![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
nie wiem jak teraz z tym nowym nitro+ ale "setka" jako jedyna była sciagana z niemiec do polski a nie lana w rafinerii 98 czy 95 i zalewana dodatkami Znam tę wersję (Shell Polska nigdy nie kwapił się żeby ją zdementować) ale stoi ona w sprzeczności z praktykami wykonywanymi podczas dostaw tego paliwa na stacje (i dość precyzyjnymi wskazówkami, ile tajemniczego środka należy dolać pustego zbiornika stacji przed wlaniem do niego VPowera Racinga). -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Ja wiem ze ma wieksza liczbe oktanowa, dlategp [rzestalo stukac. Napisalem swoje spostrzezenia, bo jezdzilem na tym paliwie.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Mon, 07 March 2011 ![]() |
Jesli chodzi o toluen to rozpuszczalnik toluenowy firmy voke ma w sobie 98% toluenu i 2% acetonu. ok 6.5zl/l przy zakupie banki 5l. Jezdzilem na tym w proporcjach ok 1:1 z 95. Silnik ze stopniem sprezania 12.5:1 i powiem wam ze chodziło to cudnie, stuk zniknal
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Tue, 16 August 2011 ![]() |
Jesli chodzi o toluen to rozpuszczalnik toluenowy firmy voke ma w sobie 98% toluenu i 2% acetonu. ok 6.5zl/l przy zakupie banki 5l. Jezdzilem na tym w proporcjach ok 1:1 z 95. Silnik ze stopniem sprezania 12.5:1 i powiem wam ze chodziło to cudnie, stuk zniknal ![]() Voke o ile mnie pamięć nie myli to ma głownie Toluen z recylingu, może dlatego jest pomieszany z Acetonem. Wszystkie firmy produkujące 1L "czyściwa, rozpuszczalniki,etc" typu Dragon, Ofo, etc, jadą z surowcach z recyklingu bo jest po prostu tańszy. Moge załatwić czysty toluen jakby ktoś potrzebował ![]() ![]() Z tym ściąganiem V-powera racing z Niemiec to taka sama bajka jak z samochodami z niemiec. "Niemcy" to jakieś magiczne słowo które działa jak najlepsza reklama ![]() ![]() -------------------- Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004' |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 22 November 2002 Skąd: Stalowa Wola/Warszawa ![]() |
Aż się zalogowałem bo robicie niezłego pudelka na niegdyś najlepszym forum w PL ;-)
Shell posiada w gamie benzyn dostępnych na stacjach 3 paliwa 1) V Power Racing - LOM (liczba oktanowa motorowa w granicach 100, więcej niż w dostępnych SP98) importowane z Niemiec, składowane w dwóch bazach w Polsce i stamtąd rozwożone na stacje 2) V Power Nitro - paliwo oparte na benzynach polskich z dodatkiem uszlachetniającym 3) FuelSave - paliwo oparte na benzynach polskich z dodatkiem uszlachetniającym Dodatki nie są wlewane z bańki, kanistra czy termosu na stacji, a komponowane w trybie automatycznym na bazach paliw w określonych stężeniach. Akurat nie wypowiem się o aktualnie stosowanych paliwach ale kilka lat temu pewne laboratorium zrobiło test na silniku badawczym i RON wyszedł bez zmian po zadozowaniu dodatku nawet w stężeniach znacznie przekraczających dopuszczalne prawem. Dodatki uszlachetniające do benzyn mają w 99% przypadków właściwości detergencyjno-myjące, a nie przeciwstukowe. Trochę inaczej jest w kwestii dodatków do ON gdzie podbija się liczbę cetanową lecz są to wartości złudne mające w skrajnych przypadkach nawet niekorzystny wpływ na osiągi silnika. -------------------- Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
A konkretnie, to o tych paliwach można przeczytać gdzie? Tutaj? http://www.shell.pl/products-services/on-the-road/fuels.html Coś niebardzo.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 22 November 2002 Skąd: Stalowa Wola/Warszawa ![]() |
Gdzie o tym można poczytać to nie wiem, bo nie jestem bezpośrednio związany z Shellem, "Mówię jak jest" cytując M.M.Kolonko ;-) Od paru lat mam okazję uczestniczyć w zaopatrywaniu paromilionowej aglomeracji w paliwa więc temat mam rozpoznany myślę, że w miarę dobrze :-)
-------------------- Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
OK, ale sam Shell reklamował VPower Nitro Plus jako następcę VPower Racing, więc?
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Tue, 16 August 2011 ![]() |
OK, ale sam Shell reklamował VPower Nitro Plus jako następcę VPower Racing, więc? Wiec jest z Polski. Jakby ktos chciał poczytać o uszlachetnianiu diesla to prosze bardzo: nitroerg.pl/pl/produkty/nitrocet-50-r.html -------------------- Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004' |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 22 November 2002 Skąd: Stalowa Wola/Warszawa ![]() |
I dalej uparcie pragniesz zakrzywić rzeczywistość, tylko zastanawiam się na jakiej podstawie ?
http://www.shell.pl/products-services/on-t...on-locator.html kliknijcie sobie na jakąś większą stację i zobaczcie dostępne paliwa. -------------------- Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Nitro to nieco zmodyfikowane V-Power Racing. Podobno jedyne importowane paliwo. Podobno.
Jak wymieniałem głowicę na inną, a jeżdżę na 300V Competition i na V-Power Racing to po zdjęciu czapki szok - motor jak nowy. Może jednak coś w tym paliwie jest. Po pierwsze dobrze czyści, po drugie trzyma parametry -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
User Dołączył: Tue, 16 August 2011 ![]() |
I dalej uparcie pragniesz zakrzywić rzeczywistość, tylko zastanawiam się na jakiej podstawie ? http://www.shell.pl/products-services/on-t...on-locator.html kliknijcie sobie na jakąś większą stację i zobaczcie dostępne paliwa. Nie mam potrzeby ani nikomu udowadniac ani zakrzywiać rzeczywistości, piszę z doświadczenia ![]() -------------------- Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004' |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
OK, czyli po prostu do nazw różnych paliw "VPower" dopisano "Nitro+" a cała reszta się nie zmienia. Marketing
![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Czyli jak to jest z tym toluenem?? do 10 litrów "95oct" benzyny, lejemy 10 litrów rozpuszczalnika i mamy powiedzmy 100 octanową benzyne???
Ja z doświadczenia brata, który kiedyś upalał 406 2.0 + n2o, mogę powiedzieć tyle, że po zalaniu v-power racing, silnik spłynął później ![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Super User Dołączył: Sat, 16 December 2006 Skąd: pl ![]() |
co do spalania, ja tez zauwalem ze po nitro+ pali litr mniej niz na 98
-------------------- Golf VII R 400+
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Tak, dzięki wysokiej LO można przyoszczędzić na paliwie, wszystkie turbodoładowane jakie miałem korzystały jeżdżąc na VPower Racing.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Jaka ta oszczędność,jak VPR przynajmniej o zeta droższe na litrze?
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Olej napędowy V Nitro + coś tam też jest? Ma również takie właściwości czyszczące?
-------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Przeglądam właśnie ogłoszenia z samochodami do sprzedania, a tam coś takiego
CYTAT Cały samochód w bardzo dobrym stanie, jednakże od wczoraj gdy nalałem paliwa Nitro+ na stacji Shell rozpoczęły się problemy gdyż chodzi bardzo nie równo, oraz nie ma przysłowiowego "buta". Jest efekt jakby samochód nie dostawał paliwa lub dostawał "lewe powietrze. Więc uważajcie ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 03 December 2010 ![]() |
Dobra historyjka.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 02:16 |