Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> V-Power Nitro+ Racing
hwojtek
post Thu, 23 May 2013 - 09:26
Post #21


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(Kevin_mkIII @ Wed, 22 May 2013 - 22:10) *
nie wiem jak teraz z tym nowym nitro+ ale "setka" jako jedyna była sciagana z niemiec do polski a nie lana w rafinerii 98 czy 95 i zalewana dodatkami

Znam tę wersję (Shell Polska nigdy nie kwapił się żeby ją zdementować) ale stoi ona w sprzeczności z praktykami wykonywanymi podczas dostaw tego paliwa na stacje (i dość precyzyjnymi wskazówkami, ile tajemniczego środka należy dolać pustego zbiornika stacji przed wlaniem do niego VPowera Racinga).


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 23 May 2013 - 09:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
guzior
post Thu, 23 May 2013 - 10:01
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Ja wiem ze ma wieksza liczbe oktanowa, dlategp [rzestalo stukac. Napisalem swoje spostrzezenia, bo jezdzilem na tym paliwie.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xTasior
post Thu, 23 May 2013 - 15:12
Post #23


User
Dołączył: Mon, 07 March 2011





Jesli chodzi o toluen to rozpuszczalnik toluenowy firmy voke ma w sobie 98% toluenu i 2% acetonu. ok 6.5zl/l przy zakupie banki 5l. Jezdzilem na tym w proporcjach ok 1:1 z 95. Silnik ze stopniem sprezania 12.5:1 i powiem wam ze chodziło to cudnie, stuk zniknal biggrin.gif i mocy naprawde bylo duzo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patp
post Thu, 23 May 2013 - 16:35
Post #24


User
Dołączył: Tue, 16 August 2011





CYTAT(xTasior @ Thu, 23 May 2013 - 15:12) *
Jesli chodzi o toluen to rozpuszczalnik toluenowy firmy voke ma w sobie 98% toluenu i 2% acetonu. ok 6.5zl/l przy zakupie banki 5l. Jezdzilem na tym w proporcjach ok 1:1 z 95. Silnik ze stopniem sprezania 12.5:1 i powiem wam ze chodziło to cudnie, stuk zniknal biggrin.gif i mocy naprawde bylo duzo.


Voke o ile mnie pamięć nie myli to ma głownie Toluen z recylingu, może dlatego jest pomieszany z Acetonem.
Wszystkie firmy produkujące 1L "czyściwa, rozpuszczalniki,etc" typu Dragon, Ofo, etc, jadą z surowcach z recyklingu bo jest po prostu tańszy.
Moge załatwić czysty toluen jakby ktoś potrzebował smile.gif rzecz jasna nie do celów napędowych bo to zabronione biggrin.gif

Z tym ściąganiem V-powera racing z Niemiec to taka sama bajka jak z samochodami z niemiec.
"Niemcy" to jakieś magiczne słowo które działa jak najlepsza reklama laugh.gif laugh.gif


--------------------
Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomeQ
post Thu, 23 May 2013 - 19:41
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Fri, 22 November 2002
Skąd: Stalowa Wola/Warszawa





Aż się zalogowałem bo robicie niezłego pudelka na niegdyś najlepszym forum w PL ;-)
Shell posiada w gamie benzyn dostępnych na stacjach 3 paliwa
1) V Power Racing - LOM (liczba oktanowa motorowa w granicach 100, więcej niż w dostępnych SP98) importowane z Niemiec, składowane w dwóch bazach w Polsce i stamtąd rozwożone na stacje
2) V Power Nitro - paliwo oparte na benzynach polskich z dodatkiem uszlachetniającym
3) FuelSave - paliwo oparte na benzynach polskich z dodatkiem uszlachetniającym
Dodatki nie są wlewane z bańki, kanistra czy termosu na stacji, a komponowane w trybie automatycznym na bazach paliw w określonych stężeniach.
Akurat nie wypowiem się o aktualnie stosowanych paliwach ale kilka lat temu pewne laboratorium zrobiło test na silniku badawczym i RON wyszedł bez zmian po zadozowaniu dodatku nawet w stężeniach znacznie przekraczających dopuszczalne prawem. Dodatki uszlachetniające do benzyn mają w 99% przypadków właściwości detergencyjno-myjące, a nie przeciwstukowe. Trochę inaczej jest w kwestii dodatków do ON gdzie podbija się liczbę cetanową lecz są to wartości złudne mające w skrajnych przypadkach nawet niekorzystny wpływ na osiągi silnika.


--------------------
Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 23 May 2013 - 20:49
Post #26


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





A konkretnie, to o tych paliwach można przeczytać gdzie? Tutaj? http://www.shell.pl/products-services/on-the-road/fuels.html Coś niebardzo.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomeQ
post Thu, 23 May 2013 - 21:11
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Fri, 22 November 2002
Skąd: Stalowa Wola/Warszawa





Gdzie o tym można poczytać to nie wiem, bo nie jestem bezpośrednio związany z Shellem, "Mówię jak jest" cytując M.M.Kolonko ;-) Od paru lat mam okazję uczestniczyć w zaopatrywaniu paromilionowej aglomeracji w paliwa więc temat mam rozpoznany myślę, że w miarę dobrze :-)


--------------------
Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 23 May 2013 - 22:56
Post #28


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





OK, ale sam Shell reklamował VPower Nitro Plus jako następcę VPower Racing, więc?


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patp
post Thu, 23 May 2013 - 23:54
Post #29


User
Dołączył: Tue, 16 August 2011





CYTAT(hwojtek @ Thu, 23 May 2013 - 22:56) *
OK, ale sam Shell reklamował VPower Nitro Plus jako następcę VPower Racing, więc?


Wiec jest z Polski.
Jakby ktos chciał poczytać o uszlachetnianiu diesla to prosze bardzo: nitroerg.pl/pl/produkty/nitrocet-50-r.html


--------------------
Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomeQ
post Fri, 24 May 2013 - 05:15
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Fri, 22 November 2002
Skąd: Stalowa Wola/Warszawa





I dalej uparcie pragniesz zakrzywić rzeczywistość, tylko zastanawiam się na jakiej podstawie ?
http://www.shell.pl/products-services/on-t...on-locator.html kliknijcie sobie na jakąś większą stację i zobaczcie dostępne paliwa.


--------------------
Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Fri, 24 May 2013 - 06:46
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Nitro to nieco zmodyfikowane V-Power Racing. Podobno jedyne importowane paliwo. Podobno.

Jak wymieniałem głowicę na inną, a jeżdżę na 300V Competition i na V-Power Racing to po zdjęciu czapki szok - motor jak nowy. Może jednak coś w tym paliwie jest. Po pierwsze dobrze czyści, po drugie trzyma parametry


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patp
post Fri, 24 May 2013 - 09:27
Post #32


User
Dołączył: Tue, 16 August 2011





CYTAT(tomeQ @ Fri, 24 May 2013 - 05:15) *
I dalej uparcie pragniesz zakrzywić rzeczywistość, tylko zastanawiam się na jakiej podstawie ?
http://www.shell.pl/products-services/on-t...on-locator.html kliknijcie sobie na jakąś większą stację i zobaczcie dostępne paliwa.


Nie mam potrzeby ani nikomu udowadniac ani zakrzywiać rzeczywistości, piszę z doświadczenia smile.gif


--------------------
Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 24 May 2013 - 09:31
Post #33


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





OK, czyli po prostu do nazw różnych paliw "VPower" dopisano "Nitro+" a cała reszta się nie zmienia. Marketing smile.gif


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Fri, 24 May 2013 - 15:46
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Czyli jak to jest z tym toluenem?? do 10 litrów "95oct" benzyny, lejemy 10 litrów rozpuszczalnika i mamy powiedzmy 100 octanową benzyne???

Ja z doświadczenia brata, który kiedyś upalał 406 2.0 + n2o, mogę powiedzieć tyle, że po zalaniu v-power racing, silnik spłynął później biggrin.gif kumpel który jeździł na tym w e34 2.0, powiedział że pali mu litr do półtora mniej na sto km, niż gdy zalewał 98 czy 95.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pmarcin
post Fri, 24 May 2013 - 15:57
Post #35


Super User
Dołączył: Sat, 16 December 2006
Skąd: pl





co do spalania, ja tez zauwalem ze po nitro+ pali litr mniej niz na 98


--------------------
Golf VII R 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 24 May 2013 - 16:24
Post #36


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Tak, dzięki wysokiej LO można przyoszczędzić na paliwie, wszystkie turbodoładowane jakie miałem korzystały jeżdżąc na VPower Racing.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Fri, 24 May 2013 - 16:39
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





Jaka ta oszczędność,jak VPR przynajmniej o zeta droższe na litrze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Fri, 24 May 2013 - 17:37
Post #38


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Olej napędowy V Nitro + coś tam też jest? Ma również takie właściwości czyszczące?


--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Fri, 24 May 2013 - 23:34
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Przeglądam właśnie ogłoszenia z samochodami do sprzedania, a tam coś takiego

CYTAT
Cały samochód w bardzo dobrym stanie, jednakże od wczoraj gdy nalałem paliwa Nitro+ na stacji Shell rozpoczęły się problemy gdyż chodzi bardzo nie równo, oraz nie ma przysłowiowego "buta". Jest efekt jakby samochód nie dostawał paliwa lub dostawał "lewe
powietrze.


Więc uważajcie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lakier
post Sat, 25 May 2013 - 09:31
Post #40


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 December 2010





Dobra historyjka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 02:16