![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Odpowietrzenie silnika.
Jakby ktoś potrzebował info co zrobić żeby olej nie pluł bagnetem, poniżej moje propozycja. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Regulacja wolnych obrotów odbywa się za pomocą restrykatora wpiętego w przewód zasilający powietrzem silniczek krokowy. Bez tego patentu wolne obroty miały 2000 i falowały do 2500. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Odpowietrzenie głowicy nie ma typowej odmy ani CTO. Mgiełka olejowa wytrąca się na większej średnicy przewodzie za alu trójnikiem i spływa grawitacyjnie do miski olejowej, natomiast powietrze w atmosferę pod auto. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Tak patrzę że prościej to by było wsadzić M50 turbo albo jakiegoś ABZ'a
![]() Ledwie start ,a już jakieś patenty jak w +700PS projekcie. |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
już jakieś patenty jak w +700PS projekcie. Rozwojowo patrząc nie wykluczam opcji +700. Grunt to solidne przygotowanie ![]() -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Rozwojowo patrząc nie wykluczam opcji +700. Grunt to solidne przygotowanie ![]() Wez lepiej jakies filmy w tym roku jeszcze opublikuj, bo narazie to taki playboy z Twojego tematu sie zrobil ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
o matko, ile silikonów....
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
... to taki playboy z Twojego tematu sie zrobil ![]() Dla mnie to też czysta erekcja ![]() -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 28 January 2010 ![]() |
Faktycznie, ilosc silikonow i klaksonow powala, i ta estetyka
![]() |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Dopiero zauważyłem! Co tam robi tyle klaksonów ?
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
No jak to co, ma miec 700 koni, to chyba lepiej miec jakis system wczesnego ostrzegania niczego nie podejrzewajacych kierowcow jadacych z przodu..
Wyglada to wszystko fatalnie.. Jesli olej wali bagnetem, to dziurawienie korka jest pudrowaniem syfa, a nie usuwaniem przyczyny. Turbo-bez-sensu jest ten system odpowietrzenia i grawitacyjnego splywu do miski. Dobrze widze, ze nakreciles korek oleju uszczelniajac go silikonem? ![]() ![]() PS. Restrykcja, restryktor. To nie jest zadna restrykacja, zeby montowac tam restrykator ![]() |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Faktycznie, ilosc silikonow i klaksonow powala, i ta estetyka ![]() Auto jak dla mnie ma jeździć, nie musi być estetyczne pod maską, ważne żeby było niezniszczalne jak przewody silikonowe. Klaksony do wywalenia to fakt, bo IC zasłaniają bez sensu, chociaż przyprawić pieszego o zawał trąbą to była zabawa ![]() -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
!markos cenię Twoją twórczą krytykę jednak jakbyś spojrzał na wcześniejsze fotki odnośnie odmy pod kolektorem ssącym to byś wiedział, że nie jest to "pudrowanie syfa" w przeciwieństwie do rady pinin-a (bagnet na sprężynce). Korek oprócz sylikonu ma też uszczelkę. Silikon był konieczny, bo były tam dziurki konstrukcyjne. Sam jestem ciekaw jak to się sprawdzi w boju. Uważasz, że odma zamknięta w turbo jest lepsza od otwartej?
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Przewody silikonowe sa "zniszczalne", kwestia poziomu jakosciowego polaczonego z parokrotnym montazem.
Wstawiasz za duzo zdjec tego samego, ciezko cos odnalezc. Widze tam puszke z tylu bloku, ktora jak rozumiem ma robic za "lapacz" oleju i ma byc odpowiedzialna za jego powrot do bloku, wiec po co kombinacja z wezem puszczonym w ziemie? Nie mozna bylo zamontowac gdzies w szczytowym punkcie ukladu jakiegos filtra powietrza? Nie obawiasz sie, ze z tego weza puszczonego pod samochod bedzie lecial olej? Do czego jest ten wezyk z dwoma (tyle widze, moze jest wiecej) zaworkami jednokierunkowymi? |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
To seryjny patent. System EVAP. Odpowietrzenie zbiornika paliwa. Po drodze jest jeszcze elektrozaór wysysający i filtr. Wszystko idzie za przepustnicę a zaworki kierunkowe są po to, żeby się nie wracało.
Te ostatnie fotki to prototyp. Jak olej jednak ucieknie to wsdzę tam Tanka a jak mi będzie śmierdziało to zrobię odmę zamkniętą z wysysaniem przed turbo. Musiałem te przewody jakoś zakończyć, bo irytował mnie dymek spod maski. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
!markos, odpowietrzenie góry nie jest wpuszczone w puchę pod kolektor ssący, żeby uzyskać większą przepustowość, zmniejszyć szansę na zapchanie się odmy towarem.
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
troche kosmicznie wygląda pod maską i o co chodzi z tyloma sygnałami dżwiekowymi przed chłodnicą ??
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Już właściciel napisał wyżej chodzi o straszenie przechodniów i zapewne o aspekt który poruszył !markos
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Zrobić raz a dobrze to brak czasu i hajsu a doktoryzowanie się z tego silnika też nie trwa jeden wieczór.
!markos z całym szacunkiem i sympatią tym razem Twoje uwagi są bezzasadne. Zachęcam do krytyki innych killerów. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
Zawór "na śrubę" do wolnych obrotów ? że jak to ???
|
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
RobertGTI, coś jak u hondziarzy. Bez tego utrzymanie wolnych obrotów poniżej 2000 było nie możliwe, bo silnik zaczął oddychać inaczej niż w serii.
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Heh, słuchaj...
Bagnet na sprężynkę jest stosowany przez czołowych tunerów budujących te silniki do sportu. Uwierz, gdyby był inny, lepszy sposób, to dlaczego by nie zrobili tego inaczej? Odpowietrzenie tego silnika jest skonstruowane totalnie z dupy, i kilometrami silikonów tego nie rozwiążesz. Musisz grubiej wejść w blok - a jak, to już spójrz na rysunki techniczne bloku. I rozwiązanie ze sprężynką jest "nieco" bardziej na miejscu, niż pół asortymentu sklepu tuningowego pod maską. Ale już zauważyłem jakiś czas temu - masz niemal seryjny silnik, rozwodzisz się nad szczegółami, planujesz 700km. Zrób to raz i porządnie, odpuść na jakiś czas, zgromadź kasę. Bo teraz robisz wszystko w 3-4 podejściu, a do 700km to będzie już naste podejście. Masa kasy bez sensu. Co do zaworka, to nie wierzę, że przy dobrze pomyślanym setupie trzeba coś takiego wkładać. U Yogiego było coś takiego? Nie pamiętam już szczerze pisząc, a miał podobną moc. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 05:50 |