Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> ALFA 156 2.4JTD - ktoś coś kombinuje :)
jack84
post Mon, 11 Mar 2013 - 11:02
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 08 November 2011






Znalazlem w sieci takie ciekawe cos :


http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1...7661&type=1

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 11 Mar 2013 - 11:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
maciekr
post Mon, 11 Mar 2013 - 11:05
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009





Trochę sztuka dla sztuki kombinować z 2.4 10V, ale zobaczymy, co chłopaki wykombinują!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kolinn
post Mon, 11 Mar 2013 - 21:10
Post #3


User
Dołączył: Wed, 04 November 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski





Ciekawe, ciekaw, bacznie będę obserwował.


--------------------
Alfa Romeo 147 1,9 16v JTD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dj_o
post Tue, 12 Mar 2013 - 11:37
Post #4


User
Dołączył: Fri, 24 April 2009
Skąd: Opole





Pewnie skończy się na granicy układu paliwowego.
Już to przerabiałem u siebie.


--------------------
L'ultima berlinetta Turbo! - Punto GT 1.9 16vT
Alfa 166 '01 2.4 20V GTB2265
Delta Integrale '88 - dobro rodzinne w odbudowie...
Bravo HGT -> 2.4 20vT 4x4 - in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jack84
post Tue, 12 Mar 2013 - 11:54
Post #5


Rookie
Dołączył: Tue, 08 November 2011





co wyszło u Ciebie? jaka jest granica układu paliwowego.
tez myśle o modzeniu takiego silnika
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dj_o
post Tue, 12 Mar 2013 - 12:05
Post #6


User
Dołączył: Fri, 24 April 2009
Skąd: Opole





Muszę spojrzeć wieczorem do wsadu, bo już nie pamiętam.
W każdym bądź razie powietrza można było dostarczyć więcej, natomiast nie było już możliwości dołożenia paliwa. Egt też nie jest problemem, przynajmniej nie przy gt25.


--------------------
L'ultima berlinetta Turbo! - Punto GT 1.9 16vT
Alfa 166 '01 2.4 20V GTB2265
Delta Integrale '88 - dobro rodzinne w odbudowie...
Bravo HGT -> 2.4 20vT 4x4 - in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jack84
post Tue, 12 Mar 2013 - 12:14
Post #7


Rookie
Dołączył: Tue, 08 November 2011





z tego co wyczytałem na alfaowners.com 250+ powinno byc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Tue, 12 Mar 2013 - 15:28
Post #8









CYTAT(jack84 @ Tue, 12 Mar 2013 - 12:14) *
z tego co wyczytałem na alfaowners.com 250+ powinno byc


Na tym forum wyniki są mało wiarygodne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pablo155
post Tue, 12 Mar 2013 - 21:28
Post #9


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 July 2008
Skąd: mazowsze





CYTAT(jack84 @ Tue, 12 Mar 2013 - 12:14) *
z tego co wyczytałem na alfaowners.com 250+ powinno byc


Najmocniejsza jaką znam z PL miała około 240 HP z tym silnikiem.


--------------------
G27.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Tue, 12 Mar 2013 - 22:22
Post #10


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





250ps w tym motorze jest nieosiągalne, paliwo kończy się, rail spada i tyle. Dmuchanie większych ilości powietrza też nic nie daje
Imho nikt ameryki na nowo w tym projekcie nie odkryje, szkoda wg mnie roboty lepiej od razu iść w mjtd.


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rybakmj
post Tue, 12 Mar 2013 - 23:11
Post #11


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 November 2011
Skąd: Podlasie





CYTAT(jack84 @ Tue, 12 Mar 2013 - 12:14) *
z tego co wyczytałem na alfaowners.com 250+ powinno byc


Jesli to wersja 2,4 150km to raczej okolica 230-240km .Alfaowners ma dobre cyfry,ale mało spójne z rzeczywistościa.

Najmocniejsze 156 2,4 w Polsce ma troche ponad 240km,ale jest to wersja 20v.

Ogólnie trzeba znaleźć receptę na paliwo w CR,której to na dziś dzień brak ( problemy ze współpracą z obcymi wtryskiwaczami).

Szkoda,że chłopaki nie postarali się o 2,4 210,wyniki były by lepsze,choć gorzej z obejsciem elektroniki w takiej 156.


--------------------
White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz87
post Wed, 13 Mar 2013 - 09:30
Post #12


User
Dołączył: Wed, 12 December 2012





Chłopaki z Płocka bd obserwował co wypluli z niej.

Ale dziwi mnie, że Marcel z tak mocnej IBI chce rzeźbić takiego nie lota :|
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pablo155
post Wed, 13 Mar 2013 - 10:31
Post #13


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 July 2008
Skąd: mazowsze





CYTAT(rybakmj @ Tue, 12 Mar 2013 - 23:11) *
Najmocniejsze 156 2,4 w Polsce ma troche ponad 240km,ale jest to wersja 20v.


Najmocniejsza 156 2.4 10v, jaką znalem/jeździłem miała niecałe 240 HP.
Nie pisze o tym co przeczytałem w necie, tylko o prawdziwym/realnym samochodzie.
Nie mogę niestety znaleźć wykresu.


--------------------
G27.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dieselsoft
post Wed, 13 Mar 2013 - 12:39
Post #14


Rookie
Dołączył: Wed, 13 March 2013





udało sie wczoraj zrobic pomiar dynometem - 238km 450nM i koniec paliwa.
jutro wyciagamy pompe i wtryski i bedziemy coś myślec.
pomysł jest użycia pompy lub jej elementów z 2.8jtd - pompa ok 30% wydajniejsza.
ale czy sie uda .. zobaczymy smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pablo155
post Wed, 13 Mar 2013 - 13:13
Post #15


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 July 2008
Skąd: mazowsze





CYTAT(dieselsoft @ Wed, 13 Mar 2013 - 12:39) *
udało sie wczoraj zrobic pomiar dynometem - 238km 450nM i koniec paliwa.
jutro wyciagamy pompe i wtryski i bedziemy coś myślec.
pomysł jest użycia pompy lub jej elementów z 2.8jtd - pompa ok 30% wydajniejsza.
ale czy sie uda .. zobaczymy smile.gif



Trzymam kciuki.
Sam mam takiego klekota, tak więc...


--------------------
G27.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Wed, 13 Mar 2013 - 14:08
Post #16









CYTAT(dieselsoft @ Wed, 13 Mar 2013 - 12:39) *
udało sie wczoraj zrobic pomiar dynometem - 238km 450nM i koniec paliwa.
jutro wyciagamy pompe i wtryski i bedziemy coś myślec.
pomysł jest użycia pompy lub jej elementów z 2.8jtd - pompa ok 30% wydajniejsza.
ale czy sie uda .. zobaczymy smile.gif


Nie sądze aby pompa od 2.8 była wydajniejsza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jack84
post Wed, 13 Mar 2013 - 14:46
Post #17


Rookie
Dołączył: Tue, 08 November 2011





to jest na 100% pewne.
wczoraj regenerowaliśmy taką pompe , więc znam jej parametry.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Wed, 13 Mar 2013 - 15:33
Post #18









CYTAT(jack84 @ Wed, 13 Mar 2013 - 14:46) *
to jest na 100% pewne.
wczoraj regenerowaliśmy taką pompe , więc znam jej parametry.


Jaka jest różnica w stosunku do 2.4 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dieselsoft
post Wed, 13 Mar 2013 - 16:12
Post #19


Rookie
Dołączył: Wed, 13 March 2013





pompa 2.4jtd - wydatek paliwa 85mm3 na 5 wtrysków -czyli ok 17mm3 na jeden wtryskiwacz
pompa 2.8jtd - wydatek paliwa 120mm3 na 4 wtryski - czyli ok 30mm3 na jeden co daje ok 24mm3 na 5 wtrysków
z naszych obliczeń i z danych,które pokazały nam pomiary na stole pompa jest ok 30% wydajniejsza , jak to wyjdzie w praktyce tego nie wiem.
jeśli uda się poprawić wydajność pompy to wtryskiwacze już nie będą problemem.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Harm
post Wed, 13 Mar 2013 - 16:26
Post #20


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2003
Skąd: Łódź





trzymam kciuki za projekt ! pompa to dobry trop


--------------------
------------------------------------------------------------------------------
sportexhaust.pl Układy wydechowe i dolotowe ze stali nierdzewnej
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 06 August 2025 - 18:38