Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 4 5 6  
Reply to this topicStart new topic
> Atu plus c20xe ( W trakcie budowa silnika c22xe)
Div
post Wed, 28 Jan 2015 - 12:48
Post #101


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Kraków





Szpera od A nie podchodzi do B, cza przekładać obudowę. Ale mam dostęp do mostu 4.11 jak byś chciał, krótszego nie zrobili smile.gif


--------------------
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 28 Jan 2015 - 12:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ILKU
post Wed, 28 Jan 2015 - 20:24
Post #102


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





CYTAT(Div @ Wed, 28 Jan 2015 - 12:48) *
Szpera od A nie podchodzi do B, cza przekładać obudowę. Ale mam dostęp do mostu 4.11 jak byś chciał, krótszego nie zrobili smile.gif

Osobiście mam szperę z omegi A w B i wszystko pasowało.
O dyfrze 4,11 nie słyszałem, ale występował 4,22, który jest krótszy od 4,11... wink.gif


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Div
post Wed, 28 Jan 2015 - 22:11
Post #103


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Kraków





Sry, nie trafiłem tam gdzie cza wink.gif miało być 4,22.


--------------------
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Tue, 03 Feb 2015 - 22:04
Post #104


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





Wiem że a omy a podchodzi do dyfra z omy b tylko trzeba łożyska też przełożyć. a ten dyfer 4.22 masz ze szperą kolego Div?? W jakiej cenie by to było?? JAk co to pw pisz. Tu zaczołę temat o omedze http://www.racingforum.pl/Omega-b-c22xe-t125180.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 4 5 6
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 19:28