Shoutbox 0 nowych PW 


22 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Volvo V40 T4, 1.9T trylion konny ;), Kakaowóz - dupowóz dążący do czerpania maksymalnej frajdy z jazdy.
kakao
post Wed, 18 Dec 2013 - 22:45
Post #121


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Odpowietrzenie silnika.
Jakby ktoś potrzebował info co zrobić żeby olej nie pluł bagnetem, poniżej moje propozycja.






Regulacja wolnych obrotów odbywa się za pomocą restrykatora wpiętego w przewód zasilający powietrzem silniczek krokowy. Bez tego patentu wolne obroty miały 2000 i falowały do 2500.










Odpowietrzenie głowicy nie ma typowej odmy ani CTO. Mgiełka olejowa wytrąca się na większej średnicy przewodzie za alu trójnikiem i spływa grawitacyjnie do miski olejowej, natomiast powietrze w atmosferę pod auto.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 18 Dec 2013 - 22:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Grzesi(E30)k
post Wed, 18 Dec 2013 - 22:53
Post #122


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Tak patrzę że prościej to by było wsadzić M50 turbo albo jakiegoś ABZ'a laugh.gif
Ledwie start ,a już jakieś patenty jak w +700PS projekcie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Wed, 18 Dec 2013 - 22:56
Post #123


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(Grzesi(E30)k @ Wed, 18 Dec 2013 - 22:53) *
już jakieś patenty jak w +700PS projekcie.

Rozwojowo patrząc nie wykluczam opcji +700. Grunt to solidne przygotowanie biggrin.gif


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 19 Dec 2013 - 06:36
Post #124


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(kakao @ Wed, 18 Dec 2013 - 22:56) *
Rozwojowo patrząc nie wykluczam opcji +700. Grunt to solidne przygotowanie biggrin.gif


Wez lepiej jakies filmy w tym roku jeszcze opublikuj, bo narazie to taki playboy z Twojego tematu sie zrobil wink.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Thu, 19 Dec 2013 - 07:47
Post #125


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





o matko, ile silikonów.... ohmy.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Thu, 19 Dec 2013 - 08:16
Post #126


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(jackkpl @ Thu, 19 Dec 2013 - 06:36) *
... to taki playboy z Twojego tematu sie zrobil wink.gif.

Dla mnie to też czysta erekcja biggrin.gif


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tetis
post Thu, 19 Dec 2013 - 08:31
Post #127


Frequent User
Dołączył: Thu, 28 January 2010





Faktycznie, ilosc silikonow i klaksonow powala, i ta estetyka laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Thu, 19 Dec 2013 - 08:40
Post #128


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Dopiero zauważyłem! Co tam robi tyle klaksonów ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Thu, 19 Dec 2013 - 08:49
Post #129


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





No jak to co, ma miec 700 koni, to chyba lepiej miec jakis system wczesnego ostrzegania niczego nie podejrzewajacych kierowcow jadacych z przodu..

Wyglada to wszystko fatalnie.. Jesli olej wali bagnetem, to dziurawienie korka jest pudrowaniem syfa, a nie usuwaniem przyczyny. Turbo-bez-sensu jest ten system odpowietrzenia i grawitacyjnego splywu do miski. Dobrze widze, ze nakreciles korek oleju uszczelniajac go silikonem? blink.gif Siedzisz nad tym zdecydowanie za dlugo i od dawna juz masz bzdurne pomysly. Moze by tak zabrac sie za to raz, a dobrze i zrobic bez glupich patentow? rolleyes.gif

PS.
Restrykcja, restryktor. To nie jest zadna restrykacja, zeby montowac tam restrykator laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Thu, 19 Dec 2013 - 08:50
Post #130


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(tetis @ Thu, 19 Dec 2013 - 08:31) *
Faktycznie, ilosc silikonow i klaksonow powala, i ta estetyka laugh.gif

Auto jak dla mnie ma jeździć, nie musi być estetyczne pod maską, ważne żeby było niezniszczalne jak przewody silikonowe. Klaksony do wywalenia to fakt, bo IC zasłaniają bez sensu, chociaż przyprawić pieszego o zawał trąbą to była zabawa biggrin.gif


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Thu, 19 Dec 2013 - 09:00
Post #131


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





!markos cenię Twoją twórczą krytykę jednak jakbyś spojrzał na wcześniejsze fotki odnośnie odmy pod kolektorem ssącym to byś wiedział, że nie jest to "pudrowanie syfa" w przeciwieństwie do rady pinin-a (bagnet na sprężynce). Korek oprócz sylikonu ma też uszczelkę. Silikon był konieczny, bo były tam dziurki konstrukcyjne. Sam jestem ciekaw jak to się sprawdzi w boju. Uważasz, że odma zamknięta w turbo jest lepsza od otwartej?


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Thu, 19 Dec 2013 - 09:15
Post #132


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Przewody silikonowe sa "zniszczalne", kwestia poziomu jakosciowego polaczonego z parokrotnym montazem.

Wstawiasz za duzo zdjec tego samego, ciezko cos odnalezc. Widze tam puszke z tylu bloku, ktora jak rozumiem ma robic za "lapacz" oleju i ma byc odpowiedzialna za jego powrot do bloku, wiec po co kombinacja z wezem puszczonym w ziemie? Nie mozna bylo zamontowac gdzies w szczytowym punkcie ukladu jakiegos filtra powietrza? Nie obawiasz sie, ze z tego weza puszczonego pod samochod bedzie lecial olej?

Do czego jest ten wezyk z dwoma (tyle widze, moze jest wiecej) zaworkami jednokierunkowymi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Thu, 19 Dec 2013 - 09:27
Post #133


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





To seryjny patent. System EVAP. Odpowietrzenie zbiornika paliwa. Po drodze jest jeszcze elektrozaór wysysający i filtr. Wszystko idzie za przepustnicę a zaworki kierunkowe są po to, żeby się nie wracało.

Te ostatnie fotki to prototyp. Jak olej jednak ucieknie to wsdzę tam Tanka a jak mi będzie śmierdziało to zrobię odmę zamkniętą z wysysaniem przed turbo. Musiałem te przewody jakoś zakończyć, bo irytował mnie dymek spod maski.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Thu, 19 Dec 2013 - 10:05
Post #134


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





!markos, odpowietrzenie góry nie jest wpuszczone w puchę pod kolektor ssący, żeby uzyskać większą przepustowość, zmniejszyć szansę na zapchanie się odmy towarem.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ra_cek
post Thu, 19 Dec 2013 - 10:15
Post #135


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





troche kosmicznie wygląda pod maską i o co chodzi z tyloma sygnałami dżwiekowymi przed chłodnicą ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Thu, 19 Dec 2013 - 10:30
Post #136


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Już właściciel napisał wyżej chodzi o straszenie przechodniów i zapewne o aspekt który poruszył !markos
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Thu, 19 Dec 2013 - 13:04
Post #137


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Zrobić raz a dobrze to brak czasu i hajsu a doktoryzowanie się z tego silnika też nie trwa jeden wieczór.
!markos z całym szacunkiem i sympatią tym razem Twoje uwagi są bezzasadne. Zachęcam do krytyki innych killerów.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Thu, 19 Dec 2013 - 14:29
Post #138


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





Zawór "na śrubę" do wolnych obrotów ? że jak to ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Thu, 19 Dec 2013 - 15:16
Post #139


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





RobertGTI, coś jak u hondziarzy. Bez tego utrzymanie wolnych obrotów poniżej 2000 było nie możliwe, bo silnik zaczął oddychać inaczej niż w serii.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 19 Dec 2013 - 19:14
Post #140


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Heh, słuchaj...
Bagnet na sprężynkę jest stosowany przez czołowych tunerów budujących te silniki do sportu. Uwierz, gdyby był inny, lepszy sposób, to dlaczego by nie zrobili tego inaczej?
Odpowietrzenie tego silnika jest skonstruowane totalnie z dupy, i kilometrami silikonów tego nie rozwiążesz. Musisz grubiej wejść w blok - a jak, to już spójrz na rysunki techniczne bloku.
I rozwiązanie ze sprężynką jest "nieco" bardziej na miejscu, niż pół asortymentu sklepu tuningowego pod maską.

Ale już zauważyłem jakiś czas temu - masz niemal seryjny silnik, rozwodzisz się nad szczegółami, planujesz 700km. Zrób to raz i porządnie, odpuść na jakiś czas, zgromadź kasę. Bo teraz robisz wszystko w 3-4 podejściu, a do 700km to będzie już naste podejście. Masa kasy bez sensu.

Co do zaworka, to nie wierzę, że przy dobrze pomyślanym setupie trzeba coś takiego wkładać. U Yogiego było coś takiego? Nie pamiętam już szczerze pisząc, a miał podobną moc.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post

22 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 05:50