![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 October 2012 ![]() |
Witam,
Jestem posiadaczem bmw 320d 2004 obecnie ma 192 km i 407 nm Niestety padła turbinka i każdy wkłada GTB1752v z e60 lub x3 ale czym ona się rożni od bardzo latfiek dostępna GT1752V z e90 lub e87? Z góry dziękuje za odpowiedz! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
GTB ma większą wydajność.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 January 2011 ![]() |
czy ja wiem czy wydajniejsza... wirniki w części gorącej i zimnej są te same
gtb ma nowszą zmienną geometrie i znacznie lepiej wstaje co daje nam możliwość pełnego doładowania przy mniejszych obrotach... ja bym na twoim miejscu pakował GTB2260vk też ładnie będzie wstawać przy silniku 2.0 a 200km dla tej turbiny to praktycznie zerobe obciążenie |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 March 2009 ![]() |
jak slabe pompki to nawet na GTB22 te 200 nie wyjdzie
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 October 2012 ![]() |
Wsadzilem GTB1752V i wyszlo 207km i 448nm z dymem.
Niestety turbo dopiero wstaje przy ok 2 tys oborotow (musze sie stangiem pobawic) Ale roznica jest odczuwalne i turbo jest praktycnie P&P obroc przerobke z elektricznego do mechanicne sterowania. (przeprasam za bledy ale jestem holendrem i staram sie jak moge ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
A na jakim doładowaniu jeździsz teraz na tej GTB? Turbo powinno Ci o wiele szybciej wstawać niż seryjne GT1749v, które jest dość leniwe w tych motorach. :/
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 October 2012 ![]() |
A na jakim doładowaniu jeździsz teraz na tej GTB? Turbo powinno Ci o wiele szybciej wstawać niż seryjne GT1749v, które jest dość leniwe w tych motorach. :/ Jedze na 1.8 bara overboost mam 2.0 bara Turbo wstaje tak przy 2 tys obrotow. na weekend sie pobawie stangiem i staram sie turbo wystroic tak by wstawala szybciej. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Jak na to doładowanie to powinno troszkę więcej wyjść, chyba, że wtryski już słabo rozpylają i stąd ten dym. Na GT1749v przy 1.6 bara wychodzi ~200KM w tym aucie.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 October 2012 ![]() |
Znajomy z forum ma identycny setup i ten sam program i ma 208km i 251 nm u niego tez turbo puzno wstaje i tez ma sporo dymu..
Moze mamy problem z programem.?? Zobaczy co wyjdzie kiedy na weekend sie stangiem pobawie. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Co to znaczy "ten sam program"?
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Coś mi się wydaje, że korekta by się przydała, oczywiście Twojego wsadu, a nie gotowaca dla Ciebie i dla kolegi.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
zalezy jaki przelot kolega ma bo nie wiem jak u was ale polski gnojek zabija wytryski
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 October 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Po tym przebiegu i przy tej mocy to pewnie już kres wydajności wtryskiwaczy . . . jeśli nic więcej już nie będziesz "dłubał" przy aucie to zamontuj wydajniejsze wtyryski z E46 150km EU4 lub E60/E90 163PS.
Sprawdź jakie masz błędy w kompie. Check nie powinien się palić. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Soft od Rogera?
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 October 2012 ![]() |
Check sie pali od odlaczonego egra.
Wiecorem staram sie przerobic by turbo wcesniej stawalo. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Oki, daj znać czy udało się coś poprawić.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Wyłączony czy tylko zaślepiony wężyk? Jeśli opcja nr 2 to automatycznie zmienia Ci mapę na "awaryjną" z innym kątem wtrysku (320d po 2003r)
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 Skąd: LEICESTER UK ![]() |
...dziwne że kolega na bmw-sport nie opisuje problemów ... masz dym bo będziesz miał dopóki nie zrobisz porządnego softu ...
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 October 2012 ![]() |
Wcioraj skrocilem delikatnie stange, turbo ciut wcesniej wstaje ale nadal niet jest to jak w e90.
Overboost mam teraz 2.2 bara i doladowanie miedzie 1.8-2.0 bara. nie jest to troche za duzo???? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 21:38 |