Mercedes A 45 AMG, Nowy król super hot-hatchy? |
Mercedes A 45 AMG, Nowy król super hot-hatchy? |
Thu, 06 Jul 2017 - 19:44
Post
#3041
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu |
Bo opcja RACE to dodatkowy tryb na pokrętle.
AMG dynamic PLUS , tak się to nazywa , kosztuje nie 20 a 10k dopłaty w a45. (skład pakietu :szpera, elekt zawias i dodatkowy tryb RACE ustawień) Już kilka razy było napisane. |
|
|
Fri, 07 Jul 2017 - 12:14
Post
#3042
|
|
User Dołączył: Wed, 05 July 2017 Skąd: Warszawa |
Dokładnie tak.Jezdzilem cla 45 ,a45 i c63s z ta regulacja twardości zawieszenia i wg mnie za ta kwotę nie warto bo seryjne zawieszenie naprawdę działa super w każdych warunkach. @Gucior ta opcja pojawiła się dopiero w 45 poliftowych. Ale z drugiej strony nie można doposażyć auta w szperę i jednocześnie z zawieszeniem AMG. Musi być cały pakiet z adaptacyjnym zawiasem. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Czy na tym sportowym zawieszeniu AMG auto siedzi niżej niż na adaptacyjnym? Czy prześwit/geo takie same? -------------------- Sikor#44 - Trener motocyklowy
_https://www.facebook.com/Sikor44/ _https://www.instagram.com/sikor44 |
|
|
gość_gucior_* |
Fri, 07 Jul 2017 - 12:35
Post
#3043
|
|
bo ta opcja Race to jakieś Yeti wymyślone przez kogoś tutaj i nie ma czegoś takiego - pakiet dynamiki to szpera, regulowany zawias i koszuje 10k.
auta CLA i A mechnicznie to DOKŁADNIE to samo. różnice sprowadzają się z przodu w innej masce. w CLA jest mniej miejsca z tyłu ze względu na nisko opadającą linię dachu CLA i A różnią się w prowadzeniu ze względu na bryłę nadwozia, A class jest bardziej podsterowna - CLA mniej. różnice w wadze są pomijalne. moim zdaniem CLA jeździ przyjemniej, sprawia wrażenie dojrzalszej, mniej nerwowej, mniej myszkującej - miałem / mam 3 sztuki CLA (2 x 45 i jedną 250 4m), jeździłem kilkoma wersjami A 45 - pre i fl i na tej podstawie mogę o tym konkretnym modelu dość dużo powiedzieć ja bym brał CLA, warte jest dopłaty. |
|
|
Fri, 07 Jul 2017 - 13:02
Post
#3044
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu |
bo ta opcja Race to jakieś Yeti wymyślone przez kogoś tutaj i nie ma czegoś takiego... Yeti , coś dla Ciebie: http://www.mercedes-benz.pl/content/poland...gequipment.html "Pakiet AMG DYNAMIC PLUS zwiększa dynamikę jazdy i sportową charakterystykę samochodu. Oprócz samoblokującego mechanizmu różnicowego AMG na osi przedniej i kierownicy AMG Performance obejmuje sportowy układ jezdny AMG RIDE CONTROL i dodatkowy program jazdy „Race” Regulowany mechanicznie samoblokujący mechanizm różnicowy polepsza trakcję we wszystkich sytuacjach dynamicznych, przede wszystkim jednak podczas sportowej jazdy. Dzieje się to poprzez zmniejszenie poślizgu na kole napędowym po wewnętrznej stronie zakrętu. Dodatkowy program jazdy "Race" zapewnia maksymalną dynamikę jazdy, na przykład na torach wyścigowych i zamkniętych trasach. Eleganckim, a zarazem funkcjonalnym dopełnieniem pakietu jest kierownica AMG Performance." |
|
|
Fri, 07 Jul 2017 - 13:12
Post
#3045
|
|
User Dołączył: Mon, 26 May 2014 |
sikor44 co do różnic między CLA a A gucior dokładnie napisał właśnie to co i ja chciałem. A klasa jest bardziej dla mnie taka jakby torowa i "hotchach'owa". a CLA przy wyższych prędkościach autostradowych bardziej stabilniejsza
-------------------- MB C117 & ToyTota CT190
|
|
|
gość_gucior_* |
Fri, 07 Jul 2017 - 13:31
Post
#3046
|
|
Yeti , coś dla Ciebie: http://www.mercedes-benz.pl/content/poland...gequipment.html "Pakiet AMG DYNAMIC PLUS zwiększa dynamikę jazdy i sportową charakterystykę samochodu. Oprócz samoblokującego mechanizmu różnicowego AMG na osi przedniej i kierownicy AMG Performance obejmuje sportowy układ jezdny AMG RIDE CONTROL i dodatkowy program jazdy „Race” Regulowany mechanicznie samoblokujący mechanizm różnicowy polepsza trakcję we wszystkich sytuacjach dynamicznych, przede wszystkim jednak podczas sportowej jazdy. Dzieje się to poprzez zmniejszenie poślizgu na kole napędowym po wewnętrznej stronie zakrętu. Dodatkowy program jazdy "Race" zapewnia maksymalną dynamikę jazdy, na przykład na torach wyścigowych i zamkniętych trasach. Eleganckim, a zarazem funkcjonalnym dopełnieniem pakietu jest kierownica AMG Performance." wejdź w konfigurator specu i znajdz tam samotną "pakiet race", nie ma czegoś takiego w pojedynkę - kumasz? nazywa się to pakiet AMG DYNAMIC PLUS i zakłada kilka różnych opcji. fajnie,że pokazujesz mi konsole auta którym jeżdżę ponad trzy lata, lubię na nią patrzeć |
|
|
Fri, 07 Jul 2017 - 13:37
Post
#3047
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu |
A kumasz że piszesz to samo co ja , a wcześniej pisałeś, że nie ma opcji RACE?
Pisałem już wielokrotnie, NIE MA "pakietu RACE", bo to jest tylko dodatkowy tryb na pokrętle, ale on jest gdy kupisz pakiet dynamiki PLUS. Czyli sprawa jest prosta, jak na pokrętle mamy napis RACE to auto ma szperę. Jak na pokrętle brak RACE to szpery brak. Ale z drugiej strony nie można doposażyć auta w szperę i jednocześnie z zawieszeniem AMG. Musi być cały pakiet z adaptacyjnym zawiasem. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Czy na tym sportowym zawieszeniu AMG auto siedzi niżej niż na adaptacyjnym? Czy prześwit/geo takie same? Można mieć pakiet dynamiki PLUS, a zmienić zawias reg elekt. na "zwykły". Przy konfiguracji sobie sprawdź na stornie. Prześwit prawie na pewno jest taki sam. |
|
|
Fri, 07 Jul 2017 - 13:57
Post
#3048
|
|
User Dołączył: Wed, 05 July 2017 Skąd: Warszawa |
Dzięki panowie! To bardzo dobre informacje w takim razie.
Swoją drogą MB ma niezły burdel na swojej stronie. Co innego w konfiguratorze, co innego pod linkiem od mha. To przykre, że obecnie tak trudno znaleźć konkretne specyfikacje techniczne nowych pojazdów, w oficjalnych źródłach. Tak jakby wszystkich interesowały tylko wyniki 1-100 i moc max... Już wiem od mickyego, że w praktyce auto poleci 260 przez ogranicznik (teoretycznie na 250). Ciekaw jestem czy akcesoryjny box jest w stanie zdjąć ten kaganiec edit: @mha, niestety konfigurator w tej sytuacji chce wywalić całego Dynamic Plusa, własnie sprawdziłem. -------------------- Sikor#44 - Trener motocyklowy
_https://www.facebook.com/Sikor44/ _https://www.instagram.com/sikor44 |
|
|
Fri, 07 Jul 2017 - 14:12
Post
#3049
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu |
Racja, przy konfigurowaniu widziałem, że jest opcja zwykłego zawiasu ale nie klikałem więc nie miałem wiedzy że on wywala pakiet dynamiki plus.
Czyli Zawias elekt regulowany jest zawsze jak mamy szperę. |
|
|
Fri, 07 Jul 2017 - 14:21
Post
#3050
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Kraków |
Sikor44 teraz naprawdę coś pozmieniali w tym konfiguratorze i powstał mały kocioł. Kaganiec zdejmiesz tylko robiąc soft (gwarancja) lub montując zewnetrzny moduł który podłącza się bezpośrednio do ECU (performmaster,Willall) ale to są rozwiązania za ok 10k. Zwykły box kilkukanalowy podłączany pod czujniki nie zdejmuje limitera Vmax.
-------------------- CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45 M5 F10 710/900 było GTR MY17 jest |
|
|
Fri, 07 Jul 2017 - 21:34
Post
#3051
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
Już wiem od mickyego, że w praktyce auto poleci 260 przez ogranicznik (teoretycznie na 250). Ciekaw jestem czy akcesoryjny box jest w stanie zdjąć ten kaganiec Ale licznikowe czy na GPS? Bo prędkość maksymalna powinna być z GPSu, więc wskazywać musi więcej, w Europie zdaje się, że minimum 2%+2km/h więcej, nie pamiętam. -------------------- E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Fri, 07 Jul 2017 - 21:50
Post
#3052
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Kraków |
Ale licznikowe czy na GPS? Bo prędkość maksymalna powinna być z GPSu, więc wskazywać musi więcej, w Europie zdaje się, że minimum 2%+2km/h więcej, nie pamiętam. Około 267 licznikowo jak dobrze pamiętam. -------------------- CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45 M5 F10 710/900 było GTR MY17 jest |
|
|
gość_gucior_* |
Sat, 08 Jul 2017 - 00:33
Post
#3053
|
|
mój 265 licznikowe i nic więcej
|
|
|
Sat, 08 Jul 2017 - 10:25
Post
#3054
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu |
|
|
|
Sat, 08 Jul 2017 - 13:03
Post
#3055
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Kraków |
Kolegi tutaj nie ma ale sprawa z Miliciantem ciągnie się już od roku... -------------------- CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45 M5 F10 710/900 było GTR MY17 jest |
|
|
Sat, 12 Aug 2017 - 22:57
Post
#3056
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 12 August 2017 |
Witam wszystkich,
jestem nowym userem na forum. Od ponad 2 lat jeżdżę A5 Sportback 2.0TFSI 315KM, ale z powodu końca leasingu chciałbym coś mniejszego i bardziej zwinnego zakupić. Po długich poszukiawniach i rozważaniach wybór padł na A45, jednego mam zarezerwowanego (ogłoszenie zdjęte, ale google cache pomaga): https://webcache.googleusercontent.com/sear...=clnk&gl=pl czy myślicie że warto wchodzić - cena chyba dobra, wyposażnie ok, ale denerwuje mnie brak możliwości streamingu audio z telefonu, jakość tego wyświetlacza jest tragiczna. Jest jeszcze opcja golasa za 164k który jest w szczecinie dostęny (demo car): https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz...html#0562e5a78c z waszego doświadczenia w co iść lepiej? Auto na max dwa lata, większość jazda w mieście, raz na pół roku wypad w góry, czasem jakaś bardziej dynamiczna jazda. Przy tym używanym zastanawiem się na upgradem do 450KM w Sportmile dzięki za ewentualne sugestie pozdrawiam |
|
|
Sun, 13 Aug 2017 - 12:27
Post
#3057
|
|
User Dołączył: Fri, 28 November 2014 Skąd: Trojmiasto |
Witam wszystkich, jestem nowym userem na forum. Od ponad 2 lat jeżdżę A5 Sportback 2.0TFSI 315KM, ale z powodu końca leasingu chciałbym coś mniejszego i bardziej zwinnego zakupić. Po długich poszukiawniach i rozważaniach wybór padł na A45, jednego mam zarezerwowanego (ogłoszenie zdjęte, ale google cache pomaga): https://webcache.googleusercontent.com/sear...=clnk&gl=pl czy myślicie że warto wchodzić - cena chyba dobra, wyposażnie ok, ale denerwuje mnie brak możliwości streamingu audio z telefonu, jakość tego wyświetlacza jest tragiczna. Jest jeszcze opcja golasa za 164k który jest w szczecinie dostęny (demo car): https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz...html#0562e5a78c z waszego doświadczenia w co iść lepiej? Auto na max dwa lata, większość jazda w mieście, raz na pół roku wypad w góry, czasem jakaś bardziej dynamiczna jazda. Przy tym używanym zastanawiem się na upgradem do 450KM w Sportmile dzięki za ewentualne sugestie pozdrawiam Cześć Brałbym nowszą budę ! dla mnie oby dwa to golasy :/ Dla mnie opcja must have to podgrzewane fotele :/ A tutaj w obu przypadkach ich nie ma / jeśli dla ciebie to nie takie ważne to masz tutaj innego 45 AMG który ma z takich ważniejszych - commanda ! kubełkowe Fotele(POLECAM) I szpere ! https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz...9-ID6yYZQ9.html |
|
|
gość_gucior_* |
Tue, 15 Aug 2017 - 11:09
Post
#3058
|
|
Bierz nowsza bude i Szukaj z fotelami performance.
Reszta dodatkow to rzecz gustu ale fotele seryjne sa beznadziejne i z tym bedziesz obcowal non stop |
|
|
Wed, 16 Aug 2017 - 23:45
Post
#3059
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 August 2017 |
Kolegi tutaj nie ma ale sprawa z Miliciantem ciągnie się już od roku... Cześć, oglądałem tego A45 z autoreduty. Ma rysy na lewej stronie przedniego blotnika dziwnie zaprawione. Ja się nie zdecydowalem też ze względu na slaby stan ogumienia i konieczność zrobienia serwisu już za chwilę. Czyli cena auta wychodzi niezla, ale za moment bulisz za opony i inne pierdy. Na plus jest w nim tylko wydech. Ja szukam dalej |
|
|
Wed, 16 Aug 2017 - 23:51
Post
#3060
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 August 2017 |
W nawiązaniu jeszcze do omawianego egzemplarza z Autoreduty. Czy ktoś z forumowiczach słyszał, żeby w A45 wyciek płynu chłodniczego, tzw 'spocony wąż" był normą w tym modelu ?
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 20 April 2024 - 05:03 |