![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
jaką sekwencje lpg byście proponowali dp tego silnika ? Bo teraz jeszcze zwykłe lpg siedzi i brakuje na niej mocy powyźej 5 tyś obr
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 14 January 2011 ![]() |
Elektronika Stag, lub KME lub Tech, wtryskiwacze Barracuda lub taniej Reg Fast (o ile da radę), reduktor Zavoli Zeta S lub KME Gold, Gurtner też da radę.
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
jesli chodzi o lpg to polecam ta stronke http://lpg-forum.pl/
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Kurcze mocne to wyszło. Moc jak moja Vka, tylko niuton mniejszy ![]() Szczerze to wyszło bardzo słabe, taki moment to C20XE potrafi namalować. 2.2 mogłoby już pokazać to co w serii 2.5 V6. Elektronika Stag, lub KME lub Tech, wtryskiwacze Barracuda lub taniej Reg Fast (o ile da radę), reduktor Zavoli Zeta S lub KME Gold, Gurtner też da radę. Niech sobie nie robi krzywdy cudaczną elektroniką - Stag, najwyżej LPG Tech - wszystko inne to będzie więcej problemu jak pożytku. Co do wtrysków - żadnych półśrodków - Barracuda (i to ta special edition 130Nl) albo i Napoleon... Jeśli Dragon to tylko BF. A parownik - KME poza Twin'em (vel kanapką Tur'ową) omijać z daleka (termika), podobnie jak cuda Zavoli (wąski zakres regulacji ciśnienia). Zostają na placu boju Gurtner (czarny jeśli to ma jeździć), AC R01 (czerwony, chociaż to loteria), Scorpion GT (po tuningu - czyli z zewnętrznym elektrozaworem i FFC) i może jeszcze kilka droższych i bardziej egzotycznych jak na nasze realia. -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 14 January 2011 ![]() |
Miałem elektronikę KME, mam teraz Staga i nie ma co narzekac, ale wiadomo, że Tech jest bardziej przyjazny użytkownikowi. Co do wtrysków, to Barracudy miałem w starym aucie, jeszcze pierwszą wersję testową, oficjalnie niedostępną, teraz mam wersję normalną i chwalę sobie, Hana natomiast podupadła. Z Dragonami z tego co pamiętam, to były jakieś problemy, ale nie pamiętam co konkretnie. Apropo reduktorów, to czerwony AC odpada, założyłem znajomemu gazownię, nówkę sztukę i do Signuma 3.2 dałem czerwonego AC, przejechał może 1,5kkm i ciśnienie padało na ryj, po wymianie na gwarancji niby działa, ale nie mam zaufania do niego, natomiast do KME jak najbardziej, mimo, że idealne nie są. W X18XE w Vectrze, Silver dawał radę, termika nie była problemem, teraz w 3.2 mam Golda no i jak rzeczywiście dobrze go popałuję, to temperatura gazu spada dosyć nisko. Kanapki Turowej nie testowałem, ale są dobre opinie o niej, warto spróbować, Gurtner srebrny na miedź 6 jeździł w tym signumie jako reduktor zastępczy i sprawdzał się doskonale, przy maks bucie spadek ciśnienia był o ok 0,25 bara, także przy takiej mocy i miedzi 6 to dobry wynik, Zavolak w x25xe, z wyjętymi 3 czy 4 sprężynkami grzejnymi ciśnieniowo dawał doskonale rade, spadek był rzędu 0,1 bara, ale wiadomo, bez tych sprężynek troche termika ucierpiała.
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
czyli sterownik kme lub stag i wtryski barracuda i reduktor ten romano mógłby być . Mam w domu używke AG , sterownik i reduktor tej firmy , wtryski przy tym sa jakieś dziwne takie duże okrągłe ok 4cm średnicy i zamontowane były wprost na kolektorze. Wszystko pracowało w mondeo 2.0 , powiedzcie coś na temat tego co to jest warte?
W sprawie benzyny nadal lipa , założyłem regulator paliwa 2.5 bara i na listwie nadal ciśnienie nie spadałp poniżej 4.2 Niemam już pojęcia jak to hgryść . Błędów żadnych nie wyrzuca , jak dodam gazu to wejdzie szarpaniem na jakieś ok4tyś z hakiem pochodzi troche i zaczyna się dławić .Po ostrym depnięciu zaczyna robić buuu i schodzi z obrotów , a wolne obroty są przez chwile i gaśnie .Z tym dużym ciśnieniem to może pompa za mocna jest , bo jeszcze na c20xe założyłem jakiś zamiennik koloru niebieskiego, tylko że wtedy jesze jakoś chodził i dało się jechać a teraz po wrzuceniu benzyny wczasie jazdy odrazu sie dławi a im więcej wciskam tym gorzej .Niewiem co jest przyczyną , wiązka silnika nie była nic zmieniana |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
albo ten ROmano - dobra termika, super wydajność i niezła cena:http://lpg-forum.pl/post475164.html No prawie bajka, tylko jakie ma wtryski założyć jak to się zachowuje b. podobnie do Zavoli, tzn. ciśnieniu tu akurat możesz opuścić (do ~1,2-1,3 bara) ale wydajność mu strasznie spada - tzn. to lubi działać przy 1,5 bara co powoduje konieczność stosowania dysz w Barracudach przy spodziewanym poziomie mocy. czyli sterownik kme lub stag i wtryski barracuda i reduktor ten romano mógłby być Z zastrzeżeniem jak wyżej tak - tzn. potrzebujesz wiertła od 1,5 (no może od 1,8) do 2,5mm precyzyjne co 0,1mm. Mam w domu używke AG , sterownik i reduktor tej firmy , wtryski przy tym sa jakieś dziwne takie duże okrągłe ok 4cm średnicy i zamontowane były wprost na kolektorze. Wszystko pracowało w mondeo 2.0 , powiedzcie coś na temat tego co to jest warte? Wrzuć jakieś zdjęcie tych wtrysków, a reszta tego IMHO tyle warta ile uda Ci się na allegro za to dostać. W sprawie benzyny nadal lipa , założyłem regulator paliwa 2.5 bara i na listwie nadal ciśnienie nie spadałp poniżej 4.2 Jak mierzysz te 4,2 bara? Co to za regulator? Podciśnienie wpięte czy nie? (...) Z tym dużym ciśnieniem to może pompa za mocna jest , bo jeszcze na c20xe założyłem jakiś zamiennik koloru niebieskiego Ale przecież nawet po założeniu pompy od K-Jetronic'a (czyli popularnych 040 i 044 Boscha) który domyślnie chodzi na ciśnieniach typu 6 bar normalnie elektroniczne wtryski jeżdżą na swoim ciśnieniu zadanym regulatorem na listwie! Masz sprawny przepływomierz? Czy przepływomierz jest podłączony? -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
mierzyłem na zgaszonym aucie włączając pompe na krótko, na odpalonym z podłączonym podciśnieniem troche spadało. Ten regulator 2.5 bara jest od c20xe oryginał i pokazało 4.2 bara . Mój miał 3.0 bary i na nim biło 4.8 .myślałem że zegar padł ale zmierzyłem w calibrze ( tej do 2.5 barowego regulatora) i tam pokazało ok 3.0 bar więc zegar dobry.
Co do tych wtrysków sekwencji to też oznaczenie AG mają . Przepływomierz podłączony , kontrolka check engine nie zaświeca się , kompa zresetowałem , zrobiłem z 50km i żadnych błędów w pamięci niema .A jeśli rurka przelewowa gdzieś zagniecona jest to może podwyższać ciśnienie? http://allegro.pl/kme-silver-fz-6-reduktor...4308599364.html ten reduktor by wystarczył? I do tega ta listwa http://allegro.pl/listwa-barracuda-4-cyl-h...4319030074.html |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeśli chodzi o LPG - Barracudy zrób pojedyncze na trójnikach - pooglądaj zdjęcia z montaży na lpg-forum a będziesz wiedział o czym mówie. Odnośnie Silver'a - widziałem nowe Silver'y które nie obrabiały C20XE seryjnego nie dłubanego, więc ja bym omijał je szerokim łukiem. Wybór parowników jest bardzo duży, lepiej brać "przewymiarowany" niż za mały.
Natomiast co do pomiaru ciśnienia paliwa - jeśli przy regulatorze 2.5 bara (ponad ciśnienie referencyjne) mierzysz ~3 bary na wolnych obrotach (pod warunkiem wpięcia referencji w podciśnienie) to albo masz dziurawy dolot, albo zegar mało precyzyjny, ale to mało istotne. IMHO u Ciebie jest coś nie tak porównując wysokość ciśnienia - może ty masz zamienione jakimś cudem zasilanie i powrót ze zbiornika i z tąd cyrk? Albo jakieś zaworki jednokierunkowe tam są, czy coś... Spróbuj "dla testu" dłuższym gumowym przewodem zrobić powrót do wiadra, czy butelki i zmierzyć w takim setupie ciśnienie na listwie... -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
ja mam silvera w 3.2 i jezdzi to bez prblemow wiec nie wiemczy to loteria naprawde z tymi parownikami
![]() -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Pokaż mi logi z tego silvera z 3.2 V6...
W 325 E36 na sprincie 0-200 spada temp gazu do 0*... Nie wspominając o ciśnieniu, spadki rzędu 0.3-0.4 bara ![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
lpg mam dla ekonomi a nie zapierdzielania 0-200 wiec logow nie pokarze bo nie karam tak fury na gazie pozatym fejs mi padl ostatnio
-------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Coś w tym jest bo jak ja zmienialem reduktor, to silvera mi kazali do mojego, czyli foki 2.0, gdzie mocy 130 w serii, a u mnie 143. Spadki mam z 1.12 na góra 1.05 ale wtryski hany niebieskie i jednak sporo za duże.
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja powiem tak - dobrze wystrojone LPG nie zaszkodzi silnikowi IMHO, więc nie rozumiem po co ograniczać możliwość jazdy za słabym parownikiem.
Dla mnie bardziej szkodzi przełączanie LPG-Pb pod obciążeniem (zwłaszcza przy nieidealnym zestrojeniu) niż jazda do odcinki na LPG... -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
Ja powiem tak - dobrze wystrojone LPG nie zaszkodzi silnikowi IMHO, więc nie rozumiem po co ograniczać możliwość jazdy za słabym parownikiem. Dla mnie bardziej szkodzi przełączanie LPG-Pb pod obciążeniem (zwłaszcza przy nieidealnym zestrojeniu) niż jazda do odcinki na LPG... wiem to bardzo dobrze i wlasnie mam narazie nie wystrojone dobrze bo ledwo co fure poskladalem a fejs mi siadl i latam na nastawach jakie zostaly w sterowniku po vectrze dlatego nie karam... druga sprawa nie przelaczam pod obciazeniem, jak chce poganiac to wlaczam bene i jezdze ![]() -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
wczoraj troche powalczyłem i tak ciśnienie teraz jest tak na 3.7 niech zegar się troche myli to faktycznie moze mniej. Zrobiłem takiego setupa bańke z bęzyną druga pompa na krótko i osobny obieg całkowicie . Trzymało tak kolo 4 .założyłem stary regulator i przedmuchałem wąż powrotu paliwa i staneło na 3.7. Różnice z tego są takie że da się jechać z szarpaniem przy przyśpieszaniu ale nadal gaśnie Na wolnych . Potem pokusiło mnie odpiąć przepływke i tu małe zdumienie ,silnik zaczoł pracować na wolnych obrotach i wkręcać sie na obroty praktycznie do pdcinki mu docisłem na postoju ale tak niemiłosiernie zaczoł dymić na czarno i nie przepalonym paliwem to tak jechało że oczy szczypały. Czy możliwe jest to że przepływka źle odczytuje powietrze? Czy przyczyną tego mogą być przedłużone kable dp przepływki ?Sa dłuższe o jakieś 30cm ze względó montażowych.Kabli nie lutowałem przy łączeniu i napewno nie sa pozamieniane. Dodam jeszcze że do kostki sondy lambda też jakieś 25cm dorabiałem .Na gsi club pisali że wiązke można przedłużać. A tak jak pisałem błędów żadnych niema
Co do lpg to szukać reduktor tak pod 250KM żeby zapas był? |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, z tego co słyszałem nie lutuje się kabli do sondy, bo później zakłamuje. Co do przepływki, jakby zapodać inna, ze sprawnego samochodu na próbę?
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
wiem wiem o tym lutowaniu . U mnie cała wiązka silnika nie jest lutowana z wiązką poldka . Czy to dobrze to niech eksperci w tej sprawie si3 wypowiedzą. W piątek może sobote bede miał calibre znowu to graty bede przekładał
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
No więc po kolei:
- to że bez przepływomierza się wkręca ale dymi na czarno mówi tylko tyle, że masz okrutnie bogato (w benzynie czarny dym to AFR niemierzalny dla LSU 4.2 praktycznie), tyle tylko że bez przepływomierza masz tryb awaryjny który jest bogatszy z fabryki - czy masz zamontowane oryginalne wtryski od tego ECU? - na którym regulatorze ciśnienia to testowałeś i czy możesz zamontować taki jak powinien być dla tego ECU? - przedłużona wiązka - tu się nie wypowiem, ale jeśli wszystkie przejścia są ok to nie powinna rzutować - reduktor - bierz na więcej niż 250KM by tyle to dla Silvera niektórzy podają ![]() -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 19:28 |