![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
ale kolo się nadłubał... Dużo ciekawych rozwiązań, chociaż jeszcze nie dobrnąłem do końca - temat ma 119 stron. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Wał korbowy na każdy etapie skaładania obraca się jak zły, bez przycinania a po włożeniu tłoków zadziałała od razu kompresja. Musisz jak najszybciej to opatentować. Jesteś pierwszą osobą na świecie której silnik ma kompresje bez głowicy. -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Musisz jak najszybciej to opatentować. Jesteś pierwszą osobą na świecie której silnik ma kompresje bez głowicy. Nic w tym dziwnego skoro cylindry były solidnie naoliwione, podobnie tłoki i pierścienie. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Jakim cudem bez głowicy miałeś kompresje ?
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Nic w tym dziwnego skoro cylindry były solidnie naoliwione, podobnie tłoki i pierścienie. Może pomiliło Ci sie tarcie z kompresja ? -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
kisielisodd, bielawa - rajt. Dzięki za słuszną uwagę. Poprawiłem kontrowersyjny zapis, w swoim poście.
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Może kogoś zainteresuje jak wygląda zamontowana uniwersalna obudowa zegarów RGM. Kosztowała ok. 130PLN i kupiłem ją na alledrogo. Było trochę zabawy z dopasowaniem krawędzi do słupka ale dzięki półokrągłemu pilnikowi udało się idealnie.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
spasowało dardzo dobrze
![]() tylko jest dość duży gabarytowo i może ograniczać widoczność. doładowanie i (afr, egt w jednym wskaźniku) ? czycoś innego? tak poza tym.. jaki olej chłopaki z v40.pl polecają do tego silnika, jaki Ty będziesz lał? szykuje mi sie wymiana a poprzedni właściciel zamawiał jakis z Wielkiej B. nie za bardzo znanej firmy, ale mówił że jest dobry. nie wiem czy zamawiac u niego czy przerzucić się na inny pozdro |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
jak robiles porting pompy oleju?
skad brales kewlarowe okladziny tarczy sprzegla? |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
User Dołączył: Thu, 14 May 2009 Skąd: Żywiec ![]() |
Nie założyłbym takiej obudowy zegarów nawet do malucha. Wystarczyło poświęcić trochę czasu i zrobić samemu zagłębione w słupku, które 100 razy lepiej wyglądają, nie rzucają się w oczy i nie ograniczają widoczności.
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
casej, olej będę lał Liqui Moly
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...105560&st=0 Do T4 jest polecany przez szwedów Shell Helix UR 10W-60 Jeżeli chodzi o to co na v40 to jak wszędzie, każdy chwali to co sam zaleje. Jako ciekawostka podam, że kilku doświadczonych userów chwali sobie Ceratec firmy Liqui Moly http://www.v40.pl/viewtopic.php?t=38858&am...asc&start=0 -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
to coś na kierownicy się nie ślizga po niej?
Okropnie wygląda ![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
raich, o portingu pompy oleju pisałem tutaj:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=105842 Kewlarowe okładziny zrobili mi bracia wróbel na ul.skoczylasa, więcej tutaj: http://www.v40.pl/viewtopic.php?t=39036&am...c&start=330 IroN_87, wbrew pozorom ta obudowa zegarów nie ogranicza wcale widoczności, bo jest ustawiona w świetle słupka a co do gustów to wiadomo, że każdemu co innego się podoba. Dla mnie jest fest - dizajnerska i na żywo fajniej wygląda niż na fotce, sporo się jej naszukałem. Takie same już podcięte pod słupek auta kosztują kilka razy więcej. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
to coś na kierownicy się nie ślizga po niej? Okropnie wygląda ![]() Już się rozsypało i teraz nie ma wcale ![]() Silnik już mam prawie złożony i wkrótce robię wyjazd do garażu. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
miska byla do spawania od strony kola zamachowego,prawda?
jak kladziesz loctite na laczenie blok-miska,to kladz po wewnetrznej stronie gwintow/otoworow. dales klej na sruby kola zamachowego? |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 December 2011 ![]() |
Nie bierz tego zbyt osobiście, to jest dobra rada, wnioskując po twoim stanie wiedzy i doświadczenia w składaniu silników może cię ta zabawa bardzo dużo niezamierzonej pracy i gotówki kosztować. Tak się nie uszczelnia misy olejowej. Rozumiem że nauka na błędach itd, ale nie tani silnik na kutych gratach za X tys. złotych powinna składać osoba która wie co robi, a nie która robi to pierwszy raz.
-------------------- E90 M54B30, E36 m42b18 + TD04
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Wybacz ale ten kondon na kierownicy to co ma niby być?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Raich, na śruby do miski dałem uszczelniacz gwintów. Śruby koła zamachowego nie klejone ale jak je odkręcałem to też klejone nie były. Miska naprawiana tzn. Spawana elektrycznie, bo pęknięta była.
Kozel, ten silnik był już remontowany przez taką osobę wcześniej i dlatego się wysrał po 30 tyś. Możesz rozwinąć myśl czemu tak się nie uszczelnia miski olejowej? Tak się pytam, bo inżynierowie volvo stworzyli go do uszczelnienia pastą, która ma analogiczne właściwości do użytej przeze mnie. Wcześniej było poklejone silikonem, którego resztki były w filtrze smoka, zawaliły chłodnicę oleju a nawet dostały się pod panewki. GIB pisałem o tym parę postów wyżej. |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Raich, na śruby do miski dałem uszczelniacz gwintów. Śruby koła zamachowego nie klejone ale jak je odkręcałem to też klejone nie były. Miska naprawiana tzn. Spawana elektrycznie, bo pęknięta była. Kozel, ten silnik był już remontowany przez taką osobę wcześniej i dlatego się wysrał po 30 tyś. Możesz rozwinąć myśl czemu tak się nie uszczelnia miski olejowej? Tak się pytam, bo inżynierowie volvo stworzyli go do uszczelnienia pastą, która ma analogiczne właściwości do użytej przeze mnie. Wcześniej było poklejone silikonem, którego resztki były w filtrze smoka, zawaliły chłodnicę oleju a nawet dostały się pod panewki. GIB pisałem o tym parę postów wyżej. daj klej do gwintow na sruby kola zamachowego. uszczelnili pasta bo miska jest aluminiowa a nie stalowa,nie trzeba byc inzynierem. sylikon dostal sie do wnetrza silnika bo ktos pewnie skrecal miske z silnikiem na ''swierzym'' sylikonie. |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
jak kladziesz loctite na laczenie blok-miska,to kladz po wewnetrznej stronie gwintow/otoworow. Tak się nie uszczelnia misy olejowej. Wyżej masz napisane. Zresztą ja zawsze paćkałem z dwóch stron (nieprzerwana linia sylikonu). -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 15:07 |