Shoutbox 0 nowych PW 


22 Stron V  « < 19 20 21 22 >  
Reply to this topicStart new topic
> Volvo V40 T4, 1.9T trylion konny ;), Kakaowóz - dupowóz dążący do czerpania maksymalnej frajdy z jazdy.
casej
post Sun, 07 Sep 2014 - 12:03
Post #401


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 June 2012





no to powiem Ci że strasznie przystępna cena!!!

szkoda że tak daleko odemnie sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 07 Sep 2014 - 12:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
damian.
post Wed, 22 Oct 2014 - 14:01
Post #402


Rookie
Dołączył: Thu, 13 March 2014
Skąd: Nisko





ciekawy patent z tą poduszką silnika cool.gif

Ciekawi mnie co np. z gumami w zawieszeniu czy też dałoby rade coś takiego zrobić i jak wyglądałaby ich trwałość bo niestety do volvo nikt nie robi poliuretanowych bo ceny szczególnie do wielowahacza też nie są małe 75zł za polska albo 150zł za lemfoerda
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marianmk2
post Wed, 22 Oct 2014 - 16:55
Post #403


User
Dołączył: Fri, 21 September 2012
Skąd: Opole/OKR





Myśle że Polscy producenci bez problemu ogarną Ci poli do Volvo....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Wed, 22 Oct 2014 - 16:56
Post #404


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Masz na myśli gumy w belce silnika? Zrobić da się wszystko biggrin.gif


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damian.
post Wed, 22 Oct 2014 - 19:24
Post #405


Rookie
Dołączył: Thu, 13 March 2014
Skąd: Nisko





CYTAT(kakao @ Wed, 22 Oct 2014 - 16:56) *
Masz na myśli gumy w belce silnika? Zrobić da się wszystko biggrin.gif

bardziej tuleje i tulejki wahaczy, tylko ciekawe jak to będzie z trwałością tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Wed, 22 Oct 2014 - 19:48
Post #406


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





W Olkuszu dorobią Ci wszystko jak wyślesz element na wzór.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Wed, 22 Oct 2014 - 21:22
Post #407


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Rajt
http://poliuretany.olkusz.pl/


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KFAS
post Wed, 22 Oct 2014 - 23:12
Post #408


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 June 2004
Skąd: JAWORZNO





Mam od nich cale zawieszenie na poliuretanach w hondzie 3 sezon i nie narzekam ale jak by to mialo wieki wytrzymac trzeba by tuleje metalowe zrobic z nierdzewki. Bo poliuretan jest nie do zajechania ale gdy zardzewieje tulejka wewnatrz robi sie chropowata i wyciera poliuretan co stalo sie w rok dluzej eksploatowanym zawieszeniu w hondzie.


--------------------
Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Fri, 24 Oct 2014 - 17:58
Post #409


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Poliuretan nie jest niezniszczalny i rdza nie jest jedyną rzeczą, która może go unicestwić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Mon, 27 Oct 2014 - 16:56
Post #410


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Są pierwsze wrażenia z jazdy smile.gif Porównanie "jak dzień do nocy" ,tego co jest, z tym co było, chyba jak najbardziej na miejscu.



--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Mon, 27 Oct 2014 - 18:12
Post #411


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Turbo wstaje o 500 obrotów wcześniej. Nie rozgrzewa się do czerwoności. Seryjny akturator nie wyrabia i nawet przy otwartym WG ładuje 1.5 bar do odcinki. Tyle w skrócie. Jestem bardzo zadowolony, jeszcze raz dzięki Kamil. Pełen efekt będzie widoczny po strojeniu na hamowni a na asfalcie jak założę większe/szersze koła i zrobię kilka myków aby odzyskać trakcję, bo wczoraj w nocy przy starcie lotnym pali gumę nawet przy 80km/h.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 27 Oct 2014 - 18:59
Post #412


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





dlaczego mówisz, że aktuator nie wyrabia? może wg jest już za mały?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Mon, 27 Oct 2014 - 19:16
Post #413


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Gdyby tak było, wcześniej byłby ten sam problem raczej. Chyba że seryjny IC był aż taką restrykcją, że dopiero teraz wyszedł na jaw problem z WG. W sumie nowy ic jest 3 razy bardziej "luźniejszy".

Mnie najbardziej zdziwiło to, że turbo wcześniej ładuje, liczyłem tylko na poprawę od momentu fullboosta do odcinki.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Tue, 28 Oct 2014 - 00:46
Post #414


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





gdyby nie wyrabial actuator to ni moglibyscieutrzymac boostu... ale z tego co piszecie ze przy "otwartym WG ładuje 1.5 bar do odcinki." to po prostu macie boost creep'a... albo nie nadążam za wątkiem i chcieliście zaladować więcej niz 1,5 bara? bo za dużo tu chaosu smile.gif wiec jak jest smile.gif?


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Tue, 28 Oct 2014 - 11:13
Post #415


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Gold, jest taki efekt jakby było ustawione doładowanie po prędkości. Na słabej mapie (gdzie bost na seryjnym ic nie przekraczał 0,5bara nawet w peaku) jest 0,5 do ok. 80Km/h a potem rośnie do 1.5 do odcinki. Natomiast na mocnej mapie przekracza 1.5 przy 3000obrotów i ecumaster odcina wtryski, bo tak jest ustawiony. Wcześniej na mocnej mapie było 1.2 do odcinki. Jakoś mnie to nie martwi zbytnio. EGT podczas upalania nie przekracza 850st. Jest kuta korba, itp, więc daje radę ale na seryjnym icku tak nie potrafił.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 28 Oct 2014 - 11:35
Post #416


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(kakao @ Tue, 28 Oct 2014 - 11:13) *
Gold, jest taki efekt jakby było ustawione doładowanie po prędkości. Na słabej mapie (gdzie bost na seryjnym ic nie przekraczał 0,5bara nawet w peaku) jest 0,5 do ok. 80Km/h a potem rośnie do 1.5 do odcinki. Natomiast na mocnej mapie przekracza 1.5 przy 3000obrotów i ecumaster odcina wtryski, bo tak jest ustawiony. Wcześniej na mocnej mapie było 1.2 do odcinki. Jakoś mnie to nie martwi zbytnio. EGT podczas upalania nie przekracza 850st. Jest kuta korba, itp, więc daje radę ale na seryjnym icku tak nie potrafił.


No to macie za maly WG i za duzo spalin leci przez turbo. A ze wszystko jest teraz odetkane, to pojawia sie 1.5 bara, a nie 1.2 bara jak kiedys.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 28 Oct 2014 - 11:53
Post #417


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Jak sterowany jest boost?
MBC czy EBC?
Jeśli EBC to może wystarczy zmienić wypełnienie zaworka po takim odetkaniu?
We własnym zakresie możesz zablokować aktuator w pozycji maksymalnie otwartej i przejechać się, np. na czwartym biegu z gazem w podłodze - jeśli przeładuje to rzeczywiście WG nie wyrabia.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Tue, 28 Oct 2014 - 12:20
Post #418


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





czyli boost creep wink.gif zmiany ebc/mbc nic nic nie dadza...

rozriwert seryjnego + flapper(talerzyk) badz zaspawanie tego w sprezarce i dolozenie zewnetrznego wiekszego WG. albo zostawic jak jest wink.gif


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Tue, 28 Oct 2014 - 17:28
Post #419


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Mis, mam seryjny elektorozaworek sterowany przez ecumastera.

goldi, zostawię jak jest biggrin.gif


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Tue, 28 Oct 2014 - 18:28
Post #420


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





CYTAT(jackkpl @ Tue, 28 Oct 2014 - 10:35) *
No to macie za maly WG i za duzo spalin leci przez turbo. A ze wszystko jest teraz odetkane, to pojawia sie 1.5 bara, a nie 1.2 bara jak kiedys.


Też tak sądzę (nie byłem pewny jedynie z powodu zestrojenia EBC bo strojenie to dla mnie czarna magia). I przynajmniej wiadomo teraz ile ciśnienia z tej sprężarki dusił seryjny IC smile.gif Ciekawe ile wtedy wynosiło ciśnienie przed IC, na pewno duuużo więcej jak 1,5 - 1,8b.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

22 Stron V  « < 19 20 21 22 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 13:50