![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_pioootr_* |
![]()
Post
#101
|
![]() |
a skad ty sie urwales z tak beznadziejnie glupimi pytaniami? Agresję proponuję zostawić na siłowni ... Każde auto ma swój żywot, jeden silnik wytrzyma milion km, a drugi jeden wyścig. Czy metanol jakoś istotnie skraca żywot silnika, czy chodzi tu po prostu o dużą moc z małej pojemności? Bardzo mi się podoba auto !!! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Ile to auto będzie robić kilometrów rocznie ? Jaka jest żywotność 2,2T na 3 barach boostu ? Fajnie że są osoby, które zadają tego typu pytania, w tak wysilonej jednostce, od razu jest weselej... Przecież nawet jak by autor chciał to sprawdzić (co jest oczywiste że raczej NIE) to nie był by wstanie tego zrobić w warunkach miejskich gdzie np na auto stradzie na pełnym obciążeniu mógł by przejechać góra 3 sekundy...(legalnie, i wcale nie dużo więcej jadąc nie przepisowo zważywszy na stan drug i natężenie ruchu) Nie mówiąc o jeździe po mieście itp. Więc żeby sprawdzić żywotność musiał by liczyć godziny jeżdżąc po dobrym torze... a kilometry na muśniętej przepustnicy to znaczą tyle co w seryjnym samochodzie. Sorry za OT, i również gratuluje wyniku |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
jakby nie wyhamował, to byłby dopiero filmik
![]() ![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
guzior thx w końcu jakiś filmik tej bestii
![]() |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Taki filmik to na pobudzenie apetytu jak Aperitif. Dajcie coś więcej. Po nocach się będzie śnić to tfffuuu tfuuuuu tfuuu.... ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 13 September 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
No ładnie Guzior mój filmik udostępniasz bez autoryzacji heheh:)
żartuje oczywiście , filmik już z przed kilku miesięcy:) -------------------- et 11.80 - Ryki 19.09.2009 AWD+ Street
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
W mocach silników 2.2 20V zbliżamy się do Jonus Racing ... powodzenia
Wóz wymiata -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wogole nie wiedziałem ze Krzychu go wrzucił. Znajomy przegladał jego filmy i mowi ze jest.
Ja go ogladałem tez pare miechow temu ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Jajka opadają na podłogę. Mistrz. Dźwięk wstającej suszarki jest mistrzowski -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 27 November 2005 ![]() |
wiem ze wyglad tu nie ma znaczenia (chociaz przyciemnienie 3/4 tylnych bocznych szyb to padaka) ale jakby to auto dodatkowo wyglądało jak to ponizej to sprzedaje mieszkanie i kupuje.
![]() |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Sorry ale gleba, naciag i rant to nie tematy przewodnie tego forum...
-------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Dajcie jakieś filmy jak auto jeździ
![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Sorry ale gleba, naciag i rant to nie tematy przewodnie tego forum... Może już odejdźmy od tego mitu, że nie musi wyglądać, a ma zapier... Come on. Mamy XXI wiek, żyjemy w Europie a nie w buszu. Zdaję sobie sprawę, że naciąg, rant i gleba to nie tematy przewodnie, ale dodają smaczku i są 'wisienką na torcie' dopracowanego już mechanicznie projektu. Wystarczy popatrzeć jak wyglądają auta w przyklejonym na górze temacie o ciekawych projektach. Pod względem estetycznym tamte auta powodują ślinotok. I srogo zapieprzają. Gdyby A8 z tego tematu poza szaloną mocą i piorunującymi osiągami wyglądało jeszcze zbliżenie do auta wklejonego powyżej, to byłoby mistrzem nad mistrze. I dobrym pretekstem do wzięcia kredytu ![]() -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Może już odejdźmy od tego mitu, że nie musi wyglądać, a ma zapier... Come on. Mamy XXI wiek, żyjemy w Europie a nie w buszu. Zdaję sobie sprawę, że naciąg, rant i gleba to nie tematy przewodnie, ale dodają smaczku i są 'wisienką na torcie' dopracowanego już mechanicznie projektu. Wystarczy popatrzeć jak wyglądają auta w przyklejonym na górze temacie o ciekawych projektach. Pod względem estetycznym tamte auta powodują ślinotok. I srogo zapieprzają. Gdyby A8 z tego tematu poza szaloną mocą i piorunującymi osiągami wyglądało jeszcze zbliżenie do auta wklejonego powyżej, to byłoby mistrzem nad mistrze. I tylko o to chodzi ![]() Sorry, ale zawsze wydawałeś mi się bardzo rozsądny i do rzeczy, a dziś chyba gorzej się poczułeś. Co innego to auta z tematu "ciekawe projekty" a co innego "gleba i naciąg". Każdy kto miał wątpliwą przyjemność jechać autem "dżermanstajla" wie, że taka gleba w Polsce się nie sprawdza w ogóle. A "naciąg" to po prostu złe dobranie opony do felgi lub felgi do opony. Jest to bardzo niebezpieczne, pogarsza właściwości trakcyjne, niszczy szybciej oponę, zwiększa ryzyko złapania "kapcia" itp. Jak ktoś jeździ góra 70 km/h (musi uważać przez glebę) i ma A8 2.5 tdi 150 ps to jeszcze z bogiem sprawa. Ale jazda na "naciągu" i sztucznie niskiej i twardej glebie (wcale takie auto nie zrobi lepszego czasu na torze niż dobrze dobrane sprężyste zawieszenie) przy mocy ~900 koni to by było samobójstwo. Także zgadzam się, że auta powinny być porządnie zrobione i dopracowane, ale akurat "gleba" i "naciąg" rozumiane tak jak na zdjęciu powyżej to są elementy tuningu wizualnego które pogarszają właściwości jezdne. ZAWSZE. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
"Gleba i naciąg" to w tym konkretnym poście były tylko przykłady na zrobienie czegoś w kwestii wyglądu, opierając się na wklejonym już przykładzie. Doskonale zdaję sobie sprawę, że opona stykająca się z nawierzchnią 1/3 jej powierzchni nie jest najszczęśliwszym rozwiązaniem. Napisałem, że mogłoby wyglądać zbliżenie do auta ze zdjęcia - ładne koło, zadbany lakier. Nie rujnować geometrię kosztem wyglądu.
Meritum mojego posta jest następujące - przy ambitnych projektach i solidnych nakładach finansowych auto nie ma tylko zapier..., ale powinno też wyglądać. A idąc już tak w te srebrne S8... ja tam super naciągu nie widzę, a 'mega gleba' to zasługa skręconego na maksa gwintu. Obok prawdziwego 'germana' to nawet nie stało. Raczej US style jak już mamy polemizować. Kolejna sprawa -A8 z ponad 900 konnym 2.2 T nie będzie chyba jeździć 50tyś km rocznie po Polsce, żeby się przejmować komfortem jazdy. -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
To ja Raceboy jeszcze chwilkę ciągnąc temat powiem, że jakby nie nazywać tej A8 ze zdjęcia - czy to german czy jeszcze nie german - to wygląda paskudnie (kwestia gustu?), taka gleba i koło licujące się niemal z rantem błotnika chyba jednak nie wywołuje "wow" u gwardii forumowej
![]() |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
A8 jakos w ogole trudno skojarzyc z racingiem, takie duze limo u mnie budzi skojarzenia do 90 IMSA GTO
![]() fajnie byłoby zrobic takie malowanie w tym A8 i załozyc konkretne koło obnizenie lekkie 3-4cm tez przeciez zmniejsza opor powietrza, na wielowahaczu to chyba nie zrujnuje geometrii i połozenia roll center ? choc tak szczerze stylizacja na S8 płus 20 cali BBS LM i nic wiecej nie trzeba ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Najlepiej jakby mialo kurek od gazotu i stalufelgi.... Dajcie juz spokoj, nie wszystko co szybkie musi wygladac jak smietnik, albo jak 100% seria. Da sie polaczyc jedno z drugim poprawnie i bez utraty wlasciwosci trakcyjnych.
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 August 2011 Skąd: Radość. ![]() |
/ot Cowboy tak jak nie lubie marki, tak Ty zawsze znajdziesz takie Audi jak fote wklejasz, że nie sposób sie nie zakochać w takim odkurzaczu
![]() pzdr. -------------------- Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 02:38 |