![]() ![]() |
Sun, 19 Jan 2003 - 22:40
Post
#41
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Wawa |
spoko kazdy lubi co lubi
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sun, 19 Jan 2003 - 22:40
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sun, 19 Jan 2003 - 22:41
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: OTWOCK/ŻOLIBORZ |
A I JESZCZE JEDNO TA FOTKA JEST Z PRZED ROKU I FAKR SŁABO WYGLĄDAŁ......TERAZ TO ZUPEŁNIE INNE AUTO CHYBA GO NIE WIDZIALES Z TĄD TWÓJ KOMENTARZ.......... bYŁBYŚ W SZOKU!
-------------------- POWER ISN'T EVERYTHING<-//--////
90%driver 10%car --------------------------------------------- 9e78ee0270]http://www.importracermag.com/drifting/images/youintro.gif[/] |
|
|
|
Sun, 19 Jan 2003 - 22:45
Post
#43
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Wawa |
widzialem w jakiejs "tuningowej " gazecie ale jezdzacego po otwocku to fakt ze dawno nie widzialem pewnie dlatego ze tym sie nie da jedzic po otwockich drogach
|
|
|
|
Sun, 19 Jan 2003 - 23:10
Post
#44
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Warszawa |
Dla mnie wskaznikiem "lekkiej" fantazji na temat tego auta jest:
1. 3.9s 0-100 przy masie Cali 4x4 - to Evo V wazace 1260kg na krotkiej skrzyni ma przy tej mocy jakies 4.0-4.3s 2. Modyfikacje glowicy w stage na 600KM - w Cali turbo glowice i zawory szlag trafia juz ponizej 300KM. Dlatego trzeba w pierwszym rzdzie dac inna glowice, bo akurat "dol" tam jest dosc pancerny (jak na wielkoseryjne auto). -------------------- Pozdrawia Lancisti
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione Sedici (Evo 2) Lancia Delta HF Integrale Kat (do sprzedania) BMW 320td M |
|
|
|
Sun, 19 Jan 2003 - 23:21
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: W-wa |
3.9s 0-100 przy masie Cali 4x4 - to Evo V wazace 1260kg na krotkiej skrzyni ma przy tej mocy jakies 4.0-4.3s
no tak... ale ta skrzynia (ta krotsza z hom.) konczy sie afair na jakichs 220? czy nawet nizej...? a tu jest maks 280+ |
|
|
|
Sun, 19 Jan 2003 - 23:23
Post
#46
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Warszawa |
Tak, ale ta krotka skrzynia bardzo poprawia przyspieszenie. Zwlaszcza, ze Evo nawet na dlugiej (do 270km/h) ma 100km/h dopiero na 3 biegu (na poczatku).
-------------------- Pozdrawia Lancisti
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione Sedici (Evo 2) Lancia Delta HF Integrale Kat (do sprzedania) BMW 320td M |
|
|
|
Sun, 19 Jan 2003 - 23:55
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: W-wa |
////Tak, ale ta krotka skrzynia bardzo poprawia przyspieszenie...
no wlasnie a tutaj (cali) mamy rownoczesnie 280+ kmh |
|
|
|
Mon, 20 Jan 2003 - 00:00
Post
#48
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa |
CYTAT("PrOsIaQ":37776do8) ////Tak, ale ta krotka skrzynia bardzo poprawia przyspieszenie...
no wlasnie a tutaj (cali) mamy rownoczesnie 280+ kmh ale nikt tu nie dyskutuje nt. uniwersalności, tylko na temat przyśpieszenia tej calibry do 100km/h. 3,9 w tym samochodzie przy takiej mocy i dowolnej skrzyni to istne science-fiction. -------------------- whatever
|
|
|
|
Mon, 20 Jan 2003 - 00:12
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Warszawa |
CYTAT("Wally":2ktgaggc) 3,9 w tym samochodzie przy takiej mocy i dowolnej skrzyni to istne science-fiction.
Pomin "science" i wszystko bedzie dobrze -------------------- Pozdrawia Lancisti
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione Sedici (Evo 2) Lancia Delta HF Integrale Kat (do sprzedania) BMW 320td M |
|
|
|
Mon, 20 Jan 2003 - 08:40
Post
#50
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) |
CYTAT("Bullitt":zi3nd0vq) A propos doładowania (a niewiem ile ładuje w twj konkretnej Calibrze) to ciśnienia rzędu 2,5- 3,5 bar, w sporcie są normalką. Oczywiście mówimy o ciśnieniu absolutnym.
Jeśli bym u siebie w Audi wymienił w silniku wszystko poza blokiem, i dał 3,5 bara absolutnego, trochę się pogimnastykował z wodą, to jest szanasa na 600- 650 koni. O . ale nikt nie wie jak długo. Tego nie neguje Bullitt , ale turbiną od ciężarówki to o 600 koniach można sobie najwyżej w gazecie poczytać... -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
|
Mon, 20 Jan 2003 - 10:03
Post
#51
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... |
Myślę, że założyć taką można, będzie od diesla ale co tam . Tylko wtedy byłoby te 600 koni pewnie przy 9999 obr/min. ,
aa i tylko przy pierwszym próbnym ruszaniu, bo już na dwójce głowica wpadła by do kabiny, a korby unikalnymi do powtórzenia slidami wbiłyby sie w przydrożny kiosk ruchu oraz remizę strazacką. I ewentualnie komisariat. Właściciel nie musiałby sie martwić o plomby bo śróby z korb dzięki sile od środkowej wypełniłyby wszelkie ubytki. No, a koła, przypuszczając, że próbny start odbyłby się w Wawie, trza by łapac gdzieś pod Koszalinem.... Poozdraaaaaaaaaawiam |
|
|
|
Mon, 20 Jan 2003 - 11:17
Post
#52
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 January 2003 Skąd: Toruń |
Glowica c c20let i c20xe jest taka sama! I nie jest prawda ze nie wytrzymuje... Jedyne co puszcza to uszczelka, ale to tez da sie zrobic!
Bywam czesto w niemczech i wiem co robia z calibra 4x4... np.
a po szczegoly zapraszam na [url:327k8pyc]http://www.eds-motorsport.de/indexenglisch.htm[/url:327k8pyc] >>> More engine power <<< |
|
|
|
Mon, 20 Jan 2003 - 11:49
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa |
CYTAT("juchol":1z98bzek) Glowica c c20let i c20xe jest taka sama! sa 3 rozne glowice.. montowane w roznych okresach w roznych modelach... c20let zadko otrzymywal COSWORTH'a, chodz jest najwytrzymalsza CYTAT a po szczegoly zapraszam na
[url:1z98bzek]http://www.eds-motorsport.de/indexenglisch.htm[/url:1z98bzek] >>> More engine power <<< ...i nawet tam jest zestawienie Lieferant Jahr Fahrzeug MKB Zugfestigkeit Problem Cosworth 1987-1989 KADETT-E C20XE 350N/mm² Kein Problem! KS-Kolben- schmidt 1989-1991 KADETT-E C20XE 380N/mm² Öl /Wasser Schaden möglich KS-Kolben- schmidt 1989-1993 ASTRA-F VECTRA-A CALIBRA C20XE C20LET 380N/mm² Öl /Wasser Schaden möglich Cosworth 1993-199x ASTRA-F VECTRA-A CALIBRA C20XE C20LET 350N/mm² Kein Problem! KS-Kolben-schmidt 1993-199x ASTRA-F VECTRA-A CALIBRA C20XE C20LET 220N/mm² Material zu weich!! Kopfschrauben lösen sich |
|
|
|
Mon, 20 Jan 2003 - 14:12
Post
#54
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa |
CYTAT("uBaW_Blazej":10ahnyb5) CYTAT("coupe":10ahnyb5) ta cali jest odemnie z otwocka powiem tak wies tanczy i spiewa sory pomijając fakt silnika ja TAM NIE WIDZE WSI cali jest bardzo ładna...........powiedz prosze co jest w niej wiesniczego?zawiecha?GWINT.fele?17TKI.Zderzaki?ŁADNE.Drzwi?BRAK KLAMEK.wnetrze?KUBŁY RECARO KLATKA.Audio?SZOK.Naklejka na przedniej szybie?FAKT Popieram uBaW'a bo calibra Cabana odkad ja przerobil 2 raz (zdjal klamki... generalnie ja wygladzil) jest na prawde sympatyczna... moze jedynie nakleja na przedniej szybie jest troche "podarszawska" Generalnie RE5PECT btw: pamietam jeszcze poczatki niedzielnego cargo kiedy to Bartek przyjezdzal zielono-zoltym bravo ktore tez wzbudzalo wiele kontrowersji jedna k wiekszosc osob i tak sie do szyb przyklejala z ciekawosci |
|
|
|
Mon, 20 Jan 2003 - 22:00
Post
#55
|
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 January 2003 Skąd: Bogatynia |
CYTAT("juchol":2lwxsc3y) Glowica c c20let i c20xe jest taka sama! I nie jest prawda ze nie wytrzymuje... Jedyne co puszcza to uszczelka, ale to tez da sie zrobic
Głowice KS pękały na potęgę....dużo znajomych z Calibra Team miała problemy z pekającymi kanałami olejowymi w tychże głowicach...Jedyna słuszna w tej sytuacji jest głowica Coswortha... Jak Miniac zacytował: "Cosworth 1987-1989 KADETT-E C20XE 350N/mm² Kein Problem! " Pozdrawiam Rav -------------------- Opel Senator 3.0 24v
Vectra Unlimited #001 |
|
|
|
Mon, 20 Jan 2003 - 22:49
Post
#56
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Wawa |
dobra juz dajcie spokoj z ta calibra cabana wam sie podoba mi nie"fancy boys chocolat toys" o gustach tutaj nie bedziemy gadac tylko o kolibrach pozdrawiam
|
|
|
|
Tue, 25 Feb 2003 - 21:31
Post
#57
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Rydułtowy |
CYTAT("lukaszb":26ibfj3l) co do tuningu silnika to w "Auto dzis i jutro" nr 5 z maja 2000 jest opisana wlasnie calibra turbo i ma 320km niemam niestety sknera wiec skana nie wrzuce ale moge napisac co zostalo zmienione w silniku a wiec tak:
"zestaw tuningowy" superchips zmienony zawur turbiny(jaki nie pisze) odpowietrzenie turbiny dump valve magnetyzery swiece brisk racing sportowy filtr K&N zawur paliwa power boost valve(cisnienie paliwa podniesione do 3.5 bara) wydech remusa to wszystko dalo ok 290km a puzniej dolozono: zmieniono zawur turbiny na fazall N grupa i dzienki temu i zmianie nastwuw komputera cisnienie doladowania wzroslo do 1.3 bara briski zastapiono wyczynowymi NGK powiekszono srednice dolotu turbiny zmieniono ksztalt lopatek oraz zmodyfikowano jej sterownik (wastegate) wydajniejsza pompa paliwa i wtryskiwacze to wszystko dalo okolo 320km osiagi 0-100km w 3.9s predkosc maksymalna okolo 300kmh ps. ja tylko przepisalem kawalki artykulu wiec jak sa jakies glupoty to nie moja wina a i sory za bledy Rafi - mam chyba ten numer ADiJ - jakbys chcial to daj znac i to przywioze na spot -------------------- Corrado G60
[url:1e0pptvf]http://www.s-t-k.prv.pl[/url:1e0pptvf] |
|
|
|
Mon, 10 Mar 2003 - 22:35
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 27 December 2002 Skąd: Józefów/ Wawa |
MNiejsza o to jak wygląda, a jak ona ( calibra )właściwie jeździ? Przebiłem się przez kilka stron tego threadu, ale o realnych osiągach nikt nie wspomniał, albo przeoczyłem. Jakieś 3.9 a w praktyce, ktoś się z nią próbował?
Pozdro -------------------- Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM |
|
|
|
Mon, 10 Mar 2003 - 23:01
Post
#59
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA |
Buni ja objechal na cargo z tego co pamietam.
|
|
|
|
Mon, 10 Mar 2003 - 23:06
Post
#60
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 27 December 2002 Skąd: Józefów/ Wawa |
Tego Bravo zielonego metallic widywałem jak jeszcze chodzilem do liceum w Falenicy, miał te spojlery a`la DTM szorował asfalt niemalże, ale mechanicznie podobno był stock. Pytam sie o te Calibre bo w sumie mieszkam niedaleko Otwocka.
-------------------- Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 13:27 |