![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
StrasZnie zapierdolata
![]() ![]() Gratuluje, kozacki projekt. -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Silnik na gotowo - ok 60tys (czyli doloty, wydechy, kolekotry, głowica, blok, arpy, turbina, wtryski itp.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
Silnik na gotowo - ok 60tys (czyli doloty, wydechy, kolekotry, głowica, blok, arpy, turbina, wtryski itp. czyli chcesz powiedzieć, że za ok 80 tys można mieć aktywne 900 KM ? ![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
nie do konca tak łatwo. Trzeba ogarnac napedy, zawiechy itp. Ale generalnie tak.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
nie do konca tak łatwo. Trzeba ogarnac napedy, zawiechy itp. Ale generalnie tak. tzn napędy?? zawiecha to pewnie polibusze+ gwint?? -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
dokładnie. Napedy - S2/coupe wysra tylne przeguby w trymiga, podobnie jak polosie.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
czyli dorabiane pod zamówienie? czy jakie?
-------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jest kilka patentów.
Sedan/avant B4 jest łatwiej, A8 to wogole ma w serii wielkie wszystko. No i zywotnosc skrzyni 01E przy startach tez pozostawia wiele do zyczenia. Ale tez juz jest wymyslone cos mocniejszego... -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 15 April 2007 Skąd: LEGIONOWO ![]() |
może lista modyfikacji z pierwszej strony nie powala, ale jest to tylko ułamek tego co w aucie zostało zrobione
inna sprawa, ze jeśli to wszystko było by takie łatwe i tanie jak nam sie wydaje w tym przypadku to co 5 z nas by był w stanie poskładać sam lub z pomocą kolegów taki projekt w przydomowym garażu |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 11 September 2010 Skąd: słupno ![]() |
Cały sukces leży w metanolu. Paliwo dawkowane jest w ilości 2,5 raza większej niż benzyna , bo taka jest jego kaloryczność czyli 35ml/sekunde/gar. Jest to objętościowo ogromna dawka. Wystroić może to każdy znajacy podstawowe działania matematyczne na pierwszym lepszym komputerze. Metanol ma niesamowite właściwości odbierające ciepło, a jego ilość potęguje proces chłodzenia. Jak ktoś zada sobie trudu i poczyta o metanolu to zrozumie , że od niego moze być lepszy tylko nitrometanol. Odpada mnóstwo problemów takich jak : upalenie tłoka , oberwanie przegrzanej półki , puchniecie tłoków , zakleszczenie pierścieni w gładziach , wypalenia gniazda zaworu , stopienie głowicy, świecy itd.
Pozostaje tylko opanowanie smarowania - czyli właściwe zaślepienie hydrauliki , głowica na tytanie i wałki. Metanol ma jednak dużo wad takich np. jak : koszt pompy do neigo to coś około 3 tys zł. Zwykły bosch podda się w dwa dni, wisteprzebudowa całego układu paliwowego itd. Nie róbmy tajemnic i magii z czegoś co jest oczywiste. |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Cały sukces leży w metanolu. Paliwo dawkowane jest w ilości 2,5 raza większej niż benzyna , bo taka jest jego kaloryczność czyli 35ml/sekunde/gar. Jest to objętościowo ogromna dawka. Wystroić może to każdy znajacy podstawowe działania matematyczne na pierwszym lepszym komputerze. Metanol ma niesamowite właściwości odbierające ciepło, a jego ilość potęguje proces chłodzenia. Jak ktoś zada sobie trudu i poczyta o metanolu to zrozumie , że od niego moze być lepszy tylko nitrometanol. Odpada mnóstwo problemów takich jak : upalenie tłoka , oberwanie przegrzanej półki , puchniecie tłoków , zakleszczenie pierścieni w gładziach , wypalenia gniazda zaworu , stopienie głowicy, świecy itd. Pozostaje tylko opanowanie smarowania - czyli właściwe zaślepienie hydrauliki , głowica na tytanie i wałki. Metanol ma jednak dużo wad takich np. jak : koszt pompy do neigo to coś około 3 tys zł. Zwykły bosch podda się w dwa dni, wisteprzebudowa całego układu paliwowego itd. Nie róbmy tajemnic i magii z czegoś co jest oczywiste. Raczej nitrometan, czyli to, co uzywa sie do modeli zdalnie sterowanych. Tylko ze to paliwo jest bardzo agresywne i silnik mialby bardzo mala zywotnosc. W modelarstwie mozna uzyskac ~1km/1ccm w dwusuwie wolnossacym. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Zgoda, uzyskują 1KM/1ccm ale przy jakich obrotach ? 35,000rpm ? 40,000rpm ? Zatem żywotność silnika podyktowana jest bardziej obrotami aniżeli samym paliwem. Jeżeli natomiast potrzeba wysokich obrotów wynika z paliwa to uznajmy, że takie paliwo w żaden sposób nie sprawdziłoby się w samochodzie.
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
Cały sukces leży w metanolu. Paliwo dawkowane jest w ilości 2,5 raza większej niż benzyna , bo taka jest jego kaloryczność czyli 35ml/sekunde/gar. Jest to objętościowo ogromna dawka. Wystroić może to każdy znajacy podstawowe działania matematyczne na pierwszym lepszym komputerze. Metanol ma niesamowite właściwości odbierające ciepło, a jego ilość potęguje proces chłodzenia. Jak ktoś zada sobie trudu i poczyta o metanolu to zrozumie , że od niego moze być lepszy tylko nitrometanol. Odpada mnóstwo problemów takich jak : upalenie tłoka , oberwanie przegrzanej półki , puchniecie tłoków , zakleszczenie pierścieni w gładziach , wypalenia gniazda zaworu , stopienie głowicy, świecy itd. Pozostaje tylko opanowanie smarowania - czyli właściwe zaślepienie hydrauliki , głowica na tytanie i wałki. Metanol ma jednak dużo wad takich np. jak : koszt pompy do neigo to coś około 3 tys zł. Zwykły bosch podda się w dwa dni, wisteprzebudowa całego układu paliwowego itd. Nie róbmy tajemnic i magii z czegoś co jest oczywiste. +1 takze podzielam ta wypowiedz ,nie jezdzilem tak mocnym samochodem ale musi gniesc niemiłosiernie ,szook i juz , dodam ze moze nie jest to magia zrobienie czegos takiego ale samochodow z taka mała pojemnoscia i moca powyzej 900 ps mozna wyliczyc chyba na palcach u jednej reki zwlaszcza w polsce ,a chetnych na przejazdzke takim potworem troche by było ![]() |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Zgoda, uzyskują 1KM/1ccm ale przy jakich obrotach ? 35,000rpm ? 40,000rpm ? Zatem żywotność silnika podyktowana jest bardziej obrotami aniżeli samym paliwem. Jeżeli natomiast potrzeba wysokich obrotów wynika z paliwa to uznajmy, że takie paliwo w żaden sposób nie sprawdziłoby się w samochodzie. Paliwo nie ma tutaj wplywu na obroty, jest stosowane w dragsterach : http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Fuel Tylko ze tam po kazdym wyscigu silnik jest rozkladany i skladany od nowa. A paliwo ma to do siebie,ze tworzy jakies dziwne kwasy, ktore wszystko wyzeraja w cylindrze, dlatego jest niepraktyczne. Na metanolu natomiast mozna jezdzic bez szkody dla silnika i seryjne auta tez sa do tego przystosowane (glownie skandynawia). -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
Zaczyna się ZNOWU gadanie o paliwie, a zaraz zacznie o pogodzie. Masakra, czytając ostatnie posty wywnioskowałem że pstryk i mam 900 konny wóz. Zejdźcie na ziemię.
-------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 15 April 2007 Skąd: LEGIONOWO ![]() |
Panowie zgadzam sie paliwo rubi tu duza robote, ale nie ma to nic wspolnego ze silnik musi przyjac 3b doladowania zeby wygenerowac taka moc
Strona mechaniczna tego projektu to mega robota,e85 to tylko dopelnienie calosci zeby dalo sie to odpowienio wystroic |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
E85, metanol to sa 2 zupelnie rozne rzeczy
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 15 April 2007 Skąd: LEGIONOWO ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
a to jeździ na metanolu czy E85?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 15 April 2007 Skąd: LEGIONOWO ![]() |
z tego co sie doczytalem to e85 było kiedyś, ostatnie kreski za na metanolu
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 03:43 |