Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Najmocniejsze w PL audi a4 b5 vr6 turbo GT42rs, 914km / 870nm
Rene
post Tue, 28 May 2013 - 10:27
Post #61


Super User
Dołączył: Sat, 28 July 2007
Skąd: Kraków





Jak ktoś zdobył wiedzę i na tej wiedzy zarabia to się nie chwali na wszystkie strony... Prosta sprawa maja z tego kasę wiec trzymają informacje kluczowe w kieszeni.
Dla mnie to jest logiczne dasz chłopakom zarobić będąc ich klientem to i pewnie ci powiedzą na jakich częściach poskładali.

Jak by aso lub inny warsztat specjalistyczny rozpowiadał jak naprawić kluczowa usterkę to by połowa polski dłubała sam w komórkach a pracodawca zwolnił by pracownika bo by nie miał zlecę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 28 May 2013 - 10:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
guzior
post Tue, 28 May 2013 - 10:49
Post #62


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





to nie jest wcale kluczowe info.
zadałem to pytanie bo to mi przyszło do głowy bo ostatnio gadalem o tym z lamikiem. Równie dobrze mogłem zapytać o panewki, sruby do zamachu, czasy walkow, zaplony góra, momenty dokrecania czegostam, czy od czego chlodnica. jakiegokolwiek pytania bym nie zadał, i tak to było olane, pominięte itp. bo najfajniej jest jak wszyscy się podniecaja nie pytając o nic.

Wejdz sobie na vortex, motorgeek, audizine, zatzy - tam nikt się z niczym nie kryje, jak ktoś zadaje pytanie to z chęcią mu każdy odpowie smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 28 May 2013 - 10:58
Post #63


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(Rene @ Tue, 28 May 2013 - 10:27) *
Jak ktoś zdobył wiedzę i na tej wiedzy zarabia to się nie chwali na wszystkie strony... Prosta sprawa maja z tego kasę wiec trzymają informacje kluczowe w kieszeni.
Dla mnie to jest logiczne dasz chłopakom zarobić będąc ich klientem to i pewnie ci powiedzą na jakich częściach poskładali.

Jak by aso lub inny warsztat specjalistyczny rozpowiadał jak naprawić kluczowa usterkę to by połowa polski dłubała sam w komórkach a pracodawca zwolnił by pracownika bo by nie miał zlecę.


Bez przesady ...liczy się jeszcze złożenie ,strojenie ...a przecież tuner nie będzie konkurencji wysyłał gotowych map z centralki .
Wystarczy poczytać projekty z przed kilku lat ..gdzie było wszystko podane kawa na ławe ...a i tak tego raczej nikt nie kopiował..pozwalało to tylko unikać fuck-upów ....spr. na przykład opis s2 Alberta


CYTAT(guzior @ Tue, 28 May 2013 - 10:49) *
to nie jest wcale kluczowe info.
zadałem to pytanie bo to mi przyszło do głowy bo ostatnio gadalem o tym z lamikiem. Równie dobrze mogłem zapytać o panewki, sruby do zamachu, czasy walkow, zaplony góra, momenty dokrecania czegostam, czy od czego chlodnica. jakiegokolwiek pytania bym nie zadał, i tak to było olane, pominięte itp. bo najfajniej jest jak wszyscy się podniecaja nie pytając o nic.


Wejdz sobie na vortex, motorgeek, audizine, zatzy - tam nikt się z niczym nie kryje, jak ktoś zadaje pytanie to z chęcią mu każdy odpowie smile.gif


Dokładnie ..zagraniczne fora ...czy Polskie mniejsze np.: Apmotorsport...nie są owiane takimi tajemnicami ....teraz będzie się wrzucać 2 zdjęcia fury + wykres i 10 stron bicia konia jakie to auto jest łał
Nie raz auta o połowe słabsze mają fajne fotostory i opis ...np.: skoda z lat 70 z tego działu .


Autko fajnie zapitala wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wałek
post Tue, 28 May 2013 - 11:05
Post #64


Frequent User
Dołączył: Tue, 27 October 2009





również zauważyłem to samo co przedmówcy, na zagranicznych forach masa zdjęć, opisane co i jak ktoś rozwiązał itp, a tutaj? nawet zdjęcia jak to jest upchane nie ma wink.gif ale napinka jest bo najmocniejszy/najszybszy itp.

a to jaka uszczelka pod głowice to żadna znowu tajemnica, co innego jakby zastosowali jakieś innowacyjne rozwiązanie - to owszem, można jeszcze dyskutować.

swoją drogą kilka zdjęć niezaszkodziłoby smile.gif

no i jakis film z docelowa moca

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sajmonvrt
post Tue, 28 May 2013 - 11:31
Post #65


User
Dołączył: Sun, 30 March 2008





panowie sranie w banie dla mnie to nie zadna tajemnica pisalem ze foty zapodam pozniej to zobaczycie wszystko. ja siedzialem 3lata na zagranicznych forach i kombinowalem jak co zrobic popatrzcie potestujcie tez sami .w pl sa grube projekty ale zaden nie napisze ile silnikow rozpierd...l ja mam nie pierwszy motor w audi bo zawsze cos sie wysralo a to smarowanie zawory i pierwszą turbine bo tez rozjebalo przez zle osadzone gniazda to tez zalezy kto i jak wykona obróbke

a co do lukasza lamika to wiekszosc problemow rozwiazujemy razem kazdy cos testuje


--------------------
ET 11.162 - Zegrze Pomorskie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 28 May 2013 - 11:50
Post #66


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





koledzy, bez napinki proszę
przeciez sa telefony, mozna zadzwonic i sobie pogadac.... jak ktoś nie chce zdradzac wszystkich tajników na forum to OK, ale w sumie po to jest forum żeby sobie pomagac..
konkurencją tylko jesli zdrowa jest podstawą rozwoju i sukcesu wink.gif

a w ogole na jakim sterowniku to jest wystrojone ?

wynik naprawde robi wrażenie, chyba jedno z mocniejszych 12V na swiecie, moze stawac z golfem AME racing wink.gif

z wykresu widac ze moznaby jeszcze lekko zakręcić wyzej bo moc idzie do góry

Łukasz u siebie ma odcinke chyba na 8200 co niby w dragu powinno byc "bezpieczne" dla wykorbienia 90,3 ?

małe sprzegło powinno pomóc w szybkim przepinaniu biegów, trzymam kciuki za dobry wynik

i na koniec ile wazy auto ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sajmonvrt
post Tue, 28 May 2013 - 12:28
Post #67


User
Dołączył: Sun, 30 March 2008





steronik vems waga 1400


--------------------
ET 11.162 - Zegrze Pomorskie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
filipwwa
post Tue, 28 May 2013 - 12:54
Post #68


Frequent User
Dołączył: Thu, 22 April 2010
Skąd: Warszawa





zaskakujące jest to że duzo ludzi chce gotowe rozwiązania podane pod nos na tacy.... nikt nie pomyśli ile dojście do danego stanu rzeczy kosztuje czasu i pieniędzy!! doskonale rozumiem dlaczego chłopaki nie dzielą się szczegółowymi informacjami!!

moim zdaniem do doładowania 2bar + najlepsza opcja to "piramid rings" + uszczelka kanałów wodnych i olejowych. mls nie ogarnie tematu chyba ze dołożysz oring miedzią.


--------------------
https://www.facebook.com/HypertechRacing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 28 May 2013 - 13:33
Post #69


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





i pewnie dlatego że nie ma tych oringow zaczyna gotować wodę smile.gif

pytałem, bo myślałem że sajmon ma jakiegoś producenta uszczelki niewydmuchiwalnej, jak już jednak wiem - złożone jest tak jak u wszystkich.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychu
post Tue, 28 May 2013 - 15:12
Post #70


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 March 2006





CYTAT(filipwwa @ Tue, 28 May 2013 - 12:54) *
zaskakujące jest to że duzo ludzi chce gotowe rozwiązania podane pod nos na tacy.... nikt nie pomyśli ile dojście do danego stanu rzeczy kosztuje czasu i pieniędzy!! doskonale rozumiem dlaczego chłopaki nie dzielą się szczegółowymi informacjami!!



I tutaj właśnie jest zasadnicza różnica pomiędzy mentalnością w PL a resztą świata. U nas projekty są ściśle tajne a na świecie ludzie się chwalą że coś udało się osiągnąć i dzielą się tą wiedzą wink.gif


--------------------
www.facebook.com/rotiformpolska
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Tue, 28 May 2013 - 15:20
Post #71


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Za jakiś czas się pochwalą jak setup spowszednieje. Dajcie im chociaż parę zawodów wygrać tym autem - wtedy się pochwalą jako autorzy zajebistego setupu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Tue, 28 May 2013 - 15:22
Post #72


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





I tak nawet jak pokażesz komuś zdjęcia i napiszesz numery części, bez doświadczenia i znania myków danego modelu nie da się tego łatwo skopiować. Poza tym życzę sobie i użytkownikom forum, żeby tu zaraz był wysyp uturbionych VRów i co druga osoba miała 900 albo 1000 ps w podpisie.. ale wszyscy dobrze wiemy, że tak nie będzie, nawet jak zrobicie instrukcje krok po kroku i otworzycie infolinie 24h wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychu
post Tue, 28 May 2013 - 15:25
Post #73


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 March 2006





CYTAT(rennen @ Tue, 28 May 2013 - 15:22) *
I tak nawet jak pokażesz komuś zdjęcia i napiszesz numery części, bez doświadczenia i znania myków danego modelu nie da się tego łatwo skopiować. Poza tym życzę sobie i użytkownikom forum, żeby tu zaraz był wysyp uturbionych VRów i co druga osoba miała 900 albo 1000 ps w podpisie.. ale wszyscy dobrze wiemy, że tak nie będzie, nawet jak zrobicie instrukcje krok po kroku i otworzycie infolinie 24h wink.gif


dokładnie wink.gif


--------------------
www.facebook.com/rotiformpolska
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bracus
post Tue, 28 May 2013 - 16:12
Post #74


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 September 2006
Skąd: Rzeszów





CYTAT(bielawa @ Tue, 28 May 2013 - 16:20) *
Poza tym życzę sobie i użytkownikom forum, żeby tu zaraz był wysyp uturbionych VRów i co druga osoba miała 900 albo 1000 ps w podpisie..


tyle zdrowych VRów żeby dla co drugiego użytkownika tutaj wystarczyło to już na świecie nie ma. wink.gif

Zawsze tak jest, że pomoc i przychylność kończą się na pewnym etapie a później zaczynają się pieniądze i rywalizacja. Nie ma się co dziwić, że ktoś nie chce powiedzieć jak doszedł do tego czy innego stanu skoro wykoncypował to sobie sam lub w pewnej mierze zaadoptował jakieś rozwiązania nawet podpatrzone na innych zagranicznych forach.
Dziś coś jest nowością a za 5 lat już będą sprzedawać całe sety robione na kowadle w CN wink.gif do poskładania samodzielnie w garażu tak że Panowie nie podgrzewajcie niepotrzebnie atmosfery.
Jak ktoś chce "tak samo" to wiadomo gdzie trzeba podjechać i będzie miał "to samo" za odpowiednim wynagrodzeniem oczywiście - co nie powinno nikogo dziwić. wink.gif
Fajny projekt, spora moc teraz tylko życzę trakcji na starcie i bezawaryjności aby cyferki z wykresu w sposób wprostproporcjonalny przełożyły się na cyferki które znajdą się na time slip'ie


--------------------
F2.0/F2.5V6/F1.8/VW1.9TDI/VW2.0TDI/Audi2.7bt/Audi2.7bt/Fiat1.9JTD/Audi2.7bt/Forek 2.5T/XC70D5Aut
znaczy się zdziadziałem na poważnie :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Tue, 28 May 2013 - 18:36
Post #75


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Faktycznie, teraz moc nad którą się ludzie ekscytują poszła x2 rolleyes.gif Teraz to już 500KM na większości nie zrobi wrażenia. Dla mnie jednak równie ważne jest aby auto jeździło nieco dłużej niż jedne zawody i co by się co tydzień coś nie wysrało.
Naturalna ludzka rzecz, potrzeba rozwoju, a więc poprzeczka do góry to się zmienia. Nie zmieni się jednak długo jeszcze pewnie to, że choćby nie wiadomo co się pokazało to i tak ktoś w jakiejś sferze będzie miał coś do powiedzenia na NIE biggrin.gif

Poza tym długo czekałem aż ten projekt znów się gdzieś oficjalnie pokaże, no i zostanie w końcu opisany. Wiedziałem wcześniej i widziałem, ale jednak były problemy z Autem z powodu skrzyni.
Mam nadzieję, że teraz uda się Sajmonowi pokazać coś więcej i że skrzynia już nie przeszkodzi w tym. Czekamy niecierpliwie na wyniki z Kamienia smile.gif

Lamik i Sajmon- Ślązaki trzymają się razem happy.gif

Ps. 5 cylindrów jeszcze też nie raz pokaże że jedzie wink.gif Czekamy na A8.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Tue, 28 May 2013 - 19:38
Post #76


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





CYTAT(guzior @ Tue, 28 May 2013 - 13:33) *
i pewnie dlatego że nie ma tych oringow zaczyna gotować wodę smile.gif

pytałem, bo myślałem że sajmon ma jakiegoś producenta uszczelki niewydmuchiwalnej, jak już jednak wiem - złożone jest tak jak u wszystkich.

całe szczęsci są już dostępne płyny które nie zawierają wody i nie gotują się powyżej 100stopni smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 28 May 2013 - 19:41
Post #77


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





kuba_guzik - i dlatego niby można jeździć na wydmuchanej uszczelce?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Tue, 28 May 2013 - 20:28
Post #78


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Poczejakmy az auto pojedzie czas i mam nadzieje ze co niektorym szczeki opadna, miejmy nadzieje ze to nie dyno queen. Lubie takie projekty i kibicuje!
Padla uszczelka pod glowica?


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 28 May 2013 - 22:09
Post #79


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





nawet tam gdzie piramidki plyn moze sie zagotowac , dzis sie o tym przekonalem tongue.gif ogolnie nie wszyscy tutaj wiedza ale przy takim doladowaniu wkoncu zwykla uszczelka dlugo nie pociagnie, lub cos wkoncu "dupnie" , kazdy moze chwilowo pociagnac pod max boosty, tylko nie wszyscy mają jaja . Sajmonowi sie nalezy, dlugo walczyl o taki wynik a jest rekordowy i tego sie 3majmy wink.gif

filipwwa: dobrze gadasz , w vrrach piramidki sa do wykoniania ale nieco inaczej sprawa wyglada w silnikach rzedowych, troche wiecej pomiarów wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NMR-Riders Kyle
post Tue, 28 May 2013 - 22:23
Post #80


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 May 2011
Skąd: Mrągowo





CYTAT(filipwwa @ Tue, 28 May 2013 - 12:54) *
zaskakujące jest to że duzo ludzi chce gotowe rozwiązania podane pod nos na tacy.... nikt nie pomyśli ile dojście do danego stanu rzeczy kosztuje czasu i pieniędzy!! doskonale rozumiem dlaczego chłopaki nie dzielą się szczegółowymi informacjami!!


A pomyślcie o tym od drugiej strony: Ktoś 3 lata siedzi, czyta, kombinuje i walczy - dochodzi do pewnego poziomu, ma fajny projekt. Dzieli się informacjami i ktoś zamiast 3 lata kombinować tak jak on, robi to samo w 3 miesiące - ma wszystkie sprawdzone rozwiązania podane na tacy. I zamiast marnować czas, nie poprzestaje na laurach i rozwija, udoskonala to co "udało mu się ściągnąć", sprawdzone rozwiązania ewoluują, auta idą łeb w łeb i każdy ściga się o 0,01 sekundy, mamy najszybsze auta w europie. Na forum każdy dzieli się informacją czego spróbować, co naprawdę działa i czego nie robić żeby nie spier...ić. Fajna wizja.

Ale jest jak jest, chytrzy zabiorą swoje tajemnice do grobu i nikt na tym nie skorzysta. Jesteśmy z Tuningiem w czarnej dupie, daleko nawet za biedną Litwą.

Aha, co do zarabiania kasy na tuningu i projektach (Bo po to właśnie Tunerzy mają swoje sekrety? Tak?) - wystarczy wejść na oficjalną stronę internetową VTG (pioniera i mocarza Tuningu w Polsce) i wyciągnąć własne wnioski.


--------------------
Simple is beautiful.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 09:15