Shoutbox 0 nowych PW 


22 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Volvo V40 T4, 1.9T trylion konny ;), Kakaowóz - dupowóz dążący do czerpania maksymalnej frajdy z jazdy.
kakao
post Mon, 13 Jan 2014 - 10:28
Post #241


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





GMS. Gadałem z gościem handlującym gratami do turbo i stwierdził, że te pierścienie są takie same z dwóch stron i nie ma znaczenia, którą stroną się je obsadzi. Jak je oglądałem też nie zauważyłem różnicy. Czasem różnią się wielkością. Wtedy mniejszy idzie na wałek a większy na odrzutnik ale w TD04 obydwa są identyczne.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 13 Jan 2014 - 10:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GMS.
post Mon, 13 Jan 2014 - 11:08
Post #242


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





nie do końca się rozumiemy nie chodzi mi którą stroną je założysz czy który gdzie założysz, chodzi mi o to że trzeba je ustawić przecięciem "na godzinie 12" oczywiście trzymając turbinę zasilaniem oleju do góry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Mon, 13 Jan 2014 - 14:00
Post #243


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





GSM. W tym turbo pierścionki nie mają żadnego przecięcia, są tylko dziurki. Przecięcie jest, nawet idoczne na którejś fotce ale to część wyżłobiona w turbo - kanał olejowy zasilający łożyska ślizgowe, które i tak przecież obracają się podczas wirowania ośki więc ustawić ich na stałe nie sposób.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Mon, 13 Jan 2014 - 15:23
Post #244


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





CYTAT(kakao @ Mon, 13 Jan 2014 - 16:00) *
GSM. W tym turbo pierścionki nie mają żadnego przecięcia, są tylko dziurki. Przecięcie jest, nawet idoczne na którejś fotce ale to część wyżłobiona w turbo - kanał olejowy zasilający łożyska ślizgowe, które i tak przecież obracają się podczas wirowania ośki więc ustawić ich na stałe nie sposób.


GMS. chodzi o ten malutki, cieniutki pierścien który jest zaraz przed wirnikiem wydechowym, a który jest ostatnią barierą przed wyciekiem oleju do wydechu.
W każdym razie jak dla mnie to cenna uwaga, bo w tym tygodnie będe składał bliźniacze turbo i zwróce na to uwage smile.gif


--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Mon, 13 Jan 2014 - 19:53
Post #245


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Dla mnie też to cenna wskazówka. Dzięki GSM. Wróci z wyważania to sprawdzę i poprawię.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Mon, 13 Jan 2014 - 22:28
Post #246


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





dokładnie chodzi o te cienkie pierścienie to jest uszczelnienie turbiny na obie strony Popraw to przed wywarzaniem lub sprawdź czy jest dobrze ustawione ,po wywarzeniu już nic nie rozkręcaj !!!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
frostbive
post Tue, 14 Jan 2014 - 21:58
Post #247


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012
Skąd: DE





Jakiej firmy oraz z jakiego stopu wirnik kompresji 16T cnc billet?
Zwykly czy 11-lopatkowy?

Do TD04L-14T-6.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Tue, 14 Jan 2014 - 22:44
Post #248


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Frost, 12 łopatek, dlatego, że:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=113301

Kute aluminium, od miszny, o stop metalu zapytaj go osobiście:
http://www.racingforum.pl/koa-kompresji-bi...NC-t115855.html

Fajniejsze od 11 łopatkowego jest 10, bo lżejsze. Dlaczego 16T a nie 16G?


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frostbive
post Wed, 15 Jan 2014 - 12:52
Post #249


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012
Skąd: DE





Moze byc 16G, jeszcze sie na tym nie znam i ma byc 16-scie ale jakie to juz potrzebuje wytlumaczenia czym sie rozni T od G czy G Large...
Czyli w koncu 10 czy 12 lopatek...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Wed, 15 Jan 2014 - 13:37
Post #250


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Weź 10 łopatkowe. Ktoś musi być pionierem biggrin.gif . T od G różni się kształtem łopatek. 20G to 23T jeżeli chodzi o przepływ.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frostbive
post Thu, 16 Jan 2014 - 20:55
Post #251


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012
Skąd: DE





Wejdzie w seryjna muszle od tej turbinki... oczywiscie po przetoczeniu, chodzi tylko o to jaki zapas materialu jest na muszli?

Czy sa jakies inne (lepsze) wersje 16'-cos tam'?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Thu, 16 Jan 2014 - 21:58
Post #252


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Jeżeli chodzi o te w miarę szybko dostępne to masz to wyboru odlewane (seryjne), cnc billet, 10, 11, 12 łopatkowe, T albo G. Z innymi się nie spotkałem. Chociaż do większych turbo są np. 6 łopatkowe, dające dobry spool.

Muszla da radę się roztoczyć nawet pod śmigło 23T, zapas jest wystarczający. Jednak może wystąpić efekt surge, który rozj...bie turbo. Dla muszli TD04HL, bezpieczne wielkość to 20T. Dla Twojej TD04 nie wiem jaka ale raczej mniejsza. Zawsze możesz kupić muszlę kompresji z większego turbo lub z antysurge z ebaja. Najbardziej malinowo byłoby jakbyś roztoczył jeszcze żeliwo wydechowe pod większy wirnik.
Coś jak to:
http://www.ebay.com/itm/Turbo-Cartridge-CH...f6e&vxp=mtr


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frostbive
post Fri, 17 Jan 2014 - 20:29
Post #253


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012
Skąd: DE





Co daje wiekszy wirnik? Jezeli lepszego spoola to roztaczam tez muszle goraca. biggrin.gif

Ta muszla jest bardzo za droga, poza tym CHRA nie potrzebuje.
Sama muszle dorwac pasujaca P&P do CHRA TD04L-14T i wymienic tylko wirnik.. ? Jest opcja?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Fri, 17 Jan 2014 - 21:12
Post #254


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Większy wirnik wydechowy tutaj to większa moc przy mniejszym doładowaniu i mniejszy spool. Jest opcja zamiany samej muszli. Pasuje P&P z od z volvo TD04HL-18T, 19T oraz jeszcze z kilku innych bolidów. Towar raczej deficytowy.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Mon, 20 Jan 2014 - 22:13
Post #255


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Turbo wróciło z wyważenia. Ślady widać na nakrętkach, wirniki nie tknięte. Chłopakom w warsztacie musiało się mega nudzić, bo zrobili mi piaskowanie gratis.
Teraz wygląda jak nówka sztuka nie śmigana.






--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KFAS
post Tue, 21 Jan 2014 - 10:37
Post #256


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 June 2004
Skąd: JAWORZNO





Napisz jakie koszta takiej przeróbki bo zastanawiam się albo nad zmianą turbo u siebie lub przerobieniem u mnie ewidentnie brakuje powietrza powyżej 4 tyś obr i doładowanie z 2 bar spada przy odcince na 1,6 .
Teraz tylko składać i gnieść smile.gif


--------------------
Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Tue, 21 Jan 2014 - 11:24
Post #257


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Zestaw naprawczy ________________80
Roztoczenie muszli ______________170
Wywazenie ______________________100

RAZEM: 350PLN
+
Wirnik u mnie 20T zamiast 16T cnc billet 400, zwykły odlewany ok.150
+
Ośka (bo była zatarta), jak jest turbo zdrowe to nie trzeba wymieniać 180

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++ Planowany przyrost mocy po zabiegu 50KM EKSTRA ++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KFAS
post Tue, 21 Jan 2014 - 13:19
Post #258


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 June 2004
Skąd: JAWORZNO





Dzięki czyli gra warta świeczki bo za większe nie chińskie turbo trzeba dać minimum 1400zł w dobrym stanie smile.gif


--------------------
Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUNBIRD
post Tue, 21 Jan 2014 - 16:35
Post #259


User
Dołączył: Fri, 28 January 2011





Tanie te części do tej turbiny. Jak robiłem swoją (Garrett) to za zestaw naprawczy dałem 240zł , a za wirnik 270zł
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Fri, 25 Jul 2014 - 00:52
Post #260


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Remont i modyfikacje silnika zakończyły się PEŁNYM SUKCESEM. Sprawność jenostki napędowej wzrosła do 321KM i 402NM przy 1.2 bara doładowania.


Serdeczne podziękowania dla:
- macpl za strojenie oraz usera addam24 za pomoc przy robieniu głowicy.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

22 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 23:52