Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Fiat Seicento Van 1.4 16V, powered by ITAL Performance
flapjck1
post Sun, 10 Mar 2013 - 23:03
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





CYTAT(raich @ Sun, 10 Mar 2013 - 18:56) *
pompa z wiekszym tloczkiem daje jednak mniejszy skok na pedale?


tak, bo przy tym samym posuwie tloczka objetosc plynu jest wieksza smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 10 Mar 2013 - 23:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ZoLt4R
post Mon, 11 Mar 2013 - 15:50
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Zgadza się, tyle że auto jeździć ma głównie w minimaxach i tego typu imprezach gdzie trochę inaczej patrzą na te sprawy wink.gif W toruniu podobno życzą sobię catchtank o pojemności conajmniej 2L! biggrin.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 11 Mar 2013 - 19:23
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(ZoLt4R @ Sun, 10 Mar 2013 - 16:40) *
Patent z pompą jest jeszcze do dopracowania więc na razie nie ma się nad czym rozwodzić smile.gif Ogólnie jest fajnie ale raczej wrzucimy coś na większym tłoczku bo klientowi nie leży dość długi skok (mi to akurat odpowiada bo precyzyjniej dozuje się siłę hamowania).

a jesli do wiekszej pompy zalozyc mniejsze serwo bądz odlaczyc je?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 19:51