Shoutbox 0 nowych PW 


22 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Volvo V40 T4, 1.9T trylion konny ;), Kakaowóz - dupowóz dążący do czerpania maksymalnej frajdy z jazdy.
ra_cek
post Thu, 09 Jan 2014 - 14:32
Post #221


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





a może na tej maszynie sprawdzają pogodę na przyszły tydzień :>
nie wiem widzę że ty wiesz lepiej !
wiec powodzenia
ps. ta firma nie produkuje wirników osiek ani nic takiego od niedawna robi regeneracje turbin ! wiec co na tej maszynie robią nie mam zielonego pojęcia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 09 Jan 2014 - 14:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kakao
post Thu, 09 Jan 2014 - 16:09
Post #222


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Jeżeli gadamy o wyważarkach:
"Posiadamy trzy maszyny do doważania oraz wyważania: SCHENCK TB Comfort ,SCHENCK 110 MBRS oraz Turbital.
Model 110 MBRS doważa przy prędkości max 250 000 obr/min i jest wyposarzony w najdokładniejszy układ pomiarowy CAB 950.
SCHENCK (jest światowym liderem w produkcji maszyn wyważających od ponad 100lat) do wyważania oraz doważania rdzeni turbosprężarek w odróżnieniu od większości innych zakładów które mają polskie maszyny o ponad połowę tańsze reszta ma przestarzałe maszyny doważające przy prędkościach 10-40 tys.obr/min albo ich w ogóle nie posiadają a turbosprężarka niewłaściwie doważana ma krótszą żywotność i może niewłaściwie działać .
Maszyna Schenck jako jedyna posiada zatwierdzenie od producenta turbosprężarek KKK "BORG WARNER TURBO SYSTEMS" !"

http://dobrymechanik.net/mechanicy/pruszko...tgen-cargo.html

Jeżeli chodzi o metodologię pracy to wygląda to tak:
1. Klient daje turbo z głowicą
2. Warsztat wyjmuje wirniki z ośką i testuje na małej prędkości obrotowej jakie jest bicie. Jeżeli bicie jest za duże to nie podejmują się dalszego wyważania.
3. Jeżeli bicie jest w normie zakładana jest głowica i turbo idzie na wyważenie na większe prędkości na innej maszynie.

Zatem gadanie o tym, że droga maszyna się uszkodzi dlatego warsztat do wyważenia musi sam wykonać regenerację turbiny to zwykły blef marketingowy.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frostbive
post Thu, 09 Jan 2014 - 16:50
Post #223


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012
Skąd: DE





Tak, tylko ze z jaka dokladnoscia i przy jakich obrotach fabryczne wirniki CNC billet sa wywazone? Masz na to jakis papier w ogole ze je wywazyli?
Ja bym sprawdzil nawet osiowosc walka jak juz kupuje nowy.
Co do czyszczenia z nagaru.. znajdz kogos kto piaskuje soda lub lodem a w ostatecznosci szkielkuje. Ewentualnie kapiel w sodzie kaustycznej.

Co do Ludwika... lepszy Pur do odtluszczania.

Wiecej jezdzij a nie zmieniasz juz trzecie(?) turbo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Thu, 09 Jan 2014 - 19:32
Post #224


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Jak chcesz kupić nową głowicę turbo (kto bogatemu zabroni) i wirnik kompresji oraz wirnik spalin, który jest w komplecie z ośką to musisz jeszcze mieć pierścienie na ośkę a one nie występują w komplecie z głowicą ani z wirnikami.

Co do turbo to już mam pomysł na następne a volvo jak się zrobi to będzie jeżdżone bez żadnych kompromisów. Teraz to i tak się nie da dynamicznie pojeździć, bo pora roku nie sprzyja.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Thu, 09 Jan 2014 - 19:39
Post #225


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Kalendarzowo to moze i faktycznie nie sprzyja... W koncu mamy srodek zimy..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Thu, 09 Jan 2014 - 20:07
Post #226


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Bardzo dobrze że podjąłeś się tego i otworzyłeś turbinę sam. Wszyscy się tego boją dotykać, a tam cudów jakiś nie ma. Głupia sprężarka klimatyzacji jest 5 razy bardziej skomplikowana w budowie niż turbo. Skręcisz to, zawieź do wyważenia i ognia wink.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frostbive
post Fri, 10 Jan 2014 - 10:19
Post #227


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012
Skąd: DE





No wlasnie... z tym pomyslem na nastepne.. kto bogatemu zabroni. Przynajmniej dajesz ludziom zarobic. smile.gif

Nie da sie pojezdzic? Przeciez jest temp nawet 10*C!! Idzie na letnich gumach jezdzic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Fri, 10 Jan 2014 - 11:38
Post #228


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





10st w nocy to u Ciebie w szwabowie biggrin.gif ale fakt ciepło jak na środek zimy.

Gotuję turbo w ludwiku i tak z grubsza się czyści ale żeby było git to jeszcze namaczam w koncentracie karcher, bo mi zostało trochę...


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin24
post Sat, 11 Jan 2014 - 12:50
Post #229


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 February 2012
Skąd: siedlce





V VOLVO s60/v70 R 300km jest turbo kkk24 a nie 18 t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Sat, 11 Jan 2014 - 23:51
Post #230


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Wystarczy interesować się gospodarką okej Niemiecki Henkel chętnie kupił by producenta Ludwika jak wiadomo już stosował politykę czyt.zmianę nazwy, aby nas Polaków pozbyć naszego produktu i w sądzie po zmianie nazwy chciał wymusić odszkodowanie dla siebie tak ogromne że firma etc. fabryka musiała by zbankrutować (wypłacić odszkodowanie z pozwu). Także co do Pur`a jest sprawą dyskusyjną czy jest lepszy chyba że znasz więcej faktów jak ja ? Ludwik rządzi jest on naszym narodowym i jednym z ostatnich bastionów myśli chemicznej i starszy (tradycja) niż pur ;-).

I jak w wielu kwestiach nie zgadzam się z założycielem tematu tak środek wybrał dobry i to w dodatku nasz +1 biggrin.gif

To samo tyczy się np.Fabryki w Węgrowie (takie same schematy)... przypadków są setki może i tysiące ...

Cudze chwalicie swego nie znacie laugh.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kojot_zabijak
post Sun, 12 Jan 2014 - 00:20
Post #231


User
Dołączył: Sun, 04 August 2013





Co do turbiny, ojciec miał passata b5 1.9 tdi, turbawka puszczała olej na wydech w dużych ilościach, postanowiliśmy sami ją zregenerować, rozebraliśmy turbo, wymieniliśmy zestaw naprawczy(100zł) i wirnik z ośką bodajże 180zł, zostało to poskładane w należytej czystości, bez wyważenia zostało założone, samochód zrobił 30 tysięcy na tej turbawce i nic mu nie było ładowała bardzo dobrze, później został sprzedany , ale myślę ze dalej turbawka w nim dmucha.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sun, 12 Jan 2014 - 01:02
Post #232


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





To żadna czarna magia to jest jedno. Drugie istotniejsze, że te wszystkie "pro" firmy, o których piszecie czasem przestają być takie "pro" jak się im przyjrzy z bliska od kuchni. Jest to taka branża i usługa, że potem jest przerzucanie winy, ping-pong i tyle, no bo co zrobić. Klient będzie winił warsztat za złą usługę, warsztat klienta za niewłaściwe użytkowanie a udowodnić jedno lub drugie bez jakichkolwiek wątpliwości nie jest tak łatwo. Mało kto będzie wynajmował adwokatów i rzeczoznawców żeby przez 5 lat wojować przed sądem o usługę regeneracji używanej turbiny. Nawet jakby to było jakieś super turbo za 5 koła to każdy, kto miał przyjemność mieć sprawy sądowe w Polsce wie, że nie warto wchodzić do tej rzeki i niestety firmy od regeneracji o tym wiedzą.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUNBIRD
post Sun, 12 Jan 2014 - 05:47
Post #233


User
Dołączył: Fri, 28 January 2011





Dobrych firm które regenerują turbosprężarki jest bardzo mało(niestety), więcej jest naciągaczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markzo
post Sun, 12 Jan 2014 - 09:41
Post #234


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





jeśli sam rdzeń nie jest wyrobiony to będzie śmigać wink.gif gratki samozaparcia, często tu zaglądam wink.gif powodzenia!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w0wacik
post Sun, 12 Jan 2014 - 23:00
Post #235


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 November 2003
Skąd: Wwa





Co do mycia, odtłuszczania, usuwania nagaru: agresywna chemia (ja stosuję DIMER), szczotka i na koniec Karcher. Przy małych/delikatnych detalach obficie spłukanie wodą. Ale lepszy efekt daje mycie pod ciśnieniem.


--------------------
"When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"

Mercedes C270CDI T
Mercedes 280CE (C123)
Volkswagen Golf 1.9 TDI
Opel Combo

Pozdrawiam

w0wacik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Sun, 12 Jan 2014 - 23:10
Post #236


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





w0wacik, też tak zrobiłem.

Turbo zregenerowane. Fotostory poniżej:

Zestaw naprawczy namięka w oleju

Najtrudniejszym zadaniem było usunięcie przysmażonego oleju. Głowica turbiny gotowała się w ludwiku. Namaczała w kwasie i zasadzie z koncentratów aktywnej piany, potem płukanie w myjce ciśnieniowej...

...i kąpiel w oleju.

Samo składanie wyglądało tak:


























Turbo gotowe do wyważenia.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Sun, 12 Jan 2014 - 23:19
Post #237


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





marcin24, wiedziałem ale z tego hura optymizmu, że robię hybrydę to zapomniałem.
http://www.swededemon.com/turbo/turbolist.html


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Sun, 12 Jan 2014 - 23:21
Post #238


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





jak ustawiłeś pierścienie uszczelniające ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Sun, 12 Jan 2014 - 23:33
Post #239


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





W środku zostały stare zawleczki od nich. Wcześniej pisałem, że wyparowały ale jednak były na swoim miejscu tylko nie wyglądały jak pierścienie segera z zestawu naprawczego i je przeoczyłem. Zastanawiałem się czy je wydłubać i dać nowe ale jak nie wypadły po myjce ciśnieniowej i po rozmowie z moim turboguru zdecydowałem się zostawić stare. Na filmiku z YT, który był dla mnie instrukcją gościu też ich nie wymieniał. Strach ich dotykać żeby tam nic nie porysować. Tutaj je widać:


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Mon, 13 Jan 2014 - 08:57
Post #240


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





chodzi mi o ustawienie pierścieni na wirniku powinieneś je ustawić przecięciami w górę
Go to the top of the page
 
+Quote Post

22 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:30