![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 28 July 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Jak ktoś zdobył wiedzę i na tej wiedzy zarabia to się nie chwali na wszystkie strony... Prosta sprawa maja z tego kasę wiec trzymają informacje kluczowe w kieszeni.
Dla mnie to jest logiczne dasz chłopakom zarobić będąc ich klientem to i pewnie ci powiedzą na jakich częściach poskładali. Jak by aso lub inny warsztat specjalistyczny rozpowiadał jak naprawić kluczowa usterkę to by połowa polski dłubała sam w komórkach a pracodawca zwolnił by pracownika bo by nie miał zlecę. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
to nie jest wcale kluczowe info.
zadałem to pytanie bo to mi przyszło do głowy bo ostatnio gadalem o tym z lamikiem. Równie dobrze mogłem zapytać o panewki, sruby do zamachu, czasy walkow, zaplony góra, momenty dokrecania czegostam, czy od czego chlodnica. jakiegokolwiek pytania bym nie zadał, i tak to było olane, pominięte itp. bo najfajniej jest jak wszyscy się podniecaja nie pytając o nic. Wejdz sobie na vortex, motorgeek, audizine, zatzy - tam nikt się z niczym nie kryje, jak ktoś zadaje pytanie to z chęcią mu każdy odpowie ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Jak ktoś zdobył wiedzę i na tej wiedzy zarabia to się nie chwali na wszystkie strony... Prosta sprawa maja z tego kasę wiec trzymają informacje kluczowe w kieszeni. Dla mnie to jest logiczne dasz chłopakom zarobić będąc ich klientem to i pewnie ci powiedzą na jakich częściach poskładali. Jak by aso lub inny warsztat specjalistyczny rozpowiadał jak naprawić kluczowa usterkę to by połowa polski dłubała sam w komórkach a pracodawca zwolnił by pracownika bo by nie miał zlecę. Bez przesady ...liczy się jeszcze złożenie ,strojenie ...a przecież tuner nie będzie konkurencji wysyłał gotowych map z centralki . Wystarczy poczytać projekty z przed kilku lat ..gdzie było wszystko podane kawa na ławe ...a i tak tego raczej nikt nie kopiował..pozwalało to tylko unikać fuck-upów ....spr. na przykład opis s2 Alberta to nie jest wcale kluczowe info. zadałem to pytanie bo to mi przyszło do głowy bo ostatnio gadalem o tym z lamikiem. Równie dobrze mogłem zapytać o panewki, sruby do zamachu, czasy walkow, zaplony góra, momenty dokrecania czegostam, czy od czego chlodnica. jakiegokolwiek pytania bym nie zadał, i tak to było olane, pominięte itp. bo najfajniej jest jak wszyscy się podniecaja nie pytając o nic. Wejdz sobie na vortex, motorgeek, audizine, zatzy - tam nikt się z niczym nie kryje, jak ktoś zadaje pytanie to z chęcią mu każdy odpowie ![]() Dokładnie ..zagraniczne fora ...czy Polskie mniejsze np.: Apmotorsport...nie są owiane takimi tajemnicami ....teraz będzie się wrzucać 2 zdjęcia fury + wykres i 10 stron bicia konia jakie to auto jest łał Nie raz auta o połowe słabsze mają fajne fotostory i opis ...np.: skoda z lat 70 z tego działu . Autko fajnie zapitala ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 27 October 2009 ![]() |
również zauważyłem to samo co przedmówcy, na zagranicznych forach masa zdjęć, opisane co i jak ktoś rozwiązał itp, a tutaj? nawet zdjęcia jak to jest upchane nie ma
![]() a to jaka uszczelka pod głowice to żadna znowu tajemnica, co innego jakby zastosowali jakieś innowacyjne rozwiązanie - to owszem, można jeszcze dyskutować. swoją drogą kilka zdjęć niezaszkodziłoby ![]() no i jakis film z docelowa moca pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 March 2008 ![]() |
panowie sranie w banie dla mnie to nie zadna tajemnica pisalem ze foty zapodam pozniej to zobaczycie wszystko. ja siedzialem 3lata na zagranicznych forach i kombinowalem jak co zrobic popatrzcie potestujcie tez sami .w pl sa grube projekty ale zaden nie napisze ile silnikow rozpierd...l ja mam nie pierwszy motor w audi bo zawsze cos sie wysralo a to smarowanie zawory i pierwszą turbine bo tez rozjebalo przez zle osadzone gniazda to tez zalezy kto i jak wykona obróbke
a co do lukasza lamika to wiekszosc problemow rozwiazujemy razem kazdy cos testuje -------------------- ET 11.162 - Zegrze Pomorskie
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
koledzy, bez napinki proszę
przeciez sa telefony, mozna zadzwonic i sobie pogadac.... jak ktoś nie chce zdradzac wszystkich tajników na forum to OK, ale w sumie po to jest forum żeby sobie pomagac.. konkurencją tylko jesli zdrowa jest podstawą rozwoju i sukcesu ![]() a w ogole na jakim sterowniku to jest wystrojone ? wynik naprawde robi wrażenie, chyba jedno z mocniejszych 12V na swiecie, moze stawac z golfem AME racing ![]() z wykresu widac ze moznaby jeszcze lekko zakręcić wyzej bo moc idzie do góry Łukasz u siebie ma odcinke chyba na 8200 co niby w dragu powinno byc "bezpieczne" dla wykorbienia 90,3 ? małe sprzegło powinno pomóc w szybkim przepinaniu biegów, trzymam kciuki za dobry wynik i na koniec ile wazy auto ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 March 2008 ![]() |
steronik vems waga 1400
-------------------- ET 11.162 - Zegrze Pomorskie
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 April 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
zaskakujące jest to że duzo ludzi chce gotowe rozwiązania podane pod nos na tacy.... nikt nie pomyśli ile dojście do danego stanu rzeczy kosztuje czasu i pieniędzy!! doskonale rozumiem dlaczego chłopaki nie dzielą się szczegółowymi informacjami!!
moim zdaniem do doładowania 2bar + najlepsza opcja to "piramid rings" + uszczelka kanałów wodnych i olejowych. mls nie ogarnie tematu chyba ze dołożysz oring miedzią. -------------------- https://www.facebook.com/HypertechRacing
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
i pewnie dlatego że nie ma tych oringow zaczyna gotować wodę
![]() pytałem, bo myślałem że sajmon ma jakiegoś producenta uszczelki niewydmuchiwalnej, jak już jednak wiem - złożone jest tak jak u wszystkich. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 09 March 2006 ![]() |
zaskakujące jest to że duzo ludzi chce gotowe rozwiązania podane pod nos na tacy.... nikt nie pomyśli ile dojście do danego stanu rzeczy kosztuje czasu i pieniędzy!! doskonale rozumiem dlaczego chłopaki nie dzielą się szczegółowymi informacjami!! I tutaj właśnie jest zasadnicza różnica pomiędzy mentalnością w PL a resztą świata. U nas projekty są ściśle tajne a na świecie ludzie się chwalą że coś udało się osiągnąć i dzielą się tą wiedzą ![]() -------------------- www.facebook.com/rotiformpolska
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Za jakiś czas się pochwalą jak setup spowszednieje. Dajcie im chociaż parę zawodów wygrać tym autem - wtedy się pochwalą jako autorzy zajebistego setupu
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
I tak nawet jak pokażesz komuś zdjęcia i napiszesz numery części, bez doświadczenia i znania myków danego modelu nie da się tego łatwo skopiować. Poza tym życzę sobie i użytkownikom forum, żeby tu zaraz był wysyp uturbionych VRów i co druga osoba miała 900 albo 1000 ps w podpisie.. ale wszyscy dobrze wiemy, że tak nie będzie, nawet jak zrobicie instrukcje krok po kroku i otworzycie infolinie 24h
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 09 March 2006 ![]() |
I tak nawet jak pokażesz komuś zdjęcia i napiszesz numery części, bez doświadczenia i znania myków danego modelu nie da się tego łatwo skopiować. Poza tym życzę sobie i użytkownikom forum, żeby tu zaraz był wysyp uturbionych VRów i co druga osoba miała 900 albo 1000 ps w podpisie.. ale wszyscy dobrze wiemy, że tak nie będzie, nawet jak zrobicie instrukcje krok po kroku i otworzycie infolinie 24h ![]() dokładnie ![]() -------------------- www.facebook.com/rotiformpolska
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 September 2006 Skąd: Rzeszów ![]() |
Poza tym życzę sobie i użytkownikom forum, żeby tu zaraz był wysyp uturbionych VRów i co druga osoba miała 900 albo 1000 ps w podpisie.. tyle zdrowych VRów żeby dla co drugiego użytkownika tutaj wystarczyło to już na świecie nie ma. ![]() Zawsze tak jest, że pomoc i przychylność kończą się na pewnym etapie a później zaczynają się pieniądze i rywalizacja. Nie ma się co dziwić, że ktoś nie chce powiedzieć jak doszedł do tego czy innego stanu skoro wykoncypował to sobie sam lub w pewnej mierze zaadoptował jakieś rozwiązania nawet podpatrzone na innych zagranicznych forach. Dziś coś jest nowością a za 5 lat już będą sprzedawać całe sety robione na kowadle w CN ![]() Jak ktoś chce "tak samo" to wiadomo gdzie trzeba podjechać i będzie miał "to samo" za odpowiednim wynagrodzeniem oczywiście - co nie powinno nikogo dziwić. ![]() Fajny projekt, spora moc teraz tylko życzę trakcji na starcie i bezawaryjności aby cyferki z wykresu w sposób wprostproporcjonalny przełożyły się na cyferki które znajdą się na time slip'ie -------------------- F2.0/F2.5V6/F1.8/VW1.9TDI/VW2.0TDI/Audi2.7bt/Audi2.7bt/Fiat1.9JTD/Audi2.7bt/Forek 2.5T/XC70D5Aut
znaczy się zdziadziałem na poważnie :) |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Faktycznie, teraz moc nad którą się ludzie ekscytują poszła x2
![]() Naturalna ludzka rzecz, potrzeba rozwoju, a więc poprzeczka do góry to się zmienia. Nie zmieni się jednak długo jeszcze pewnie to, że choćby nie wiadomo co się pokazało to i tak ktoś w jakiejś sferze będzie miał coś do powiedzenia na NIE ![]() Poza tym długo czekałem aż ten projekt znów się gdzieś oficjalnie pokaże, no i zostanie w końcu opisany. Wiedziałem wcześniej i widziałem, ale jednak były problemy z Autem z powodu skrzyni. Mam nadzieję, że teraz uda się Sajmonowi pokazać coś więcej i że skrzynia już nie przeszkodzi w tym. Czekamy niecierpliwie na wyniki z Kamienia ![]() Lamik i Sajmon- Ślązaki trzymają się razem ![]() Ps. 5 cylindrów jeszcze też nie raz pokaże że jedzie ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
i pewnie dlatego że nie ma tych oringow zaczyna gotować wodę ![]() pytałem, bo myślałem że sajmon ma jakiegoś producenta uszczelki niewydmuchiwalnej, jak już jednak wiem - złożone jest tak jak u wszystkich. całe szczęsci są już dostępne płyny które nie zawierają wody i nie gotują się powyżej 100stopni ![]() |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
kuba_guzik - i dlatego niby można jeździć na wydmuchanej uszczelce?
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Poczejakmy az auto pojedzie czas i mam nadzieje ze co niektorym szczeki opadna, miejmy nadzieje ze to nie dyno queen. Lubie takie projekty i kibicuje!
Padla uszczelka pod glowica? -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
nawet tam gdzie piramidki plyn moze sie zagotowac , dzis sie o tym przekonalem
![]() ![]() filipwwa: dobrze gadasz , w vrrach piramidki sa do wykoniania ale nieco inaczej sprawa wyglada w silnikach rzedowych, troche wiecej pomiarów ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo ![]() |
zaskakujące jest to że duzo ludzi chce gotowe rozwiązania podane pod nos na tacy.... nikt nie pomyśli ile dojście do danego stanu rzeczy kosztuje czasu i pieniędzy!! doskonale rozumiem dlaczego chłopaki nie dzielą się szczegółowymi informacjami!! A pomyślcie o tym od drugiej strony: Ktoś 3 lata siedzi, czyta, kombinuje i walczy - dochodzi do pewnego poziomu, ma fajny projekt. Dzieli się informacjami i ktoś zamiast 3 lata kombinować tak jak on, robi to samo w 3 miesiące - ma wszystkie sprawdzone rozwiązania podane na tacy. I zamiast marnować czas, nie poprzestaje na laurach i rozwija, udoskonala to co "udało mu się ściągnąć", sprawdzone rozwiązania ewoluują, auta idą łeb w łeb i każdy ściga się o 0,01 sekundy, mamy najszybsze auta w europie. Na forum każdy dzieli się informacją czego spróbować, co naprawdę działa i czego nie robić żeby nie spier...ić. Fajna wizja. Ale jest jak jest, chytrzy zabiorą swoje tajemnice do grobu i nikt na tym nie skorzysta. Jesteśmy z Tuningiem w czarnej dupie, daleko nawet za biedną Litwą. Aha, co do zarabiania kasy na tuningu i projektach (Bo po to właśnie Tunerzy mają swoje sekrety? Tak?) - wystarczy wejść na oficjalną stronę internetową VTG (pioniera i mocarza Tuningu w Polsce) i wyciągnąć własne wnioski. -------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 09:15 |