![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#401
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
no to powiem Ci że strasznie przystępna cena!!!
szkoda że tak daleko odemnie ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#402
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 March 2014 Skąd: Nisko ![]() |
ciekawy patent z tą poduszką silnika
![]() Ciekawi mnie co np. z gumami w zawieszeniu czy też dałoby rade coś takiego zrobić i jak wyglądałaby ich trwałość bo niestety do volvo nikt nie robi poliuretanowych bo ceny szczególnie do wielowahacza też nie są małe 75zł za polska albo 150zł za lemfoerda |
|
|
![]()
Post
#403
|
|
User Dołączył: Fri, 21 September 2012 Skąd: Opole/OKR ![]() |
Myśle że Polscy producenci bez problemu ogarną Ci poli do Volvo....
|
|
|
![]()
Post
#404
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Masz na myśli gumy w belce silnika? Zrobić da się wszystko
![]() -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#405
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 March 2014 Skąd: Nisko ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#406
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
W Olkuszu dorobią Ci wszystko jak wyślesz element na wzór.
|
|
|
![]()
Post
#407
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#408
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: JAWORZNO ![]() |
Mam od nich cale zawieszenie na poliuretanach w hondzie 3 sezon i nie narzekam ale jak by to mialo wieki wytrzymac trzeba by tuleje metalowe zrobic z nierdzewki. Bo poliuretan jest nie do zajechania ale gdy zardzewieje tulejka wewnatrz robi sie chropowata i wyciera poliuretan co stalo sie w rok dluzej eksploatowanym zawieszeniu w hondzie.
-------------------- Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś ! |
|
|
![]()
Post
#409
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Poliuretan nie jest niezniszczalny i rdza nie jest jedyną rzeczą, która może go unicestwić.
|
|
|
![]()
Post
#410
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Są pierwsze wrażenia z jazdy
![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#411
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Turbo wstaje o 500 obrotów wcześniej. Nie rozgrzewa się do czerwoności. Seryjny akturator nie wyrabia i nawet przy otwartym WG ładuje 1.5 bar do odcinki. Tyle w skrócie. Jestem bardzo zadowolony, jeszcze raz dzięki Kamil. Pełen efekt będzie widoczny po strojeniu na hamowni a na asfalcie jak założę większe/szersze koła i zrobię kilka myków aby odzyskać trakcję, bo wczoraj w nocy przy starcie lotnym pali gumę nawet przy 80km/h.
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#412
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
dlaczego mówisz, że aktuator nie wyrabia? może wg jest już za mały?
|
|
|
![]()
Post
#413
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Gdyby tak było, wcześniej byłby ten sam problem raczej. Chyba że seryjny IC był aż taką restrykcją, że dopiero teraz wyszedł na jaw problem z WG. W sumie nowy ic jest 3 razy bardziej "luźniejszy".
Mnie najbardziej zdziwiło to, że turbo wcześniej ładuje, liczyłem tylko na poprawę od momentu fullboosta do odcinki. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#414
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
gdyby nie wyrabial actuator to ni moglibyscieutrzymac boostu... ale z tego co piszecie ze przy "otwartym WG ładuje 1.5 bar do odcinki." to po prostu macie boost creep'a... albo nie nadążam za wątkiem i chcieliście zaladować więcej niz 1,5 bara? bo za dużo tu chaosu
![]() ![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#415
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Gold, jest taki efekt jakby było ustawione doładowanie po prędkości. Na słabej mapie (gdzie bost na seryjnym ic nie przekraczał 0,5bara nawet w peaku) jest 0,5 do ok. 80Km/h a potem rośnie do 1.5 do odcinki. Natomiast na mocnej mapie przekracza 1.5 przy 3000obrotów i ecumaster odcina wtryski, bo tak jest ustawiony. Wcześniej na mocnej mapie było 1.2 do odcinki. Jakoś mnie to nie martwi zbytnio. EGT podczas upalania nie przekracza 850st. Jest kuta korba, itp, więc daje radę ale na seryjnym icku tak nie potrafił.
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#416
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Gold, jest taki efekt jakby było ustawione doładowanie po prędkości. Na słabej mapie (gdzie bost na seryjnym ic nie przekraczał 0,5bara nawet w peaku) jest 0,5 do ok. 80Km/h a potem rośnie do 1.5 do odcinki. Natomiast na mocnej mapie przekracza 1.5 przy 3000obrotów i ecumaster odcina wtryski, bo tak jest ustawiony. Wcześniej na mocnej mapie było 1.2 do odcinki. Jakoś mnie to nie martwi zbytnio. EGT podczas upalania nie przekracza 850st. Jest kuta korba, itp, więc daje radę ale na seryjnym icku tak nie potrafił. No to macie za maly WG i za duzo spalin leci przez turbo. A ze wszystko jest teraz odetkane, to pojawia sie 1.5 bara, a nie 1.2 bara jak kiedys. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#417
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jak sterowany jest boost?
MBC czy EBC? Jeśli EBC to może wystarczy zmienić wypełnienie zaworka po takim odetkaniu? We własnym zakresie możesz zablokować aktuator w pozycji maksymalnie otwartej i przejechać się, np. na czwartym biegu z gazem w podłodze - jeśli przeładuje to rzeczywiście WG nie wyrabia. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#418
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
czyli boost creep
![]() rozriwert seryjnego + flapper(talerzyk) badz zaspawanie tego w sprezarce i dolozenie zewnetrznego wiekszego WG. albo zostawic jak jest ![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#419
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Mis, mam seryjny elektorozaworek sterowany przez ecumastera.
goldi, zostawię jak jest ![]() -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#420
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
No to macie za maly WG i za duzo spalin leci przez turbo. A ze wszystko jest teraz odetkane, to pojawia sie 1.5 bara, a nie 1.2 bara jak kiedys. Też tak sądzę (nie byłem pewny jedynie z powodu zestrojenia EBC bo strojenie to dla mnie czarna magia). I przynajmniej wiadomo teraz ile ciśnienia z tej sprężarki dusił seryjny IC ![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 13:50 |