![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
nie masz bledu przeplywomierza?
nie tak dawno skaldalismy u brata XE w corsie i tez byl problem z zalewaniem pierwsza sprawa to uwalona przeplywka druga srpawa dalismy ciala i podlaczylismy krokowy przed przeplywke ps. dalismy nowy parownik KME TUR (fejs mi jeszcze dzialal) idac pelnym ogniem cisnienie nawet nie drgnelo w caly zakresie -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
no właśnie żadnych błędów nie wywala. Co do wkazki sprawa wygląda tak : wtryski seryjne sa te beżowe ,regulator ciśnienia też od tej wiązki 3bar tak na nim pisze . Przepływka jest inna bo poprzednią gaz wysadził i bebechy z niej wypadły. Jutro poprzekładam graty z calibry to się cos wyjaśni. Co do gazu to narazie nie zakładam sekwencji dopuki benzyna nie będzie dobrze śmigać, bo nie bedzie można dobrze jej wystroić jeśli dobrze rozumuje . Dymienie na czarno na awaryjnej pracy kompa może być spowodowane wyższym ciśnieniem paliwa na listwie bo xostaje wiecej paliwka niż komp przewidział . Jutro powalcze i opisze efekty .A przewody paliwowe nie są zamienione ani żadnych zaworków zwrotnych nie mam założonyćh. Kurde gaz jedzie do 5tyś benzyna dupa i niema jak furki przetestować . Może w końcu zis go ogarnie
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Przekładaj żeby mieć komplet sprawnych gratów z 1 działającego samochodu
![]() Jeśli przewody nie są pozamieniane, nie ma zaworków zwrotnych itp. itd. to może po prostu powrót ma za małą średnicę? -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
niby jakim cudem nie ma błędów skoro komp chodzi w trybie awaryjnym?
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale w wymuszonym odpięciem przepływomierza, więc może poza błędem przepływomierza innych błędów nie być.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
LPG na mikserze?? Jeśli tak to jest zwężka i dopóki nie wywalisz miksera to będzie spadek. A jeśli mikser jest małej średnicy - źle dobrany do poprzedniego silnika, to po strokerze będzie jeszcze większy opór stawiał bo silnik wymaga większego przepływu powietrza - może dlatego zdycha powyżej 5 tyś obr na lpg.
Więc zrób ten silnik najpierw tylko na Pb, sprawdź jakie są efekty, i zakładaj sekwencję i będziesz zadowolony. ![]() EDIT: A dymienie może być też spowodowane złym zapłonem, jeśli przepływka ma wpływ na kąt zapłonu to też może być przyczyną. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Czarny dym w benzynie spowodowany złym zapłonem?
Oczywiście jestem za tym, żeby auto naprawić na Pb i przerabiać na sekwencję, ale jak widać jest jakiś problem którego nie uleczy wywalenie miksera! -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
może wieczorkiem cali podjedzie to graty bede przekładał . Chyba że szwagier nie bedzie miał czasu to po niedzieli bede dłubał.Gaz jest na mikserze Mikser mojej produkcji o przelocie średnicy 41mm . W roverze 1.6 (poprzedni motor) bardzo dobrze sie sprawował. Wczoraj wrzuciłem inny parownik i na lpg zaczoł ciągnąc do 7tyś. na małych obrotach troszke kuleje . Może faktycznie tak jak tu jeden z was pisał jakaś dziura w dolocie jest ?Trza przekopać wszystko po kolei. A jesCze jedno filtr powietrza mam chwilowo z corsy 1.4 bo poprzednią z eskorta gaz rozpruł i może za mała jest ? Fakt faktem niema w niej całego spodu i troszke boków ale czasami. Sprubuje ten mikser wyrzucić i zobacze co bedzie na nie dławionym przelocie.A co wyślicie na temat blosa? Kolega ma merca 190 2.6 litra i bardzo sobie chwali. Tak z ciekawości pytam
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
upraszczaj wszystko mozliwie, nie masz pewnosci co do filtra zaklada pończochę z gumka zeby jej nie wciagneło i juz. puszka z corsy z dziurami nie bedzie dlawila, chyba ze ta sa dwie malutkie dziurki.
grzebanie sie w mikserach i blosach w czasach dosc tanich wtrysków gazu to chyba troche pomylka kiedy inwestujesz kilka tysi w silnik. jesli gniazdo diagnostyczne działa to bierz to auto pod kompa i pewnie sporo szybciej znajdziesz problem poszukaj na forum bo ktos już robił takiego strokera w c20xe i to smigało, jak przekopiesz dzial projekty dosc gleboko i cierpliwie to powinienes cos trafić, szukajak w prawdzie nie działa ale ctrl+f dziala -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak dla mnie jeśli dłubiesz silnik to tylko sekwencja.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
w tych czasach sekwencje uzywki sa nie wiele drozsze od blosa wiec nawet nie ma co sie zastanawiac...
co do skadania i odpalania to jak piprzednicy pisza dochodz co jest nie tak tylko na pb i jak bedzie ok to dopiero podpinac gaz bo inaczej sie zapetlisz -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Czarny dym w benzynie spowodowany złym zapłonem? Oczywiście jestem za tym, żeby auto naprawić na Pb i przerabiać na sekwencję, ale jak widać jest jakiś problem którego nie uleczy wywalenie miksera! MOŻE złym zapłonem - za późnym, może jest za bogato z jakiegoś powodu, a zapłon ok ... Jeśli łapałby lewe powietrze to raczej by było za ubogo i silnik by kichał prychał zwłaszcza przy pełnym wklepaniu do podłogi, i fakt również nie wkręcałby się do odcinki ale tylko pod obciążeniem. Przynajmniej przy BMW tak miałem. Na czarno na pewno mi nie kopcił. Więc stąd konkluzja że paliwo dostaje, ale nie spala go efektywnie - stąd brak mocy, i czarny dym. Również mikser, może być dławikiem - wykonany pod silnik 1,6litra musi teraz obsłużyć pół litra więcej, a przecież opór jaki stawia nie rośnie liniowo tylko do potęgi - stąd MOŻE silnik dostaje za mało powietrza. Dlatego wywaliłbym to zamiast strzelać "może to może tamto", i jeśli nadal nie jest ok, sprawdzałbym po kolei, czy osprzęt dobrze działa, a jeśli nie to dlaczego. A żeby sprawdzić co w dolocie stawia opór, to trzeba wpiąć się wakuometrem przed przepustnicę, zmierzyć wartość pod obciążeniem na wklepanym, i zdejmować elementy dolotu po kolei od puszki filtra zaczynając i sprawdzać jak zmieniły się wskazania. Dojdziesz wtedy czy puszka jest restrykcją i mikser. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
w sobote wywaliłem filtr i mikseri nadal to samo. Po dzisiejszych małych walkach zaczne od pytania czy w motroniku 2.5 występowały dwa rodzaje przepływomierzy? Przełożyłem dzisiaj przepływke o calibry o numerze 0 280 212 007 i autko śmiga jak trzeba , sa wolne obroty nie zalewa nie dławi się i wciąga do odcinki. Poprostu jak ręką odjoł.Moja przepływka w calibrze powoduje te same objawy co w poldku inaczej mówiąc nie da się jeździć. Numer mojej przepływki to 0 280 212 015 . Poprzednie 2 przepływki też miałem o tych numerach z czego jedna była pd początku jak.mam tego swapa i od początku miałem problemy z benzyną a teraz w 2.2 to już całkiem dupa była . Nie myślałem że sa różne przepływki do xe n motroniku 2.5. Czy mlżliwe jest że ta przepływka jest od v6 bo znajomy tak mk ppwiedział? Ogólnie mówiąc to musze poszukać przepływki z końcówką numeru 007 i po sprawie . Wypowiedzcie się na temat tych przepływek. A ta moja z końcówką numeru 015 nie wywala żadnych błędów więc wnioskuje że jest dobra .
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wg EPC'a dla C20XE występowało całkiem sporo różnych przepływomierzy, cżęść z nich jest niedostępna, ale miały zamienniki. Jeśli się nie pomyliłem, to:
- 93178598 w Astrze (starszy wariant) - 90487306 w Kadett'cie, Vectrze A i Calibrze (starszy wariant) - 90510154 w Astrze, Calibrze i Vectrze A (nowszy wariant) Nie jestem na 100% pewien, ale z pobierznej analizy wychodzi mi że ten ostatni to jest dla M2.8. EDIT: Z danych które znalazłem ten przepływomierz 0280 212 007 to jest od Volvo (różne modele, silniki 1.7 i 2.3 w tym oba również w wersjach turbo). Natomiast ten Twój ...015 to jest odpowiednik zarówno 93178598, jak i 90487306, i jest jak najbardziej do C20XE. Może jednak Twój przepływomierz jest po prostu uszkodzony? Bo wszystko wskazuje że ten ostatni z w/w naprawdę jest od M2.8 (to jest 0280 217 106) -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
w M2.5 kazda bedzie dzialac z tych wymienionych
skladajac brata corse dopiero trzecia okazala sie sprawna i propblemy ustapily (we wszystkich drut by caly a jednak fura nie chodzila jak trzeba) -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nawet ta z M2.8 będzie działała? A teraz pytanie za 100 punktów - czy wszystkie będą działały poprawnie? Bo to można sprawdzić raczej tylko widebandem IMHO.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
ten 007 troche się różni od tego 015 , chodzi o tą blaszke w środku .Ten pierwszy ma ją gładką , a w drugim dochodzą do niej 2 druciki. Będe szukał z końcówką 007 bo jak do tej pory to na żadnej poprzedniej tak równo i dobrze mi furka nie chodziła jak na tej. Faktycznie ta moja żadnych uszkodzeń niema a jednak źle działa. Dobrze że w końcu wiem co jest uwalone. Dzięki wszystkim za dotychczasowe porady:-))
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ok, tylko jaką masz pewność, że przepływomierz od innego samochodu (a 007 to Volvo 240, 440, 460, 740, 760) ma odpowiednią charakterystykę dla Twojego ECU i zapewni Ci prawidłowy skład mieszanki? Przepływomierz ma bardzo duży wpływ na pracę silnika, dlatego bez sprawdzenia sondą szerokopasmową nie odważyłbym się na taką zmianę, zwłaszcza że Ty masz już "na dzień dobry" 10% większą pojemność silnika...
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Nie prościej kupić nawet używkę deta 2 lub 3 i zrobić mu konwersję na mapa, niż bawić się w szukanie 20+letniej sprawnej przepływki o odpowiedniej charakterystyce? A zabawa bęzie ponowna, jak ten stary szrot (przepływka) zaraz padnie - serio te 200-400 złotych nie jest dużym kosztem, a może być nawet taniej niż loteria z mafem.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
nie ta od 2.8 nie bedzie dzialac
chodzilo mi o wszystkie wymienione od 2.5 pinin a do konwersji nie jest czasem potrzebna sprawna przeplywka? no chyba ze ktos podesle gotowca pod c20xe -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 21:54 |