![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 18 March 2013 ![]() |
Płyn jest świerzy póki co tak myślę, a przynajmniej przeszedł pozytywnie badanie przed zimą, nad następną wymianą zastanowie się nad czymś lepszym, tylko czy płukanie układu mam zrobić sobie sam czy wykona standardowo każdy majster czy mam szukac lepszego serwisu, ostatnio dałem do płukania i wyczyszczenia układ wspomagania bo wydawało mi się że ciężko działa a teraz jak patrze w zbiorniczek to czarno znowu, więc z tym płukaniem średnio im poszło chyba i sam się za to zabiorę chyba
![]() Co do zacisków z 330Ci podejdzie rozstaw śrub P&P na zwrotnice? I w jaką to felgę wchodzi, bo 15" na zime chyba nie założe? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
To źle myślałeś. DOT 3 jest zalewane fabrycznie do większości aut, w tym usportowionych. Początkujący kierowca i tak hamuje za wcześnie i za słabo. Rundki jak pisałem po 15-20 minut i DOT 3 styknie, byle nie był stary. DOT4 jest tylko o jakieś 10% lepsze. Temperatura wrzenia płynu nowego dla DOT3 to min. 205C, dla DOT4 min. 230C, płynu zawodnionego odpowiednio 140 i 155C. Twoim zdaniem usportowione auta są zalewane płynem o najgorszych parametrach? ![]() Gray Fox, hebel z 330i to będzie ciężko nawet w 16" upchnąć, jest nawet o tym temat na forum. -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Czy ja pisałem że DOT 3 jest najlepsze? Przestań się czepiać słówek mądralo!
Jak Gray Fox pierwszy raz zrobi parę krótkich rundek na DOT 3 to NIC mu się nie stanie- o to chodzi! -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Ja nie mówię, że na DOT3 auto na pierwszym dohamowaniu spuchnie, ale jaki jest sens wymieniać płyn na DOT3? Chyba zalanie jakiegoś porządnego DOT4 jak ATE Typ 200 itp. to nie jest jakaś mega kosztowna impreza. Na Dębicy Navigator też można jeździć po torze, ale po co? No i gdybyś mógł to napisz jakie seryjnie usportowione auta są zalewane DOT3.
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Nie pisałem nic o WYMIENIANIU na DOT 3, przestań zmyślać i tracić mój czas.
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Ja się poddaję. Widzę, że te auta zalewane DOT3 to jakaś wiedza tajemna, której nie możesz zdradzić. EOT z mojej strony, jak ktoś chce to może sobie nawet R3 zalać.
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 18 March 2013 ![]() |
mABZ chodziło o to że jak mam teraz DOT3 to na pierwsze próby mi starczy a nie że mam zmienić teraz na DOT3
![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Co do zacisków z 330Ci podejdzie rozstaw śrub P&P na zwrotnice? I w jaką to felgę wchodzi, bo 15" na zime chyba nie założe? Przeszukaj podforum BMW, ale o ile dobrze pamiętam, to zacisk zostaje ten sam, zmieniasz tylko jarzmo. 325 zwykle 17", może jakaś specjalna 16" wejdzie, nie wiem. 300 -- 16", 280 -- 15". Musisz wybrać: albo lepszy hamulec, albo tańsza opona ![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Heble daj przód 330d/i (p&p)a tył z 328 styka, trza tylko kupić klocki DS2500
![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
Przeszukaj podforum BMW, ale o ile dobrze pamiętam, to zacisk zostaje ten sam, zmieniasz tylko jarzmo. 325 zwykle 17", może jakaś specjalna 16" wejdzie, nie wiem. 300 -- 16", 280 -- 15". Musisz wybrać: albo lepszy hamulec, albo tańsza opona ![]() r. przy tarczach 325mm zacisk nie zostaje ten sam aby wsadzic te tarcze do e36 na przód musisz kupic cały komletny zacisk i żadne 16" na to nie wejdzie, zasisk moze zostac ten sam ale przy taczach 300mm z e46 320d,325i,328i polift wtedy wystaczy zmnienić same jarzma i na te hamulce pasują nawet niektóre 15".dobrą opcją są tez tylne hamulce z tych modeli poliftowych 294mm przy których bez problemu działa seryjny reczny i wchodzi 15", przy tyle z e46 330 o srednicy 320mm reczny juz nie bedzie działał,seryjne wentylowane z e36 328i tez dają rade |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
OK, nie w Moskwie, tylko w Leningradzie i nie rozdają Wołgi, tylko kradną rowery. Douczyłem się. Niektóre 16" (np. Compomotive) wchodzą na 330mm, ale przy zacisku wielotłoczkowym
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
dokładnie,to czyfelgi 16" wejdą na wieksze hamulce zależy w 90% od zacisku.325mm na seryjnym zacisku z e46 tylko 17"
niebawem znajomemu do e36 328i(swapowanego) bedziemy zakładac hamulce 325mm przod i 294mm tył na standradowych zaciskach z e46 tak aby działał seryjny ręczny obecnie ma 286mm przód i 280mm niewentylowane tył, zobaczymy o ile sie hamulec poprawi... |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: w-wa ![]() |
odpowiednie 16'' wchodzą do E36 m3. jezdzilem na takich w zime. wiec na hebel z e46 tez pewnie wchodza
![]() do seryjnej opony, czy słabego semi nie zmieniałbym hamulcy.. .tylko plyn i klocki na odpowiednie. w zupelnosci to wystarczy -------------------- Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1 BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1 |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
do m3 niektóre 16" wejdą bo m3 mają inne zwrotnice niz zwykłe e36 i zacisk ma troche inny kształt niz ten z e46. jest tu na forum gdzies temat hamulców do e36 gdzie komus udał sie wsadzic jakies 16" na 325mm z e46 ale musiał szlifowac zacisk...
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Wed, 20 August 2008 ![]() |
Na hample 325mm z E46330 felgi 16" nie wchodza.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 18 March 2013 ![]() |
Mam wieści z pierwszych szybszych pojeżdzawek
![]() ![]() Co do opon CCSC2 to chyba są mega twarde bo na pierwszym okrążeniu to nawet zapiszczeć nie chciały tylko się zaraz ślizgały ale było rano, mgła, 5°C, lekka wilgoć to może normalne, przy wjeździe na mokre nie reagowały na skręt powiedzmy niecałe 180° i przy wyjeździe już na suche podobnie aż nie zrobiło się idealnie sucho. Dopiero przy ostatnich okrążeniach udało się trochę popiskiwać przy dohamowaniu i mocnym nawrocie ale może się lekko dogrzały albo tor był rozjeżdżony bardziej przez Subaryny i mniej wilgotny ![]() Jedyne co było nie fajne to chyba pompa oleju złapała powietrze i zaczął chodzić jak diesel ale po 5 minutach mu przeszło a już się bałem że Vanos się posypał. Dobrze jak na moje oko spisały sie za to tylne 235/45/17 chińskie Goodride bo to wielosezon więc bardziej miękkie są chyba lecz pierwsze okrążenia trochę mną miotało. Na oku mam na tył używki Pirelli Pzero Rosso 245/40/17 myśle że to lepsza opcja na co dzień. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:41 |