoda nerwów.

i weż tu teraz wybierz czy squirt czy ecumaster a kasa podobna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Tue, 27 Jan 2015 - 23:05
Post #100


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





CYTAT(Div @ Tue, 27 Jan 2015 - 01:21) *
Jak byś potrzebował gratów do A służę pomocą wink.gif

akurat kupiłem B ale jakbyś miał szperowany dyferencjał to chetnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 21:54