Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> BMW do WPP
ryczko100
post Tue, 19 Feb 2013 - 21:53
Post #41


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





CYTAT(maaaad @ Tue, 19 Feb 2013 - 20:11) *
Sedan ma większą sztywność nadwozia (popatrzcie na słupek B w e36 coupe...). E36 nie jest bez szans - ma bardziej dopracowane zawieszenie (przede wszystkim tył) w stosunku do e30. A e36 compact ma z tyłu zawieszenie podobne jak w e30.


Przy prędkościach / pachołkolandii / jakie rozwija E36 318is - moje zdanie jest takie, że wielowahacz z tyłu nie nadrobi różnicy w masie... jeżeli chodziło Ci oczywiście o takie szanse.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 19 Feb 2013 - 21:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
JJacek
post Tue, 19 Feb 2013 - 22:02
Post #42


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





WPP to nie pachołkolandia no i o prędkości w zakręcie w gruncie rzeczy nie decyduje moc silnika. Podejrzewam, że taki 318is e36 i tak rozpędzi się do takich prędkości na torze, które zmuszą kierowcę do użycia hamulców wink.gif
Poza tym kupno 318is e30 w stanie porównywalnym do e36 jest już na dzień dzisiejszy trudniejsze i bardziej kosztowne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 19 Feb 2013 - 23:18
Post #43


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(ryczko100 @ Tue, 19 Feb 2013 - 22:53) *
Przy prędkościach / pachołkolandii / jakie rozwija E36 318is - moje zdanie jest takie, że wielowahacz z tyłu nie nadrobi różnicy w masie... jeżeli chodziło Ci oczywiście o takie szanse.


Ale mówimy o WPP, tj. około 1:55 wokół Toru Poznań.

CYTAT(JJacek @ Tue, 19 Feb 2013 - 23:02) *
Poza tym kupno 318is e30 w stanie porównywalnym do e36 jest już na dzień dzisiejszy trudniejsze i bardziej kosztowne.


Ale nie ma obowiązku kupowania 318iS. Można kupić zdrowe 316, trochę dudów bodajże z 325, trochę z 318ti (pewnie przełożenie piast by nie przeszło) i poskładać sobie z tego auto do ścigania.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Tue, 19 Feb 2013 - 23:54
Post #44


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





Oops straciłem kontakt z bazą, nie zauważyłem WPP, mi scusa.
k11 - a homologaccyjne przepisy WPP coś regulują w kwestii lepianek ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reza
post Wed, 20 Feb 2013 - 09:07
Post #45


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 June 2009





cieżko bedzie e36 bez względu na bude konkurowac z e30 jesli bierzemy pod uwage silniki m42/m44.wystarczy popatrzec na wyniki bmw-challenge w klasie sport(gdzie są podobne obwarowania jak w planowanej klasie is w wpp) lub superoesu w poznaniu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Wed, 20 Feb 2013 - 16:10
Post #46


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(ryczko100 @ Wed, 20 Feb 2013 - 00:54) *
Oops straciłem kontakt z bazą, nie zauważyłem WPP, mi scusa.
k11 - a homologaccyjne przepisy WPP coś regulują w kwestii lepianek ?


CYTAT
1.3.1. Nadwozie.
Do BMW IS CUP dopuszczone zostaną modele BMW serii 3 E30 oraz E36 w nadwoziach sedan 4drzwiowych oraz coupe 2drzwiowych z klatkami bezpieczeństwa według załącznika J klatki zgodne z homologacjami FIA.
Dla BMW E30 coupe (2d) według homologacji FIA:
5137, 5014, 5138, 5292, 5401
Dla BMW E30 sedan (4d) według homologacji FIA:
5348
Dla BMW E36 coupe (2d) według homologacji FIA:
5454, 5562, 5490,
Dla BMW E36 sedan (4d) według homologacji FIA:
5441, 5526, 5440.
Elementy nadwozia winny zostać oryginalne, zabrania się wycinania elementów nadwozia, ściany grodziowe muszą zostać oryginalne. Dopuszcza się jedynie stosowanie zamienników zderzaków z laminatu oraz innych tworzyw sztucznych, lecz przy pozostawieniu oryginalnych wzmocnień. Zabrania się stosowania szyb z tworzyw lekkich.


z czego wynika, że miksy są możliwe (bo N/A5348 to 325iX)

CYTAT(reza @ Wed, 20 Feb 2013 - 10:07) *
cieżko bedzie e36 bez względu na bude konkurowac z e30 jesli bierzemy pod uwage silniki m42/m44.


To zależy, czy masz absolutne ciśnienie na wynik, czy po prostu chcesz się tanio pościgać na prawdziwym torze. W tym drugim przypadku możesz stosunkowo tanio poskładać E36.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Type-R
post Wed, 20 Feb 2013 - 16:52
Post #47


Super User
Dołączył: Fri, 03 February 2006





CYTAT(k11 @ Wed, 20 Feb 2013 - 16:10) *
To zależy, czy masz absolutne ciśnienie na wynik, czy po prostu chcesz się tanio pościgać na prawdziwym torze. W tym drugim przypadku możesz stosunkowo tanio poskładać E36.

r.


Ok., tylko wypadałoby mieć chociaż teoretyczną szansę na pudło. W przeciwnym wypadku, mozna równie tanio poskładać e36 z 2.8 lub 3.0, i równiez pościgać się na prawdziwym torze podczas trackday, majac przy tym odrobinę wiekszy fun z jazdy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Wed, 20 Feb 2013 - 19:23
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





CYTAT(SzybkiKuba @ Fri, 15 Feb 2013 - 13:28) *
Dzięki za info, poczytałem regulamin oraz wpisy na forum i w tym roku na dopuszczenie TI nie ma co liczyć niestety.

[...]


Za rajdowypoznan.com (dodane dzisiaj):

"W sezonie 2013 BMW IS CUP dopuszczone jest dodatkowo nadwozie BMW E36 compact
obecnie trwają jeszcze prace odnosnie przepisów budowy silnika mam nadzieje ze regulamin ukarze sie na dniach.

Pozdrawiam"

Więc jednak, będzie można już w tym sezonie smile.gif


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiKuba
post Wed, 20 Feb 2013 - 20:14
Post #49


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2010





CYTAT(pawel934 @ Wed, 20 Feb 2013 - 19:23) *
Za rajdowypoznan.com (dodane dzisiaj):

"W sezonie 2013 BMW IS CUP dopuszczone jest dodatkowo nadwozie BMW E36 compact
obecnie trwają jeszcze prace odnosnie przepisów budowy silnika mam nadzieje ze regulamin ukarze sie na dniach.

Pozdrawiam"

Więc jednak, będzie można już w tym sezonie smile.gif



Dziękuje Ci za dobrą nowinę! biggrin.gif W takim razie, mam nadzieję że auto wróci z "klatki" jak najszybciej żebym mógł ogranąć reszte dupereli na pierwszą imprezę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 21 Mar 2013 - 12:45
Post #50


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





To ile wg speców ma ważyć rozsądnie odchudzone e36?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 21 Mar 2013 - 13:08
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Chodza glosy ze idzie zejsc ponizej tony z klatka ale to juz troszke ekstremalna zabawa


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 21 Mar 2013 - 13:09
Post #52


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Nienie, mi chodzi o takie typówki lightowo odelżone, nie o ekstremum.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buni
post Thu, 21 Mar 2013 - 13:58
Post #53


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: w-wa





1260kg . e36M3 z nabita klima... 2 kubly w srodku ( wersja bez szyberdachu )

skrzynia 5b , wywalony srodek ( tapicerki , fotele, kanapy , org. pasy glosniki ,wywalone poduchy , wyskrobana podloga ) , lekkie szyby (bez przedniej) ,
lekka maska , lekka klapa , lekki aku , lekkie felgi


100kg można z tego jeszcze urwać biorac do reki szlifierke katową cool.gif



--------------------
Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1
BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 21 Mar 2013 - 14:01
Post #54


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





No to mnie pocieszyłeś smile.gif V8 miało 1280kg, teraz ma 1300, to jak zrzucę 50-100 to będzie git.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Fri, 29 Mar 2013 - 14:58
Post #55


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





CYTAT(buni @ Thu, 21 Mar 2013 - 13:58) *
1260kg . e36M3 z nabita klima... 2 kubly w srodku ( wersja bez szyberdachu )

skrzynia 5b , wywalony srodek ( tapicerki , fotele, kanapy , org. pasy glosniki ,wywalone poduchy , wyskrobana podloga ) , lekkie szyby (bez przedniej) ,
lekka maska , lekka klapa , lekki aku , lekkie felgi


100kg można z tego jeszcze urwać biorac do reki szlifierke katową cool.gif



1275kg. E36 M3 z ciezkim kolektorem wydechowym żeliwnym i GT35, bez klimy, bez pompy powietrza, 2 kubly w srodku, spora klatka, skrzynia 5b, standard szyby, standard maska, standart klapa, zwykly aku, zdjete bitumy wygluszajace w 90%, alu drzwi. bo nawet kątówką to ja tych 200 kilo nijak nie widzę

nadal czekam na post freebsd ze zdjeciem jego 1050 kg biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif (tak wiem, przyczepiłem sie biggrin.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reza
post Fri, 29 Mar 2013 - 15:27
Post #56


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 June 2009





moje 328i waży 1250kg bez tapicerek wewnetrznych,dywanów ale z matami bitumicznymi,dwa kubełki,brak kilmy,normalny aku,zaspawany szyber,płyta pod silnik,z hamulcami z e46 330i,lekkim zamachem z m20, na masywnych 17",szyby i blachy seria,20l paliwa,bez klatki.wydaje mi sie ze około 50kg da sie jescze urwac laminatami i matami bitumicznymi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 29 Mar 2013 - 20:08
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





CYTAT(ryczko100 @ Fri, 29 Mar 2013 - 14:58) *
1275kg. E36 M3 z ciezkim kolektorem wydechowym żeliwnym i GT35, bez klimy, bez pompy powietrza, 2 kubly w srodku, spora klatka, skrzynia 5b, standard szyby, standard maska, standart klapa, zwykly aku, zdjete bitumy wygluszajace w 90%, alu drzwi. bo nawet kątówką to ja tych 200 kilo nijak nie widzę

nadal czekam na post freebsd ze zdjeciem jego 1050 kg biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif (tak wiem, przyczepiłem sie biggrin.gif)


Pamietam !! nawet ostatnio sobie o tym myslalem wink.gif Juz robi sie powoli pogoda wiec w ajeblizszym czasie obiecuje podjechac.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 29 Mar 2013 - 21:05
Post #58


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A ja pytam co będzie jak będzie 1050? smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Fri, 29 Mar 2013 - 21:18
Post #59


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Nie zapomnij o zdjęciu świadectwa wzorcowania wagi (w akredytowanym laboratorium) smile.gif


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 29 Mar 2013 - 21:18
Post #60


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





CYTAT(ryczko100 @ Fri, 29 Mar 2013 - 14:58) *
1275kg. E36 M3 z ciezkim kolektorem wydechowym żeliwnym i GT35, bez klimy, bez pompy powietrza, 2 kubly w srodku, spora klatka, skrzynia 5b, standard szyby, standard maska, standart klapa, zwykly aku, zdjete bitumy wygluszajace w 90%, alu drzwi. bo nawet kątówką to ja tych 200 kilo nijak nie widzę

nadal czekam na post freebsd ze zdjeciem jego 1050 kg biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif (tak wiem, przyczepiłem sie biggrin.gif)


Przemysl to w ten sposob:
klatka - 50 kg
turbo - 10 kg
kolektor conajmniej 10 kg
ic rury 10 kg
jakis dp 3-5-10 kg ? zalezy jaki masz moj z evo wazy z 15 biggrin.gif
szyby jakies 20 - 40 kg jesli wytniesz mocowania drzwi i wywalisz mechanizmy podnoszenia
maska 10-15 kg
klapa 10 kg
2 kubel 10 kg
ciecie budy 10-20 kg ?
Obedrzyj spod auta i nadkola i tez troszke syfu zlezie.

juz masz prawie 200 kg ...

EDIT:
Zapomnialem jeszcze dodac ile zbednych kabli mozna wyciac 10-15 kg...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 01:46