Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Atu plus c20xe ( W trakcie budowa silnika c22xe)
manieko58
post Sat, 14 Jun 2014 - 06:37
Post #41


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





jaką sekwencje lpg byście proponowali dp tego silnika ? Bo teraz jeszcze zwykłe lpg siedzi i brakuje na niej mocy powyźej 5 tyś obr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 14 Jun 2014 - 06:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pudeleQ
post Sat, 14 Jun 2014 - 07:22
Post #42


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 January 2011





Elektronika Stag, lub KME lub Tech, wtryskiwacze Barracuda lub taniej Reg Fast (o ile da radę), reduktor Zavoli Zeta S lub KME Gold, Gurtner też da radę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scyzor
post Sat, 14 Jun 2014 - 13:39
Post #43


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 December 2008
Skąd: Łódź





jesli chodzi o lpg to polecam ta stronke http://lpg-forum.pl/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sun, 15 Jun 2014 - 04:38
Post #44


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(ddziaduch @ Thu, 12 Jun 2014 - 22:28) *
Kurcze mocne to wyszło. Moc jak moja Vka, tylko niuton mniejszy smile.gif

Szczerze to wyszło bardzo słabe, taki moment to C20XE potrafi namalować. 2.2 mogłoby już pokazać to co w serii 2.5 V6.

CYTAT(pudeleQ @ Sat, 14 Jun 2014 - 07:22) *
Elektronika Stag, lub KME lub Tech, wtryskiwacze Barracuda lub taniej Reg Fast (o ile da radę), reduktor Zavoli Zeta S lub KME Gold, Gurtner też da radę.

Niech sobie nie robi krzywdy cudaczną elektroniką - Stag, najwyżej LPG Tech - wszystko inne to będzie więcej problemu jak pożytku.
Co do wtrysków - żadnych półśrodków - Barracuda (i to ta special edition 130Nl) albo i Napoleon... Jeśli Dragon to tylko BF.
A parownik - KME poza Twin'em (vel kanapką Tur'ową) omijać z daleka (termika), podobnie jak cuda Zavoli (wąski zakres regulacji ciśnienia). Zostają na placu boju Gurtner (czarny jeśli to ma jeździć), AC R01 (czerwony, chociaż to loteria), Scorpion GT (po tuningu - czyli z zewnętrznym elektrozaworem i FFC) i może jeszcze kilka droższych i bardziej egzotycznych jak na nasze realia.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sun, 15 Jun 2014 - 06:27
Post #45


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



albo ten ROmano - dobra termika, super wydajność i niezła cena:
http://lpg-forum.pl/post475164.html


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pudeleQ
post Sun, 15 Jun 2014 - 10:20
Post #46


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 January 2011





Miałem elektronikę KME, mam teraz Staga i nie ma co narzekac, ale wiadomo, że Tech jest bardziej przyjazny użytkownikowi. Co do wtrysków, to Barracudy miałem w starym aucie, jeszcze pierwszą wersję testową, oficjalnie niedostępną, teraz mam wersję normalną i chwalę sobie, Hana natomiast podupadła. Z Dragonami z tego co pamiętam, to były jakieś problemy, ale nie pamiętam co konkretnie. Apropo reduktorów, to czerwony AC odpada, założyłem znajomemu gazownię, nówkę sztukę i do Signuma 3.2 dałem czerwonego AC, przejechał może 1,5kkm i ciśnienie padało na ryj, po wymianie na gwarancji niby działa, ale nie mam zaufania do niego, natomiast do KME jak najbardziej, mimo, że idealne nie są. W X18XE w Vectrze, Silver dawał radę, termika nie była problemem, teraz w 3.2 mam Golda no i jak rzeczywiście dobrze go popałuję, to temperatura gazu spada dosyć nisko. Kanapki Turowej nie testowałem, ale są dobre opinie o niej, warto spróbować, Gurtner srebrny na miedź 6 jeździł w tym signumie jako reduktor zastępczy i sprawdzał się doskonale, przy maks bucie spadek ciśnienia był o ok 0,25 bara, także przy takiej mocy i miedzi 6 to dobry wynik, Zavolak w x25xe, z wyjętymi 3 czy 4 sprężynkami grzejnymi ciśnieniowo dawał doskonale rade, spadek był rzędu 0,1 bara, ale wiadomo, bez tych sprężynek troche termika ucierpiała.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Sun, 15 Jun 2014 - 13:34
Post #47


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





czyli sterownik kme lub stag i wtryski barracuda i reduktor ten romano mógłby być . Mam w domu używke AG , sterownik i reduktor tej firmy , wtryski przy tym sa jakieś dziwne takie duże okrągłe ok 4cm średnicy i zamontowane były wprost na kolektorze. Wszystko pracowało w mondeo 2.0 , powiedzcie coś na temat tego co to jest warte?
W sprawie benzyny nadal lipa , założyłem regulator paliwa 2.5 bara i na listwie nadal ciśnienie nie spadałp poniżej 4.2 Niemam już pojęcia jak to hgryść . Błędów żadnych nie wyrzuca , jak dodam gazu to wejdzie szarpaniem na jakieś ok4tyś z hakiem pochodzi troche i zaczyna się dławić .Po ostrym depnięciu zaczyna robić buuu i schodzi z obrotów , a wolne obroty są przez chwile i gaśnie .Z tym dużym ciśnieniem to może pompa za mocna jest , bo jeszcze na c20xe założyłem jakiś zamiennik koloru niebieskiego, tylko że wtedy jesze jakoś chodził i dało się jechać a teraz po wrzuceniu benzyny wczasie jazdy odrazu sie dławi a im więcej wciskam tym gorzej .Niewiem co jest przyczyną , wiązka silnika nie była nic zmieniana
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sun, 15 Jun 2014 - 15:47
Post #48


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(kontrolm @ Sun, 15 Jun 2014 - 06:27) *
albo ten ROmano - dobra termika, super wydajność i niezła cena:http://lpg-forum.pl/post475164.html

No prawie bajka, tylko jakie ma wtryski założyć jak to się zachowuje b. podobnie do Zavoli, tzn. ciśnieniu tu akurat możesz opuścić (do ~1,2-1,3 bara) ale wydajność mu strasznie spada - tzn. to lubi działać przy 1,5 bara co powoduje konieczność stosowania dysz w Barracudach przy spodziewanym poziomie mocy.

CYTAT(manieko58 @ Sun, 15 Jun 2014 - 13:34) *
czyli sterownik kme lub stag i wtryski barracuda i reduktor ten romano mógłby być

Z zastrzeżeniem jak wyżej tak - tzn. potrzebujesz wiertła od 1,5 (no może od 1,8) do 2,5mm precyzyjne co 0,1mm.

CYTAT(manieko58 @ Sun, 15 Jun 2014 - 13:34) *
Mam w domu używke AG , sterownik i reduktor tej firmy , wtryski przy tym sa jakieś dziwne takie duże okrągłe ok 4cm średnicy i zamontowane były wprost na kolektorze. Wszystko pracowało w mondeo 2.0 , powiedzcie coś na temat tego co to jest warte?

Wrzuć jakieś zdjęcie tych wtrysków, a reszta tego IMHO tyle warta ile uda Ci się na allegro za to dostać.

CYTAT(manieko58 @ Sun, 15 Jun 2014 - 13:34) *
W sprawie benzyny nadal lipa , założyłem regulator paliwa 2.5 bara i na listwie nadal ciśnienie nie spadałp poniżej 4.2

Jak mierzysz te 4,2 bara? Co to za regulator? Podciśnienie wpięte czy nie?

CYTAT(manieko58 @ Sun, 15 Jun 2014 - 13:34) *
(...) Z tym dużym ciśnieniem to może pompa za mocna jest , bo jeszcze na c20xe założyłem jakiś zamiennik koloru niebieskiego

Ale przecież nawet po założeniu pompy od K-Jetronic'a (czyli popularnych 040 i 044 Boscha) który domyślnie chodzi na ciśnieniach typu 6 bar normalnie elektroniczne wtryski jeżdżą na swoim ciśnieniu zadanym regulatorem na listwie!

Masz sprawny przepływomierz? Czy przepływomierz jest podłączony?


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Mon, 16 Jun 2014 - 23:20
Post #49


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





mierzyłem na zgaszonym aucie włączając pompe na krótko, na odpalonym z podłączonym podciśnieniem troche spadało. Ten regulator 2.5 bara jest od c20xe oryginał i pokazało 4.2 bara . Mój miał 3.0 bary i na nim biło 4.8 .myślałem że zegar padł ale zmierzyłem w calibrze ( tej do 2.5 barowego regulatora) i tam pokazało ok 3.0 bar więc zegar dobry.
Co do tych wtrysków sekwencji to też oznaczenie AG mają . Przepływomierz podłączony , kontrolka check engine nie zaświeca się , kompa zresetowałem , zrobiłem z 50km i żadnych błędów w pamięci niema .A jeśli rurka przelewowa gdzieś zagniecona jest to może podwyższać ciśnienie?
http://allegro.pl/kme-silver-fz-6-reduktor...4308599364.html ten reduktor by wystarczył?
I do tega ta listwa http://allegro.pl/listwa-barracuda-4-cyl-h...4319030074.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Mon, 16 Jun 2014 - 23:28
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Jeśli chodzi o LPG - Barracudy zrób pojedyncze na trójnikach - pooglądaj zdjęcia z montaży na lpg-forum a będziesz wiedział o czym mówie. Odnośnie Silver'a - widziałem nowe Silver'y które nie obrabiały C20XE seryjnego nie dłubanego, więc ja bym omijał je szerokim łukiem. Wybór parowników jest bardzo duży, lepiej brać "przewymiarowany" niż za mały.

Natomiast co do pomiaru ciśnienia paliwa - jeśli przy regulatorze 2.5 bara (ponad ciśnienie referencyjne) mierzysz ~3 bary na wolnych obrotach (pod warunkiem wpięcia referencji w podciśnienie) to albo masz dziurawy dolot, albo zegar mało precyzyjny, ale to mało istotne. IMHO u Ciebie jest coś nie tak porównując wysokość ciśnienia - może ty masz zamienione jakimś cudem zasilanie i powrót ze zbiornika i z tąd cyrk? Albo jakieś zaworki jednokierunkowe tam są, czy coś... Spróbuj "dla testu" dłuższym gumowym przewodem zrobić powrót do wiadra, czy butelki i zmierzyć w takim setupie ciśnienie na listwie...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Tue, 17 Jun 2014 - 15:41
Post #51


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





ja mam silvera w 3.2 i jezdzi to bez prblemow wiec nie wiemczy to loteria naprawde z tymi parownikami wink.gif


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Wed, 18 Jun 2014 - 13:58
Post #52


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





Pokaż mi logi z tego silvera z 3.2 V6...

W 325 E36 na sprincie 0-200 spada temp gazu do 0*... Nie wspominając o ciśnieniu, spadki rzędu 0.3-0.4 bara huh.gif


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Wed, 18 Jun 2014 - 18:08
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





lpg mam dla ekonomi a nie zapierdzielania 0-200 wiec logow nie pokarze bo nie karam tak fury na gazie pozatym fejs mi padl ostatnio


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Wed, 18 Jun 2014 - 19:01
Post #54


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Coś w tym jest bo jak ja zmienialem reduktor, to silvera mi kazali do mojego, czyli foki 2.0, gdzie mocy 130 w serii, a u mnie 143. Spadki mam z 1.12 na góra 1.05 ale wtryski hany niebieskie i jednak sporo za duże.


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Wed, 18 Jun 2014 - 19:11
Post #55


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Ja powiem tak - dobrze wystrojone LPG nie zaszkodzi silnikowi IMHO, więc nie rozumiem po co ograniczać możliwość jazdy za słabym parownikiem.
Dla mnie bardziej szkodzi przełączanie LPG-Pb pod obciążeniem (zwłaszcza przy nieidealnym zestrojeniu) niż jazda do odcinki na LPG...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Wed, 18 Jun 2014 - 21:02
Post #56


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





CYTAT(tjwasiak @ Wed, 18 Jun 2014 - 19:11) *
Ja powiem tak - dobrze wystrojone LPG nie zaszkodzi silnikowi IMHO, więc nie rozumiem po co ograniczać możliwość jazdy za słabym parownikiem.
Dla mnie bardziej szkodzi przełączanie LPG-Pb pod obciążeniem (zwłaszcza przy nieidealnym zestrojeniu) niż jazda do odcinki na LPG...


wiem to bardzo dobrze i wlasnie mam narazie nie wystrojone dobrze bo ledwo co fure poskladalem a fejs mi siadl i latam na nastawach jakie zostaly w sterowniku po vectrze dlatego nie karam...
druga sprawa nie przelaczam pod obciazeniem, jak chce poganiac to wlaczam bene i jezdze wink.gif


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Wed, 18 Jun 2014 - 23:34
Post #57


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





wczoraj troche powalczyłem i tak ciśnienie teraz jest tak na 3.7 niech zegar się troche myli to faktycznie moze mniej. Zrobiłem takiego setupa bańke z bęzyną druga pompa na krótko i osobny obieg całkowicie . Trzymało tak kolo 4 .założyłem stary regulator i przedmuchałem wąż powrotu paliwa i staneło na 3.7. Różnice z tego są takie że da się jechać z szarpaniem przy przyśpieszaniu ale nadal gaśnie Na wolnych . Potem pokusiło mnie odpiąć przepływke i tu małe zdumienie ,silnik zaczoł pracować na wolnych obrotach i wkręcać sie na obroty praktycznie do pdcinki mu docisłem na postoju ale tak niemiłosiernie zaczoł dymić na czarno i nie przepalonym paliwem to tak jechało że oczy szczypały. Czy możliwe jest to że przepływka źle odczytuje powietrze? Czy przyczyną tego mogą być przedłużone kable dp przepływki ?Sa dłuższe o jakieś 30cm ze względó montażowych.Kabli nie lutowałem przy łączeniu i napewno nie sa pozamieniane. Dodam jeszcze że do kostki sondy lambda też jakieś 25cm dorabiałem .Na gsi club pisali że wiązke można przedłużać. A tak jak pisałem błędów żadnych niema
Co do lpg to szukać reduktor tak pod 250KM żeby zapas był?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Wed, 18 Jun 2014 - 23:44
Post #58


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, z tego co słyszałem nie lutuje się kabli do sondy, bo później zakłamuje. Co do przepływki, jakby zapodać inna, ze sprawnego samochodu na próbę?
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Thu, 19 Jun 2014 - 00:09
Post #59


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





wiem wiem o tym lutowaniu . U mnie cała wiązka silnika nie jest lutowana z wiązką poldka . Czy to dobrze to niech eksperci w tej sprawie si3 wypowiedzą. W piątek może sobote bede miał calibre znowu to graty bede przekładał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Thu, 19 Jun 2014 - 01:37
Post #60


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





No więc po kolei:
- to że bez przepływomierza się wkręca ale dymi na czarno mówi tylko tyle, że masz okrutnie bogato (w benzynie czarny dym to AFR niemierzalny dla LSU 4.2 praktycznie), tyle tylko że bez przepływomierza masz tryb awaryjny który jest bogatszy z fabryki
- czy masz zamontowane oryginalne wtryski od tego ECU?
- na którym regulatorze ciśnienia to testowałeś i czy możesz zamontować taki jak powinien być dla tego ECU?
- przedłużona wiązka - tu się nie wypowiem, ale jeśli wszystkie przejścia są ok to nie powinna rzutować
- reduktor - bierz na więcej niż 250KM by tyle to dla Silvera niektórzy podają biggrin.gif Zasadniczo bierz z zapasem, ja po prostu reduktorów KME nie lubię, bo w wielu autach gdzie powinny działać nie działały, nie lubię też takich reduktorów gdzie jest problem z ustawieniem rządanego ciśnienia (Zavoli na przykład)


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 19:28