Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Rożnica miedzy GTB1752v i GT1752V
dawidd3
post Sat, 13 Jul 2013 - 08:34
Post #21


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





Wg mnie to sporo za dużo jak na tą turbinę. Zaraz ją położysz na tym doładowaniu. Wyślij innemu tunerowi swój soft, żeby sprawdził i ewentualnie poprawił.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 13 Jul 2013 - 08:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
deejey!
post Sat, 13 Jul 2013 - 15:04
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Mówiłem Ci jak byłeś w Polsce, gdzie podjechać, to to olałeś wink.gif Zmierzył byś auto i miał dobry soft. Latając na tym dalej zniszczysz wtryski , na dodatek jeśli masz tam 3.2 bara, to zaraz zniszczysz więcej rzeczy.


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holendru
post Sun, 14 Jul 2013 - 20:38
Post #23


Rookie
Dołączył: Fri, 05 October 2012





Skrecilem turbinke do "bezpiecznego" ladowanie.
Teraz 2.0 overboost i ok 1.8 ladowanie
Soft bedzie poprawione zobaczymy co z tego wyjdzie. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jnx
post Mon, 15 Jul 2013 - 15:16
Post #24


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





tak czy siak overboost na gtb1752 na 2.2b jest dla niej destrukcyjne. Aż się dziwię że po takich overboostach nie piszesz nic że Ci turbo zaczeło syczeć... Jestem ciekaw twojego EGT na tym sofcie który masz a który był kiedyś w moich rękach... Dbasz o auto zmieniasz turbinę a na końcu.... wgrywasz gotowca.. Sam zaprzeczasz własnej filozofii ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holendru
post Mon, 15 Jul 2013 - 18:59
Post #25


Rookie
Dołączył: Fri, 05 October 2012





CYTAT(jnx @ Mon, 15 Jul 2013 - 15:16) *
tak czy siak overboost na gtb1752 na 2.2b jest dla niej destrukcyjne. Aż się dziwię że po takich overboostach nie piszesz nic że Ci turbo zaczeło syczeć... Jestem ciekaw twojego EGT na tym sofcie który masz a który był kiedyś w moich rękach... Dbasz o auto zmieniasz turbinę a na końcu.... wgrywasz gotowca.. Sam zaprzeczasz własnej filozofii ;-)


A powiedz mi, jaki soft ktore byl w twoich rekach? turbo trzyma sie dobrze i nie daje dziwnych odglosach smile.gif
Ogolnie auto jest jezdzone spokojnie..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Wed, 17 Jul 2013 - 19:21
Post #26


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





holendru, nawet nie wiem jak skomentować Twoje poczynania...zresztą podobnych ludzi na forum BMW jest cała masa...niby dbają o fury, niby super je serwisują...a na koniec wgrywają jakiś shit...kupa dymu, EGT pewnie z 1000C ale co tam...fura umyta Motul z alledrogo zalany i można jechać pod dyskotekę panny wyrywać...

Chcesz zrobić dobrze auto, to jedź do jakiegoś tunera, który ogarnie temat mechanicznie i na koniec furę wystroi jak należy....ale tutaj pojawia się kolejny problem...może się okazać, że bezpieczny przyrost nie zadowoli oszołomionego dymem właściciela...

p.s przy sprzedaży samochodu koniecznie zamieść full opis wszystkich modyfikacji biggrin.gif


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holendru
post Wed, 17 Jul 2013 - 20:44
Post #27


Rookie
Dołączył: Fri, 05 October 2012





CYTAT(kmink @ Wed, 17 Jul 2013 - 19:21) *
holendru, nawet nie wiem jak skomentować Twoje poczynania...zresztą podobnych ludzi na forum BMW jest cała masa...niby dbają o fury, niby super je serwisują...a na koniec wgrywają jakiś shit...kupa dymu, EGT pewnie z 1000C ale co tam...fura umyta Motul z alledrogo zalany i można jechać pod dyskotekę panny wyrywać...

Chcesz zrobić dobrze auto, to jedź do jakiegoś tunera, który ogarnie temat mechanicznie i na koniec furę wystroi jak należy....ale tutaj pojawia się kolejny problem...może się okazać, że bezpieczny przyrost nie zadowoli oszołomionego dymem właściciela...

p.s przy sprzedaży samochodu koniecznie zamieść full opis wszystkich modyfikacji biggrin.gif



Auto jest zadbane i jezdzone z glowa!.
Turbo zamontowalem sam pod domem , strojilem go na bezpiecnie by nie przeladowal i bledy nie lapal, po tym zostal strojony u fachowca ktory sie bardzo dobrze zna na dieslach BMW. Do tego tez jest pogram odpowiedni wgrane.
Tym bardziej ze nie jestem jedyny ktory jezdzi na to turbo strojony u tego czlowieka!
Olej wymieniam co 10-15 tys i nie z alledrogo bo nie kupuje podroby!
Moze program nie mam doskonaly, ale jezdzi sie bardzo przyjemnie.
I tak wszystko zalezy jak sie autem jezdzi! nie pale gumy i nie zapierdzielam 80 km z noga w podlodze.
Tyle oddemnie!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jnx
post Wed, 17 Jul 2013 - 21:07
Post #28


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





Roger-Nysa nie jest fachowcem od chiptuningu!!! wgrywa gotowce które wcześniej zgrał od innych osób, no może tam gdzieś w niektórych softach potrafi zmienić injection times i turbo pressure, czyli coś co..... heh wink.gif

Skoro jest takim fachowcem to czemu masz problem? Idź do niego niech rozwiąże problem. Czemu nie napiszesz w swoim wątku na bmw-sport o zaistniałych problemach? smile.gif No popatrz niech zgadnę nawet na booście 3.2b auto nadal kopciło biggrin.gif Ah Ci fachowcy biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holendru
post Wed, 17 Jul 2013 - 21:20
Post #29


Rookie
Dołączył: Fri, 05 October 2012





Jedyny "problem " jest ze wedlug mnie turbo troche pozno wstaje. wiec popawilem sie stangiem od turbina.
Pytalem sie wam o rady czy takie doladowanie jest bezpiecne, nie jest, wiec ustawilem tak jak bylo.
Prosze nie zapomniec ze ta turbinka byla sterowane elektronicnie i na pewno byla dokladniejsa niz te sterowane gruskiem.
Po przelotu 240 tys moje wtryski juz nie sa w idealna stanie. wiec to tez moze powodowac wieciej dymu.
Do rogera mam jakis 1100 km wiec "cos" poprawic juz szybko odpada.
Ja jestem zadowolony jak auto jezdzi i zauwazylem ze i tak mniej kopci na holenderskiego ON.

Program ktory byl robiony w holandi na chamownia (196 km i 407nm i ori turbo) BYLO SPORO WIECIEJ DYMU!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzybek-r
post Wed, 17 Jul 2013 - 21:25
Post #30


User
Dołączył: Sat, 02 December 2006
Skąd: Białystok





holendru piszesz:

..."po tym zostal strojony u fachowca ktory sie bardzo dobrze zna na dieslach BMW"..... ( co to za fachowiec? tylko Ty go znasz czy my tez? )


......."Moze program nie mam doskonaly, ale jezdzi sie bardzo przyjemnie"............. ( to fachowiec od diesli BMW czy laik zadowalajacy "naiwnych" ? )




przeciez jedno drugie wyklucza !

WTF ? cool.gif cool.gif


--------------------
E60 535d
S211 320CDi
W201 -YT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunio
post Sat, 14 Jun 2014 - 13:21
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





Odświeżę temat bo mam zamiar wrzucić gt1752v do autka. Moja turbina ma sterowanie elektroniczne. Da się to ogarnąć po swapie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 16:41