![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Wg mnie to sporo za dużo jak na tą turbinę. Zaraz ją położysz na tym doładowaniu. Wyślij innemu tunerowi swój soft, żeby sprawdził i ewentualnie poprawił.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Mówiłem Ci jak byłeś w Polsce, gdzie podjechać, to to olałeś
![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 October 2012 ![]() |
Skrecilem turbinke do "bezpiecznego" ladowanie.
Teraz 2.0 overboost i ok 1.8 ladowanie Soft bedzie poprawione zobaczymy co z tego wyjdzie. ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
tak czy siak overboost na gtb1752 na 2.2b jest dla niej destrukcyjne. Aż się dziwię że po takich overboostach nie piszesz nic że Ci turbo zaczeło syczeć... Jestem ciekaw twojego EGT na tym sofcie który masz a który był kiedyś w moich rękach... Dbasz o auto zmieniasz turbinę a na końcu.... wgrywasz gotowca.. Sam zaprzeczasz własnej filozofii ;-)
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 October 2012 ![]() |
tak czy siak overboost na gtb1752 na 2.2b jest dla niej destrukcyjne. Aż się dziwię że po takich overboostach nie piszesz nic że Ci turbo zaczeło syczeć... Jestem ciekaw twojego EGT na tym sofcie który masz a który był kiedyś w moich rękach... Dbasz o auto zmieniasz turbinę a na końcu.... wgrywasz gotowca.. Sam zaprzeczasz własnej filozofii ;-) A powiedz mi, jaki soft ktore byl w twoich rekach? turbo trzyma sie dobrze i nie daje dziwnych odglosach ![]() Ogolnie auto jest jezdzone spokojnie.. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
holendru, nawet nie wiem jak skomentować Twoje poczynania...zresztą podobnych ludzi na forum BMW jest cała masa...niby dbają o fury, niby super je serwisują...a na koniec wgrywają jakiś shit...kupa dymu, EGT pewnie z 1000C ale co tam...fura umyta Motul z alledrogo zalany i można jechać pod dyskotekę panny wyrywać...
Chcesz zrobić dobrze auto, to jedź do jakiegoś tunera, który ogarnie temat mechanicznie i na koniec furę wystroi jak należy....ale tutaj pojawia się kolejny problem...może się okazać, że bezpieczny przyrost nie zadowoli oszołomionego dymem właściciela... p.s przy sprzedaży samochodu koniecznie zamieść full opis wszystkich modyfikacji ![]() -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 October 2012 ![]() |
holendru, nawet nie wiem jak skomentować Twoje poczynania...zresztą podobnych ludzi na forum BMW jest cała masa...niby dbają o fury, niby super je serwisują...a na koniec wgrywają jakiś shit...kupa dymu, EGT pewnie z 1000C ale co tam...fura umyta Motul z alledrogo zalany i można jechać pod dyskotekę panny wyrywać... Chcesz zrobić dobrze auto, to jedź do jakiegoś tunera, który ogarnie temat mechanicznie i na koniec furę wystroi jak należy....ale tutaj pojawia się kolejny problem...może się okazać, że bezpieczny przyrost nie zadowoli oszołomionego dymem właściciela... p.s przy sprzedaży samochodu koniecznie zamieść full opis wszystkich modyfikacji ![]() Auto jest zadbane i jezdzone z glowa!. Turbo zamontowalem sam pod domem , strojilem go na bezpiecnie by nie przeladowal i bledy nie lapal, po tym zostal strojony u fachowca ktory sie bardzo dobrze zna na dieslach BMW. Do tego tez jest pogram odpowiedni wgrane. Tym bardziej ze nie jestem jedyny ktory jezdzi na to turbo strojony u tego czlowieka! Olej wymieniam co 10-15 tys i nie z alledrogo bo nie kupuje podroby! Moze program nie mam doskonaly, ale jezdzi sie bardzo przyjemnie. I tak wszystko zalezy jak sie autem jezdzi! nie pale gumy i nie zapierdzielam 80 km z noga w podlodze. Tyle oddemnie! |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
Roger-Nysa nie jest fachowcem od chiptuningu!!! wgrywa gotowce które wcześniej zgrał od innych osób, no może tam gdzieś w niektórych softach potrafi zmienić injection times i turbo pressure, czyli coś co..... heh
![]() Skoro jest takim fachowcem to czemu masz problem? Idź do niego niech rozwiąże problem. Czemu nie napiszesz w swoim wątku na bmw-sport o zaistniałych problemach? ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 October 2012 ![]() |
Jedyny "problem " jest ze wedlug mnie turbo troche pozno wstaje. wiec popawilem sie stangiem od turbina.
Pytalem sie wam o rady czy takie doladowanie jest bezpiecne, nie jest, wiec ustawilem tak jak bylo. Prosze nie zapomniec ze ta turbinka byla sterowane elektronicnie i na pewno byla dokladniejsa niz te sterowane gruskiem. Po przelotu 240 tys moje wtryski juz nie sa w idealna stanie. wiec to tez moze powodowac wieciej dymu. Do rogera mam jakis 1100 km wiec "cos" poprawic juz szybko odpada. Ja jestem zadowolony jak auto jezdzi i zauwazylem ze i tak mniej kopci na holenderskiego ON. Program ktory byl robiony w holandi na chamownia (196 km i 407nm i ori turbo) BYLO SPORO WIECIEJ DYMU!!! |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 02 December 2006 Skąd: Białystok ![]() |
holendru piszesz:
..."po tym zostal strojony u fachowca ktory sie bardzo dobrze zna na dieslach BMW"..... ( co to za fachowiec? tylko Ty go znasz czy my tez? ) ......."Moze program nie mam doskonaly, ale jezdzi sie bardzo przyjemnie"............. ( to fachowiec od diesli BMW czy laik zadowalajacy "naiwnych" ? ) przeciez jedno drugie wyklucza ! WTF ? ![]() ![]() -------------------- E60 535d
S211 320CDi W201 -YT |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
Odświeżę temat bo mam zamiar wrzucić gt1752v do autka. Moja turbina ma sterowanie elektroniczne. Da się to ogarnąć po swapie?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 16:41 |