![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#381
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
Czym ekranujesz? taśma z alu od góry, a to czarne pod nią? sama izolacyjna taśma?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#382
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
Zrobiłem u siebie dokładnie tak samo, i przy orurowaniu z kwasówki naprawdę to pomaga takie zabezpieczenie.
Tylko ja u siebie kupiłem gotową taśmę - bandaż z alu ekranem od góry. -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#383
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Kakao, nie martw się, nie będzie wywalać orurowania z sylikonu. Wcześniej wysadzało rurę bo ic stawiał opór niesamowity, pomocowałeś rury w dwóch miejscach do silnika to rozsadziło tank dolny. Dlatego dolny a nie górny, bo w momencie gdy rura nie mogła wyskoczyć z gum to poszło następne miejsce, za ic już ciśnienia dużego nie było więc nic nie wyskoczyło ani nic nie wysadziło. Teraz IC masz tak mało restrykcyjny że spokojnie możesz zostawić rury wolno. Mocowanie tego w jakimkolwiek miejscu spowoduje że odetniesz jedno ulgowe miejsce dla rozpraszania naprężeń - czyli jedno mocowanie sylikonowe nie będzie pracowało, za to drugie przejmie całość amortyzacji orurowania.
Według mnie orurowania w ogóle nie powinno się mocować do czegokolwiek, i powinno być wykonane na całej rozciągłości bez żadnych elastycznych łączeń, poza łączeniem przy turbo IC i przepustnicy - to wystarczy w zupełności. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#384
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
u mnie nie ma dodatkowego mocowania i wszystko siedzi jak należy
![]() mysle ze nie powinno sie nic dziać ![]() jak bedzie spadać jakies kolanko to wtedy bedziesz kombinował ![]() |
|
|
![]()
Post
#385
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Zderzak od środka wygląda tak:
![]() Custom adapter do chłodnicy wody i wiatraków: ![]() Wykorzystując doświadczenie termoizolowania seryjnego dolotu z poprzedniego setupu, ekranowanie nowego orurowania wykonałem tak: 1. Elektroizolacja czarna 2. Taśma lustrzana wzmacniana 3. Biała taśma płucienna podwójnie 4. Jeszcze raz lustrzana 5. Taśma elektroizolacyjna płucienna czarna - warstwa "ozdobna" -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#386
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
"1. Elektroizolacja czarna
2. Taśma lustrzana wzmacniana 3. Biała taśma płucienna podwójnie 4. Jeszcze raz lustrzana 5. Taśma elektroizolacyjna płucienna czarna - warstwa "ozdobna"" ile na średnicy się zwiększył wymiar oruowania po takim zabiegu?? |
|
|
![]()
Post
#387
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Zapewne o około 6- 8mm na średnicy a 3- 4mm na promieniu. Tak na moje oko
![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#388
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Prorok czy co? Dokładnie jak napisał przedmówca.
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#389
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Jaka wiedza tajemna kryje się za taką konstrukcją izolacji? Szczególnie fajna jest tam ta taśma izolacyjna i na końcu płócienna, jakie są ich funkcje poza totalnym zasyfieniem całości w kleju?
![]() |
|
|
![]()
Post
#390
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Nie łatwiej jest użyć izolacji piankowej poliuretanowej z CO i owinąć taśmą aluminiową
![]() |
|
|
![]()
Post
#391
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
!Markoz, tajniki o które pytasz udostępniam na kursie wiedzy tajemnej, możesz aplikować
![]() Pianka poliuretanowa C.O. nie przetrwa w komorze silnika. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#392
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Nie, serio, taśma izolacyjna na dolocie to jest jakaś herezja, równie dobrze mogłeś użyć bandaża opatrunkowego, przynajmniej nic nie byłoby usyfione w kleju, który potem tak się ślimaczy, że niedobrze się robi na myśl o dotknięciu czegokolwiek w okolicy dolotu.
|
|
|
![]()
Post
#393
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Nie, serio, taśma izolacyjna na dolocie to jest jakaś herezja, równie dobrze mogłeś użyć bandaża opatrunkowego, przynajmniej nic nie byłoby usyfione w kleju, który potem tak się ślimaczy, że niedobrze się robi na myśl o dotknięciu czegokolwiek w okolicy dolotu. +1 |
|
|
![]()
Post
#394
|
|
User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Kakao tak ja u siebie mam dorobione mocowanie dolotu który wchodzi do IC
![]() -------------------- S40 T4 1.9T 200KM/325NM
|
|
|
![]()
Post
#395
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
strasznie ciekawi mnie wynik mocy na tym IC w porównaniu do serii ]:}
planujesz jakies dostrajanie? a tak wogóle napisz mi kto Ci stroił i jakie koszty ![]() ![]() bo chyba też ecuMaster detIII ? |
|
|
![]()
Post
#396
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
po co det, jak to można na seryjnym ecu ogarnąć?
|
|
|
![]()
Post
#397
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
A w wawie ktoś ogarnia taki remap??
![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#398
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
nie wiem jak w wawie, ale we wrocławiu pierwszy raz dłubane v40 widziałem chyba 6 lat temu. na seryjnym sterowniku...
|
|
|
![]()
Post
#399
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Casej, jak egt nie przekroczy 800st. to brak strojenia. Jak fmic zuboży mieszankę to będę musiał. Ecumaster det3 strojony przez macpl za 600-800pln. http://www.gt4.com.pl/kontakt.htm
Siewcu, jak znasz kogoś od strojenia ecu w T4 oprócz Jacka Evo z Leśnicy to napisz, bo volvo ma to do siebie, że często zmieniają się sterowniki silnika i mało kto to ogarnia. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#400
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
no właśnie akurat o nim pisałem...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 22:41 |