![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 October 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Szpera od A nie podchodzi do B, cza przekładać obudowę. Ale mam dostęp do mostu 4.11 jak byś chciał, krótszego nie zrobili
![]() -------------------- "Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Szpera od A nie podchodzi do B, cza przekładać obudowę. Ale mam dostęp do mostu 4.11 jak byś chciał, krótszego nie zrobili ![]() Osobiście mam szperę z omegi A w B i wszystko pasowało. O dyfrze 4,11 nie słyszałem, ale występował 4,22, który jest krótszy od 4,11... ![]() -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 October 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Sry, nie trafiłem tam gdzie cza
![]() -------------------- "Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
Wiem że a omy a podchodzi do dyfra z omy b tylko trzeba łożyska też przełożyć. a ten dyfer 4.22 masz ze szperą kolego Div?? W jakiej cenie by to było?? JAk co to pw pisz. Tu zaczołę temat o omedze http://www.racingforum.pl/Omega-b-c22xe-t125180.html
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 19:28 |