![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
a jakie gradacje po kolei? Jestem ciekaw od której zaczynacie i czy dużo różni się ten proces od mojego wymysłu.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
![]() godzina z przerwą na kebaba ![]() -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Z zewnątrz pięknie a jak w środku wyglądają łączenia i powierzchnia?
-------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Z zewnątrz pięknie a jak w środku wyglądają łączenia i powierzchnia? spawane z argonem w środku w końcu spawał to Sporttig ;-))) wewnątrz jest idealnie nie ma żadnych schodków i jest łany wewnetrzny przetop. co do techniki polerwania to tak zwany "pająk" do szlifowania rur aby wygładzić spawy i ew. zmatowić rurę tylko za cholere nie pamietam jaki papier takie coś szlifierka do rur a potem pasta polerska i koło filcowe pędzone silnikiem 2kW. Maszyna jest na 1 stronie na focie 4 od dołu z imprezy garażowej i na niej stoją drinki ![]() -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Rafal, polerka urywa dupe ![]() Wogole fajny projekt! No projekt fajny i nawet całkiem daje rade. W zeszły piatek przechodził testy na warszawksiej autostradzie (jeszcze na ori TIPie i wtryskach) ;-) Efekt: nowe tarcze zmieniły kolor na fioletowy, niestety okazały się za słabe na ciągłe mocne dochamowania. do 7 kwietnia musimy zmienić heble. plan juz jest ![]() -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
A jaka pasta?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
A jaka pasta? taka jakaś profi twarda pasta biała w "kredce" nie wiem jak to inaczej nazwać. coś takiego a na finish autosol z tubki. -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Odpowiedni sprzęt do polerki to podstawa, dodając do tego odpowiednią technikę uzyskuje się w miarę szybko zadany efekt. Jeśli się nie ma sprzętu, ani pomysłu to można się nieźle najebać, a efekt będzie mizerny.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
przeciez to nie zadna technologia NASA ![]() musi byc dobrze pospawane zeby po oszlifowaniu bylo gładko bez ubytków na łączeniu, potem szlifowanie papierami stopniowo zmieniaja gradacje, polerka odpowiednia pastą - w przypadku kwasu lepsze efekty daja twarde pasty niz np.autosol chlopaki maja cierpliwosc wiec wyglada tak jak powinno ![]() Dokladnie , wypolerowac rurki z nierdzewki to pikus .... natomiast juz kolektor ssacy jest zdecydowanie ciezej ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Dokladnie , wypolerowac rurki z nierdzewki to pikus .... natomiast juz kolektor ssacy jest zdecydowanie ciezej ![]() co do polerowania kolektora ssącego to zgadzam się w 100% dlatego tego nie robię bo szkoda mi zycia na to ![]() -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Polerka wibracyjna tu może sporo pomóc chyba
![]() -------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
co do polerowania kolektora ssącego to zgadzam się w 100% dlatego tego nie robię bo szkoda mi zycia na to ![]() Taa cos na ten temat moge powiedziec ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2012 Skąd: warszawa ![]() |
a ja mam pytanie nie na temat twoje auto super sam robie 16v Turbo . A poiwedz jest gdzies opisany ten czerwony vr6 turbo . Bo widziałem go na AM filmie i oblatał pare fajnych fur i co to dokładnie jest
![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Auto niespodziewanie za dobrze jeździ jak na serie - bez problemu kręci 17tkami na 2 biegu
![]() Po pewnym dochodzeniu, logowaniu, vagowaniu jestem prawie pewny że w sterwoniku jest program RevoTechnik UK Co prawda kolega Spedyvrs coś wspominał przy sprzedaży silnika że jest w nim angielski program na 210koni wiec okazała się miła niespodzianka. termin u Witka przełożyłem na czwartek 28 i jestem ciekaw jak ten program(o ile się nie myle a Witek to zweryfikuje) wyjdzie na początku po skalibrowaniu wtrysków i MAFa. co do czerwonego golfa to nie bedzie opisywany bo lubię element suspensu i niepewności ![]() -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
User Dołączył: Tue, 30 June 2009 Skąd: Łódź / Inowłódz ![]() |
co do czerwonego golfa to nie bedzie opisywany bo lubię element suspensu i niepewności ![]() silnik z czerwonego jeździł kiedyś w innym mk2 czy kolor zmieniło?? ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 29 October 2003 Skąd: Warszawa / cultstyle.pl ![]() |
to było mk2 5d fwd i inny silnik
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 30 September 2005 Skąd: Białystok ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Ładne kreski
![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Bardzo ladne
![]() Gratuluje, to już musi dawac frajde. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
No kreski zajebiste tu wielkie podziękowania do Witka za poświęcony czas i wiedze. Sądze że przy masie w okolicach 1000kg bedzie dawał frajde. Co prawda trochę bez pogody do testów ale w tunelach na S8 dość szybko zamknął szafe;-P
-------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 07:00 |