![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Baretek , bo jeszcze ludzie pomyślą, że za grosze zrobią sobie 1000KM w przydomowym garażu
![]() Tłoki to Mahle seryjnie kute , często poszukiwane i brane do R4 , wytrzymujące 250KM/litr , wiec jest zapas. Pompa oleju - mechanika w głowicy odciąża ją do tego stopnia, że na wolnych obrotach ciśnienie oleju to okolice 3 bar. Przepustnica - dużo ludzi rozwierca , uważa , że zbyt mała , kupuje customowe , a wystarczy podnieść ciśnienie doładowania o 0,2 bara. Seryjne cewki to koszt : 450 zł / sztuka , wiec chyba wiadomo jakiej są one jakości i wielkości. Jak to się ma do tfsi za 90 zł/ sztuka , a z tego co wiem Krzysiek ma je nowe czyli 2,5 tys zł razem z fajkami beru. Seryjna skrzynia to bezproblemowe 9,4 s na 400m przy 1500kg wagi. Chiński WG , przy takim doładowaniu nieomalże zbędny element , upuści niewiele spalin , ostatnio Darko wyjechał swoim S6 z zaślepionym otworem w kolektorze po WG i turbo dmuchnęło 3,2 bara ( sławna chińska Godzillla), na więcej jej nie było stać ![]() Kolektory jakie by nie były , Krzysiek nad nimi trochę posiedział i podumał , a poza tym - metanol bardzo dużo wybacza. Intercooler - przy metanolu którego idzie 2,5 razy więcej niż PB , chłodziwem jest paliwo, dragstery nie posiadają IC , ba nie mają nawet cieczy chłodzącej w silniku. Gratulacje dla Krisa za fajny czas i życzę poprawienia wyniku, bo masa 1250 kg zobowiązuje do nieco lepszego wyniku ![]() -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Pająk, Ty czasem napiszesz cos sensownego
![]() a w projekcie skoro nie ma trakcji to teraz najwazniejsza dobra guma i moze cos z zawieszeniem pokombinować bo 1000KM to na razie wystarczy zeby poszły jakies srednie 9tki -------------------- |
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
dobra guma jest chyba "w drodze"
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Gratki wyniku! Super, ze sie w koncu udalo pojechac na zawody
![]() 9'tka to juz formalnosc. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Baretek , bo jeszcze ludzie pomyślą, że za grosze zrobią sobie 1000KM w przydomowym garażu ![]() Tłoki to Mahle seryjnie kute , często poszukiwane i brane do R4 , wytrzymujące 250KM/litr , wiec jest zapas. Gratulacje dla Krisa za fajny czas i życzę poprawienia wyniku, bo masa 1250 kg zobowiązuje do nieco lepszego wyniku ![]() To jest rozwiert na 4 litry że jest jakiś zapas, czy na myśli miałeś 250/cyl? -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#207
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Rzeczywiście 250KM/ cyl , seryjne tłoki z S2 z dużym powodzeniem zaistniały w którymś z zachodnich mocnych projektów. Wyciągnęli z 2,1 l R4 coś ponad 1000KM , a tutaj jest R5 więc teoretycznie 1200KM powinny przyjąć.
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
ostatnio Darko wyjechał swoim S6 z zaślepionym otworem w kolektorze po WG i turbo dmuchnęło 3,2 bara ( sławna chińska Godzillla), na więcej jej nie było stać ![]() Nie dopisałeś że po tym jak ta turbina nadmuchała 3 bary rozjebała się w drobny mak a fanty z niej poleciały w motor uszkadzając go , znowu czapka w górę ile można... |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
pajak - ty naprawdę nie masz pojęcia o czym piszesz. Nie 2,1litra tylko 1,8.
pierwszy start - na torowym slicku ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Dziwnie to wygląda taka katedra na kołach :-)
|
|
|
![]()
Post
#211
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Nie dopisałeś że po tym jak ta turbina nadmuchała 3 bary rozjebała się w drobny mak a fanty z niej poleciały w motor uszkadzając go , znowu czapka w górę ile można... Prawda , tylko że silna grupa ekspertów z Lublina stwierdziła zablokowanie się zaworu DV , a czapka w górze bo silnik zimował na wodzie. Guzior rozmawiamy o innych autach, ja o golfie z Anglii , a Ty o oklepanym bobie i vampirze. Bloki te same , ale skoki tłoków inne.Może rzeczywiście tam jest 1,9-2.0l skok chyba 95,5 , musiałbym zadzwonić i się dopytać. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
To wierz mi ze nie ma tam tlokow od s2. Ani takich samych blokow jak mial Vampir bo w niski blok 1,8 nie wchodzi wal 95,5. Sa 2 powody dlaczego nie ma tam tlokow S2: na wale 95,5 na średnicy tloka 81 byłoby 2,0. Po 2 (i to jest wazniejsze) to tloki są sporo za wysokie zeby je zmieścić w wysoki blok na tak dużym wykorbieniu, a za wysokie jeszcze bardziej zeby sie zmieścić w niski bubble Block. Musialbys obciac denko do 0. Jest to nie wykonalne i ktoś ci naopowiadal bajek. Do walow 95,5 są inne tloki.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Dobra guma i bedzie dzik!
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
Oprawiony na grillu i z jabkiem w ryju
![]() ![]() ![]() -------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Ciekawią mnie czasy przejazdu z Tsunami.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#217
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie pamiętam dokładnie czasów ale finałowy przejazd z tsunami juz na rozgrzanych gmach a8 było wolniejsze o 0,4 sekundy, co ciekawe podczas ostatniego wyścigu z tsunami spadł wąż od dolotu przy przepustnicy i oparł się o gródź i nie było widać
![]() |
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
tutaj są czasy wszystkich aut http://www.zrychlenie.sk/sampionat_eng.html
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Test nowych gum - 60ft 1,5 regularne. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
Hoosier dał rade, jak mówiłem
![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 17:38 |