Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> a4 1.8t 163 vs 180 vs 190 ps róznice, b6
Tarantula
post Tue, 25 Feb 2014 - 16:04
Post #21


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Ktos potwierdzi czy sprzeglo z awx podejdzie do 1.8t Bex?


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 25 Feb 2014 - 16:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Pioteros
post Thu, 27 Feb 2014 - 17:27
Post #22


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





podejdzie, podejrzewam ze docisk jest mocniejszy jak w serii bex albo przynajmniej taki sam, w serii AWX masz ponad 300NM, a w BEXie ok 250-260, wiec sprzeglo w dieslu musi byc mocniejsze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Thu, 27 Feb 2014 - 17:58
Post #23


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Wiem tylko znalezc cos do Bexa to jakas masakra jest. A nie chce kupic i zeby sie potem okazalo ze nie pasuje jak skrzynia na ziemi bedzie. Nawet orginalu w sklepie dobrze dobrac nie umieja, albo daja co slabszej wersji, albo do b5 , albo sie srednica nie zgadza. Szukam czegos co przypasuje po seryjne kolo dwumasowe


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pioteros
post Thu, 27 Feb 2014 - 18:38
Post #24


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





kup sprzeglo od AWXa i przypasuje, od AVFa miało inną średnice 240mm bo tam skrzynia była 6 biegowa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kaisers
post Thu, 27 Feb 2014 - 19:58
Post #25


Rookie
Dołączył: Thu, 20 February 2014
Skąd: Berlin





CYTAT(lwampir @ Tue, 25 Feb 2014 - 00:07) *
Różnice w podwoziu nie zależn od mocy a od samego doboru wyposarzenia.
O ile się nie mylę to ...
Sa rozne wersje zawiechy:
1BA - komfortowe
1BE - obniżone 20mm
1BV - obniżone 30mm i utwardzone
1BE i 1 BV można spotkać w wersjach S-line, ale na allegro 95% to sline z samym znaczkiem za 10zł smile.gif

Przy sline jest tez grubszy drążek stabilizatora z tylu. Zamiast 16mm jest 18mm. Nie pamiętam jak jest z przodu.

Hamulce wystepuja w wersji 288przod i 245 tyl, ale chyba BEX i wersja V6 3.0 ma 312mm przod i 255mm tył. Hamulce można zmienić w prosty sposób wymieniając tylko same jarzma. Wiem, bo sam mam właśnie 312 i 255.

Na ile trzeba krecic? To zależy jaką wersję B6 1.8T bo jak masz sedana na biedaku bez dobrego wyposarzenia, które swoje waży o pewnie się zamkniesz w okolicy 1500kg. Mój Avant B6 1.8TQ z grzanymi i elektrycznymi dupami na 17tkach, zatankowany z zapasowka wazy 1700kg.

200kg to spora roznica, ale załóżmy, że masz 1500kg to obstawiam, ze trzeba ponad 250km na dobrym niutonie.
Taka moc możliwa jest na hybrydzie k03s/k4 od 1500zł
Jak nie masz BEX tylko AVJ,AMB BFB to obowiązkowo dochodzi FMIC - 1500zł?
Zmiany w wydechu - dobry down pipe do rozwidlenia przy tłumiku srodkowym - 1000zł?
nowe wtryski 440cc - 800zł lub jakies uzywki z wersji BAM, albo volvo z allegro ok 400zł
dobry dolot (TIP) - 400zł?
strojenie - 1500zł?

Przy okazji pewnie okaze się że silnik trzeba doprowadzić do ładu i wymienić DV- 150zł, N75- 350zł, przepływke - 450zł, sondę lamba - 150zł, odmę - 120zł, świece 200zł, poduszki silnika 400zł bo pewnie siądą zaraz po programie oraz.... sprzęgło smile.gif Na biedzie sprzęgło od 1.9tdi (AWX) 600zł powinno wystarczyć jak nie będziesz strzelał.

Jak to zrobisz to powinno być w okolicach 6s, ale żeby mieć na 100% poniżej to tylko większe turbo np. Td04/Td05, albo k04 TFSI, ale wtedy dochodzi spawanie kolektora lub jego dostosowanie oraz przewody olejowe i wodne. Ceny chyba zaczynają się od 4000zł

Dzieki serdeczne za konkretna odpowiedz smile.gif
Pozdrawiam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Thu, 27 Feb 2014 - 20:22
Post #26


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Moja skrzynia tez jest 6 biegowa smile.gif


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
santicentomania
post Sun, 21 Jun 2015 - 14:21
Post #27


Rookie
Dołączył: Fri, 19 June 2015





CYTAT(ZUCZEKTT @ Fri, 24 Jan 2014 - 14:25) *
I dobry automat w egzemplarzu, uważaj multitronic omijać z daleka.


w multitronicu trzeba pamiętać o wymianie oleju co 60tkm, no i nie jest to super temat do upalania ale do normalnej jazdy miejskiej jest ideałem, z tego co wiem to najczęściej psuje się w dizlach ze względu na niszczący wpływ niutonometrów
jeżdżę MT w a4b6 z silnikiem 1.8T bex i jak na razie nie narzekam
pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 21 Jun 2015 - 17:28
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





w Multitronicu robiłem 1.8T B7 jeździ 2 rok , z momentem rzędu 320Nm i nie ma z tym problemu pod warunkiem tego że jest serwisowana skrzynia i soft jest dobrze ogarniety, tj bez strzału NM


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kacperrr8791
post Fri, 24 Jun 2016 - 03:21
Post #29


Rookie
Dołączył: Fri, 24 June 2016





CYTAT(ZUCZEKTT @ Fri, 24 Jan 2014 - 14:25) *
I dobry automat w egzemplarzu, uważaj multitronic omijać z daleka.

Wiesz co sam jestem posiadaczem tej skrzyni przy wersji 163hp trochę doinwestowanej bo w tej chwili mam 237 koni. I jak już przejezdzilem 50 tys km to skrzynia nadal działa idealnie. Natomiast pracuje w warsztacie i tego co zaobserwowałem to właśnie skrzynia tip tronic jest dużo bardziej wadliwa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Malisz
post Fri, 24 Jun 2016 - 15:20
Post #30


Frequent User
Dołączył: Sun, 03 November 2013
Skąd: Warszawa





Może kwestia tego, że jak ktoś ma Multitronic to na niego dmucha i chucha, a jak ma tiptronic to jeździ (nie zmienia oleju) bo jeździ a później jest zonk. Podobnie jak z niektórymi autami, które są kupowane z powodu opinii bezawaryjnych i ludzie ich nie serwisują, bo "po co".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 24 Jun 2016 - 16:21
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Moi klienci dmuchaja i chuchają na tipy jak i multi , a mam też takich który multi zarzynają na Td04 z momentem +350NM i nic się nie dzieje smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavelToledo
post Fri, 24 Jun 2016 - 23:05
Post #32


User
Dołączył: Mon, 09 January 2012
Skąd: Marki





Od dłuższego czasu mam 400Nm z multitronic'iem w 2.0 TDI i jak narazie jest idealnie. Olej zmieniam co ok 30tkm (Millers Millermatic CVT)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sat, 25 Jun 2016 - 12:04
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Ja mialem multitronica z 2.0alt czyli 130koni i sie wysral auto od dobrych 7 lat w rodzine serwisowane... Jedyna zaleta tego gowna ze jak sie wysra to taniej wsadzisz manuala z quattro o ile masz dobry silnik a nie kupe 2.0alt...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 14:45