![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#21
|
![]() |
pompa 2.4jtd - wydatek paliwa 85mm3 na 5 wtrysków -czyli ok 17mm3 na jeden wtryskiwacz pompa 2.8jtd - wydatek paliwa 120mm3 na 4 wtryski - czyli ok 30mm3 na jeden co daje ok 24mm3 na 5 wtrysków z naszych obliczeń i z danych,które pokazały nam pomiary na stole pompa jest ok 30% wydajniejsza , jak to wyjdzie w praktyce tego nie wiem. jeśli uda się poprawić wydajność pompy to wtryskiwacze już nie będą problemem. Ciekawie się zapowiada, trzymam kciuki i czekam na dalsze info. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 November 2011 Skąd: Podlasie ![]() |
Najmocniejsza 156 2.4 10v, jaką znalem/jeździłem miała niecałe 240 HP. Nie pisze o tym co przeczytałem w necie, tylko o prawdziwym/realnym samochodzie. Nie mogę niestety znaleźć wykresu. A ja piszę o alfie kecaja77 z forum alfaholików,którą to również widzialem na zywo: http://www.forum.alfaholicy.org/tuning_mec...km_536_5nm.html wersja 2,4 20v. Co do wydajności pomp: ok wydajniejsza pompa i będzie fajnie,tylko co powiedzą wtryski,a raczej ich maksymalne czasy otwarcia hmm ? Otworzymy sobie je na maxa,ciś reila nam spadnie i co wtedy ? Ano check i autko zgasnie.Jesli pisze bzdury,to poprosze o sprostowanie. -------------------- White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 March 2013 ![]() |
wlaśnie pompa ma nam pomóc w tym,zeby ciśnienie utrzymać.
check sie nie zapali i auto nie zgaśnie , chyba,ze przekroczymy górny limit ciśnienia paliwa, który jest ustawiony w tej chwili na 1800bar. |
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#24
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 November 2011 Skąd: Podlasie ![]() |
wlaśnie pompa ma nam pomóc w tym,zeby ciśnienie utrzymać. check sie nie zapali i auto nie zgaśnie , chyba,ze przekroczymy górny limit ciśnienia paliwa, który jest ustawiony w tej chwili na 1800bar. OK,ale wtryski będa cały czas otwarte max,co wiesz sam jak to wpłynie na ich wydajnośc i zywotność w okresie czasu użytkowania.Poza ty dochodzi temp paliwa ,która w takim przypadku będzie znaczna,co osłabi ewentualny wynik końcowy,lub poprostu wywali chec. Trzymam kciuki za projekt,kibicuję gorąco,ale bez innego wtrysku i jego 100% współpracy z ecu,mocy nie zrobicie niestety. Edit.Reil 1800bar ok,na jakim rozrzadzie ?? -------------------- White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 March 2013 ![]() |
-wtyski nie beda seryjne ( pisałem o tym ) -
-zamontowanie chłodnicy paliwa to nie jest problem. - pompa nie pasueje p&p - dlatego tu jest najwiekszy problem,wiec powstanie jakas hybryda. -1800bar to tylko limit ustawiony w ecu. mysle,ze w połowie przyszłego tygodnia cos bedzie wiadomo. dzieki za kciuki ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 March 2013 ![]() |
wykres na seryjnym układzie paliwowym
auto hamowane na 4-biegu - odcinka ustawiona na 5050obr Wykres 2.4jtd CF3 + gtb2260VK |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 May 2011 Skąd: DLU ![]() |
dwumas ? sprzeglo jakie ?
-------------------- torque ? no, thanks !
|
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#29
|
![]() |
wykres na seryjnym układzie paliwowym auto hamowane na 4-biegu - odcinka ustawiona na 5050obr Wykres 2.4jtd CF3 + gtb2260VK Jakie doładowanie ? |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 March 2013 ![]() |
narazie dwumas seryjny + tarcza 6-spiekowa + podwójny docisk - robione u Radzika.
boost 1.65bar |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
czy w ten motor mozna dmuchac tak jak w 1,9 tdi 1,9-2,0 bar jak zmienicie uklad paliwowy
![]() -------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 March 2013 ![]() |
myślę,że silnik spokojnie wytrzyma taki boost ,ale póki nie ma paliwa nie ma potrzeby dmuchać tak dużo.
mamy pomysł na układ paliwowy - w przyszłym tygodniu dam znać co z tego wyszło. |
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#33
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 March 2013 ![]() |
budowa pompy poszła na drugi plan.
zbudowalismy jeden hybrydowy wtryskiwacz AFLA/MERCEDES i wyglada na to,że sie udało. Dawki na seryjnym wtrysku wynoszą 25mg 1400bar - 1000us - 400 impulsów - jest to test na pełne obciążenie silnika na naszej hybrydzie wygląda to tak : 32mg 1400bar - 1000us - 400 impulsów w poniedziałek bedziemy mieli części do pozostałych 4 wtryskiwaczy i zobaczymy jak przełoży sie to na moc. jeśli wszystko sie uda opiszemy auto w dziale projekty/modyfikacje. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 July 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
No to fajnie sie zapowiada, a jak wygląda sprawa z korekcjami itd? co prawda was to nie dotyczy ale na bariere związana z paliwem trafilem w JTD 16v na edc16 i tutaj juz sa korekcje i kodowanie wtryskow.
-------------------- Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
|
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#36
|
![]() |
budowa pompy poszła na drugi plan. zbudowalismy jeden hybrydowy wtryskiwacz AFLA/MERCEDES i wyglada na to,że sie udało. Dawki na seryjnym wtrysku wynoszą 25mg 1400bar - 1000us - 400 impulsów - jest to test na pełne obciążenie silnika na naszej hybrydzie wygląda to tak : 32mg 1400bar - 1000us - 400 impulsów w poniedziałek bedziemy mieli części do pozostałych 4 wtryskiwaczy i zobaczymy jak przełoży sie to na moc. jeśli wszystko sie uda opiszemy auto w dziale projekty/modyfikacje. Jak postępy ? |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 March 2013 ![]() |
dzisiaj wtryski wyladowaly w aucie..ale wiosenna pogoda nie pozwala na pomiar dynometem,ani na strojenie.
z tyłu czarno- paliwo jest. |
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#38
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
Przejeżdżałem i widziałem, że macha w górze
![]() Jak testy alfy ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 March 2013 ![]() |
Niestety nie udało się przerobić układu paliwowego,wiec zostaje ori układ. Myśle jednak,że jest to do wykonania,ale wiąże się to z nieskończonymi testami i kosztami. Teraz już wiem,że jest to średnio opłacalna zabawa. Nie będziemy płakać , wzbogaciliśmy się o kolejne doświadczenie.
Alfa jeździ fajnie , brzmi pięknie..Dla pocieszenia strzelimy nitro ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 06 August 2025 - 20:51 |