![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Planujesz klatkę w tej budzie?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Gratulacje, bardzo fajny projekt, jestem ciekawy jak sobie będzie radził na torze. Tempo prac też całkiem niezłe. W 1.5 miesiąca powstałą niezla zabawka.
Mam kilka pytań, napisałeś, że masz oryginalne dukty powietrzne, chodzi o takie z Golfa mk2 ? Jeśli tak to jak je zamontowałeś w przypadku tej wąskiej dokładki, skąd bierzesz powietrze do duktów? Czy masz tylnią belkę ze stabilizatorem? Masz plany na szperę? raczej nie chodzi tu o wyglad, a o utrzymanie trakcji + ogolnodostepnosc opon 205/40/17 + reddevil tez stoi na 17' wiec pewnie jakies zapasy opon są ![]() Względem R15 195/50 za dużego zysku nie ma a wybór opon i slików jeszcze większy. Rozumiem, że to jeszcze wyjdzie w praniu. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Gratulacje, bardzo fajny projekt, jestem ciekawy jak sobie będzie radził na torze. Tempo prac też całkiem niezłe. W 1.5 miesiąca powstałą niezla zabawka. Mam kilka pytań, napisałeś, że masz oryginalne dukty powietrzne, chodzi o takie z Golfa mk2 ? Jeśli tak to jak je zamontowałeś w przypadku tej wąskiej dokładki, skąd bierzesz powietrze do duktów? Czy masz tylnią belkę ze stabilizatorem? Masz plany na szperę? Względem R15 195/50 za dużego zysku nie ma a wybór opon i slików jeszcze większy. Rozumiem, że to jeszcze wyjdzie w praniu. jeśli chodzi o dukty powietrzne to miałem na myśli te na wachaczach i zaciskach(moze przy okazji zrobie foto i pokaze). ale jeśli istnieje jeszcze jakieś inne rozwiazanie na dukty to daj jakies fotki lub rysunki bo może cosik trzeba będzie dołozyć, chłodzenia hamulcy nigdy za wiele. tylna belka jest od GTI i ma stabilizator oczywiście. szpera pewnie prędzej czy później trafi do tej skrzyni, narazie jest bez bo trzeba wydawać dzięgi na inne auta. opon i kół w 5x100 mamy kilka kompletów wiec spróbujemy wybrać właściwie, aczkolwiek na 17 mi się dobrze jeździ. co do klatki to narazie nie jest brana pod uwagę choć może warto byłoby przynjamniej jakiegoś rollbara założyć. -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Tak, GTI 16v z wąskim zderzakiem miał fabryczne tunele/kanały powietrzne do chłodzenia zacisku i tarczy. Szeroka dokładka do wąskiego zderzaka miała odpowiednie dziury: dokładka 1, dokładka 2, dokładka 3w które można zamontować tunele tunele/dukty. Jedyne co zostaje to wyciąć otwory w nadkolach i wygląda to tak pod autem. Tutaj jeszcze schemat z ETKI, chodzi o numery 7B (191805825/826) i 9A (191805903C) http://img.saleepc.ru/etka/VW/042/042074000.png.
Nie jest to nic specjalnego, bo równie dobrze, można by te tunele samemu zrobić, metodą chałupniczą. Na pewno nie są one warte 150 euro jak na tej aukcji (w Polsce czasami ktoś sprzedaje za 100-150 zł, same tunele). W przypadku szerokiego zderzaka był jeszcze inny patent, chociaż nie wiem do końca jak on kierował powietrze, na tym schemacie jest to numer 8A. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
przyszły nówki wtryski Bosch 550tki z adapterami.
![]() teraz jeszcze filtr powietrza i będzie można dokonczyć TIPa. -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 26 June 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
Bardzo fajny projekt! Jestem fanem takiej roboty bo w naszym kraju brakuje takiego podejscia...
-------------------- corsa a c20... 11,1 ET
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Pieknie to wszystko wyglada!! Pytanko skrzynie malowaliscie czymś że tak ładnie wyglada?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Jak dopieściliście ten silnik i skrzynię? Na czym polegało wzmocnienie skrzyni, o którym piszesz? P.S. Super projekt. Jestem pod wrażeniem ![]() Silnik jest serią nie otwieraną zgodnie z opisem projektu. Oczywiście wyczyszczony, zmieniony rozrząd, uszczelniacze, olej oraz ogarnięty wizualnie jak widać na fotkach. co do skrzyni 02M to wykonałem takie czynności: - wzmocnienie wybieraków z nitów na śrubki 10.9 - zaspawanie na sztywno osi satelit w przednim dyfrze po uprzedniej weryfikacji satelit i ośki - wymiana wyszstkich uszczelnien bo nie widze tego inaczej - przeglad łożysk i ew. wymiana (choć tu niestety można weryfikować tylko bieżnie zewnetrzną i rolki, bez możliwości weryfikacji bieżni wewnętrznej bo tego sie nie da zrobić bez uszkodzenia łożyska) - przegląd synchronizatorów 1,2,3,4 biegu i ew. wymiana - oczywiście wymycie wszystkiego i poskładanie tego na czysto na chromowanych śrubkach, bo tak lubię;-) - i co najważniejsze to właściwa regulacja naciągu i luzu na wałkach. Wtedy własnie zwiększamy "sztywność" całej konstrukcji wałków i znacząco redukujemy ryzyko wpadnięcia w wibracje i w konsekwencji zmniejszenia zazębiania. używam w tym celu specjalistyczne narzędzia KUKKO które uzywają w ASO i które są wyszczególnione w serwisówkach;-)) foto: ![]() oczywiscie kontola jakości musi być choć czasami spiąca;-P ![]() ![]() już kilkanaście takich skrzyń zostało poskładanych w tym w Rogalowej Skodzie i moim Red Devilu;-))) -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
używam w tym celu specjalistyczne narzędzia KUKKO które uzywają w ASO i które są wyszczególnione w serwisówkach;-)) foto: ![]() Chwileczkę chwileczkę, przecież ten ściągacz służy do wyciągania bieżni zewnętrznych z obudowy skrzyni. Jak wy nim regulujecie napięcie wstępne wałków? -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Chwileczkę chwileczkę, przecież ten ściągacz służy do wyciągania bieżni zewnętrznych z obudowy skrzyni. Jak wy nim regulujecie napięcie wstępne wałków? dobrze mówisz ale żeby naciagnąć łożysko to wymienia się podkładki pod bieżnią zewnątrzną więc najpierw trzeba ją wyciągnąć. right? no chyba że masz inny sposób wymiany podkładki... dla zobrazowania rysunek z sieci ![]() szczęśliwy numerek 30 zdjęcie akurat przedstawia wymianę łożyska wałka TW1 po stronie obudowy sprzęgła. regulacja odbywa się po stronie obudowy skrzyni lub jak kto woli po stronie kierowcy. wstępne napięcię i procedura jest jak fabryka przykazała w serwisówce. nie wiem jak być chciał mierzyć momenty nie mając dostępu do wałków TW1 i TW2 przy skręconej obudowie. -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
oka teraz jasne. Zależnie od typu skrzyni podkładki mogą iść między bieżnię zew. a obudowę lub między wałek a "resztę" łożyska. W pasowaniu celujecie w jakiś konkretny moment po złożeniu (mierzony momentomierzem czy jakoś tak) czy składacie na podstawie pomiarów luzów osiowych wałków?
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Silnik jest serią nie otwieraną zgodnie z opisem projektu. Oczywiście wyczyszczony, zmieniony rozrząd, uszczelniacze, olej oraz ogarnięty wizualnie jak widać na fotkach. co do skrzyni to wykonałem takie czynności: - wzmocnienie wybieraków z nitów na śrubki 10.9 To mnie chyba lekko ponioslo bo rozwiercilem z 6 na 8mm i wlozylem sruby 12,9 , zakrecilem , po czym zaspawalem ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
To mnie chyba lekko ponioslo bo rozwiercilem z 6 na 8mm i wlozylem sruby 12,9 , zakrecilem , po czym zaspawalem ![]() Rafał to bardzo dobrze zrobiłeś że przerobiłeś nitów na śruby M8 aczkolwiek z klasą 12,9 to strzeliłeś z armaty do wróbla;-))) Prędzej wodzik pęknie aniżeli urwiesz śrube klasy 10,9 ale luzik lepiej mocniej niż słabiej. -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Rafał to bardzo dobrze zrobiłeś że przerobiłeś nitów na śruby M8 aczkolwiek z klasą 12,9 to strzeliłeś z armaty do wróbla;-))) Prędzej wodzik pęknie aniżeli urwiesz śrube klasy 10,9 ale luzik lepiej mocniej niż słabiej. Tak , domyslalem sie ze to spory przerost tresci nad forma , ale mam nadzieje ze przynajmniej ten temat juz nie bedzie wracal . Ps zadaniem mojej skrzyni bedzie wytrzymanie co najwyzej dwoch miesiecy , pozniej zastapi ja najprawdopodobniej 'DSG . ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Po prawie 2 tygodniach oczekiwania dotarł stożek K&Na i można było zakończyć temat TIPa
poukładany i popunktowany przez nas w DTT ![]() a obspawany przez Pawcia Sporttiga potem polerka w naszym wydaniu. ![]() i wstępnie na aucie ![]() zamontowaliśmu 550tki i od razu montujemy CatchTanka wykonanego przez Sporttiga i co najważniejsze na 27 marca mamy termin u Witka. Ciekawe na ile uda się zmaksować K03s -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Ale kosmiczny tip, gratki za polerke, efekt koncowy powala.
Co do wyniku (bo macie 1.8T na szerokopasmowce z tego co widzę) czyli na k03s to trzymam kciuki za dobry wynik, ciekawe na ile uda sie zrobic - jak turbo zdrowe to może będzie 250-260 ![]() ![]() Ps tutaj fajny wynik na k03s http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-a...899163634_n.jpg -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Możecie zdradzić proces polerki? Bardzo jestem ciekaw czy do takiego stanu potrzebna jest bardziej chemia czy kolejne gradacje papieru + pasta z maszyną.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Rafal, polerka urywa dupe
![]() Wogole fajny projekt! -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
gdzie tam papier szło by sie zajebać.
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 29 October 2003 Skąd: Warszawa / cultstyle.pl ![]() |
przeciez to nie zadna technologia NASA
![]() musi byc dobrze pospawane zeby po oszlifowaniu bylo gładko bez ubytków na łączeniu, potem szlifowanie papierami stopniowo zmieniaja gradacje, polerka odpowiednia pastą - w przypadku kwasu lepsze efekty daja twarde pasty niz np.autosol chlopaki maja cierpliwosc wiec wyglada tak jak powinno ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 07:01 |