![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
a moze hybryda k03s ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Jezeli za hybrydę mam zapłacić 1500 plus bazę do niej 500-700 (bo nie mam możliwości zeby auto stało 2-3tygodnie) to wolę za 2200-2400 kupić fabrycznie nową sprężarkę niż hybrydę. No chyba że ta hybryda była by na całym nowym zestawie wnętrzności do większej turbiny a nie składana z różnych części.
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
fabrycznie nowa sprezarka za 2200-2400 to fakt, ale nie bedzie pasować plug and play,
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Wciąż się zastanawiam, bo moja troszkę puszcza olej, ale mocno się boje hybryd, (miałem dwie w Tdi i były ok, ale nic super) a w sumie na nowej k03s te 230-240KM się zrobi. Tylko moze warto jakąś turbinę nowszej generacji założyć, albo hybrydę na komplecie wnętrzności a nie składane i wyważone u nas.
Cel to 250-260km |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
k03s + ssak z mps3 lub k04 i bedzie 260ps pyknie na luzie.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak rozumiem kolektor dolotowy? Co to jest mps3?
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Panowie a takie pytanie zakładał ktoś do 1.8T stare turbiny pokroju garrett T3 lub k24?? To co występuje w starych klekotach w 1.9TD bez problemu dmuchają 2 bary nawet do 6tyś... Tak wiem kol wydechowy trzeba by spawać....
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
mps 3 - mazda 3 mps 260ps
kolektor dolotowy ? co masz na myśli ? zostaje seryjny, wydechowy tez. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Napisałeś ssak z mps3 i nie wiem o jaką część Ci chodziło
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
kompresor ssacy z mps3 - ladujesz wirnik czesci zimnej od mps-a do k03s.
choc i k03s 250ps wydmucha.. tylko trzeba sie troszke pobawic ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Czyli hybryda :-/
To chyba zostanę przy sesyjnym k03s i 230-240KM |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Nikt chyba nie wspomniał o turbinie z tfsi - Ale nie wiem czy ktoś wkładał do podłużnego i jak to pasuje ?
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Potrzebne są przeróbki takie:
http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-forum-8...0vt-engine.html ![]() albo taki adapter: http://www.ebay.co.uk/itm/1-8T-To-TFSI-Man...141090164622%26 ![]() Dodatkowo trzeba pewnie też zrobić do tego odpowiedni TIP i DP. Nie wiem jak ze spływem oleju i innymi rzeczami... |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
To jest dobra opcja , w polszy juz to jest przewalkowane przez paru gości,
adapter za bodajze 500ziko do dostania u Apsika, przewody woda olej do zrobienia, nowe dp , tip i mamy turbawke do 350ps do 1.8t. pasi do poprzeczniakow do wzdluznych nie widzialem jeszcze , ale wiem ze Apsik cos tam kombinowal z takimi turbawkami do wzluznych od tfsi , niech lepiej sam sie wypowie. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
Temat ucichl bo mialem plany zmiany auta ale niestety "trafiejka" sie sprzedala i nie doszlo do transakcji. A szkoda...
Wiec teraz wracam znowu do tematu. Wiekszosc odradza hybrydy... A czu ktos ma osbiste doswiadczenie z Franken turbo? Czy sa jeszcze jakies inne opcje z lagiem nie przekraczajacym 3k rpm? Bardzo wazna jest sprawa wydwechu - chce zrobic 2 czesciowy DP do lczenia za splotka tak aby mozna bylo zalozyc kata - bez niego przegladu nei przejde... |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
Panowie tak sobie patrze na ebaya i na turbinki k04 bo bede sie przymierzal u siebie do zmiany
i niestety co aukcja to inne dane odnosnie wirnikow, ktos juz moze przerabial temat? i ma jakies opinie na temat k04-015 z ebaya? kilka przykladow: http://www.ebay.com/itm/96-03-A4-PASSAT-1-...05f&vxp=mtr 138 szt. sprzedanych wirnik kompresora 38/48 , wydech turbiny 2,5" czyli 63mm http://www.ebay.com/itm/CXRacing-K04-TURBO...8e9&vxp=mtr wylot 2" czyli ok 51mm, wirnik kompresora 42/56 http://www.ebay.com/itm/1-8T-K04-15-Upgrad...acd&vxp=mtr wirnik 37,5/50 http://www.ebay.com/itm/KO4-015-K04-015-Up...330&vxp=mtr wirnik kompresora 42/50 oryginal k04-015 ma wirnik 38/51 i wylot chyba 2" czyli 51mm czym sie zatem sugerowac tutaj? |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Watpie aby tutaj ktoś miał do czynienia z tymi turbinami, a jeszcze żeby od tych sprzedawców to już w ogóle.
Możesz zagadać do kolegi z tego forum K64, on swego czasu pisał mi, ze ma dostep do k04 z importu wg niego sprawodzonych w dobrej cenie. Jeżeli nie od niego to kakbym miał już ktoras brac z wymienionych to ta bo widać, ze była modzona. http://www.ebay.com/itm/KO4-015-K04-015-Up...330&vxp=mtr |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Na K03s 250PS było zrobione po to aby pokazać, że się da. A wkładanie większego wirnika ssącego do K03s nie ma sensu. Za mała dupa i będzie się to dusić na przepływach które wirnik ssący może wygenerować.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
no ale skoro kombinuja wyjscie 2,5" z turbo, to moze wirnik turbiny tez wiekszy i wtedy ma racje to bytu ? wlasnie chodzi mi o jakies sugestie przy wyborze turbiny chinczyka.... i ew opinie jesli ktos mial przyjemnosc juz testowac
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Widzialem kiedyś logi k04-015 przerobionej 42/56 i dmuchała ok 1.1bar przy 6000obr/min. Lekko ponad 200g/s. Turbina była zrobiona chyba przez Motoremo.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 19:00 |