![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
niesądze że ktokolwiek poda Wam na tacy swoje dzieło, zwieńczone kosztem kilku silników i x złotówek musicie to uszanować, myśle że pomoc przez pw jest dość spora na forum, sam nieodmawiam odpowiedzi i niespotkałem sie z brakiem odpowiedzi miedzy innymi od simona, wiadomo pytania jakieś tam a nie podanie na tacy całości, inna kwestia ze awaryjność jest dość spora przy takich setupach i ciężko komuś podać gotowca na tacy (choćby fakt lawety na hamownie widoczny na foto) po prostu trzeba mieć świadomość awarii, a jak sie poda na tacy to sie ludziom będzie wydawało że to na codzień do pracy będzie latać
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Fajny projekt!
Gratki wyniku ![]() Bezawaryjnosci! -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
zaskakujące jest to że duzo ludzi chce gotowe rozwiązania podane pod nos na tacy.... nikt nie pomyśli ile dojście do danego stanu rzeczy kosztuje czasu i pieniędzy!! doskonale rozumiem dlaczego chłopaki nie dzielą się szczegółowymi informacjami!! niesądze że ktokolwiek poda Wam na tacy swoje dzieło, zwieńczone kosztem kilku silników i x złotówek musicie to uszanować, panowie zluzujcie juz z tymi tajemnicami, przeciez sajmon napisał że wrzuci wkrótce foty, mysle ze nie potrzebuje adwokatów, którzy biją piane i niepotrzebnie podnoszą cisnienie dajmy sie sajmonowi nacieszyc, bo osiagnał sukces na który pracował latami, pojezdzi, zrobi wynik na zawodach to moze napisze więcej.. po drugie nikt nie pytał o podanie czegokolwiek na tacy, padło jedno pytanie od jednej osoby (Guzior) o uszczelke, a zrobił sie jarmark jakby 20 osób pytało o mapy i konkretne szczegóły jakos własnie u Guziora w projektach jest mnóstwo fotek, podobnie u Lukasza Lamika nie ma tajemnic sa zdjecia takze z fuckupów, VTG kiedyś pokazał szczegółowe fotki z budowy corvetty i jakoś Łukasz rządzi w streecie a VTG w dragu.. z tego co wyczytałem auto budował sajmon, wiec szczegóły budowy to jego "tajemnica", zresztą jak napisał sledził zagraniczne fora, wiec ktoś sie jednak tą wiedzą dzieli... dobrze by było aby na tym forum były jakies merytoryczne kwestie, a nie napinki kto ma dłuzszego I tak nawet jak pokażesz komuś zdjęcia i napiszesz numery części, bez doświadczenia i znania myków danego modelu nie da się tego łatwo skopiować. Poza tym życzę sobie i użytkownikom forum, żeby tu zaraz był wysyp uturbionych VRów i co druga osoba miała 900 albo 1000 ps w podpisie.. ale wszyscy dobrze wiemy, że tak nie będzie, nawet jak zrobicie instrukcje krok po kroku i otworzycie infolinie 24h ![]() rennen trafnie podsumował tą kwestię.. proszę o zaprzestanie juz tej dziecinady, bo dalsze OT bedzie nagradzane odpowiednio -------------------- |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#86
|
![]() |
projekt mistrz!
900/800 w aucie które wygląda jak seria, niech działa i zabija wszystko na ulicy. ![]() |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
ze 2 lata temu byłem u Sajmona w garażu i jak zobaczyłem ten projekt to aż mi się nogi w kolanach miekkie zrobiły ;-))))
Sajmon wielki SZACUN i gratki za wytrwałość. -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 04 March 2009 Skąd: marki ![]() |
mistrzowski projekcik cyfry i fabryczny (prawie) wygląd spoko gratulacje
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
?? skąd takie stwierdzenie ? Tak może nieśmiało podpowiem - ciśnienie też tutaj odgrywa pewną rolę... -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
W wiekszosci samochodow mozna przekroczyc 125 st bez problemu.
Ciekawe kto u nas pierwszy przekroczy 1000HP. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
o ile juz nie przekroczono 1000 , mam na mysli Lamika
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
|
|
|
gość_turbo_maniac_* |
![]()
Post
#95
|
![]() |
Nie chcę robić OT, ale jak już jest robiona reklama to warto też poczytać o tym specyfiku nie tylko na stronie producenta, bo wychodzi że w praktyce to nie jest tak pięknie. Ja bym się na to nie zdecydował.
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Ciekawy jestem pomiarów. Megafajna fura. Gratuluję i życzę wielu rekordów.
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
To, że płyn się nie gotuje przy 100+ st. robi koncentrat, jego dodatki. Im gęściejszy się zrobi płyn tym wyższa temp. wrzenia i niższa zamarzania. Jestem w szoku, że użytkownicy tego forum mogą takiego czegoś nie wiedzieć. Na butelce koncentratu jest napisane. Poza tym jak ktoś raz miał w ręce miernik płynu chłodniczego to już będzie wiedział o co chodzi.
Do Kamienia nie daleko. Prognoza pogody- ciągłe opady deszczu ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
To, że płyn się nie gotuje przy 100+ st. robi koncentrat, jego dodatki. Im gęściejszy się zrobi płyn tym wyższa temp. wrzenia i niższa zamarzania. Jestem w szoku, że użytkownicy tego forum mogą takiego czegoś nie wiedzieć. Na butelce koncentratu jest napisane. Poza tym jak ktoś raz miał w ręce miernik płynu chłodniczego to już będzie wiedział o co chodzi. Do Kamienia nie daleko. Prognoza pogody- ciągłe opady deszczu ![]() do kogo ten post, bo nie wiem czy odpowiadac ? |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Co się zepsulo w napędzie?
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Sajmon mówił mi, że dyfer, ale nie było czasu dokładnie spytać
-------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 09:37 |