![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
Ja o tym wiedziałem jak jeszcze na forum nic nie było i gratulowałem osobiście. Ale jeszcze raz nie zaszkodzi. Dobry wynik Gratulacje. Dobrze by było was na kresce zobaczyć ![]() -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 April 2006 Skąd: Żory ![]() |
będzie na bank
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 July 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Jak to mówią Go Big or Go Home.
Pieknie!! Gratulacje Sajmon. -------------------- B4 Competition quattro 1.8 20VT
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Gratulacje !!!
wynik mega rewelacyjny, mam nadzieje że przełozy sie na fajny czas !! VRy w klasie street beda rządzic ! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Gdyby nie komin z wydechu to bardzo niepozorne auto by wyszło
![]() Ale i tak szał, naprawdę gratuluję serdecznie. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 27 September 2011 ![]() |
jest jakiś filmik 'on board' ?
-------------------- RallyeGolf -1.8T- 472/519
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Najmocniejsze 1.8t, najmocniejsze VR6, co jeszcze ? ![]() Czas na 2.0T ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 April 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
musi podawać dobrze, niech sie sprawuje i jeździ jak najdłużej
-------------------- https://www.facebook.com/HypertechRacing
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Mega auto mam nadzieje że będzie w Rzeszowie na 1/4
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 March 2008 ![]() |
-------------------- ET 11.162 - Zegrze Pomorskie
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
dzida fest , aż szafa nie ogarnia tematu
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Ta buda, ten silnik, wywrotka koksu pod maską. Zazdroszcze !
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Film na damskim Booscie , musimy cos nakrecic na meskim doladowanie "3Bary" ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
na tym filmiku na 2 barach to strzelam pi razy okno ze kolo 700ps bylo, ciekawe jak na 3 barach bedzie szedl ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
na tym filmiku na 2 barach to strzelam pi razy okno ze kolo 700ps bylo, ciekawe jak na 3 barach bedzie szedl ? Na hamowni wyszlo 750km przy doladowaniu 2 - bary . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 April 2006 Skąd: Żory ![]() |
od 2 biegu pompuje aż miło
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jak na 750 koni to ciosu nad wyraz nie widac.
Moc idento, moze 20 koni wjecej. Masa wyzsza o 100 kilo. PS. Ponawiam pytanie o uszczelke pod czapka bo zostalo pominiete -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Jak na 750 koni to ciosu nad wyraz nie widac. Moc idento, moze 20 koni wjecej. Masa wyzsza o 100 kilo. PS. Ponawiam pytanie o uszczelke pod czapka bo zostalo pominiete Ciosu nie widac tak samo jak s4 z Rzeszowa mialo 750km na tym filmie. Poczekajmy na film z obecnym boostem . Ps A co do uszczelki to pewnie pytanie zostalo pominiete poniewaz ,nie kto inny jak Wy budujecie najmocniejszego vr6 w kraju . Wiec czekamy na wasza odp . Pozdrawiam -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT A co do uszczelki to pewnie pytanie zostalo pominiete poniewaz ,nie kto inny jak Wy budujecie najmocniejszego vr6 w kraju . Wiec czekamy na wasza odp . Pozdrawiam A mi sie jednak wydaje ze zostalo pominiete, tak jak kazde techniczne pytanie w Waszych tematach, bo w polsce panuje mentalnosc nie dzielenia sie widza nigdy. Ew unikania odpowiedzi na pytania ktore moga cos innym dac. Podobnie jak mentalnosc nie opisywania fackupow ![]() uszczelka MLS czy inny wynalazek? S4 - nawet specjalnie dzwonilem do wlasciciela - po filmie bylo shamowane na ~760koni, potem dostrojone na 807 i moc zdjeta bo afr lecial na leb na szyje przez slabe pompy. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 July 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
A mi sie jednak wydaje ze zostalo pominiete, tak jak kazde techniczne pytanie w Waszych tematach, bo w polsce panuje mentalnosc nie dzielenia sie widza nigdy. Ew unikania odpowiedzi na pytania ktore moga cos innym dac. Podobnie jak mentalnosc nie opisywania fackupow ![]() Heh +1. I jak w tym kraju ma byc dobrze jak polak polakowi wilkiem, sami powiedzcie czy to nie jest głupie? -------------------- B4 Competition quattro 1.8 20VT
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 06:07 |