![]() ![]() |
Mon, 10 Mar 2003 - 23:35
Post
#61
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA |
To bravo mialo ladne spojlery. Miesiac, potem wsyzstkie pourywalo na dziurach. WIem bo to znajomek z dawnej pracy.
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Mon, 10 Mar 2003 - 23:35
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Tue, 11 Mar 2003 - 11:24
Post
#62
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z Mokotowa |
CYTAT("Faceman":33inbczn) MNiejsza o to jak wygląda, a jak ona ( calibra )właściwie jeździ? Przebiłem się przez kilka stron tego threadu, ale o realnych osiągach nikt nie wspomniał, albo przeoczyłem. Jakieś 3.9 a w praktyce, ktoś się z nią próbował?
Pozdro na ostatnim bemowie był przedemną.. 6 setnych -------------------- VTG crew
|
|
|
|
Tue, 11 Mar 2003 - 18:32
Post
#63
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Otwock |
Teraz Cali Cabana poszła gdzieś w Polske więc straciliście już szanse złojenia mu tyłka
-------------------- Piotruś
Octavia TDI (90PS + bonusy) Suzuki GSX600F |
|
|
|
Thu, 13 Mar 2003 - 20:03
Post
#64
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 28 December 2002 |
Witam
Człowiek wyjedzie na narty a tu go tak oszkalują ...ech Tak czytam ten wątek i szczerze mówiąc to to jestem zniesmaczony a wrecz zażenowany. Poziom konwersacji przypomina rozsiewanie babskich plotek ,mitów i zasłyszanych bzdurnych opini a być może jeszcze bardziej krzyk rozwrzeszczanych bachorów ,które zobaczyły że kolega zbudował sobie lepszą i szybszą zabawkę a oni ciągle czytają , czytają , czytają... Widzisz Rafi zapytałeś ile wytrzyma silnik jak zapodasz nitro i myślę ,że liczyłeś na pomoc w postaci kompetentnej albo chociaż życzliwej odpowiedzi i dowiedziałeś się..... od niekwestionowanego autorytetu tuningowego, który zrobił "0" silnika (ale jest bardzo oczytany) ,ze po tuningu w mojej firmie objedzie cie astra 1,7D lub Fiat Bravo 1,6 chociaż u ciebie pod maską jest dłubnięte 2.0 turbo! Brawo Roos ...klasyka pieniactwa chłopie. Za wszelką cenę próujesz udowodnic ze Calibra WO CABAN byla tuningowana w naszej firmie i co zabawniejsze, że to jest ta sama calibra z artykułu w Auto Dzis i Jutro - jest to kompletną bzdurą i raz to juz tobie tłumaczyłem, i bardzo dobrze o tym wiesz - więc....??? O co ci chodzi ?? Ktoś cię po główce bił w młodosci?, Nie radzisz sobie z tuningiem swojego corrado ?? - że taki zawistny jesteś? Zresztą każdy srednio inteligentny czytelnik zauważy, że osławiona cali ' wo caban' jest koloru raczej ciemnego a nasza o którą tyle szumu raczej srebrna jest...nie mówiąc już o numerach rejestracyjnych ale mniejsza o ten szczegół- po co się wysilić i sprawdzić ,łatwiej jest wrzucic wszystko i wszystkich do jednego wora,oszkalować z powodu jakis niejasnych uprzedzeń a może są one jasne tylko ja nie kumam o co ta nagonka? Chyba jednak kumam niestety i stąd moje zażenowanie. Swoją drogą ciekawy jestem kiedy skontatujesz , że nie wszystkie Calibry jeżdżące po Polsce a juz na pewno nie te, które objeżdżały ciebie na cargo były tuningowane przez naszą firmę (aczkolwiek bardzo bym chciał żeby tak było ) Ja wiem ,że to boli jak po dwuletniej wirtualnej edukacji na sucho na tym i innych forum myślałeś że już wszystko wiesz a tu nagle czytasz, że juz w 96 roku istniała firma waver ,która juz wtedy budowała potwory 400KM i to nie wirtualne ale fizyczne i realne -podczas gdy ty byłeś wtedy na etapie wieszania sobie płyty cd pod przednim lusterkiem a z tyłu zastanawiałeś sie nad przeciążeniami główki swojego ruchomego pluszowego reksia. Czytasz to forum i najwyrazniej niezdrowo się podniecasz jak ktoś coś naprawdę robi ze swoim motorem a ty ciągle nic i nic... najwyrażniej brakuje ci merytorycznej wiedzy aby na poziomie ocenić porządną robotę a jedyne na co cię stać to pieniactwo i bicie piany. Tak patrzę na ciebie i widzę, że prawie 800 postów nawaliłeś na tym forum i niestety w wiekszosci są to nic nie wnoszące niewybredne insynuacje na wszystko i wszystkich. Co ty jakiś chory jesteś ? ? A moze ty tego nie robisz celowo i z premedytacją ... tak czy tak szkoda mi ciebie stary p.s Cały czas cię to seicento sporting objeżdża ? A oto bardzo na poziomie wypowiedz kolejnego speca,niekwestionowanego autorytetu od silników doładowanych ,który 600KM chciał osiagnąć przy cisnieniu 1,1 bara przy turbinie wielkości suszarki do włosów CYTAT("rennen":ejsrjvdr) Niech sobie na czole założy tą turbine od ciężarówki i poczeka aż mu dmuchną te 3 bary to może sie obudzi... wybaczcie , ale naprawde... przechodzi ludzkie pojęcie...
......buractwo połączone z ignorancją tak do waszej wiadomości panowie fachmani jeżeli mówicie o ciśnieniu absolutnym i 3 bary was szokują to 2,6 bara ma seryjny 1,9 TDI 130 PD... Dla purystów, którzy zarzucą , że diesel to co innego to już służę linkiem gdzie ciśnienia grubo powyżej 2 barów to szara codzienność -to tak na marginesie ... http://www.mtmonline.de/English/S1/press.htm pozdrawiam -------------------- |
|
|
|
Thu, 13 Mar 2003 - 20:15
Post
#65
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 27 December 2002 Skąd: Józefów/ Wawa |
A są jakieś oficjalne wyniki z hamowni tej srebrnej calibry, pytam z ciekawości , nie obchodza mnie wasze kłótnie. Widział ktoś to w akcji?
-------------------- Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM |
|
|
|
Thu, 13 Mar 2003 - 20:58
Post
#66
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 28 December 2002 |
Niestety na hamowni go nie mierzyliśmy ale na G-techu w 2 osoby wychodziło około 4,20 s do 100km/h i 12,40 na 400m@182km/h
Przeliczając masę do osiągów to miała 380KM z grubym hakiem. Nie chcę dalej tutaj niczego udowadniać werbalnie bo i tak zaraz zostanę zaszczuty a poza tym szkoda czasu. Ale nic straconego budujemy podobnego potwora i życie a dokładniej 400m zweryfikuje prawdziwe moce. pozdrawiam -------------------- |
|
|
|
Thu, 13 Mar 2003 - 21:10
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: W-wa |
spokojnie.. ja sie chetnie dowiem czegos. nie najezdzam, ale widze rozdzwiek zdania nt. turbo od ciezarowki.
co proponujesz Waver. czemu turbo od ciezarowki jest dobre. no i skad sie wziely te 3,9 i ok 300max |
|
|
|
Thu, 13 Mar 2003 - 22:53
Post
#68
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 28 December 2002 |
Oczywiscie przy słowie "ciężarówka" trzeba sobie wrzucić cudzysłów - chyba to jest oczywiste ???
Przyznaję ,że te 3,9 s to trochę naciągany marketing aczkolwiek przy totalnie wyprutym ze wszystkiego samochodzie i kołach 195/ 45 /15 udało się wykręcić w pojedynkę 4.12 a to juz bardzo,bardzo blisko było . Planowaliśmy dołożyć wtrysk wody i podtlenek i przekroczyć wreszcie magiczne 4s ale napęd 4wd(choć w wersji mocno zmutowanej) już nic więcej nie chciał przyjąć i samochód przestał być rozwojowy. Także planowane i realne było to 3,9 a może i lepiej ale tak jak wyżej...nic straconego. to tyle pozdrawiam -------------------- |
|
|
|
Sat, 15 Mar 2003 - 21:05
Post
#69
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
Waver ... zapraszma z potworem który ma 12,40 do Modlina http://www.sss.org.pl bedziesz w czołówce klasy Turbo Plus.
Jeśli to co piszesz jest prawdziwe to mozna gratulować czasów któe z silnika 4 cylindrowego wykręcasz. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
|
Sun, 16 Mar 2003 - 01:01
Post
#70
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA |
Tu byl tekst.
Jak otrzezwialem to zrozumialem ze Waver jest zbyt zalosny zeby zaslugiwal na odpowiedz |
|
|
|
Sun, 16 Mar 2003 - 12:21
Post
#71
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 11 January 2003 Skąd: Wodzisław Śl. |
hmmmm.... a ja tylko zapytałem ILE WYTRZYMA CALIBRA TURBO
[img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] już więcej nie bedę pytał ... 8) [img]{SMILIES_PATH}/icon_cool.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_cool.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_cool.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_cool.gif[/img] -------------------- |
|
|
|
Sun, 16 Mar 2003 - 12:34
Post
#72
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 11 January 2003 Skąd: Wodzisław Śl. |
zresztą FAZi dał mi już Odpowiedż ... Thx !!! 8)
-------------------- |
|
|
|
Sun, 16 Mar 2003 - 13:30
Post
#73
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa |
CYTAT("waver":1i3hjrfo) Przyznaję ,że te 3,9 s to trochę naciągany marketing aczkolwiek przy totalnie wyprutym ze wszystkiego samochodzie i kołach 195/ 45 /15 udało się wykręcić w pojedynkę 4.12 a to juz bardzo,bardzo blisko było . czyli ponad 2 długości samochodu różnicy to twoim zdaniem tyle co nic? CYTAT Oczywiscie przy słowie "ciężarówka" trzeba sobie wrzucić cudzysłów - chyba to jest oczywiste ???
Nie jest wcale oczywiste bo już paru "speców" sobie chciało wsadzić turbiny od ciężarówek. Zresztą sam tekst o tej turbinie jest niezbyt wybitny. Podobnie jaki i pozostałe o "B grupie" i innych rajdówkach.. Jak się takie pierduły publicznie wypisuje to się trzeba liczyć, że się zostanie zjechanym.. zwłaszcza kiedy się oferuje produkty firmy Superchips -------------------- whatever
|
|
|
|
Sun, 16 Mar 2003 - 14:44
Post
#74
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 28 December 2002 |
CYTAT("roos":34o3be3z) Waver, powim ci jedno - puknij sie w leb gumowym mlotkiem.
Pie ... duzo i bez sensu. Czyja to calibra gowno mnie obchodzi - moze byc Kwasniewskiego. Mozna bylo to napisac w jednym zdaniu zamiast sie slinic na dwa kilo tekstu. W tym watku napisalem ze to sa "bzdury z kosmosu" odnoszac sie do 320KM, 3.9 do setki i 300km/h vmaxa. Bo TO SA BZDURY Z KOSMOSU. I sam to przyznajesz, ale przez twoje gardlo przechodzi jedynie "naciagany marketing". Mniejsza o nazwe tej sciemy. Gratuluje profi tuningu i mierzenia mocy na gtechu - ROTFL. Pokaz sie w Modlinie ze swoimi miazdzacymi wynalazkami i zamknij paszcze wszystkim niedowiarkom. Widzę , że kolega nie trzyma ciśnienia bo o klasie nie wspomnę ... No cóż potwierdziłeś tylko, iż zasługujesz na miano mistrza ale niestety w mało zaszczytnej kategorii ....chamstwa i braku wiary z braku wiedzy czyli buractwa a jeszcze inaczej "e panie tos to niemosliwe jest bo mysma ze swagrem próbowali i nic zesma nie zdziałali " swoją drogą to skąd ta ksywa Mietek w twoim podpisie? A wszystkim niedowiarkom ,którzy nie wierzą ,że np.Audi RS2 ma 315KM fabrycznie z silnika 2.2T polecam przyłączenie się do protestu słynnego erotomana gawędziarza e-roosa ,który skierował oficjalne pismo do koncernu AUDI AG gdzie naubliżał szefostwu , dział sportu oraz firmę Quattro gmbh i Porsche- nazwał ignorantami a Ferdynanda Piecha osobiscie obraził i chciał jechać z łapami(młotkiem) i do bicia się brał ...... w kaftanie ciągle wykrzykiwał , że jego kolega z klasy objechał Audi RS2 Fiatem Brawa 1,6 na Cargo w W-wie und das ist unmoglich 315PS aus 2,2 turbo motor erreichen To że ty osobiscie nie jechałes samochodem 2.0Turbo w 4s do 100km/h to na tej podstawie twierdzisz że jest to niemożliwe??? Baardzo profi-pogratulować Pamietaj ...." błogosławieni ci co nie widzieli a uwierzyli " Na twoim miejscu nie pocieszałbym się jednak , że ostatni będą pierwszymi ... Natomiast tych , którzy sądzą że z silnika doładowanego można jednak wykrzesać 100KM i więcej i niekoniecznie musi to robić firma Porsche to zapraszam http://www.waver.hg.pl pozdrawiam -------------------- |
|
|
|
Sun, 16 Mar 2003 - 15:17
Post
#75
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: W-wa |
jak to juz trafnie ujął wally:
CYTAT Jak się takie pierduły publicznie wypisuje to się trzeba liczyć, że się zostanie zjechanym.. wiec jak drugi raz gdzies napiszesz o Calibrze ok 320 koni, a potem 300km/h 3,9 do 100... itd. to trzeba liczyc sie z reakcją...
poza tym: jak smiesz porownywac AUDI RS2 z Cali Turbo? rownie dobrze moglbys porownac ja z Porsche Turbo, albo Ferrari. Co te samochody mają wspólnego z Calibrą? |
|
|
|
Sun, 16 Mar 2003 - 17:11
Post
#76
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 28 December 2002 |
CYTAT wiec jak drugi raz gdzies napiszesz o Calibrze ok 320 koni, ... czyli wnioskuję , że według ciebie 320KM w Calibrze Turbo to czysta abstrakcja ??? Gratuluję dyletanctwa-kompromitujesz sie taką wypowiedzią. Z tego silnika można uzyskac duużo więcej. CYTAT Jak się takie pierduły publicznie wypisuje to się trzeba liczyć, że się zostanie zjechanym.. zwłaszcza kiedy się oferuje produkty firmy Superchips
... ciekawe ile produktów firmy Superchips testowałeś ponieważ najczęściej krytykują tą firmę ludzie ,którzy chipa na oczy nie widzieli a o superchipie słyszeli jakieś "pierduły" od kolegi... na Cargo Produkty Superchipa kupuje pół europy i jeżdzicie na nich w swoich samochodach nie wiedząc o tym- bo była nakleika innej firmy na epromie. zresztą widzę , że szkoda czasu na merytoryczną dyskusję z ignorantami i walkę z wiatrakami (przepraszam - klakierami) Pozdrawiam i żegnam towarzystwo wzajemnej adoracji. Może ...pogadamy za dwa lata jak do was dotrze, że dołożyć 120KM do silnika 2.016V Turbo i 4s do 100 to żaden problem i to bez super budżetów i nieważne czy to jest Audi ,Opel,Toyota czy Ford. I możecie być pewni ,że robi to więcej niż jedna jedynie słuszna firma. Żegnam szkoda energii -------------------- |
|
|
|
Sun, 16 Mar 2003 - 17:14
Post
#77
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa |
Tak sobie czytam te wszystkie posty i myślę, że fajnie jest zapytać się o coś albo poprośic o porade na forum bo stwarza się okazję dla niektórych do wymondrzania się i wyrażenia swoich opinni na tematy, w których nie mają najmniejszego pojęcia.
Poczyta się troszkę gazet, obejży się parę programów, internet, rozmowy z kumplami tego samego pokroju i można zostać rozchwytywanym expertem od spraw tuningu. W wyniku tego osoby, które chcą pokazać swoje osiągnięcia, może nie zawsze pełni profesjonalne bo jak wszyscy wiemy tuning w naszym kraju raczkuje, są krytykowane, mieszane z błotem a liczą tylko na poradę może jakąś podpowiedż. Dlatego wiele firm nie chwali się na forum bo to nie ma sensu, autka będą pokazywać tylko na wyścigach. I w tym momencie zwykły człowiek, który chciałby zaczerpnąć informacji z naszego forum czyta bardzo często kłótnie i bzdury co podejżewam go zniechęca do czytania i ujmuje profesjonalizmowi forum.streetracing.pl. POZDRAWIAM |
|
|
|
Sun, 16 Mar 2003 - 17:15
Post
#78
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Radom/Warszawa |
Wow... a czemu zegnasz? Zostan, pisz dalej... przyjedz do Modlina, pokaz szybkie samochody swojej firmy... wyniki swoich samochodow poprzyj wynikami z hamowni... no, chyba ze uwazasz, ze jak napiszesz pieknymi slowami mowe, ktora powinna zlapac za serce, udasz ze sie obrazasz i znikniesz to kazdy jednak dojdzie do wniosku, ze twoje twory sa prawdziwe...
-------------------- Jasiek
Ibiza powered by VTG & Diagtronik 181 PS/403Nm |
|
|
|
Sun, 16 Mar 2003 - 17:25
Post
#79
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
Wtedy kiedy stawia się śmiałe tezy wiele osób chce je obalić ... imo 320KM w Calibrze jest do zrobienia (oczywiście na silniku) tylko pytanie czy na seryjnej turbinie i seryjnych wtryskiwaczach ... ale nie o te KM tu ludzie na ciebie wsiedli ... siedli za czas 3.9 ktory jest ciężko osiągalny a tym bardziej nie w tym aucie o ktorym była mowa w gazecie. 3.9 jest osiągalnie ale po odpowiednim zredukowaniu masy i odpwiednim przygotowaniu auta... ale roźne bzdury ludzie w rożnych gazetach piszą ... nie ma się co unosić. Jest tu na forum wiele osoób mająch dużą wiedze a wszelaka dyskusja powinna być poprarta faktami.
Tak czy owak zapraszamy do Modlina gdzie wyniki 4.20 tez bedą budzić respect |
|
|
|
Sun, 16 Mar 2003 - 18:55
Post
#80
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: W-wa |
CYTAT("waver":14qvpfrb) CYTAT wiec jak drugi raz gdzies napiszesz o Calibrze ok 320 koni, ... czyli wnioskuję , że według ciebie 320KM w Calibrze Turbo to czysta abstrakcja ??? Gratuluję dyletanctwa-kompromitujesz sie taką wypowiedzią. Z tego silnika można uzyskac duużo więcej. połączenie 320 km i 3,9 sekundy i na dodatek jeszcze 300 km/h jednoczesnie jest... bez komentarza. kompromitujesz sie tonem wypowiedzi. Nie przyszlo Ci nawet do glowy, ze ktos moze nie jechac po Tobie? CYTAT Produkty Superchipa kupuje pół europy i jeżdzicie na nich w swoich samochodach nie wiedząc o tym- bo była nakleika innej firmy na epromie. Tutaj wiekszosc osób ma customowy soft, afaik. a modem dealer'em to moze faktycznie zostac kazdy... CYTAT Może ...pogadamy za dwa lata jak do was dotrze, że dołożyć 120KM do silnika 2.016V Turbo i 4s do 100 to żaden problem i to bez super budżetów i nieważne czy to jest Audi ,Opel,Toyota czy Ford.
no prosze!!! niesamowite... a ja myslalem ze tylko 115... nie wiesz gdzie piszesz... to nie piaskownica. |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 15:37 |