Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 3 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
> Najmocniejsze w PL audi a4 b5 vr6 turbo GT42rs, 914km / 870nm
Mickey
post Tue, 28 May 2013 - 22:40
Post #81


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





niesądze że ktokolwiek poda Wam na tacy swoje dzieło, zwieńczone kosztem kilku silników i x złotówek musicie to uszanować, myśle że pomoc przez pw jest dość spora na forum, sam nieodmawiam odpowiedzi i niespotkałem sie z brakiem odpowiedzi miedzy innymi od simona, wiadomo pytania jakieś tam a nie podanie na tacy całości, inna kwestia ze awaryjność jest dość spora przy takich setupach i ciężko komuś podać gotowca na tacy (choćby fakt lawety na hamownie widoczny na foto) po prostu trzeba mieć świadomość awarii, a jak sie poda na tacy to sie ludziom będzie wydawało że to na codzień do pracy będzie latać


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 28 May 2013 - 22:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kuba_guzik110
post Wed, 29 May 2013 - 06:53
Post #82


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





CYTAT(kuba_guzik110 @ Tue, 28 May 2013 - 19:38) *
całe szczęsci są już dostępne płyny które nie zawierają wody i nie gotują się powyżej 100stopni smile.gif

nie no bez przesady na wydmuchanej nie pojedziesz, ale uniknięcie gotowania się płynu można w jakimś stopniu obniżyć albo nawet wyeliminowac
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Wed, 29 May 2013 - 07:33
Post #83


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Fajny projekt!

Gratki wyniku smile.gif

Bezawaryjnosci!


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Wed, 29 May 2013 - 08:55
Post #84


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(kuba_guzik110 @ Wed, 29 May 2013 - 06:53) *
nie no bez przesady na wydmuchanej nie pojedziesz, ale uniknięcie gotowania się płynu można w jakimś stopniu obniżyć albo nawet wyeliminowac


Woda w układzie zamkniętym też się w 100C nie gotuje wink.gif

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 29 May 2013 - 09:21
Post #85


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(filipwwa @ Tue, 28 May 2013 - 12:54) *
zaskakujące jest to że duzo ludzi chce gotowe rozwiązania podane pod nos na tacy.... nikt nie pomyśli ile dojście do danego stanu rzeczy kosztuje czasu i pieniędzy!! doskonale rozumiem dlaczego chłopaki nie dzielą się szczegółowymi informacjami!!


CYTAT(MickeyLET @ Tue, 28 May 2013 - 22:40) *
niesądze że ktokolwiek poda Wam na tacy swoje dzieło, zwieńczone kosztem kilku silników i x złotówek musicie to uszanować,



panowie zluzujcie juz z tymi tajemnicami, przeciez sajmon napisał że wrzuci wkrótce foty, mysle ze nie potrzebuje adwokatów, którzy biją piane i niepotrzebnie podnoszą cisnienie
dajmy sie sajmonowi nacieszyc, bo osiagnał sukces na który pracował latami, pojezdzi, zrobi wynik na zawodach to moze napisze więcej..

po drugie nikt nie pytał o podanie czegokolwiek na tacy, padło jedno pytanie od jednej osoby (Guzior) o uszczelke, a zrobił sie jarmark jakby 20 osób pytało o mapy i konkretne szczegóły

jakos własnie u Guziora w projektach jest mnóstwo fotek, podobnie u Lukasza Lamika nie ma tajemnic sa zdjecia takze z fuckupów, VTG kiedyś pokazał szczegółowe fotki z budowy corvetty i jakoś Łukasz rządzi w streecie a VTG w dragu..

z tego co wyczytałem auto budował sajmon, wiec szczegóły budowy to jego "tajemnica", zresztą jak napisał sledził zagraniczne fora, wiec ktoś sie jednak tą wiedzą dzieli... dobrze by było aby na tym forum były jakies merytoryczne kwestie, a nie napinki kto ma dłuzszego

CYTAT(rennen @ Tue, 28 May 2013 - 15:22) *
I tak nawet jak pokażesz komuś zdjęcia i napiszesz numery części, bez doświadczenia i znania myków danego modelu nie da się tego łatwo skopiować. Poza tym życzę sobie i użytkownikom forum, żeby tu zaraz był wysyp uturbionych VRów i co druga osoba miała 900 albo 1000 ps w podpisie.. ale wszyscy dobrze wiemy, że tak nie będzie, nawet jak zrobicie instrukcje krok po kroku i otworzycie infolinie 24h wink.gif


rennen trafnie podsumował tą kwestię..

proszę o zaprzestanie juz tej dziecinady, bo dalsze OT bedzie nagradzane odpowiednio


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Wed, 29 May 2013 - 17:49
Post #86









projekt mistrz!
900/800 w aucie które wygląda jak seria,

niech działa i zabija wszystko na ulicy. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Wed, 29 May 2013 - 19:04
Post #87


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





ze 2 lata temu byłem u Sajmona w garażu i jak zobaczyłem ten projekt to aż mi się nogi w kolanach miekkie zrobiły ;-))))

Sajmon wielki SZACUN i gratki za wytrwałość.



--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebabyl
post Wed, 29 May 2013 - 19:06
Post #88


Rookie
Dołączył: Wed, 04 March 2009
Skąd: marki





mistrzowski projekcik cyfry i fabryczny (prawie) wygląd spoko gratulacje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Wed, 29 May 2013 - 20:19
Post #89


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





CYTAT(DOHC @ Wed, 29 May 2013 - 08:55) *
Woda w układzie zamkniętym też się w 100C nie gotuje wink.gif

pozdrawiam

?? skąd takie stwierdzenie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 29 May 2013 - 20:31
Post #90


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(kuba_guzik110 @ Wed, 29 May 2013 - 20:19) *
?? skąd takie stwierdzenie ?


Tak może nieśmiało podpowiem - ciśnienie też tutaj odgrywa pewną rolę...


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Wed, 29 May 2013 - 21:09
Post #91


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(pinin @ Wed, 29 May 2013 - 20:31) *
Tak może nieśmiało podpowiem - ciśnienie też tutaj odgrywa pewną rolę...


Dokładnie, Kuba zaatakuj wikipedie o hasło "temperatura wrzenia" wink.gif

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Wed, 29 May 2013 - 21:12
Post #92


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





W wiekszosci samochodow mozna przekroczyc 125 st bez problemu.
Ciekawe kto u nas pierwszy przekroczy 1000HP.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 29 May 2013 - 23:49
Post #93


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





o ile juz nie przekroczono 1000 , mam na mysli Lamika biggrin.gif wspomniano gdzies juz o tym


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Thu, 30 May 2013 - 01:34
Post #94


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





http://www.evanscoolants.pl/how-it-works.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_turbo_maniac_*
post Thu, 30 May 2013 - 08:40
Post #95









Nie chcę robić OT, ale jak już jest robiona reklama to warto też poczytać o tym specyfiku nie tylko na stronie producenta, bo wychodzi że w praktyce to nie jest tak pięknie. Ja bym się na to nie zdecydował.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Thu, 30 May 2013 - 09:48
Post #96


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Ciekawy jestem pomiarów. Megafajna fura. Gratuluję i życzę wielu rekordów.


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 31 May 2013 - 19:55
Post #97


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





To, że płyn się nie gotuje przy 100+ st. robi koncentrat, jego dodatki. Im gęściejszy się zrobi płyn tym wyższa temp. wrzenia i niższa zamarzania. Jestem w szoku, że użytkownicy tego forum mogą takiego czegoś nie wiedzieć. Na butelce koncentratu jest napisane. Poza tym jak ktoś raz miał w ręce miernik płynu chłodniczego to już będzie wiedział o co chodzi.

Do Kamienia nie daleko. Prognoza pogody- ciągłe opady deszczu dry.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Fri, 31 May 2013 - 20:21
Post #98


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(dżordżyk @ Fri, 31 May 2013 - 19:55) *
To, że płyn się nie gotuje przy 100+ st. robi koncentrat, jego dodatki. Im gęściejszy się zrobi płyn tym wyższa temp. wrzenia i niższa zamarzania. Jestem w szoku, że użytkownicy tego forum mogą takiego czegoś nie wiedzieć. Na butelce koncentratu jest napisane. Poza tym jak ktoś raz miał w ręce miernik płynu chłodniczego to już będzie wiedział o co chodzi.

Do Kamienia nie daleko. Prognoza pogody- ciągłe opady deszczu dry.gif

do kogo ten post, bo nie wiem czy odpowiadac ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 03 Jun 2013 - 09:58
Post #99


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Co się zepsulo w napędzie?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Mon, 03 Jun 2013 - 10:12
Post #100


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





Sajmon mówił mi, że dyfer, ale nie było czasu dokładnie spytać


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 3 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 09:37