![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 09 April 2013 Skąd: Mielec ![]() |
patent z usunieciem belki zacny!:)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
skrzynka chyba po piaskowaniu
![]() powodzenia w dalszych pracach ![]() -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 09 April 2013 Skąd: Mielec ![]() |
Rudiger, prędzej szkiełkowana:)
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak już wspominałem wzmocnij tylko tamę po usunięci belki przedniej.
Przy masie 800kg na oście z przodu może się różnie dziać. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 September 2009 Skąd: Tłuszcz/Warszawa ![]() |
Obudowa skrzyni piaskowana szkłem (zużyte/pokruszone kulki po szkiełkowaniu).
O Sztywność lanosowej mordy się nie martwię, podłużnice i dolna belka mają niezłą sztywność, po za tym wyprodukuję komplet solidnych rozpórek zawieszenia. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Rozpórki z pewnością się przydadzą.
Zobaczymy jak skończysz mordkę ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Pięknie pięknie także kibicuje - bardzo słusznie dobrana suszarka
![]() Przydał by się jeszcze jakiś przynajmniej 3 barowy map sensor coby wykorzystać jej potencjał ![]() Po tym piaskowaniu bardzo starannie wszystko opłucz coby potem do zacieru nie doszło. No i skrzynia taka jak trzeba ![]() Z II biegu będzie można ruszać ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Podejscie do tematu rewelacja wypiaskowane wychuchane wydmuchane, silnik jaknajbardziej na miejscu
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 September 2009 Skąd: Tłuszcz/Warszawa ![]() |
Pięknie pięknie także kibicuje - bardzo słusznie dobrana suszarka ![]() Przydał by się jeszcze jakiś przynajmniej 3 barowy map sensor coby wykorzystać jej potencjał ![]() Suszarkę wolał bym oczko większą niż GT28 ![]() ![]() Mały update: Głowica po obróbce. Nowe prowadnice i przeszlifowane gniazda zaworów. Jeszcze z wierzchu muszę ja trochę doczyścić bo zasyfiała jak siemasz. ![]() Nad deklem zaworów też się trochę poznęcałem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ma ktoś patent na twardsze sprężyny zaworowe dostępne w każdej piekarni?? |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
A do ilu chcesz go kręcić?
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 September 2009 Skąd: Tłuszcz/Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Ja na miękkich sprężynach z B235 kręcę do 7000rpm i jest dobrze, więc te z B204 do 7500rpm też dadzą radę. Jednak jak już musisz to szukaj sprężyn z silnika volvo B230.
Nie wiem tylko, czy na GT2871r będzie sens kręcić silnik wyżej niż 6700 rpm. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Czym dekiel lakierowałeś? Chciałbym tak kolektor w subaru zrobić
![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Dołączam się do pytania, prześlicznie wyszedł.
[kyrie elejson, ale wstyd tutaj o takie rzeczy pytać ![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Pięknie wyszedł dekiel.
Lakier pewnie mrożony z USA. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 September 2009 Skąd: Tłuszcz/Warszawa ![]() |
Ja na miękkich sprężynach z B235 kręcę do 7000rpm i jest dobrze, więc te z B204 do 7500rpm też dadzą radę. Jednak jak już musisz to szukaj sprężyn z silnika volvo B230. Nie wiem tylko, czy na GT2871r będzie sens kręcić silnik wyżej niż 6700 rpm. W takim razie zostaję puki co przy ori. Jak zacznie jeździć to przygotuje sobie docelową głowę z b205. Co do lakieru na pokrywie to zwie się toto VHT wrinkle coś tam. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Michał mój aktualnie daje do 7500 więc spokojnie wystarczy.
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
zdjecia robisz na stojaku prawda?
rzadko zdarza sie taka dokladnosc/starannosc. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 September 2009 Skąd: Tłuszcz/Warszawa ![]() |
zdjecia robisz na stojaku prawda? Delira z rana nie pozwala utrzymać aparatu w łapach ![]() Mała aktualizacja ![]() ![]() Głowica złożona, na seryjnych sprężynach co było błędem ![]() ![]() ![]() ![]() Trochę elementów ocynkowane lub pomalowane proszkowo ![]() ![]() Dospawane uszy rozpórki, wzmocnienie mocowania magla i takie tam. ![]() Komora w czarnym półmacie na resztę budy idzie budżetowy czarny mat. ![]() ![]() Co nie co dokręcone. |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Bardzo mi się podobają te blaszane elementu mocujące - sam nie mam do czegoś takiego głowy
![]() Ps. Na seryjnych sprężynach zaworowych spokojnie i w pełni bezpiecznie do 7000obr.min można kręcić motorownie ![]() Jakie turbo i czy jeszcze wyżej zamierzasz kręcić ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 08:00 |