Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> ALFA 156 2.4JTD - ktoś coś kombinuje :)
gość_mlody2788_*
post Wed, 13 Mar 2013 - 16:35
Post #21









CYTAT(dieselsoft @ Wed, 13 Mar 2013 - 16:12) *
pompa 2.4jtd - wydatek paliwa 85mm3 na 5 wtrysków -czyli ok 17mm3 na jeden wtryskiwacz
pompa 2.8jtd - wydatek paliwa 120mm3 na 4 wtryski - czyli ok 30mm3 na jeden co daje ok 24mm3 na 5 wtrysków
z naszych obliczeń i z danych,które pokazały nam pomiary na stole pompa jest ok 30% wydajniejsza , jak to wyjdzie w praktyce tego nie wiem.
jeśli uda się poprawić wydajność pompy to wtryskiwacze już nie będą problemem.


Ciekawie się zapowiada, trzymam kciuki i czekam na dalsze info.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 13 Mar 2013 - 16:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rybakmj
post Wed, 13 Mar 2013 - 23:09
Post #22


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 November 2011
Skąd: Podlasie





CYTAT(Pablo155 @ Wed, 13 Mar 2013 - 10:31) *
Najmocniejsza 156 2.4 10v, jaką znalem/jeździłem miała niecałe 240 HP.
Nie pisze o tym co przeczytałem w necie, tylko o prawdziwym/realnym samochodzie.
Nie mogę niestety znaleźć wykresu.



A ja piszę o alfie kecaja77 z forum alfaholików,którą to również widzialem na zywo:

http://www.forum.alfaholicy.org/tuning_mec...km_536_5nm.html

wersja 2,4 20v.


Co do wydajności pomp: ok wydajniejsza pompa i będzie fajnie,tylko co powiedzą wtryski,a raczej ich maksymalne czasy otwarcia hmm ? Otworzymy sobie je na maxa,ciś reila nam spadnie i co wtedy ? Ano check i autko zgasnie.Jesli pisze bzdury,to poprosze o sprostowanie.


--------------------
White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dieselsoft
post Thu, 14 Mar 2013 - 07:33
Post #23


Rookie
Dołączył: Wed, 13 March 2013





wlaśnie pompa ma nam pomóc w tym,zeby ciśnienie utrzymać.
check sie nie zapali i auto nie zgaśnie , chyba,ze przekroczymy górny limit ciśnienia paliwa, który jest ustawiony w tej chwili na 1800bar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Thu, 14 Mar 2013 - 08:48
Post #24









CYTAT(dieselsoft @ Thu, 14 Mar 2013 - 07:33) *
wlaśnie pompa ma nam pomóc w tym,zeby ciśnienie utrzymać.
check sie nie zapali i auto nie zgaśnie , chyba,ze przekroczymy górny limit ciśnienia paliwa, który jest ustawiony w tej chwili na 1800bar.


Udało się już sprawdzić czy pompa wejdzie p&p ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rybakmj
post Thu, 14 Mar 2013 - 09:55
Post #25


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 November 2011
Skąd: Podlasie





CYTAT(dieselsoft @ Thu, 14 Mar 2013 - 07:33) *
wlaśnie pompa ma nam pomóc w tym,zeby ciśnienie utrzymać.
check sie nie zapali i auto nie zgaśnie , chyba,ze przekroczymy górny limit ciśnienia paliwa, który jest ustawiony w tej chwili na 1800bar.



OK,ale wtryski będa cały czas otwarte max,co wiesz sam jak to wpłynie na ich wydajnośc i zywotność w okresie czasu użytkowania.Poza ty dochodzi temp paliwa ,która w takim przypadku będzie znaczna,co osłabi ewentualny wynik końcowy,lub poprostu wywali chec.

Trzymam kciuki za projekt,kibicuję gorąco,ale bez innego wtrysku i jego 100% współpracy z ecu,mocy nie zrobicie niestety.


Edit.Reil 1800bar ok,na jakim rozrzadzie ??


--------------------
White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dieselsoft
post Thu, 14 Mar 2013 - 12:21
Post #26


Rookie
Dołączył: Wed, 13 March 2013





-wtyski nie beda seryjne ( pisałem o tym ) -
-zamontowanie chłodnicy paliwa to nie jest problem.
- pompa nie pasueje p&p - dlatego tu jest najwiekszy problem,wiec powstanie jakas hybryda.
-1800bar to tylko limit ustawiony w ecu.

mysle,ze w połowie przyszłego tygodnia cos bedzie wiadomo.
dzieki za kciuki wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
dieselsoft
post Fri, 15 Mar 2013 - 17:50
Post #27


Rookie
Dołączył: Wed, 13 March 2013





wykres na seryjnym układzie paliwowym
auto hamowane na 4-biegu - odcinka ustawiona na 5050obr
Wykres 2.4jtd CF3 + gtb2260VK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kenobi
post Sat, 16 Mar 2013 - 08:48
Post #28


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 May 2011
Skąd: DLU





dwumas ? sprzeglo jakie ?


--------------------
torque ? no, thanks !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Sat, 16 Mar 2013 - 09:49
Post #29









CYTAT(dieselsoft @ Fri, 15 Mar 2013 - 17:50) *
wykres na seryjnym układzie paliwowym
auto hamowane na 4-biegu - odcinka ustawiona na 5050obr
Wykres 2.4jtd CF3 + gtb2260VK


Jakie doładowanie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dieselsoft
post Sat, 16 Mar 2013 - 10:03
Post #30


Rookie
Dołączył: Wed, 13 March 2013





narazie dwumas seryjny + tarcza 6-spiekowa + podwójny docisk - robione u Radzika.
boost 1.65bar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Sat, 16 Mar 2013 - 11:19
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





czy w ten motor mozna dmuchac tak jak w 1,9 tdi 1,9-2,0 bar jak zmienicie uklad paliwowy biggrin.gif


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dieselsoft
post Sat, 16 Mar 2013 - 12:55
Post #32


Rookie
Dołączył: Wed, 13 March 2013





myślę,że silnik spokojnie wytrzyma taki boost ,ale póki nie ma paliwa nie ma potrzeby dmuchać tak dużo.
mamy pomysł na układ paliwowy - w przyszłym tygodniu dam znać co z tego wyszło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Fri, 22 Mar 2013 - 12:44
Post #33









CYTAT(dieselsoft @ Sat, 16 Mar 2013 - 12:55) *
myślę,że silnik spokojnie wytrzyma taki boost ,ale póki nie ma paliwa nie ma potrzeby dmuchać tak dużo.
mamy pomysł na układ paliwowy - w przyszłym tygodniu dam znać co z tego wyszło.


I jak idzie budowa pompy ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dieselsoft
post Fri, 22 Mar 2013 - 15:51
Post #34


Rookie
Dołączył: Wed, 13 March 2013





budowa pompy poszła na drugi plan.
zbudowalismy jeden hybrydowy wtryskiwacz AFLA/MERCEDES i wyglada na to,że sie udało.
Dawki na seryjnym wtrysku wynoszą
25mg 1400bar - 1000us - 400 impulsów - jest to test na pełne obciążenie silnika
na naszej hybrydzie wygląda to tak :
32mg 1400bar - 1000us - 400 impulsów

w poniedziałek bedziemy mieli części do pozostałych 4 wtryskiwaczy i zobaczymy jak przełoży sie to na moc.
jeśli wszystko sie uda opiszemy auto w dziale projekty/modyfikacje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hipo
post Fri, 22 Mar 2013 - 21:14
Post #35


Super User
Dołączył: Mon, 04 July 2011
Skąd: Jarosław





No to fajnie sie zapowiada, a jak wygląda sprawa z korekcjami itd? co prawda was to nie dotyczy ale na bariere związana z paliwem trafilem w JTD 16v na edc16 i tutaj juz sa korekcje i kodowanie wtryskow.


--------------------
Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Thu, 28 Mar 2013 - 13:51
Post #36









CYTAT(dieselsoft @ Fri, 22 Mar 2013 - 15:51) *
budowa pompy poszła na drugi plan.
zbudowalismy jeden hybrydowy wtryskiwacz AFLA/MERCEDES i wyglada na to,że sie udało.
Dawki na seryjnym wtrysku wynoszą
25mg 1400bar - 1000us - 400 impulsów - jest to test na pełne obciążenie silnika
na naszej hybrydzie wygląda to tak :
32mg 1400bar - 1000us - 400 impulsów

w poniedziałek bedziemy mieli części do pozostałych 4 wtryskiwaczy i zobaczymy jak przełoży sie to na moc.
jeśli wszystko sie uda opiszemy auto w dziale projekty/modyfikacje.



Jak postępy ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dieselsoft
post Fri, 29 Mar 2013 - 13:34
Post #37


Rookie
Dołączył: Wed, 13 March 2013





dzisiaj wtryski wyladowaly w aucie..ale wiosenna pogoda nie pozwala na pomiar dynometem,ani na strojenie.
z tyłu czarno- paliwo jest.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Fri, 29 Mar 2013 - 13:37
Post #38









CYTAT(dieselsoft @ Fri, 29 Mar 2013 - 13:34) *
dzisiaj wtryski wyladowaly w aucie..ale wiosenna pogoda nie pozwala na pomiar dynometem,ani na strojenie.
z tyłu czarno- paliwo jest.



W takim razie czekamy na lepszą aurę smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz87
post Tue, 09 Apr 2013 - 10:19
Post #39


User
Dołączył: Wed, 12 December 2012





Przejeżdżałem i widziałem, że macha w górze biggrin.gif

Jak testy alfy wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dieselsoft
post Tue, 09 Apr 2013 - 11:17
Post #40


Rookie
Dołączył: Wed, 13 March 2013





Niestety nie udało się przerobić układu paliwowego,wiec zostaje ori układ. Myśle jednak,że jest to do wykonania,ale wiąże się to z nieskończonymi testami i kosztami. Teraz już wiem,że jest to średnio opłacalna zabawa. Nie będziemy płakać , wzbogaciliśmy się o kolejne doświadczenie.
Alfa jeździ fajnie , brzmi pięknie..Dla pocieszenia strzelimy nitro smile.gif Zmierzymy czas na bemowie i Alfa pewnie będzie na sprzedaż i będziemy rzeźbic coś nowego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 06 August 2025 - 20:51