![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Group A: '003
Engine Speed Mass Air Flow Throttle Valve Angle TIME (G28) (G70) STAMP /min g/s % 0.28 1680 33.31 56.5 0.88 1840 37.94 100.0 1.49 1960 50.75 100.0 2.09 2160 68.67 100.0 2.69 2400 84.42 100.0 3.30 2720 103.06 100.0 3.90 3040 127.36 100.0 4.50 3440 143.25 100.0 5.11 3720 155.61 100.0 5.71 4040 171.81 100.0 6.31 4360 182.86 100.0 6.92 4680 191.50 100.0 7.52 4960 197.92 100.0 8.12 5240 200.92 100.0 8.73 5440 203.53 99.6 9.33 5680 208.14 99.6 9.93 5880 209.69 100.0 10.54 6080 209.39 100.0 11.14 6240 209.00 100.0 Tyle dmuchalo moje byle K03s i jezdzilo przez ok 30 tys km bez najmniejszych problemow. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
k03s oryginal? chinol? hybryda? wynik zacny
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
k03s oryginal? chinol? hybryda? wynik zacny Oryginal z przelotem ok 200 tys km -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
209g/s to jakieś 245KM
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
W optymistycznej wersji ponad 260 ![]() Nie ma takiej opcji. Ja miałem w A4 B5 224g/s i wiem ile miałem KM. Poza tym liczenie mocy z przepływu powietrza jest proste i stare jak świat. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Nie ma takiej opcji. Ja miałem w A4 B5 224g/s i wiem ile miałem KM. Poza tym liczenie mocy z przepływu powietrza jest proste i stare jak świat. Ja tego tak nie liczyłem na tym finalnym setupie. Wczesniej bylo shamowane 240 KM i tego sie trzymałem. Potem lekko poprawilismy ale juz nie hamowalismy. Pozatym to stare czasy i stary-inny setup. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 18:39 |