Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> A8 D2 20vT - najmocniejsze A8 w Polsce, by Kriskis :) 933/897
Cuper13
post Fri, 13 Dec 2013 - 19:11
Post #141


Frequent User
Dołączył: Sun, 17 January 2010
Skąd: z Garażu...





StrasZnie zapierdolata cool.gif wacko.gif
Gratuluje, kozacki projekt.


--------------------
Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold
A8 D3 4.2
Scirocco 2.0TSI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 13 Dec 2013 - 19:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
guzior
post Fri, 13 Dec 2013 - 20:27
Post #142


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Silnik na gotowo - ok 60tys (czyli doloty, wydechy, kolekotry, głowica, blok, arpy, turbina, wtryski itp.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Fri, 13 Dec 2013 - 20:36
Post #143


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





CYTAT(guzior @ Fri, 13 Dec 2013 - 20:27) *
Silnik na gotowo - ok 60tys (czyli doloty, wydechy, kolekotry, głowica, blok, arpy, turbina, wtryski itp.



czyli chcesz powiedzieć, że za ok 80 tys można mieć aktywne 900 KM ? ohmy.gif


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 13 Dec 2013 - 20:46
Post #144


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





nie do konca tak łatwo. Trzeba ogarnac napedy, zawiechy itp. Ale generalnie tak.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Fri, 13 Dec 2013 - 20:49
Post #145


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





CYTAT(guzior @ Fri, 13 Dec 2013 - 20:46) *
nie do konca tak łatwo. Trzeba ogarnac napedy, zawiechy itp. Ale generalnie tak.



tzn napędy?? zawiecha to pewnie polibusze+ gwint??


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 13 Dec 2013 - 20:50
Post #146


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





dokładnie. Napedy - S2/coupe wysra tylne przeguby w trymiga, podobnie jak polosie.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Fri, 13 Dec 2013 - 20:51
Post #147


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





czyli dorabiane pod zamówienie? czy jakie?


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 13 Dec 2013 - 20:57
Post #148


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Jest kilka patentów.
Sedan/avant B4 jest łatwiej, A8 to wogole ma w serii wielkie wszystko. No i zywotnosc skrzyni 01E przy startach tez pozostawia wiele do zyczenia. Ale tez juz jest wymyslone cos mocniejszego...


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAFFCIU
post Sat, 14 Dec 2013 - 11:36
Post #149


Frequent User
Dołączył: Sun, 15 April 2007
Skąd: LEGIONOWO





może lista modyfikacji z pierwszej strony nie powala, ale jest to tylko ułamek tego co w aucie zostało zrobione
inna sprawa, ze jeśli to wszystko było by takie łatwe i tanie jak nam sie wydaje w tym przypadku to co 5 z nas by był w stanie poskładać sam lub z pomocą kolegów taki projekt w przydomowym garażu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
knopers
post Sat, 14 Dec 2013 - 12:43
Post #150


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 September 2010
Skąd: słupno





Cały sukces leży w metanolu. Paliwo dawkowane jest w ilości 2,5 raza większej niż benzyna , bo taka jest jego kaloryczność czyli 35ml/sekunde/gar. Jest to objętościowo ogromna dawka. Wystroić może to każdy znajacy podstawowe działania matematyczne na pierwszym lepszym komputerze. Metanol ma niesamowite właściwości odbierające ciepło, a jego ilość potęguje proces chłodzenia. Jak ktoś zada sobie trudu i poczyta o metanolu to zrozumie , że od niego moze być lepszy tylko nitrometanol. Odpada mnóstwo problemów takich jak : upalenie tłoka , oberwanie przegrzanej półki , puchniecie tłoków , zakleszczenie pierścieni w gładziach , wypalenia gniazda zaworu , stopienie głowicy, świecy itd.
Pozostaje tylko opanowanie smarowania - czyli właściwe zaślepienie hydrauliki , głowica na tytanie i wałki.

Metanol ma jednak dużo wad takich np. jak : koszt pompy do neigo to coś około 3 tys zł. Zwykły bosch podda się w dwa dni, wisteprzebudowa całego układu paliwowego itd.

Nie róbmy tajemnic i magii z czegoś co jest oczywiste.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 14 Dec 2013 - 13:43
Post #151


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(knopers @ Sat, 14 Dec 2013 - 12:43) *
Cały sukces leży w metanolu. Paliwo dawkowane jest w ilości 2,5 raza większej niż benzyna , bo taka jest jego kaloryczność czyli 35ml/sekunde/gar. Jest to objętościowo ogromna dawka. Wystroić może to każdy znajacy podstawowe działania matematyczne na pierwszym lepszym komputerze. Metanol ma niesamowite właściwości odbierające ciepło, a jego ilość potęguje proces chłodzenia. Jak ktoś zada sobie trudu i poczyta o metanolu to zrozumie , że od niego moze być lepszy tylko nitrometanol. Odpada mnóstwo problemów takich jak : upalenie tłoka , oberwanie przegrzanej półki , puchniecie tłoków , zakleszczenie pierścieni w gładziach , wypalenia gniazda zaworu , stopienie głowicy, świecy itd.
Pozostaje tylko opanowanie smarowania - czyli właściwe zaślepienie hydrauliki , głowica na tytanie i wałki.

Metanol ma jednak dużo wad takich np. jak : koszt pompy do neigo to coś około 3 tys zł. Zwykły bosch podda się w dwa dni, wisteprzebudowa całego układu paliwowego itd.

Nie róbmy tajemnic i magii z czegoś co jest oczywiste.


Raczej nitrometan, czyli to, co uzywa sie do modeli zdalnie sterowanych. Tylko ze to paliwo jest bardzo agresywne i silnik mialby bardzo mala zywotnosc. W modelarstwie mozna uzyskac ~1km/1ccm w dwusuwie wolnossacym.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m!xeR
post Sat, 14 Dec 2013 - 14:04
Post #152


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





Zgoda, uzyskują 1KM/1ccm ale przy jakich obrotach ? 35,000rpm ? 40,000rpm ? Zatem żywotność silnika podyktowana jest bardziej obrotami aniżeli samym paliwem. Jeżeli natomiast potrzeba wysokich obrotów wynika z paliwa to uznajmy, że takie paliwo w żaden sposób nie sprawdziłoby się w samochodzie.


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eskol
post Sat, 14 Dec 2013 - 14:05
Post #153


Frequent User
Dołączył: Thu, 06 January 2011
Skąd: Gloucester





CYTAT(knopers @ Sat, 14 Dec 2013 - 12:43) *
Cały sukces leży w metanolu. Paliwo dawkowane jest w ilości 2,5 raza większej niż benzyna , bo taka jest jego kaloryczność czyli 35ml/sekunde/gar. Jest to objętościowo ogromna dawka. Wystroić może to każdy znajacy podstawowe działania matematyczne na pierwszym lepszym komputerze. Metanol ma niesamowite właściwości odbierające ciepło, a jego ilość potęguje proces chłodzenia. Jak ktoś zada sobie trudu i poczyta o metanolu to zrozumie , że od niego moze być lepszy tylko nitrometanol. Odpada mnóstwo problemów takich jak : upalenie tłoka , oberwanie przegrzanej półki , puchniecie tłoków , zakleszczenie pierścieni w gładziach , wypalenia gniazda zaworu , stopienie głowicy, świecy itd.
Pozostaje tylko opanowanie smarowania - czyli właściwe zaślepienie hydrauliki , głowica na tytanie i wałki.

Metanol ma jednak dużo wad takich np. jak : koszt pompy do neigo to coś około 3 tys zł. Zwykły bosch podda się w dwa dni, wisteprzebudowa całego układu paliwowego itd.

Nie róbmy tajemnic i magii z czegoś co jest oczywiste.


+1 takze podzielam ta wypowiedz ,nie jezdzilem tak mocnym samochodem ale musi gniesc niemiłosiernie ,szook i juz , dodam ze moze nie jest to magia zrobienie czegos takiego ale samochodow z taka mała pojemnoscia i moca powyzej 900 ps mozna wyliczyc chyba na palcach u jednej reki zwlaszcza w polsce ,a chetnych na przejazdzke takim potworem troche by było smile.gif a ciekawe ile fuck upów do uzyskania tego co jest teraz juz było ,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 14 Dec 2013 - 14:20
Post #154


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(m!xeR @ Sat, 14 Dec 2013 - 14:04) *
Zgoda, uzyskują 1KM/1ccm ale przy jakich obrotach ? 35,000rpm ? 40,000rpm ? Zatem żywotność silnika podyktowana jest bardziej obrotami aniżeli samym paliwem. Jeżeli natomiast potrzeba wysokich obrotów wynika z paliwa to uznajmy, że takie paliwo w żaden sposób nie sprawdziłoby się w samochodzie.


Paliwo nie ma tutaj wplywu na obroty, jest stosowane w dragsterach :
http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Fuel
Tylko ze tam po kazdym wyscigu silnik jest rozkladany i skladany od nowa. A paliwo ma to do siebie,ze tworzy jakies dziwne kwasy, ktore wszystko wyzeraja w cylindrze, dlatego jest niepraktyczne.
Na metanolu natomiast mozna jezdzic bez szkody dla silnika i seryjne auta tez sa do tego przystosowane (glownie skandynawia).


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slonik98
post Sat, 14 Dec 2013 - 14:39
Post #155


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 December 2009
Skąd: Rogoźnik





Zaczyna się ZNOWU gadanie o paliwie, a zaraz zacznie o pogodzie. Masakra, czytając ostatnie posty wywnioskowałem że pstryk i mam 900 konny wóz. Zejdźcie na ziemię.


--------------------
Golf 2 syncro project
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAFFCIU
post Sat, 14 Dec 2013 - 15:28
Post #156


Frequent User
Dołączył: Sun, 15 April 2007
Skąd: LEGIONOWO





Panowie zgadzam sie paliwo rubi tu duza robote, ale nie ma to nic wspolnego ze silnik musi przyjac 3b doladowania zeby wygenerowac taka moc
Strona mechaniczna tego projektu to mega robota,e85 to tylko dopelnienie calosci zeby dalo sie to odpowienio wystroic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Sat, 14 Dec 2013 - 16:28
Post #157


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





E85, metanol to sa 2 zupelnie rozne rzeczy


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAFFCIU
post Sat, 14 Dec 2013 - 17:01
Post #158


Frequent User
Dołączył: Sun, 15 April 2007
Skąd: LEGIONOWO





CYTAT(cieplak @ Sat, 14 Dec 2013 - 16:28) *
E85, metanol to sa 2 zupelnie rozne rzeczy



doskonale o tym wiem
nie jasno może napisałem swój post
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 14 Dec 2013 - 17:02
Post #159


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





a to jeździ na metanolu czy E85?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAFFCIU
post Sat, 14 Dec 2013 - 17:03
Post #160


Frequent User
Dołączył: Sun, 15 April 2007
Skąd: LEGIONOWO





z tego co sie doczytalem to e85 było kiedyś, ostatnie kreski za na metanolu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 03:43