Shoutbox 0 nowych PW 


22 Stron V  « < 18 19 20 21 22 >  
Reply to this topicStart new topic
> Volvo V40 T4, 1.9T trylion konny ;), Kakaowóz - dupowóz dążący do czerpania maksymalnej frajdy z jazdy.
markzo
post Thu, 04 Sep 2014 - 15:47
Post #381


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





Czym ekranujesz? taśma z alu od góry, a to czarne pod nią? sama izolacyjna taśma?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Sep 2014 - 15:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
torek
post Thu, 04 Sep 2014 - 15:48
Post #382


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





Zrobiłem u siebie dokładnie tak samo, i przy orurowaniu z kwasówki naprawdę to pomaga takie zabezpieczenie.
Tylko ja u siebie kupiłem gotową taśmę - bandaż z alu ekranem od góry.


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Thu, 04 Sep 2014 - 17:05
Post #383


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Kakao, nie martw się, nie będzie wywalać orurowania z sylikonu. Wcześniej wysadzało rurę bo ic stawiał opór niesamowity, pomocowałeś rury w dwóch miejscach do silnika to rozsadziło tank dolny. Dlatego dolny a nie górny, bo w momencie gdy rura nie mogła wyskoczyć z gum to poszło następne miejsce, za ic już ciśnienia dużego nie było więc nic nie wyskoczyło ani nic nie wysadziło. Teraz IC masz tak mało restrykcyjny że spokojnie możesz zostawić rury wolno. Mocowanie tego w jakimkolwiek miejscu spowoduje że odetniesz jedno ulgowe miejsce dla rozpraszania naprężeń - czyli jedno mocowanie sylikonowe nie będzie pracowało, za to drugie przejmie całość amortyzacji orurowania.

Według mnie orurowania w ogóle nie powinno się mocować do czegokolwiek, i powinno być wykonane na całej rozciągłości bez żadnych elastycznych łączeń, poza łączeniem przy turbo IC i przepustnicy - to wystarczy w zupełności.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
casej
post Thu, 04 Sep 2014 - 19:16
Post #384


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 June 2012





u mnie nie ma dodatkowego mocowania i wszystko siedzi jak należy wink.gif
mysle ze nie powinno sie nic dziać wink.gif
jak bedzie spadać jakies kolanko to wtedy bedziesz kombinował wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Thu, 04 Sep 2014 - 20:23
Post #385


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Zderzak od środka wygląda tak:

Custom adapter do chłodnicy wody i wiatraków:

Wykorzystując doświadczenie termoizolowania seryjnego dolotu z poprzedniego setupu, ekranowanie nowego orurowania wykonałem tak:
1. Elektroizolacja czarna
2. Taśma lustrzana wzmacniana
3. Biała taśma płucienna podwójnie
4. Jeszcze raz lustrzana
5. Taśma elektroizolacyjna płucienna czarna - warstwa "ozdobna"


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markzo
post Thu, 04 Sep 2014 - 21:19
Post #386


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





"1. Elektroizolacja czarna
2. Taśma lustrzana wzmacniana
3. Biała taśma płucienna podwójnie
4. Jeszcze raz lustrzana
5. Taśma elektroizolacyjna płucienna czarna - warstwa "ozdobna""

ile na średnicy się zwiększył wymiar oruowania po takim zabiegu??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Thu, 04 Sep 2014 - 21:44
Post #387


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Zapewne o około 6- 8mm na średnicy a 3- 4mm na promieniu. Tak na moje oko smile.gif


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Thu, 04 Sep 2014 - 22:36
Post #388


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Prorok czy co? Dokładnie jak napisał przedmówca.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Fri, 05 Sep 2014 - 14:02
Post #389


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Jaka wiedza tajemna kryje się za taką konstrukcją izolacji? Szczególnie fajna jest tam ta taśma izolacyjna i na końcu płócienna, jakie są ich funkcje poza totalnym zasyfieniem całości w kleju? laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Fri, 05 Sep 2014 - 14:31
Post #390


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Nie łatwiej jest użyć izolacji piankowej poliuretanowej z CO i owinąć taśmą aluminiową biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Fri, 05 Sep 2014 - 15:34
Post #391


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





!Markoz, tajniki o które pytasz udostępniam na kursie wiedzy tajemnej, możesz aplikować biggrin.gif

Pianka poliuretanowa C.O. nie przetrwa w komorze silnika.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Fri, 05 Sep 2014 - 19:25
Post #392


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Nie, serio, taśma izolacyjna na dolocie to jest jakaś herezja, równie dobrze mogłeś użyć bandaża opatrunkowego, przynajmniej nic nie byłoby usyfione w kleju, który potem tak się ślimaczy, że niedobrze się robi na myśl o dotknięciu czegokolwiek w okolicy dolotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Fri, 05 Sep 2014 - 23:29
Post #393


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(!markos @ Fri, 05 Sep 2014 - 19:25) *
Nie, serio, taśma izolacyjna na dolocie to jest jakaś herezja, równie dobrze mogłeś użyć bandaża opatrunkowego, przynajmniej nic nie byłoby usyfione w kleju, który potem tak się ślimaczy, że niedobrze się robi na myśl o dotknięciu czegokolwiek w okolicy dolotu.


+1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shalashaska
post Sat, 06 Sep 2014 - 16:52
Post #394


User
Dołączył: Tue, 11 June 2013





Kakao tak ja u siebie mam dorobione mocowanie dolotu który wchodzi do IC smile.gif


--------------------
S40 T4 1.9T 200KM/325NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
casej
post Sat, 06 Sep 2014 - 18:26
Post #395


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 June 2012





strasznie ciekawi mnie wynik mocy na tym IC w porównaniu do serii ]:}

planujesz jakies dostrajanie?

a tak wogóle napisz mi kto Ci stroił i jakie koszty wink.gif może być na priva wink.gif
bo chyba też ecuMaster detIII ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 06 Sep 2014 - 21:01
Post #396


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





po co det, jak to można na seryjnym ecu ogarnąć?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Sat, 06 Sep 2014 - 21:27
Post #397


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





A w wawie ktoś ogarnia taki remap?? smile.gif


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 06 Sep 2014 - 21:32
Post #398


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





nie wiem jak w wawie, ale we wrocławiu pierwszy raz dłubane v40 widziałem chyba 6 lat temu. na seryjnym sterowniku...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Sat, 06 Sep 2014 - 22:14
Post #399


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Casej, jak egt nie przekroczy 800st. to brak strojenia. Jak fmic zuboży mieszankę to będę musiał. Ecumaster det3 strojony przez macpl za 600-800pln. http://www.gt4.com.pl/kontakt.htm

Siewcu, jak znasz kogoś od strojenia ecu w T4 oprócz Jacka Evo z Leśnicy to napisz, bo volvo ma to do siebie, że często zmieniają się sterowniki silnika i mało kto to ogarnia.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 06 Sep 2014 - 22:41
Post #400


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





no właśnie akurat o nim pisałem...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

22 Stron V  « < 18 19 20 21 22 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 22:41