![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
Iwampir - zaczalem zbierac mysli. Pare rzeczy jeszcze wyskoczylo (pompa oleju, nastawnik walkow + lacuszek ASO).
Nie wiesz kto mi moze zrobic DP od kolektora do laczenia za plecionka 3" schodzace do serii? Jakie wtryski sa w AWT - dlugie czy rutkie? jakie wybrac - 320 starcza do 250KM? TIP - sylikon czy alu? Zastanawiam sie jeszcze nas SMICiem o powiekszonej objetosci - ma to sens? Moze miec podobna wydajnosc co FMIC? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 May 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie znam się na modyfikacjach we wzdłużnych silnikach, ale nie wiem jaki jest sens robić DP, TIP, trochę wieksze wtryski, jeśli i tak masz zamiar zmienić w najbliższym czasie turbine i kasa pójdzie w błoto i znowu będziesz musiał wszystko zmieniać. Odłóż pieniądze, albo cały czas szukaj gratów na "finalny" setup i kupuj je, aż uzbierasz wszystko i wtedy założysz to wszystko w PL i wystroisz.
320cc nie starczą do 250KM. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 July 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
W AWT sa krotkie wtryski ale mozesz zalozyc dlugie stosujac dystanse na sruby mocujace listwe wtryskowa, nakretka M8 jest akurat na wysokosc
![]() 320cc to za mało. zaloz sobie regulator 4bar i za grosze kup 0280150431-wystarcza. TIP silikon czy alu czy kwasowka jeden ciul byle zazrobiony był z glową. -------------------- B4 Competition quattro 1.8 20VT
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Słonik ale w AWT masz wtryski 280cc @3bar i regulator w serii w AWT ma 4bary, co daje ok 320cc wydajności, tak że założenie 4bar nic nie da bo on już ma 4bary w serii, w co innego w poprzecznych 1.8t tam sa 3barowe regulatory.
Oofol- na 250km potrzebujesz wiekszej wydajnosci wtryskow nic 320cc, najlepiej 380cc@4bar , jakby co to mam do sprzedania takie wtryski 380cc@4bar oddam za grosze- wiecej na PW. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 July 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
A jak tam jest seryjnie 4bar to sory, myslalem ze 3barowy.
-------------------- B4 Competition quattro 1.8 20VT
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
mam pytanie, czy jest sens robic TIP w wzdluznych silnikach? tam TIP jest bez zwezki...
ktos ma jakies potwierdzone wyniki ze standartowym tipem a sztywnym z kwasowki np? |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
oczywiscie ze jest sens robi TIPa. zawsze mozesz kupic jakis silikon zamiast spawania.
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
w poprzecznych jednak zwezka byla i tam widac bylo sens robienia tipa, tutaj jednak idzie to lagodniej, zwezki brak, chyba ze chodzi o zawirowania powietrza przez falisty waz lub tez zassysanie weza?
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
czytalem nie jeden taki temat, w tamtym watku temat jest o tipie w silniku poprzecznym, czyli a3, golf, leon, octavia, i tam wiem ze tip to podstawa bo jest zagiecie ostre i zwezka przy turbo, ale chodzi mi teraz o tipy w autach gdzie silnik wzdluznie, a4, a6, passat tam tej zwezki nie ma przyklady:
a4 a6 http://allegro.pl/rura-tip-dolot-turbo-pas...3330943500.html turbo z tipem a3 golf 4 octavia http://imageshack.us/photo/my-images/43/zdjcie117u.jpg/ |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Ja nie jestem praktykiem tylko teoretykiem.
U siebie mam TIP ponieważ czytałem, że może ori gumowy może się zasysac, zaginać do wewnątrz ograniczając przepływ. Dodatkowo to, że jest karbowany też w jaiś sposób zakłóce przepływ, ale czy na tyle istotnie, że warto na to wydawać kase to nie wiem. Gdzieś czytałem, że ten problem dotyczył TIPa z B5, a w B6 już jest on niby sztywniejszy. Ale nie widziałem tego na własne oczy więc nie mam porównania. Nie chce pisać w ciemno bo potem będzie, że zaniżam poziom forum ![]() Czytając te tematy o TIP 3" zauważyłem, ze patent polega na tym, aby na jak najdłuższym odcinku była maksymalnej grubości rura, a następnie jest ona zwężana przy samej turbinie przy pomocy tego właśnie adaptera. U mnie tip dużo wcześniej łagodnie przechodzi w srednice odpowiadającą średnicy wlotu do k03/k03s. Może jak kiedyś będę miał czas i kase to sprobuje zamówić sobie u jakiegoś magika ten szerszy. Moim zdaniem jak masz kase to kupuj, nie masz kasy to nie kupuj ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
200-300 zl to nie az taki wydatek za TIP, ale tez nie lubie wydawac niepotrzebnie kasy , stad wlasnie draze temat tip w a4 b6
![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 15 July 2013 ![]() |
TIp to bardzo dobry mod przy k03s do tego sporo poprawia reakcje na gaz i góre. Nie wiem ile koni po nim dojdzie, ale uczucie na pewno na duży +
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
tylko jak juz wczesniej wspominalem jest roznica w TIP'ach przy wzdluznych silnikach a poprzecznych... k03s wystepowaly rowniez w wzdluznych silnikach BEX
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Dokładnie K03-072, zwane "małym k04". Z tego co wiem to ma minimalnie większy wirnik niż k04-015.
-------------------- 20VT Quattro
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
Gregor - PW poszlo.
No dobra - fajnie wiedziec ze mam 4Bar na serii:) Tip pewnei zakupie sylikon. Teraz pozostaje kwestia DP.. wywalac kata czy nie... |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
Troche ucichlo w temacie z roznych wzgledow - praca/choroba/inne usterki w aucie...
Tip jest zalozony i o dziwo mozna odczuc jego obecnosc. Duzo myslalem i wygaje mi sie ze po nowym roku zaczne zbierac graty. Poki co musze sklecic jakis konkretniejszy plan. Co mi chodzi po glowie: - glowica na szerokim kanale (AGU?) - walki z ADRa - wtryski 380 - K04-015 (jaki kolektor..) - kolektor ssacy seria? - FMIC - DP (i tutaj wazna sprawa - czy c5 i b5 maja identyczne? czy sie roznia dlugoscia do zlaczki??) - pozbycie sie MAFa i drobnych czujniczkow.. - Proggram (w trakcie negocjacji) - Jeszcze jedno - odma - otwarta czy catch tank?? Rozni ludzie mowia roznie... Probowalem obydwu opcji i tak jak by otwarta byla lepszym rozwiazaniem dla mnie... Moze to tylko subiektywne wrazenie.. Konstruktywna krytyka mile widziana. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
nie szkoda Ci kasy ? Koszta duze a efekt bedzie marny.
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 06 October 2010 ![]() |
Jak chcesz wsadzić tylko K04 to głowicę zostaw w spokoju. :-) Miało by to sens gdybyś wkładał jakieś większe turbo.
DP od turbo do dolnego łącznika rurowego jest taki sam w B5 i C5. -------------------- www.facebook.com/baqgarage
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
Glowice tak czy siak bede rwal a druga bym sobie przygotowal na cacy na wierzchu (auta uzywam codziennnie) takze tutaj mial bym troche latwiej a przy okazji szeroki kanal.
Co do wiekszej sprezarki to moze i bym chcial ale nie chcemiac duzego laga... Chyba nic innego nie wchodzi w rachube - tak zeby zaczynalo dmuchac od 3K... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 18:39 |