Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Golf 2 1.8T TrackDay Edition, kolejne mk2
lukey
post Tue, 26 Feb 2013 - 10:38
Post #21


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Planujesz klatkę w tej budzie?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 26 Feb 2013 - 10:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
JJacek
post Tue, 26 Feb 2013 - 13:55
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





Gratulacje, bardzo fajny projekt, jestem ciekawy jak sobie będzie radził na torze. Tempo prac też całkiem niezłe. W 1.5 miesiąca powstałą niezla zabawka.
Mam kilka pytań, napisałeś, że masz oryginalne dukty powietrzne, chodzi o takie z Golfa mk2 ? Jeśli tak to jak je zamontowałeś w przypadku tej wąskiej dokładki, skąd bierzesz powietrze do duktów?
Czy masz tylnią belkę ze stabilizatorem?
Masz plany na szperę?

CYTAT(cichyg60 @ Sun, 24 Feb 2013 - 18:25) *
raczej nie chodzi tu o wyglad, a o utrzymanie trakcji + ogolnodostepnosc opon 205/40/17 + reddevil tez stoi na 17' wiec pewnie jakies zapasy opon są wink.gif

Względem R15 195/50 za dużego zysku nie ma a wybór opon i slików jeszcze większy. Rozumiem, że to jeszcze wyjdzie w praniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Tue, 26 Feb 2013 - 21:30
Post #23


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(JJacek @ Tue, 26 Feb 2013 - 13:55) *
Gratulacje, bardzo fajny projekt, jestem ciekawy jak sobie będzie radził na torze. Tempo prac też całkiem niezłe. W 1.5 miesiąca powstałą niezla zabawka.
Mam kilka pytań, napisałeś, że masz oryginalne dukty powietrzne, chodzi o takie z Golfa mk2 ? Jeśli tak to jak je zamontowałeś w przypadku tej wąskiej dokładki, skąd bierzesz powietrze do duktów?
Czy masz tylnią belkę ze stabilizatorem?
Masz plany na szperę?


Względem R15 195/50 za dużego zysku nie ma a wybór opon i slików jeszcze większy. Rozumiem, że to jeszcze wyjdzie w praniu.

jeśli chodzi o dukty powietrzne to miałem na myśli te na wachaczach i zaciskach(moze przy okazji zrobie foto i pokaze). ale jeśli istnieje jeszcze jakieś inne rozwiazanie na dukty to daj jakies fotki lub rysunki bo może cosik trzeba będzie dołozyć, chłodzenia hamulcy nigdy za wiele.
tylna belka jest od GTI i ma stabilizator oczywiście.
szpera pewnie prędzej czy później trafi do tej skrzyni, narazie jest bez bo trzeba wydawać dzięgi na inne auta.
opon i kół w 5x100 mamy kilka kompletów wiec spróbujemy wybrać właściwie, aczkolwiek na 17 mi się dobrze jeździ.
co do klatki to narazie nie jest brana pod uwagę choć może warto byłoby przynjamniej jakiegoś rollbara założyć.


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Wed, 27 Feb 2013 - 12:10
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





Tak, GTI 16v z wąskim zderzakiem miał fabryczne tunele/kanały powietrzne do chłodzenia zacisku i tarczy. Szeroka dokładka do wąskiego zderzaka miała odpowiednie dziury: dokładka 1, dokładka 2, dokładka 3w które można zamontować tunele tunele/dukty. Jedyne co zostaje to wyciąć otwory w nadkolach i wygląda to tak pod autem. Tutaj jeszcze schemat z ETKI, chodzi o numery 7B (191805825/826) i 9A (191805903C) http://img.saleepc.ru/etka/VW/042/042074000.png.
Nie jest to nic specjalnego, bo równie dobrze, można by te tunele samemu zrobić, metodą chałupniczą. Na pewno nie są one warte 150 euro jak na tej aukcji (w Polsce czasami ktoś sprzedaje za 100-150 zł, same tunele).
W przypadku szerokiego zderzaka był jeszcze inny patent, chociaż nie wiem do końca jak on kierował powietrze, na tym schemacie jest to numer 8A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Thu, 28 Feb 2013 - 08:50
Post #25


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





przyszły nówki wtryski Bosch 550tki z adapterami.



teraz jeszcze filtr powietrza i będzie można dokonczyć TIPa.


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebek-c20xe
post Thu, 28 Feb 2013 - 10:48
Post #26


Super User
Dołączył: Tue, 26 June 2007
Skąd: Grudziądz





Bardzo fajny projekt! Jestem fanem takiej roboty bo w naszym kraju brakuje takiego podejscia...



--------------------
corsa a c20... 11,1 ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Thu, 28 Feb 2013 - 14:02
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Pieknie to wszystko wyglada!! Pytanko skrzynie malowaliscie czymś że tak ładnie wyglada?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Fri, 08 Mar 2013 - 13:27
Post #28


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(ziutsane @ Sun, 24 Feb 2013 - 17:37) *
Jak dopieściliście ten silnik i skrzynię?
Na czym polegało wzmocnienie skrzyni, o którym piszesz?
P.S. Super projekt. Jestem pod wrażeniem smile.gif


Silnik jest serią nie otwieraną zgodnie z opisem projektu. Oczywiście wyczyszczony, zmieniony rozrząd, uszczelniacze, olej oraz ogarnięty wizualnie jak widać na fotkach.

co do skrzyni 02M to wykonałem takie czynności:
- wzmocnienie wybieraków z nitów na śrubki 10.9
- zaspawanie na sztywno osi satelit w przednim dyfrze po uprzedniej weryfikacji satelit i ośki
- wymiana wyszstkich uszczelnien bo nie widze tego inaczej
- przeglad łożysk i ew. wymiana (choć tu niestety można weryfikować tylko bieżnie zewnetrzną i rolki, bez możliwości weryfikacji bieżni wewnętrznej bo tego sie nie da zrobić bez uszkodzenia łożyska)
- przegląd synchronizatorów 1,2,3,4 biegu i ew. wymiana
- oczywiście wymycie wszystkiego i poskładanie tego na czysto na chromowanych śrubkach, bo tak lubię;-)
- i co najważniejsze to właściwa regulacja naciągu i luzu na wałkach. Wtedy własnie zwiększamy "sztywność" całej konstrukcji wałków i znacząco redukujemy ryzyko wpadnięcia w wibracje i w konsekwencji zmniejszenia zazębiania.
używam w tym celu specjalistyczne narzędzia KUKKO które uzywają w ASO i które są wyszczególnione w serwisówkach;-))
foto:

oczywiscie kontola jakości musi być choć czasami spiąca;-P





już kilkanaście takich skrzyń zostało poskładanych w tym w Rogalowej Skodzie i moim Red Devilu;-)))


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Fri, 08 Mar 2013 - 15:56
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(szymonrs @ Fri, 08 Mar 2013 - 13:27) *
używam w tym celu specjalistyczne narzędzia KUKKO które uzywają w ASO i które są wyszczególnione w serwisówkach;-))
foto:


Chwileczkę chwileczkę, przecież ten ściągacz służy do wyciągania bieżni zewnętrznych z obudowy skrzyni. Jak wy nim regulujecie napięcie wstępne wałków?


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Fri, 08 Mar 2013 - 16:09
Post #30


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(mate96 @ Fri, 08 Mar 2013 - 15:56) *
Chwileczkę chwileczkę, przecież ten ściągacz służy do wyciągania bieżni zewnętrznych z obudowy skrzyni. Jak wy nim regulujecie napięcie wstępne wałków?

dobrze mówisz ale żeby naciagnąć łożysko to wymienia się podkładki pod bieżnią zewnątrzną więc najpierw trzeba ją wyciągnąć. right? no chyba że masz inny sposób wymiany podkładki...
dla zobrazowania rysunek z sieci

szczęśliwy numerek 30

zdjęcie akurat przedstawia wymianę łożyska wałka TW1 po stronie obudowy sprzęgła. regulacja odbywa się po stronie obudowy skrzyni lub jak kto woli po stronie kierowcy.
wstępne napięcię i procedura jest jak fabryka przykazała w serwisówce. nie wiem jak być chciał mierzyć momenty nie mając dostępu do wałków TW1 i TW2 przy skręconej obudowie.



--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Fri, 08 Mar 2013 - 16:16
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





oka teraz jasne. Zależnie od typu skrzyni podkładki mogą iść między bieżnię zew. a obudowę lub między wałek a "resztę" łożyska. W pasowaniu celujecie w jakiś konkretny moment po złożeniu (mierzony momentomierzem czy jakoś tak) czy składacie na podstawie pomiarów luzów osiowych wałków?


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 08 Mar 2013 - 16:19
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(szymonrs @ Fri, 08 Mar 2013 - 13:27) *
Silnik jest serią nie otwieraną zgodnie z opisem projektu. Oczywiście wyczyszczony, zmieniony rozrząd, uszczelniacze, olej oraz ogarnięty wizualnie jak widać na fotkach.

co do skrzyni to wykonałem takie czynności:
- wzmocnienie wybieraków z nitów na śrubki 10.9



To mnie chyba lekko ponioslo bo rozwiercilem z 6 na 8mm i wlozylem sruby 12,9 , zakrecilem , po czym zaspawalem smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Fri, 08 Mar 2013 - 16:27
Post #33


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 08 Mar 2013 - 16:19) *
To mnie chyba lekko ponioslo bo rozwiercilem z 6 na 8mm i wlozylem sruby 12,9 , zakrecilem , po czym zaspawalem smile.gif

Rafał to bardzo dobrze zrobiłeś że przerobiłeś nitów na śruby M8 aczkolwiek z klasą 12,9 to strzeliłeś z armaty do wróbla;-)))
Prędzej wodzik pęknie aniżeli urwiesz śrube klasy 10,9 ale luzik lepiej mocniej niż słabiej.


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 08 Mar 2013 - 17:47
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(szymonrs @ Fri, 08 Mar 2013 - 16:27) *
Rafał to bardzo dobrze zrobiłeś że przerobiłeś nitów na śruby M8 aczkolwiek z klasą 12,9 to strzeliłeś z armaty do wróbla;-)))
Prędzej wodzik pęknie aniżeli urwiesz śrube klasy 10,9 ale luzik lepiej mocniej niż słabiej.


Tak , domyslalem sie ze to spory przerost tresci nad forma , ale mam nadzieje ze przynajmniej ten temat juz nie bedzie wracal . Ps zadaniem mojej skrzyni bedzie wytrzymanie co najwyzej dwoch miesiecy , pozniej zastapi ja najprawdopodobniej 'DSG . wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Tue, 19 Mar 2013 - 09:41
Post #35


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





Po prawie 2 tygodniach oczekiwania dotarł stożek K&Na i można było zakończyć temat TIPa
poukładany i popunktowany przez nas w DTT

a obspawany przez Pawcia Sporttiga potem polerka w naszym wydaniu.

i wstępnie na aucie


zamontowaliśmu 550tki i od razu montujemy CatchTanka wykonanego przez Sporttiga

i co najważniejsze na 27 marca mamy termin u Witka. Ciekawe na ile uda się zmaksować K03s


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 19 Mar 2013 - 13:07
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Ale kosmiczny tip, gratki za polerke, efekt koncowy powala.
Co do wyniku (bo macie 1.8T na szerokopasmowce z tego co widzę) czyli na k03s to trzymam kciuki za dobry wynik, ciekawe na ile uda sie zrobic - jak turbo zdrowe to może będzie 250-260 smile.gif A widzę że będziecie próbować zmaksować wynik to może coś z tego ciekawego wyjść smile.gif
Ps tutaj fajny wynik na k03s http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-a...899163634_n.jpg


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 19 Mar 2013 - 13:18
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Możecie zdradzić proces polerki? Bardzo jestem ciekaw czy do takiego stanu potrzebna jest bardziej chemia czy kolejne gradacje papieru + pasta z maszyną.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 19 Mar 2013 - 13:51
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Rafal, polerka urywa dupe smile.gif
Wogole fajny projekt!


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Tue, 19 Mar 2013 - 14:05
Post #39


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





gdzie tam papier szło by sie zajebać.


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cichyg60
post Tue, 19 Mar 2013 - 14:22
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Wed, 29 October 2003
Skąd: Warszawa / cultstyle.pl





przeciez to nie zadna technologia NASA rolleyes.gif

musi byc dobrze pospawane zeby po oszlifowaniu bylo gładko bez ubytków na łączeniu, potem szlifowanie papierami stopniowo zmieniaja gradacje, polerka odpowiednia pastą - w przypadku kwasu lepsze efekty daja twarde pasty niz np.autosol


chlopaki maja cierpliwosc wiec wyglada tak jak powinno smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 07:01