![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Ktos potwierdzi czy sprzeglo z awx podejdzie do 1.8t Bex?
-------------------- :)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
podejdzie, podejrzewam ze docisk jest mocniejszy jak w serii bex albo przynajmniej taki sam, w serii AWX masz ponad 300NM, a w BEXie ok 250-260, wiec sprzeglo w dieslu musi byc mocniejsze
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Wiem tylko znalezc cos do Bexa to jakas masakra jest. A nie chce kupic i zeby sie potem okazalo ze nie pasuje jak skrzynia na ziemi bedzie. Nawet orginalu w sklepie dobrze dobrac nie umieja, albo daja co slabszej wersji, albo do b5 , albo sie srednica nie zgadza. Szukam czegos co przypasuje po seryjne kolo dwumasowe
-------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
kup sprzeglo od AWXa i przypasuje, od AVFa miało inną średnice 240mm bo tam skrzynia była 6 biegowa
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 20 February 2014 Skąd: Berlin ![]() |
Różnice w podwoziu nie zależn od mocy a od samego doboru wyposarzenia. O ile się nie mylę to ... Sa rozne wersje zawiechy: 1BA - komfortowe 1BE - obniżone 20mm 1BV - obniżone 30mm i utwardzone 1BE i 1 BV można spotkać w wersjach S-line, ale na allegro 95% to sline z samym znaczkiem za 10zł ![]() Przy sline jest tez grubszy drążek stabilizatora z tylu. Zamiast 16mm jest 18mm. Nie pamiętam jak jest z przodu. Hamulce wystepuja w wersji 288przod i 245 tyl, ale chyba BEX i wersja V6 3.0 ma 312mm przod i 255mm tył. Hamulce można zmienić w prosty sposób wymieniając tylko same jarzma. Wiem, bo sam mam właśnie 312 i 255. Na ile trzeba krecic? To zależy jaką wersję B6 1.8T bo jak masz sedana na biedaku bez dobrego wyposarzenia, które swoje waży o pewnie się zamkniesz w okolicy 1500kg. Mój Avant B6 1.8TQ z grzanymi i elektrycznymi dupami na 17tkach, zatankowany z zapasowka wazy 1700kg. 200kg to spora roznica, ale załóżmy, że masz 1500kg to obstawiam, ze trzeba ponad 250km na dobrym niutonie. Taka moc możliwa jest na hybrydzie k03s/k4 od 1500zł Jak nie masz BEX tylko AVJ,AMB BFB to obowiązkowo dochodzi FMIC - 1500zł? Zmiany w wydechu - dobry down pipe do rozwidlenia przy tłumiku srodkowym - 1000zł? nowe wtryski 440cc - 800zł lub jakies uzywki z wersji BAM, albo volvo z allegro ok 400zł dobry dolot (TIP) - 400zł? strojenie - 1500zł? Przy okazji pewnie okaze się że silnik trzeba doprowadzić do ładu i wymienić DV- 150zł, N75- 350zł, przepływke - 450zł, sondę lamba - 150zł, odmę - 120zł, świece 200zł, poduszki silnika 400zł bo pewnie siądą zaraz po programie oraz.... sprzęgło ![]() Jak to zrobisz to powinno być w okolicach 6s, ale żeby mieć na 100% poniżej to tylko większe turbo np. Td04/Td05, albo k04 TFSI, ale wtedy dochodzi spawanie kolektora lub jego dostosowanie oraz przewody olejowe i wodne. Ceny chyba zaczynają się od 4000zł Dzieki serdeczne za konkretna odpowiedz ![]() Pozdrawiam ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Moja skrzynia tez jest 6 biegowa
![]() -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 19 June 2015 ![]() |
I dobry automat w egzemplarzu, uważaj multitronic omijać z daleka. w multitronicu trzeba pamiętać o wymianie oleju co 60tkm, no i nie jest to super temat do upalania ale do normalnej jazdy miejskiej jest ideałem, z tego co wiem to najczęściej psuje się w dizlach ze względu na niszczący wpływ niutonometrów jeżdżę MT w a4b6 z silnikiem 1.8T bex i jak na razie nie narzekam pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
w Multitronicu robiłem 1.8T B7 jeździ 2 rok , z momentem rzędu 320Nm i nie ma z tym problemu pod warunkiem tego że jest serwisowana skrzynia i soft jest dobrze ogarniety, tj bez strzału NM
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 24 June 2016 ![]() |
I dobry automat w egzemplarzu, uważaj multitronic omijać z daleka. Wiesz co sam jestem posiadaczem tej skrzyni przy wersji 163hp trochę doinwestowanej bo w tej chwili mam 237 koni. I jak już przejezdzilem 50 tys km to skrzynia nadal działa idealnie. Natomiast pracuje w warsztacie i tego co zaobserwowałem to właśnie skrzynia tip tronic jest dużo bardziej wadliwa. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 03 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
Może kwestia tego, że jak ktoś ma Multitronic to na niego dmucha i chucha, a jak ma tiptronic to jeździ (nie zmienia oleju) bo jeździ a później jest zonk. Podobnie jak z niektórymi autami, które są kupowane z powodu opinii bezawaryjnych i ludzie ich nie serwisują, bo "po co".
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Moi klienci dmuchaja i chuchają na tipy jak i multi , a mam też takich który multi zarzynają na Td04 z momentem +350NM i nic się nie dzieje
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 January 2012 Skąd: Marki ![]() |
Od dłuższego czasu mam 400Nm z multitronic'iem w 2.0 TDI i jak narazie jest idealnie. Olej zmieniam co ok 30tkm (Millers Millermatic CVT)
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Ja mialem multitronica z 2.0alt czyli 130koni i sie wysral auto od dobrych 7 lat w rodzine serwisowane... Jedyna zaleta tego gowna ze jak sie wysra to taniej wsadzisz manuala z quattro o ile masz dobry silnik a nie kupe 2.0alt...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 14:45 |