![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Mon, 16 April 2012 ![]() ![]() |
bielawa podaj jakieś linki, proszę
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
https://www.google.pl/search?q=e30+drift+si...Aracingforum.pl
https://www.google.pl/search?q=e36+drift+si...Aracingforum.pl i ogólnie dzial projekty. Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Ok, wszystkim serdecznie dziękuję za odpowiedzi! ![]() a nie myślałeś o M54b30 ? to chyba najlepsze co można włożyc do e36 w rozsądnym budżecie... Poza tym silnikiem, to najciekawsza opcją wydaje się być rzeczywiscie m50b28 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Mon, 16 April 2012 ![]() ![]() |
Frolik m54b30 może w przyszłości. Na razie chcę kupić dobrą budę serię z silnikiem i jak na razie dylemat jest tylko jeden: m52b28 czy m50b25. To jest teraz główna zagadka. Oczywiście później będą jakieś modyfikacje, aczkolwiek NA RAZIE będzie totalna seria, tak więc która seria lepiej się spisze do nauki driftu?
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Nie rozumiem tego strachu przed bivanosem, to jest dar od bmw a nie kara. Nawet jak sie wysra to naprawa kosztuje tyle co dwie wymiany dobrego oleju a silniki tu beda napewno swiezsze niz zwykle m52.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Dwie wymiany oleju to 13l...dobrej oliwy...kosztuje pare zł
![]() No i też czasami pomoże wymiana oringów ,a czasami jest grubsza rzeźba Ale faktycznie doł w TU jest genialny. A co do wyboru M50B25 vs M52B28 na start to polecam M52B28. Ewentualnie konkretna buda i swap na M52B28. Masz na start 193KM i 280Nm ,a po zarzucieniu kolektora dolotowego z M50B25 + jakaś kosmetyka wydechu i dolotu do dyspozycji jest jakieś 220-230KM 280Nm ps.jak byś miał swapować to faktycznie można pokusić się o M52B28Tu bo są one w śmisznych pieniądzach czasami. Momentami nawet sporo tańsze niż M52B28. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Jak tak patrze na te kombinacje czy to m50b2X czy m52b2x lub m52b2x to te wszystkie silniki do prawdziwego driftu sa średnie.... Owszem na mokrym drift będzie pełnia gębą na suchym też bokiem polata ale bez przesady.... Chcesz tani w zrobieniu i serwisowaniu dritowozu? Kupuj proste nie zgniłe e36 najtaniej jak się da nawet z silnikiem 1.6-wybebesz auto do blachy zamontuj dwa kubły i w między czasie szukaj saaba 900ng z silnikiem 2.3 turbo powyżej 94roku na dawce silnika... Za bude e36 z 1.6 dasz 2-3tyś, przyzwoity zawias plus mody to budżet ok 6-7tyś, dyfer na początek do zespawania, saaba 900ng kupisz za 4-5tyś, 3t-4ys na swap tego do budy bmw wraz z wystrojeniem tego ile sie da na seryjnej turbinie na ok 240hp jak się uda.... Za 200zł kupisz skrzynie od omegi co siada na silnik saaba-skrzyń kup sobie na zapas ze 3-4 sztuki bo pancerne nie są ale za ta cene warto je katować chyba że robisz przejściówkę pod skrzynie bmw.... Tak wiem saab w bmw to żadne cudo ale do driftu te silniki są dobre bo tanie-za 5stów mamy następnego do zakatowania, posiadają ogromny potencjał i fajny sterownik w seri... 20tyś na początek starczy jednak sicz że takie auto raczej średnio nadaje się na codzień...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
No racja, bo silnik z Saaba nie jest kombinacją
![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
ww296 - na jakie mocowanie wymieic standardowe mocowanie wozka? SERYJNE Z ASO!!!! lub Lemforder. Te gumy mają to do siebie że tracą sprężystość - długo tego nie czuc, ani nie słychać - zwykle wcześniej wyrywa się całe mocowanie z podłogi zanim ktoś zauważy przyczynę. Na mokrym do prawdziwego driftuy daleko bo za mała przyczepność aby odpowiednio kontrolować auto w poślizgu. Z tuningu auta lepiej odpuścić wszystko poza zmianą zawieszenia, mostu na seryjny krótszy ze szperką - no i odelżyc sobie można juz dowolnie tutaj czym więcej tym lepiej. Najważniejsze nie ruszać wydechu!!! -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 29 December 2009 ![]() |
e36 325i seria (ew 328 ale bedzie drozej, wynalazki typu 323 i nizej odpuszczamy bo nie jeda), do tego dyfer 3.9(najkrotsza seryjna duza glowa to m3 3.45, 3.9 trzeba przelozyc kola w dyfrze z mostu e34) i zaspawac, do tego chinski gwint, podkladki pod zwrotnice, jakies wahacze z e46 ew spawac serie (e46 +3cm ja latalem na +7 i bylo git) no i oczywiscie koncowki/drazki e46 lub e34 z podkladkami pod magiel. Kubel jakis Mirco dobrac pod dupsko i pasy koniecznie 3cale. Hydrolapa kupna za 200 albo zrobic samemu (ok 100).
Silnik zostawic seryjny dac nowy olej i elektryczny wiatrak. Wskaznik temp oleju tez da je rade ale na poczatek nie potrzeba. Srodek do blachy, szyber zaspawac. Jak zacznie brakowac mocy to V8. Ja latalem na takim setupie rok, mnostwo frajdy, stos zdartych opon, biblia driftu na pamiec w teori i w praktyce. Po roku zaczelo brakowac mocy. PS: Mnie auto kosztowalo 3k za seryjna 325i z niemiec, zawias 1500(gwint chinczyk, wahacze, drazki itp), fotel z pasami 600 do tego jakis 1000 na oleje i drobniejsze usterki (lozysko rolki pasek wiatrak) PS2: e30 jest fajne jak chcesz budowac auto od 0 pod siebie. e36 wypada najlepiej cena/jakosc do amatorskiego driftu i najlepiej dostepne e34 mialem serie 535, latalem wybebeszona 535 z gwintem i spawanymi zwrotnicami -> duzo roboty z zawiasem, mniej czesci do wyboru, woeksza masa i wymiary auta; potrzeba wiecej mocy, prowadzilo sie gorzej od mojej e36 e46 zawieszeniowo b.blisko do e36, ciezsze, drozsze w mojej opini delikatniejsze (mocowanie wozka wypada w serii, tuleje wozka padaja w serii gdzie e36 dzielnie znosilo kopanie 3/4 biegu) e39 ciezkie i zawias przod tak samo jak w e34 na 4 wahaczach -------------------- E36 3.0t 400/500 drift
Superb III 2.0t 350/500 |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Dwie wymiany oleju to 13l...dobrej oliwy...kosztuje pare zł ![]() No i też czasami pomoże wymiana oringów ,a czasami jest grubsza rzeźba Ale faktycznie doł w TU jest genialny. A co do wyboru M50B25 vs M52B28 na start to polecam M52B28. Ewentualnie konkretna buda i swap na M52B28. Masz na start 193KM i 280Nm ,a po zarzucieniu kolektora dolotowego z M50B25 + jakaś kosmetyka wydechu i dolotu do dyspozycji jest jakieś 220-230KM 280Nm ps.jak byś miał swapować to faktycznie można pokusić się o M52B28Tu bo są one w śmisznych pieniądzach czasami. Momentami nawet sporo tańsze niż M52B28. Ostatnio widziałem nastawink po regeneracji za 650 zł. To nie jest kosmiczna cena a nie sądze że taki świerzy podda się prędzej niż buda w takim aucie ![]() Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeśli zalezy komus na niskiej masie, mozna kupic compacta... jest wiele sztuk w bardzo fajnych stanach za niską kasę, sporo tańszych niz coupe czy sedany.
Na początek mozna lyknąć 323ti, albo coś z r4 i SWAPOWAC wedle upodobań i budżetu. Dużo compactów jest bezwypadkowych, z org. lakierem i co ważne - bez korozji. Ze zdrowymi sedanami jest coraz ciężej... |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
User Dołączył: Mon, 16 April 2012 ![]() ![]() |
Ok, serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc!
![]() ![]() Pierwsze z brzegu ogłoszenia z mobile: http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-oglosz...amp;tabNumber=1 http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-oglosz...mp;pageNumber=1 http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-oglosz...amp;tabNumber=1 Nada się któryś z nich? Pozdrawiam! |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Nada się któryś z nich? Pozdrawiam! Twoja bezgraniczna wiara w "autorytet" tego forum na pewno sprawia, że wiele osób poczuło się miło, ale na litość boską - jak mamy po paru małych zdjęciach ocenić stan 20 letniego auta, które powiedzmy "kusi" żeby je katować więc stan może być od gabinetu po holokaust ![]() ![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Mon, 16 April 2012 ![]() ![]() |
rennen, dzięki za obszerną odp.!
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 29 December 2009 ![]() |
rennen, dzięki za obszerną odp.! ![]() ![]() Za auto dasz 700 eu ? to ze 3000pln, za dojazd do brelina + wynajem lawet 1000pln. Ja kupilem e36 325 za 3k w polsce sedana na skorach ze zdrowa buda i silnikiem. Skory poszly za 600 a katy za 500 = 1900 za bude z silnikiem. Wady ? Pekniety termostat, zajechane visco, brak lozyska z tylu. Bez LPG i na stalowkach. Wygladala z daleka jak typowy burakowoz. Serio za 4k kupisz cos w pl. No chyba ze ma byc bez rejestracji -------------------- E36 3.0t 400/500 drift
Superb III 2.0t 350/500 |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 10 May 2013 Skąd: Gdańsk ![]() |
e36 jest najtansze do przerobek
e46 m54b30 niby tak ale podobno maja problemy z trzymaniem moczy ![]() nalezy pamietac ze wanna z tylu w przed liftach wypada ... na forach mozna znalesc troche zdjec jak tyl peka :/ tylko m3 mialo inna konstrukcje no i polifty chyba poprawili 20k zl to mozna kupic idealna bude e36 wstawic 2.8 i zmodyfikowac zawias zmiana hebli, dyfra, wachacze e46, poduszki gorne amora przod m3, wymiana gum na poliuretany pozniej podciagnac troche silnik bo seryjnie mamy 190km + kolektor 2,5 = 210km okolo idac dalej walki rozrzadu m3 =240km po wystarojeniu max ![]() na zmienionym dyfrze bedzie ogien idac w e46 trzeba miec minimum budzet x2 |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 29 December 2009 ![]() |
e36 jest najtansze do przerobek e46 m54b30 niby tak ale podobno maja problemy z trzymaniem moczy ![]() nalezy pamietac ze wanna z tylu w przed liftach wypada ... na forach mozna znalesc troche zdjec jak tyl peka :/ tylko m3 mialo inna konstrukcje no i polifty chyba poprawili 20k zl to mozna kupic idealna bude e36 wstawic 2.8 i zmodyfikowac zawias zmiana hebli, dyfra, wachacze e46, poduszki gorne amora przod m3, wymiana gum na poliuretany pozniej podciagnac troche silnik bo seryjnie mamy 190km + kolektor 2,5 = 210km okolo idac dalej walki rozrzadu m3 =240km po wystarojeniu max ![]() na zmienionym dyfrze bedzie ogien idac w e46 trzeba miec minimum budzet x2 Caly tuning typu walki, kolektory, strokery w drifcie sie nie oplaci. 2.5 mało ? Nie badz łosiem kup v8 ew mpower. Tutaj liczy sie niezawodnosc i odpornosc na upalanie. Co do e46 to budzet musi byc wiekszy tylko na poczatku, bo poza cena zakupu koszty przerobek i eksploatacji sa podobne. -------------------- E36 3.0t 400/500 drift
Superb III 2.0t 350/500 |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 05 July 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Tak czytam, czytam...
Raczej nie skupiałbym się na szukaniu zdrowego 328i za 20k z pakietem startowym w cenie, bo to masochizm, nie wyobrażam sobie jakiegoś małego "kiss the wall" kebsem za 20 koła papieru, takiego to raczej kupuje się już z ładnym kołem i zawieszeniem i zamiast upalać, lepiej go oglądać, bo tak ładnie wygląda ![]() Tak jak chłopaki piszą kup jakąś w miarę trzymającą się kupy, nie wyryżałą budę E36 z M50/52, wypruj, wrzuć kubeł, szelki, kierownice, hydrołapę, najprostszy gwint choćby ta technixa, bo jest relatywnie twardy, pobaw się kątami, skrętem, zaspawaj dyfer i upalaj, cała taka zabawa powinna zmieścić się w połowie zakładanego budżetu, wydaje mi się, że takie auto którym możesz iść na 110% da dużo więcej fanu z jazdy niż wóz z wylizanym lakierem, gdzie gryzie w dupę każda kolejna ryska. Za resztę dokupiłbym dupowóz, bo wbrew pozorom czasem dobrze gdzieś pojechać, a w auto do wszystkiego nie wierzę (tak przerabiałem to, każdy był kiedyś głupi ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Mon, 16 April 2012 ![]() ![]() |
Nikt nie mówi o kebabie za 20tyś
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 18:18 |