Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> A8 D2 20vT - najmocniejsze A8 w Polsce, by Kriskis :) 933/897
Jaqo
post Sat, 14 Dec 2013 - 17:43
Post #161


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





QUOTE (jackkpl @ Sat, 14 Dec 2013 - 15:20) *
Na metanolu natomiast mozna jezdzic bez szkody dla silnika i seryjne auta tez sa do tego przystosowane (glownie skandynawia).

Metanol etanol co za różnica laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 14 Dec 2013 - 17:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kompot
post Sat, 14 Dec 2013 - 17:51
Post #162


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Nie dość, że burdel się zrobił to jeszcze niejedna osoba pomieszała metanol z etanolem. Z tym pierwszym są jeszcze dwa problemy, o których nie wspomnieliście: agresywność chemiczna, cały układ paliwowy musi być dostosowany do niego a drugi to pochodna jednej z zalet - wysokiego ciepła parowania, czyli zimny rozruch. Tak czy inaczej szacun, auto to masakrator.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sat, 14 Dec 2013 - 18:11
Post #163


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Panowie kończąc offtopa jak ktoś pisze że 2.5 raza większa dawka paliwa jest super hiper bo chłodzi wprawia tłoki w rześki stan pracy zapomina o jednej podstawowej żeczy 2.5 raza więcej paliwa to i o tyle samo mniej zassanego powietrza a co za tym idzie "teoretycznie" w uproszczeniu rzecz ujmując zmniejszamy napełnienie cylindra w samo powietrze na rzecz paliwa.... Owszem moc i tak wygeneruje bo dowalimy zapłonem jednak lepiej nie wzdychać i marszczyć freda przez to że dajemy 2.5 raza więcej paliwa bo to jest akurat bardzo niepożądane zjawisko które eliminuje tylko wtrysk bezpośredni....


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Sat, 14 Dec 2013 - 18:21
Post #164


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT(mihas66 @ Sat, 14 Dec 2013 - 18:11) *
2.5 raza więcej paliwa to i o tyle samo mniej zassanego powietrza



różne paliwa mają różne współczynnki stechiometryczne.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 14 Dec 2013 - 19:21
Post #165


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Jaqo @ Sat, 14 Dec 2013 - 17:43) *
Metanol etanol co za różnica laugh.gif


Blad drukarski wink.gif. Myslalem o e85, a napisalem o metanolu, ktory jest mieszany z nitrometanem w paliwach modelarskich.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krys500
post Sat, 14 Dec 2013 - 21:00
Post #166


User
Dołączył: Fri, 08 June 2012





CYTAT(PAFFCIU @ Sat, 14 Dec 2013 - 17:03) *
z tego co sie doczytalem to e85 było kiedyś, ostatnie kreski za na metanolu

Raczej odwrotnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sat, 14 Dec 2013 - 21:59
Post #167


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(mihas66 @ Sat, 14 Dec 2013 - 18:11) *
Panowie kończąc offtopa jak ktoś pisze że 2.5 raza większa dawka paliwa jest super hiper bo chłodzi wprawia tłoki w rześki stan pracy zapomina o jednej podstawowej żeczy 2.5 raza więcej paliwa to i o tyle samo mniej zassanego powietrza a co za tym idzie "teoretycznie" w uproszczeniu rzecz ujmując zmniejszamy napełnienie cylindra w samo powietrze na rzecz paliwa.... Owszem moc i tak wygeneruje bo dowalimy zapłonem jednak lepiej nie wzdychać i marszczyć freda przez to że dajemy 2.5 raza więcej paliwa bo to jest akurat bardzo niepożądane zjawisko które eliminuje tylko wtrysk bezpośredni....

Po pierwsze nie policzyłeś tego. Wiem, bo akurat ja liczyłem to (akurat dla etanolu) parę lat temu i znam wyniki i takich tez nie wygłaszam. Policz, to podyskutujemy.
A po drugie, już abstrachując od powyższego, wysokie ciepło parowania niweluje ten efekt.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
culmen
post Sat, 14 Dec 2013 - 22:28
Post #168


User
Dołączył: Tue, 11 October 2011





Wracając do metanolu i jego zalet

Gold Coast Indy Allmendinger Methanol Fire
Nie każdy wie jakie to bezpieczne


--------------------
MR2 2zz sc (Janusze Tuningu)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 15 Dec 2013 - 02:00
Post #169


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





A jak zwykle najwiecej do powiedzenia maja osoby które nigdy nie jeździły ani na bioetanolu a tym bardziej już na metanolu . W teorii jest każdy bardzo mocny, ale w rzeczywistości strojenie samochodów na e85 lub innych jeszcze mocniejszych ladunkach w brew pozora nie jest tak banalnie proste . Inna lambda ,inny zapłon , inaczej przygotowany i odprężony silnik w stosunku do pb .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 15 Dec 2013 - 02:47
Post #170


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Tu wlasnie byl mamy błąd konstrukcyjny poczyniony przy budowie i wyważaniu układu korbowo tłokowego - tloki to tzw. Guziorpistonsy, ale przygotowane byly pod pb. Gdyby od początku bylo wiadomo, ze będzie E85 lub M100 CR zostal by seryjny.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 15 Dec 2013 - 10:06
Post #171


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Szkoda w takim razie, ze specyfikacja jest tak skrocona, rownie dobrze mozna bylo napisac "zlozylismy fajny silnik, ktory ma 900 koni". Przeciez zlozenie silnika z nowymi korbami, tlokami, kolektorami i sprezarka kosztuje znacznie mniej niz 60k, wiec musi wiec tam byc jakos megagrubo poza rzeczami oczywistymi, tylko "tajemnica" nie pozwala napisac wszystkiego wink.gif W kazdym razie dzieki za odpowiedz, mam juz jakies ogolne pojecie. Chyba rzeczywiscie jest to jedna z najtanszych opcji na takie osiagi. Jedzie niesamowicie, pierwsze co przychodzi na mysl to "fejk!!!" biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 15 Dec 2013 - 11:27
Post #172


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Jest napisane co jest zrobione w glowicy - a głowica jest najdroższa rzecza w takim projekcie. Policz ile kosztuje 20zaworow, sprężynek, talezykow, mechaniki, zestaw walkow, kolka, porting. To juz wychodzi z robociznami kolo 15-18kola.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 15 Dec 2013 - 12:22
Post #173


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(guzior @ Sun, 15 Dec 2013 - 11:27) *
Jest napisane co jest zrobione w glowicy - a głowica jest najdroższa rzecza w takim projekcie. Policz ile kosztuje 20zaworow, sprężynek, talezykow, mechaniki, zestaw walkow, kolka, porting. To juz wychodzi z robociznami kolo 15-18kola.


A na seryjnej glowicy nie moznaby uzyskac chociaz 80% tego, co tu ?
Przy takiej masie A8 to i 600 koni by robilo mega robote, nie mowiac juz o tych 900 lub wiecej, ktore sa tutaj.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 15 Dec 2013 - 12:43
Post #174


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Nie. Nie dałoby rady.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Tue, 17 Dec 2013 - 10:33
Post #175


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





~ 450km z litra biggrin.gif nieźle, a z ciekawości na jaki tak pi razy oko przebieg oceniacie trwałość takiego silnika?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 17 Dec 2013 - 12:16
Post #176


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Jezdzi juz bez rozbiórki 3 lata, ok 8tys km. Caly czas na pełnej wecy smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 29 Apr 2014 - 21:14
Post #177


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Dzisiaj na niecalym 2,9 Bara auto dobilo do 958hp. Jutro po finalnym strojeniu wstawie wykres.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 29 Apr 2014 - 21:25
Post #178


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





jakie paliwo ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 29 Apr 2014 - 21:36
Post #179


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





E85


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Tue, 29 Apr 2014 - 22:53
Post #180


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Nie ma wyjścia, trzeba w Rzeszowie na ćwiartce zobaczyć.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 03:42