![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Sedan ma większą sztywność nadwozia (popatrzcie na słupek B w e36 coupe...). E36 nie jest bez szans - ma bardziej dopracowane zawieszenie (przede wszystkim tył) w stosunku do e30. A e36 compact ma z tyłu zawieszenie podobne jak w e30. Przy prędkościach / pachołkolandii / jakie rozwija E36 318is - moje zdanie jest takie, że wielowahacz z tyłu nie nadrobi różnicy w masie... jeżeli chodziło Ci oczywiście o takie szanse. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
WPP to nie pachołkolandia no i o prędkości w zakręcie w gruncie rzeczy nie decyduje moc silnika. Podejrzewam, że taki 318is e36 i tak rozpędzi się do takich prędkości na torze, które zmuszą kierowcę do użycia hamulców
![]() Poza tym kupno 318is e30 w stanie porównywalnym do e36 jest już na dzień dzisiejszy trudniejsze i bardziej kosztowne. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Przy prędkościach / pachołkolandii / jakie rozwija E36 318is - moje zdanie jest takie, że wielowahacz z tyłu nie nadrobi różnicy w masie... jeżeli chodziło Ci oczywiście o takie szanse. Ale mówimy o WPP, tj. około 1:55 wokół Toru Poznań. Poza tym kupno 318is e30 w stanie porównywalnym do e36 jest już na dzień dzisiejszy trudniejsze i bardziej kosztowne. Ale nie ma obowiązku kupowania 318iS. Można kupić zdrowe 316, trochę dudów bodajże z 325, trochę z 318ti (pewnie przełożenie piast by nie przeszło) i poskładać sobie z tego auto do ścigania. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Oops straciłem kontakt z bazą, nie zauważyłem WPP, mi scusa.
k11 - a homologaccyjne przepisy WPP coś regulują w kwestii lepianek ? |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
cieżko bedzie e36 bez względu na bude konkurowac z e30 jesli bierzemy pod uwage silniki m42/m44.wystarczy popatrzec na wyniki bmw-challenge w klasie sport(gdzie są podobne obwarowania jak w planowanej klasie is w wpp) lub superoesu w poznaniu
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Oops straciłem kontakt z bazą, nie zauważyłem WPP, mi scusa. k11 - a homologaccyjne przepisy WPP coś regulują w kwestii lepianek ? CYTAT 1.3.1. Nadwozie. Do BMW IS CUP dopuszczone zostaną modele BMW serii 3 E30 oraz E36 w nadwoziach sedan 4drzwiowych oraz coupe 2drzwiowych z klatkami bezpieczeństwa według załącznika J klatki zgodne z homologacjami FIA. Dla BMW E30 coupe (2d) według homologacji FIA: 5137, 5014, 5138, 5292, 5401 Dla BMW E30 sedan (4d) według homologacji FIA: 5348 Dla BMW E36 coupe (2d) według homologacji FIA: 5454, 5562, 5490, Dla BMW E36 sedan (4d) według homologacji FIA: 5441, 5526, 5440. Elementy nadwozia winny zostać oryginalne, zabrania się wycinania elementów nadwozia, ściany grodziowe muszą zostać oryginalne. Dopuszcza się jedynie stosowanie zamienników zderzaków z laminatu oraz innych tworzyw sztucznych, lecz przy pozostawieniu oryginalnych wzmocnień. Zabrania się stosowania szyb z tworzyw lekkich. z czego wynika, że miksy są możliwe (bo N/A5348 to 325iX) cieżko bedzie e36 bez względu na bude konkurowac z e30 jesli bierzemy pod uwage silniki m42/m44. To zależy, czy masz absolutne ciśnienie na wynik, czy po prostu chcesz się tanio pościgać na prawdziwym torze. W tym drugim przypadku możesz stosunkowo tanio poskładać E36. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Super User Dołączył: Fri, 03 February 2006 ![]() |
To zależy, czy masz absolutne ciśnienie na wynik, czy po prostu chcesz się tanio pościgać na prawdziwym torze. W tym drugim przypadku możesz stosunkowo tanio poskładać E36. r. Ok., tylko wypadałoby mieć chociaż teoretyczną szansę na pudło. W przeciwnym wypadku, mozna równie tanio poskładać e36 z 2.8 lub 3.0, i równiez pościgać się na prawdziwym torze podczas trackday, majac przy tym odrobinę wiekszy fun z jazdy. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Dzięki za info, poczytałem regulamin oraz wpisy na forum i w tym roku na dopuszczenie TI nie ma co liczyć niestety. [...] Za rajdowypoznan.com (dodane dzisiaj): "W sezonie 2013 BMW IS CUP dopuszczone jest dodatkowo nadwozie BMW E36 compact obecnie trwają jeszcze prace odnosnie przepisów budowy silnika mam nadzieje ze regulamin ukarze sie na dniach. Pozdrawiam" Więc jednak, będzie można już w tym sezonie ![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Super User Dołączył: Mon, 02 August 2010 ![]() |
Za rajdowypoznan.com (dodane dzisiaj): "W sezonie 2013 BMW IS CUP dopuszczone jest dodatkowo nadwozie BMW E36 compact obecnie trwają jeszcze prace odnosnie przepisów budowy silnika mam nadzieje ze regulamin ukarze sie na dniach. Pozdrawiam" Więc jednak, będzie można już w tym sezonie ![]() Dziękuje Ci za dobrą nowinę! ![]() |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
To ile wg speców ma ważyć rozsądnie odchudzone e36?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Chodza glosy ze idzie zejsc ponizej tony z klatka ale to juz troszke ekstremalna zabawa
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Nienie, mi chodzi o takie typówki lightowo odelżone, nie o ekstremum.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: w-wa ![]() |
1260kg . e36M3 z nabita klima... 2 kubly w srodku ( wersja bez szyberdachu )
skrzynia 5b , wywalony srodek ( tapicerki , fotele, kanapy , org. pasy glosniki ,wywalone poduchy , wyskrobana podloga ) , lekkie szyby (bez przedniej) , lekka maska , lekka klapa , lekki aku , lekkie felgi 100kg można z tego jeszcze urwać biorac do reki szlifierke katową ![]() -------------------- Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1 BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1 |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
No to mnie pocieszyłeś
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
1260kg . e36M3 z nabita klima... 2 kubly w srodku ( wersja bez szyberdachu ) skrzynia 5b , wywalony srodek ( tapicerki , fotele, kanapy , org. pasy glosniki ,wywalone poduchy , wyskrobana podloga ) , lekkie szyby (bez przedniej) , lekka maska , lekka klapa , lekki aku , lekkie felgi 100kg można z tego jeszcze urwać biorac do reki szlifierke katową ![]() 1275kg. E36 M3 z ciezkim kolektorem wydechowym żeliwnym i GT35, bez klimy, bez pompy powietrza, 2 kubly w srodku, spora klatka, skrzynia 5b, standard szyby, standard maska, standart klapa, zwykly aku, zdjete bitumy wygluszajace w 90%, alu drzwi. bo nawet kątówką to ja tych 200 kilo nijak nie widzę nadal czekam na post freebsd ze zdjeciem jego 1050 kg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
moje 328i waży 1250kg bez tapicerek wewnetrznych,dywanów ale z matami bitumicznymi,dwa kubełki,brak kilmy,normalny aku,zaspawany szyber,płyta pod silnik,z hamulcami z e46 330i,lekkim zamachem z m20, na masywnych 17",szyby i blachy seria,20l paliwa,bez klatki.wydaje mi sie ze około 50kg da sie jescze urwac laminatami i matami bitumicznymi
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
1275kg. E36 M3 z ciezkim kolektorem wydechowym żeliwnym i GT35, bez klimy, bez pompy powietrza, 2 kubly w srodku, spora klatka, skrzynia 5b, standard szyby, standard maska, standart klapa, zwykly aku, zdjete bitumy wygluszajace w 90%, alu drzwi. bo nawet kątówką to ja tych 200 kilo nijak nie widzę nadal czekam na post freebsd ze zdjeciem jego 1050 kg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pamietam !! nawet ostatnio sobie o tym myslalem ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A ja pytam co będzie jak będzie 1050?
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Nie zapomnij o zdjęciu świadectwa wzorcowania wagi (w akredytowanym laboratorium)
![]() -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
1275kg. E36 M3 z ciezkim kolektorem wydechowym żeliwnym i GT35, bez klimy, bez pompy powietrza, 2 kubly w srodku, spora klatka, skrzynia 5b, standard szyby, standard maska, standart klapa, zwykly aku, zdjete bitumy wygluszajace w 90%, alu drzwi. bo nawet kątówką to ja tych 200 kilo nijak nie widzę nadal czekam na post freebsd ze zdjeciem jego 1050 kg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Przemysl to w ten sposob: klatka - 50 kg turbo - 10 kg kolektor conajmniej 10 kg ic rury 10 kg jakis dp 3-5-10 kg ? zalezy jaki masz moj z evo wazy z 15 ![]() szyby jakies 20 - 40 kg jesli wytniesz mocowania drzwi i wywalisz mechanizmy podnoszenia maska 10-15 kg klapa 10 kg 2 kubel 10 kg ciecie budy 10-20 kg ? Obedrzyj spod auta i nadkola i tez troszke syfu zlezie. juz masz prawie 200 kg ... EDIT: Zapomnialem jeszcze dodac ile zbednych kabli mozna wyciac 10-15 kg... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 01:46 |