Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Ile wytrzyma CALIBRA TURBO ???
Piotrekk
post Sun, 19 Jan 2003 - 22:40
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Wawa





spoko kazdy lubi co lubi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 19 Jan 2003 - 22:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
uBaW_Blazej
post Sun, 19 Jan 2003 - 22:41
Post #42


Forum Killer
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: OTWOCK/ŻOLIBORZ





A I JESZCZE JEDNO TA FOTKA JEST Z PRZED ROKU I FAKR SŁABO WYGLĄDAŁ......TERAZ TO ZUPEŁNIE INNE AUTO CHYBA GO NIE WIDZIALES Z TĄD TWÓJ KOMENTARZ.......... bYŁBYŚ W SZOKU!


--------------------
POWER ISN'T EVERYTHING<-//--////
90%driver 10%car
---------------------------------------------
9e78ee0270]http://www.importracermag.com/drifting/images/youintro.gif[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekk
post Sun, 19 Jan 2003 - 22:45
Post #43


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Wawa





widzialem w jakiejs "tuningowej " gazecie ale jezdzacego po otwocku to fakt ze dawno nie widzialem pewnie dlatego ze tym sie nie da jedzic po otwockich drogach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lancisti
post Sun, 19 Jan 2003 - 23:10
Post #44


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 December 2002
Skąd: Warszawa





Dla mnie wskaznikiem "lekkiej" fantazji na temat tego auta jest:

1. 3.9s 0-100 przy masie Cali 4x4 - to Evo V wazace 1260kg na krotkiej skrzyni ma przy tej mocy jakies 4.0-4.3s

2. Modyfikacje glowicy w stage na 600KM - w Cali turbo glowice i zawory szlag trafia juz ponizej 300KM. Dlatego trzeba w pierwszym rzdzie dac inna glowice, bo akurat "dol" tam jest dosc pancerny (jak na wielkoseryjne auto).


--------------------
Pozdrawia Lancisti

Lancia Delta HF Integrale Evoluzione Sedici (Evo 2)
Lancia Delta HF Integrale Kat (do sprzedania)
BMW 320td M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrOsIaQ
post Sun, 19 Jan 2003 - 23:21
Post #45


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: W-wa





3.9s 0-100 przy masie Cali 4x4 - to Evo V wazace 1260kg na krotkiej skrzyni ma przy tej mocy jakies 4.0-4.3s

no tak... ale ta skrzynia (ta krotsza z hom.) konczy sie afair na jakichs 220? czy nawet nizej...? a tu jest maks 280+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lancisti
post Sun, 19 Jan 2003 - 23:23
Post #46


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 December 2002
Skąd: Warszawa





Tak, ale ta krotka skrzynia bardzo poprawia przyspieszenie. Zwlaszcza, ze Evo nawet na dlugiej (do 270km/h) ma 100km/h dopiero na 3 biegu (na poczatku).


--------------------
Pozdrawia Lancisti

Lancia Delta HF Integrale Evoluzione Sedici (Evo 2)
Lancia Delta HF Integrale Kat (do sprzedania)
BMW 320td M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrOsIaQ
post Sun, 19 Jan 2003 - 23:55
Post #47


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: W-wa





////Tak, ale ta krotka skrzynia bardzo poprawia przyspieszenie...

no wlasnie

a tutaj (cali) mamy rownoczesnie 280+ kmh
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wally
post Mon, 20 Jan 2003 - 00:00
Post #48


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("PrOsIaQ":37776do8)
////Tak, ale ta krotka skrzynia bardzo poprawia przyspieszenie...

no wlasnie

a tutaj (cali) mamy rownoczesnie 280+ kmh


ale nikt tu nie dyskutuje nt. uniwersalności, tylko na temat przyśpieszenia tej calibry do 100km/h. 3,9 w tym samochodzie przy takiej mocy i dowolnej skrzyni to istne science-fiction.


--------------------
whatever
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lancisti
post Mon, 20 Jan 2003 - 00:12
Post #49


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 December 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Wally":2ktgaggc)
3,9 w tym samochodzie przy takiej mocy i dowolnej skrzyni to istne science-fiction.


Pomin "science" i wszystko bedzie dobrze


--------------------
Pozdrawia Lancisti

Lancia Delta HF Integrale Evoluzione Sedici (Evo 2)
Lancia Delta HF Integrale Kat (do sprzedania)
BMW 320td M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 20 Jan 2003 - 08:40
Post #50


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("Bullitt":zi3nd0vq)
A propos doładowania (a niewiem ile ładuje w twj konkretnej Calibrze) to ciśnienia rzędu 2,5- 3,5 bar, w sporcie są normalką. Oczywiście mówimy o ciśnieniu absolutnym.

Jeśli bym u siebie w Audi wymienił w silniku wszystko poza blokiem, i dał 3,5 bara absolutnego, trochę się pogimnastykował z wodą, to jest szanasa na 600- 650 koni.

O . ale nikt nie wie jak długo.


Tego nie neguje Bullitt , ale turbiną od ciężarówki to o 600 koniach można sobie najwyżej w gazecie poczytać...


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 20 Jan 2003 - 10:03
Post #51


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Myślę, że założyć taką można, będzie od diesla ale co tam . Tylko wtedy byłoby te 600 koni pewnie przy 9999 obr/min. ,
aa i tylko przy pierwszym próbnym ruszaniu, bo już na dwójce głowica wpadła by do kabiny, a korby unikalnymi do powtórzenia slidami wbiłyby sie w przydrożny kiosk ruchu oraz remizę strazacką. I ewentualnie komisariat. Właściciel nie musiałby sie martwić o plomby bo śróby z korb dzięki sile od środkowej wypełniłyby wszelkie ubytki.

No, a koła, przypuszczając, że próbny start odbyłby się w Wawie, trza by łapac gdzieś pod Koszalinem....

Poozdraaaaaaaaaawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juchol
post Mon, 20 Jan 2003 - 11:17
Post #52


User
Dołączył: Tue, 07 January 2003
Skąd: Toruń





Glowica c c20let i c20xe jest taka sama! I nie jest prawda ze nie wytrzymuje... Jedyne co puszcza to uszczelka, ale to tez da sie zrobic!
Bywam czesto w niemczech i wiem co robia z calibra 4x4... np.



a po szczegoly zapraszam na
[url:327k8pyc]http://www.eds-motorsport.de/indexenglisch.htm[/url:327k8pyc] >>> More engine power <<<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miniac
post Mon, 20 Jan 2003 - 11:49
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("juchol":1z98bzek)
Glowica c c20let i c20xe jest taka sama!


sa 3 rozne glowice.. montowane w roznych okresach w roznych modelach... c20let zadko otrzymywal COSWORTH'a, chodz jest najwytrzymalsza

CYTAT
a po szczegoly zapraszam na
[url:1z98bzek]http://www.eds-motorsport.de/indexenglisch.htm[/url:1z98bzek] >>> More engine power <<<


...i nawet tam jest zestawienie

Lieferant
Jahr
Fahrzeug
MKB
Zugfestigkeit
Problem


Cosworth
1987-1989
KADETT-E
C20XE
350N/mm²
Kein Problem!

KS-Kolben- schmidt
1989-1991
KADETT-E
C20XE
380N/mm²
Öl /Wasser Schaden möglich

KS-Kolben- schmidt
1989-1993
ASTRA-F
VECTRA-A
CALIBRA
C20XE
C20LET
380N/mm²
Öl /Wasser Schaden möglich

Cosworth
1993-199x
ASTRA-F
VECTRA-A
CALIBRA
C20XE
C20LET
350N/mm²
Kein Problem!

KS-Kolben-schmidt
1993-199x
ASTRA-F
VECTRA-A
CALIBRA
C20XE
C20LET
220N/mm²
Material zu weich!!
Kopfschrauben lösen sich
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACH
post Mon, 20 Jan 2003 - 14:12
Post #54


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("uBaW_Blazej":10ahnyb5)
CYTAT("coupe":10ahnyb5)
ta cali jest odemnie z otwocka powiem tak wies tanczy i spiewa

sory pomijając fakt silnika ja TAM NIE WIDZE WSI cali jest bardzo ładna...........powiedz prosze co jest w niej wiesniczego?zawiecha?GWINT.fele?17TKI.Zderzaki?ŁADNE.Drzwi?BRAK KLAMEK.wnetrze?KUBŁY RECARO KLATKA.Audio?SZOK.Naklejka na przedniej szybie?FAKT



Popieram uBaW'a bo calibra Cabana odkad ja przerobil 2 raz (zdjal klamki... generalnie ja wygladzil) jest na prawde sympatyczna... moze jedynie nakleja na przedniej szybie jest troche "podarszawska"
Generalnie RE5PECT
btw: pamietam jeszcze poczatki niedzielnego cargo kiedy to Bartek przyjezdzal zielono-zoltym bravo ktore tez wzbudzalo wiele kontrowersji jedna k wiekszosc osob i tak sie do szyb przyklejala z ciekawosci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rav
post Mon, 20 Jan 2003 - 22:00
Post #55


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 January 2003
Skąd: Bogatynia





CYTAT("juchol":2lwxsc3y)
Glowica c c20let i c20xe jest taka sama! I nie jest prawda ze nie wytrzymuje... Jedyne co puszcza to uszczelka, ale to tez da sie zrobic

Głowice KS pękały na potęgę....dużo znajomych z Calibra Team miała problemy z pekającymi kanałami olejowymi w tychże głowicach...Jedyna słuszna w tej sytuacji jest głowica Coswortha...
Jak Miniac zacytował:
"Cosworth
1987-1989
KADETT-E
C20XE
350N/mm²
Kein Problem! "

Pozdrawiam
Rav


--------------------
Opel Senator 3.0 24v
Vectra Unlimited #001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekk
post Mon, 20 Jan 2003 - 22:49
Post #56


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Wawa





dobra juz dajcie spokoj z ta calibra cabana wam sie podoba mi nie"fancy boys chocolat toys" o gustach tutaj nie bedziemy gadac tylko o kolibrach pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
s38
post Tue, 25 Feb 2003 - 21:31
Post #57


User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Rydułtowy





CYTAT("lukaszb":26ibfj3l)
co do tuningu silnika to w "Auto dzis i jutro" nr 5 z maja 2000 jest opisana wlasnie calibra turbo i ma 320km niemam niestety sknera wiec skana nie wrzuce ale moge napisac co zostalo zmienione w silniku a wiec tak:
"zestaw tuningowy" superchips
zmienony zawur turbiny(jaki nie pisze)
odpowietrzenie turbiny dump valve
magnetyzery
swiece brisk racing
sportowy filtr K&N
zawur paliwa power boost valve(cisnienie paliwa podniesione do 3.5 bara)
wydech remusa
to wszystko dalo ok 290km a puzniej dolozono:
zmieniono zawur turbiny na fazall N grupa i dzienki temu i zmianie nastwuw komputera cisnienie doladowania wzroslo do 1.3 bara
briski zastapiono wyczynowymi NGK
powiekszono srednice dolotu turbiny zmieniono ksztalt lopatek oraz zmodyfikowano jej sterownik (wastegate)
wydajniejsza pompa paliwa i wtryskiwacze

to wszystko dalo okolo 320km
osiagi 0-100km w 3.9s predkosc maksymalna okolo 300kmh

ps. ja tylko przepisalem kawalki artykulu wiec jak sa jakies glupoty to nie moja wina a i sory za bledy


Rafi - mam chyba ten numer ADiJ - jakbys chcial to daj znac i to przywioze na spot


--------------------
Corrado G60
[url:1e0pptvf]http://www.s-t-k.prv.pl[/url:1e0pptvf]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Faceman
post Mon, 10 Mar 2003 - 22:35
Post #58


Forum Killer
Dołączył: Fri, 27 December 2002
Skąd: Józefów/ Wawa





MNiejsza o to jak wygląda, a jak ona ( calibra )właściwie jeździ? Przebiłem się przez kilka stron tego threadu, ale o realnych osiągach nikt nie wspomniał, albo przeoczyłem. Jakieś 3.9 a w praktyce, ktoś się z nią próbował?

Pozdro


--------------------
Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM
Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roos
post Mon, 10 Mar 2003 - 23:01
Post #59


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: WWA





Buni ja objechal na cargo z tego co pamietam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Faceman
post Mon, 10 Mar 2003 - 23:06
Post #60


Forum Killer
Dołączył: Fri, 27 December 2002
Skąd: Józefów/ Wawa





Tego Bravo zielonego metallic widywałem jak jeszcze chodzilem do liceum w Falenicy, miał te spojlery a`la DTM szorował asfalt niemalże, ale mechanicznie podobno był stock. Pytam sie o te Calibre bo w sumie mieszkam niedaleko Otwocka.


--------------------
Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM
Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 13:27