Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Modyfikacja 1.8T AWT
GREGOR10
post Sat, 04 Jan 2014 - 10:29
Post #61


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





a moze hybryda k03s ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 04 Jan 2014 - 10:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
grzegorzp
post Sat, 04 Jan 2014 - 12:27
Post #62


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





Jezeli za hybrydę mam zapłacić 1500 plus bazę do niej 500-700 (bo nie mam możliwości zeby auto stało 2-3tygodnie) to wolę za 2200-2400 kupić fabrycznie nową sprężarkę niż hybrydę. No chyba że ta hybryda była by na całym nowym zestawie wnętrzności do większej turbiny a nie składana z różnych części.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 05 Jan 2014 - 11:32
Post #63


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





fabrycznie nowa sprezarka za 2200-2400 to fakt, ale nie bedzie pasować plug and play,


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Sun, 05 Jan 2014 - 11:50
Post #64


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





Wciąż się zastanawiam, bo moja troszkę puszcza olej, ale mocno się boje hybryd, (miałem dwie w Tdi i były ok, ale nic super) a w sumie na nowej k03s te 230-240KM się zrobi. Tylko moze warto jakąś turbinę nowszej generacji założyć, albo hybrydę na komplecie wnętrzności a nie składane i wyważone u nas.
Cel to 250-260km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 05 Jan 2014 - 14:05
Post #65


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





k03s + ssak z mps3 lub k04 i bedzie 260ps pyknie na luzie.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Sun, 05 Jan 2014 - 15:13
Post #66


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





Jak rozumiem kolektor dolotowy? Co to jest mps3?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Mon, 06 Jan 2014 - 09:34
Post #67


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Panowie a takie pytanie zakładał ktoś do 1.8T stare turbiny pokroju garrett T3 lub k24?? To co występuje w starych klekotach w 1.9TD bez problemu dmuchają 2 bary nawet do 6tyś... Tak wiem kol wydechowy trzeba by spawać....


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 06 Jan 2014 - 10:37
Post #68


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





mps 3 - mazda 3 mps 260ps
kolektor dolotowy ? co masz na myśli ? zostaje seryjny, wydechowy tez.



--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Mon, 06 Jan 2014 - 11:13
Post #69


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





Napisałeś ssak z mps3 i nie wiem o jaką część Ci chodziło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 06 Jan 2014 - 11:45
Post #70


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





kompresor ssacy z mps3 - ladujesz wirnik czesci zimnej od mps-a do k03s.
choc i k03s 250ps wydmucha.. tylko trzeba sie troszke pobawic smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Mon, 06 Jan 2014 - 17:16
Post #71


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





Czyli hybryda :-/
To chyba zostanę przy sesyjnym k03s i 230-240KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Mon, 06 Jan 2014 - 17:21
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





Nikt chyba nie wspomniał o turbinie z tfsi - Ale nie wiem czy ktoś wkładał do podłużnego i jak to pasuje ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lwampir
post Mon, 06 Jan 2014 - 17:36
Post #73


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 August 2012





Potrzebne są przeróbki takie:

http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-forum-8...0vt-engine.html



albo taki adapter:

http://www.ebay.co.uk/itm/1-8T-To-TFSI-Man...141090164622%26



Dodatkowo trzeba pewnie też zrobić do tego odpowiedni TIP i DP. Nie wiem jak ze spływem oleju i innymi rzeczami...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 06 Jan 2014 - 19:00
Post #74


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





To jest dobra opcja , w polszy juz to jest przewalkowane przez paru gości,
adapter za bodajze 500ziko do dostania u Apsika, przewody woda olej do zrobienia, nowe dp , tip i mamy turbawke do 350ps do 1.8t.
pasi do poprzeczniakow
do wzdluznych nie widzialem jeszcze , ale wiem ze Apsik cos tam kombinowal z takimi turbawkami do wzluznych od tfsi , niech lepiej sam sie wypowie.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oofol
post Fri, 28 Feb 2014 - 20:16
Post #75


User
Dołączył: Tue, 26 March 2013





Temat ucichl bo mialem plany zmiany auta ale niestety "trafiejka" sie sprzedala i nie doszlo do transakcji. A szkoda...

Wiec teraz wracam znowu do tematu.

Wiekszosc odradza hybrydy... A czu ktos ma osbiste doswiadczenie z Franken turbo?

Czy sa jeszcze jakies inne opcje z lagiem nie przekraczajacym 3k rpm?

Bardzo wazna jest sprawa wydwechu - chce zrobic 2 czesciowy DP do lczenia za splotka tak aby mozna bylo zalozyc kata - bez niego przegladu nei przejde...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Sun, 23 Mar 2014 - 18:08
Post #76


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





Panowie tak sobie patrze na ebaya i na turbinki k04 bo bede sie przymierzal u siebie do zmiany
i niestety co aukcja to inne dane odnosnie wirnikow, ktos juz moze przerabial temat? i ma jakies opinie na temat k04-015 z ebaya?
kilka przykladow:
http://www.ebay.com/itm/96-03-A4-PASSAT-1-...05f&vxp=mtr 138 szt. sprzedanych wirnik kompresora 38/48 , wydech turbiny 2,5" czyli 63mm
http://www.ebay.com/itm/CXRacing-K04-TURBO...8e9&vxp=mtr wylot 2" czyli ok 51mm, wirnik kompresora 42/56
http://www.ebay.com/itm/1-8T-K04-15-Upgrad...acd&vxp=mtr wirnik 37,5/50
http://www.ebay.com/itm/KO4-015-K04-015-Up...330&vxp=mtr wirnik kompresora 42/50

oryginal k04-015 ma wirnik 38/51 i wylot chyba 2" czyli 51mm
czym sie zatem sugerowac tutaj?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lwampir
post Sun, 23 Mar 2014 - 18:15
Post #77


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 August 2012





Watpie aby tutaj ktoś miał do czynienia z tymi turbinami, a jeszcze żeby od tych sprzedawców to już w ogóle.

Możesz zagadać do kolegi z tego forum K64, on swego czasu pisał mi, ze ma dostep do k04 z importu wg niego sprawodzonych w dobrej cenie.


Jeżeli nie od niego to kakbym miał już ktoras brac z wymienionych to ta bo widać, ze była modzona.

http://www.ebay.com/itm/KO4-015-K04-015-Up...330&vxp=mtr

Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 23 Mar 2014 - 20:08
Post #78


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Na K03s 250PS było zrobione po to aby pokazać, że się da. A wkładanie większego wirnika ssącego do K03s nie ma sensu. Za mała dupa i będzie się to dusić na przepływach które wirnik ssący może wygenerować.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Mon, 24 Mar 2014 - 20:38
Post #79


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





no ale skoro kombinuja wyjscie 2,5" z turbo, to moze wirnik turbiny tez wiekszy i wtedy ma racje to bytu ? wlasnie chodzi mi o jakies sugestie przy wyborze turbiny chinczyka.... i ew opinie jesli ktos mial przyjemnosc juz testowac
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lwampir
post Mon, 24 Mar 2014 - 21:02
Post #80


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 August 2012





Widzialem kiedyś logi k04-015 przerobionej 42/56 i dmuchała ok 1.1bar przy 6000obr/min. Lekko ponad 200g/s. Turbina była zrobiona chyba przez Motoremo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 19:00