Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Modyfikacja 1.8T AWT
Oofol
post Wed, 10 Jul 2013 - 22:55
Post #21


User
Dołączył: Tue, 26 March 2013





Iwampir - zaczalem zbierac mysli. Pare rzeczy jeszcze wyskoczylo (pompa oleju, nastawnik walkow + lacuszek ASO).

Nie wiesz kto mi moze zrobic DP od kolektora do laczenia za plecionka 3" schodzace do serii?

Jakie wtryski sa w AWT - dlugie czy rutkie? jakie wybrac - 320 starcza do 250KM?

TIP - sylikon czy alu?

Zastanawiam sie jeszcze nas SMICiem o powiekszonej objetosci - ma to sens? Moze miec podobna wydajnosc co FMIC?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 10 Jul 2013 - 22:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tomkierz
post Thu, 11 Jul 2013 - 08:55
Post #22


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 May 2012
Skąd: Wrocław





Nie znam się na modyfikacjach we wzdłużnych silnikach, ale nie wiem jaki jest sens robić DP, TIP, trochę wieksze wtryski, jeśli i tak masz zamiar zmienić w najbliższym czasie turbine i kasa pójdzie w błoto i znowu będziesz musiał wszystko zmieniać. Odłóż pieniądze, albo cały czas szukaj gratów na "finalny" setup i kupuj je, aż uzbierasz wszystko i wtedy założysz to wszystko w PL i wystroisz.

320cc nie starczą do 250KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Słonik
post Thu, 11 Jul 2013 - 13:30
Post #23


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 July 2010
Skąd: Łowicz





W AWT sa krotkie wtryski ale mozesz zalozyc dlugie stosujac dystanse na sruby mocujace listwe wtryskowa, nakretka M8 jest akurat na wysokosc smile.gif.
320cc to za mało. zaloz sobie regulator 4bar i za grosze kup 0280150431-wystarcza.
TIP silikon czy alu czy kwasowka jeden ciul byle zazrobiony był z glową.


--------------------
B4 Competition quattro 1.8 20VT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 11 Jul 2013 - 14:34
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Słonik ale w AWT masz wtryski 280cc @3bar i regulator w serii w AWT ma 4bary, co daje ok 320cc wydajności, tak że założenie 4bar nic nie da bo on już ma 4bary w serii, w co innego w poprzecznych 1.8t tam sa 3barowe regulatory.
Oofol- na 250km potrzebujesz wiekszej wydajnosci wtryskow nic 320cc, najlepiej 380cc@4bar , jakby co to mam do sprzedania takie wtryski 380cc@4bar oddam za grosze- wiecej na PW.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Słonik
post Thu, 11 Jul 2013 - 15:12
Post #25


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 July 2010
Skąd: Łowicz





A jak tam jest seryjnie 4bar to sory, myslalem ze 3barowy.


--------------------
B4 Competition quattro 1.8 20VT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Thu, 11 Jul 2013 - 16:04
Post #26


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





mam pytanie, czy jest sens robic TIP w wzdluznych silnikach? tam TIP jest bez zwezki...
ktos ma jakies potwierdzone wyniki ze standartowym tipem a sztywnym z kwasowki np?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Thu, 11 Jul 2013 - 17:53
Post #27


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





oczywiscie ze jest sens robi TIPa. zawsze mozesz kupic jakis silikon zamiast spawania.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Thu, 11 Jul 2013 - 17:56
Post #28


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





w poprzecznych jednak zwezka byla i tam widac bylo sens robienia tipa, tutaj jednak idzie to lagodniej, zwezki brak, chyba ze chodzi o zawirowania powietrza przez falisty waz lub tez zassysanie weza?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lwampir
post Fri, 12 Jul 2013 - 07:47
Post #29


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 August 2012





Poczytaj sobie

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=95664

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Fri, 12 Jul 2013 - 08:05
Post #30


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





czytalem nie jeden taki temat, w tamtym watku temat jest o tipie w silniku poprzecznym, czyli a3, golf, leon, octavia, i tam wiem ze tip to podstawa bo jest zagiecie ostre i zwezka przy turbo, ale chodzi mi teraz o tipy w autach gdzie silnik wzdluznie, a4, a6, passat tam tej zwezki nie ma przyklady:
a4 a6 http://allegro.pl/rura-tip-dolot-turbo-pas...3330943500.html
turbo z tipem a3 golf 4 octavia http://imageshack.us/photo/my-images/43/zdjcie117u.jpg/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lwampir
post Fri, 12 Jul 2013 - 08:31
Post #31


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 August 2012





Ja nie jestem praktykiem tylko teoretykiem.
U siebie mam TIP ponieważ czytałem, że może ori gumowy może się zasysac, zaginać do wewnątrz ograniczając przepływ. Dodatkowo to, że jest karbowany też w jaiś sposób zakłóce przepływ, ale czy na tyle istotnie, że warto na to wydawać kase to nie wiem.

Gdzieś czytałem, że ten problem dotyczył TIPa z B5, a w B6 już jest on niby sztywniejszy. Ale nie widziałem tego na własne oczy więc nie mam porównania.
Nie chce pisać w ciemno bo potem będzie, że zaniżam poziom forum smile.gif

Czytając te tematy o TIP 3" zauważyłem, ze patent polega na tym, aby na jak najdłuższym odcinku była maksymalnej grubości rura, a następnie jest ona zwężana przy samej turbinie przy pomocy tego właśnie adaptera. U mnie tip dużo wcześniej łagodnie przechodzi w srednice odpowiadającą średnicy wlotu do k03/k03s.
Może jak kiedyś będę miał czas i kase to sprobuje zamówić sobie u jakiegoś magika ten szerszy.

Moim zdaniem jak masz kase to kupuj, nie masz kasy to nie kupuj smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Fri, 12 Jul 2013 - 08:40
Post #32


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





200-300 zl to nie az taki wydatek za TIP, ale tez nie lubie wydawac niepotrzebnie kasy , stad wlasnie draze temat tip w a4 b6 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ravik
post Mon, 15 Jul 2013 - 12:24
Post #33


Rookie
Dołączył: Mon, 15 July 2013





TIp to bardzo dobry mod przy k03s do tego sporo poprawia reakcje na gaz i góre. Nie wiem ile koni po nim dojdzie, ale uczucie na pewno na duży +
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Mon, 15 Jul 2013 - 12:28
Post #34


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





tylko jak juz wczesniej wspominalem jest roznica w TIP'ach przy wzdluznych silnikach a poprzecznych... k03s wystepowaly rowniez w wzdluznych silnikach BEX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mabrothrax
post Mon, 15 Jul 2013 - 12:48
Post #35


User
Dołączył: Mon, 19 November 2012





Dokładnie K03-072, zwane "małym k04". Z tego co wiem to ma minimalnie większy wirnik niż k04-015.


--------------------
20VT Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oofol
post Mon, 15 Jul 2013 - 14:05
Post #36


User
Dołączył: Tue, 26 March 2013





Gregor - PW poszlo.

No dobra - fajnie wiedziec ze mam 4Bar na serii:)

Tip pewnei zakupie sylikon.

Teraz pozostaje kwestia DP.. wywalac kata czy nie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oofol
post Mon, 16 Dec 2013 - 16:44
Post #37


User
Dołączył: Tue, 26 March 2013





Troche ucichlo w temacie z roznych wzgledow - praca/choroba/inne usterki w aucie...

Tip jest zalozony i o dziwo mozna odczuc jego obecnosc.

Duzo myslalem i wygaje mi sie ze po nowym roku zaczne zbierac graty.

Poki co musze sklecic jakis konkretniejszy plan.


Co mi chodzi po glowie:

- glowica na szerokim kanale (AGU?)
- walki z ADRa
- wtryski 380
- K04-015 (jaki kolektor..)
- kolektor ssacy seria?
- FMIC
- DP (i tutaj wazna sprawa - czy c5 i b5 maja identyczne? czy sie roznia dlugoscia do zlaczki??)
- pozbycie sie MAFa i drobnych czujniczkow..
- Proggram (w trakcie negocjacji)

- Jeszcze jedno - odma - otwarta czy catch tank?? Rozni ludzie mowia roznie... Probowalem obydwu opcji i tak jak by otwarta byla lepszym rozwiazaniem dla mnie... Moze to tylko subiektywne wrazenie..


Konstruktywna krytyka mile widziana.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Mon, 16 Dec 2013 - 17:13
Post #38


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





nie szkoda Ci kasy ? Koszta duze a efekt bedzie marny.


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakuś
post Mon, 16 Dec 2013 - 17:37
Post #39


User
Dołączył: Wed, 06 October 2010





Jak chcesz wsadzić tylko K04 to głowicę zostaw w spokoju. :-) Miało by to sens gdybyś wkładał jakieś większe turbo.

DP od turbo do dolnego łącznika rurowego jest taki sam w B5 i C5.


--------------------
www.facebook.com/baqgarage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oofol
post Mon, 16 Dec 2013 - 18:59
Post #40


User
Dołączył: Tue, 26 March 2013





Glowice tak czy siak bede rwal a druga bym sobie przygotowal na cacy na wierzchu (auta uzywam codziennnie) takze tutaj mial bym troche latwiej a przy okazji szeroki kanal.

Co do wiekszej sprezarki to moze i bym chcial ale nie chcemiac duzego laga...
Chyba nic innego nie wchodzi w rachube - tak zeby zaczynalo dmuchac od 3K...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 18:39