Mercedes A 45 AMG, Nowy król super hot-hatchy? |
Mercedes A 45 AMG, Nowy król super hot-hatchy? |
gość_gucior_* |
Tue, 06 Jun 2017 - 20:25
Post
#3021
|
|
Jest bez pakietu areo, tylko sam spoiler. No ma 668 ale nie popadajmy w skrajność, nowe jest. Plusem w nim jest dynamic plus czyli szpera i eletroniczny zawias. Ale bardziej mi leży biały kolor, ale ze szperą ciężko o tak dobrą cene jak bez szpery. Śmigał ktoś z i bez? na co dzień pewnie sens żaden...? nowe to auto nie jest, nowe auto ma do 10 km a tutaj masz roczne auto o przebiegu 700 km najpewniej nakręcone na zimno pałowane po placu kolejno przez wszystkich pracowników i potencjalnych klientów. jeździłem a 45 fl z pakietem dynamic i auto jeździ wyraźnie lepiej w zakrętach od przedliftowego cla więc wg mnie to warty "dodatek", podobnie jak fotele. pamiętaj, że szklany dach dźwiga Ci środek ciężkości niepotrzebnie w górę i zabiera sporo miejsca nad głową gdzie jego i tak nie ma jakoś niebywale dużo. MB nigdy nie wprowadza modeli AMG równolegle z premierą budy - najpewniej minimum 6 do 12 miesięcy później pojawia się wersja AMG |
|
|
Tue, 06 Jun 2017 - 22:56
Post
#3022
|
|
User Dołączył: Mon, 26 May 2014 |
CLA i A pomimo większości wspólnych części, są to dość różne auta pod względem prowadzenia
-------------------- MB C117 & ToyTota CT190
|
|
|
Mon, 19 Jun 2017 - 11:59
Post
#3023
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 07 April 2017 |
Witam wszystkich. Drobne ostrzeżenie. Mam a45. W weekend kolega prowadził auto na standardowej polskiej drodze poza terenem zabudowanym. Nic specjalnego, 100 na godzinę, nie zauważył martwego borsuka na drodze, którego ktoś wcześniej nie usunął, chciał wziać go środkiem i zwierze przeleciało pod autem obijając się o podwozie. Efekt? Zerwanie modułu wspomagania kierownicy, który jest totalnie odkryty pod podwoziem, bez żadnych zabezpieczeń, zwisający kabel z kostką wpiętą w moduł. Od razu wspomaganie się wyłączyło i autem bardzo cieżko się skręcało. Gdyby było to na zakręcie to na 100% nie udałoby mu się wziąć zakrętu, wylecielibyśmy z zakrętu prosto do lasu. Moim zdaniem zostawianie tak istotnej części bez ochrony to skandal. Powiedziałbym, że ma służyć nawet intencjonalnemu zrywaniu i niszczeniu aut, bo nie mogę pojąc jak można sparaliżować tak łatwo układ kierowniczy jednym małym zwierzakiem, gałązką czy nawet progiem, który miałby jakiś zadzior. A bez wspomagania to chyba łatwiej kamazem jeździć niż przekręcić koła w tym samochodzie.. Prostym rozwiązaniem jest na pewno płyta maskująca pod tym elementem. W każdym razie uważajcie, bo ja się mocno zaskoczyłem na minus "bezpieczeństwem" mojego samochodu... :/
|
|
|
Mon, 19 Jun 2017 - 14:44
Post
#3024
|
|
User Dołączył: Mon, 26 May 2014 |
a mniej więcej w którym miejscu pod podwoziem jest ten moduł? na wysokości przedniej osi?
-------------------- MB C117 & ToyTota CT190
|
|
|
Mon, 19 Jun 2017 - 15:29
Post
#3025
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 07 April 2017 |
|
|
|
Mon, 19 Jun 2017 - 17:21
Post
#3026
|
|
User Dołączył: Mon, 26 May 2014 |
a poproszę :-),
mmaciejski@o2.pl -------------------- MB C117 & ToyTota CT190
|
|
|
Tue, 27 Jun 2017 - 00:01
Post
#3027
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 26 June 2017 |
Witam, jestem nowy i planuje zakup A45 FL mam parę pytań
1.Jak wygląda przykładowy serwis tego auta (może być wraz z cenami ) 2.Pracownik MB mówił że koszt przednich tarcz to tylko okolice 400 a tylne 700 czy to prawda ? 3.Planuje na wejściu wymienić wydech wraz z DP (Arymytrix) móje pytania brzmi czy ktoś ma doświadczenie jak serwis na to reaguje (utrata gwarancji czy dość lajtowe podejście ) ? 4.Jakie średnie spalania wam wychodzą przy dość dynamicznej jeździe ? Pozdrawiam |
|
|
Tue, 27 Jun 2017 - 00:03
Post
#3028
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 26 June 2017 |
Jeszcze takie pytanko czy warto Brać auto z Trybem Race czy to tylko mało używany Bajer ?
|
|
|
Wed, 28 Jun 2017 - 13:39
Post
#3029
|
|
User Dołączył: Thu, 11 February 2016 Skąd: Kraków |
Wiem, że klocki przód to ok. 900 zł., tył ok.800 zł.
|
|
|
gość_gucior_* |
Sat, 01 Jul 2017 - 17:44
Post
#3030
|
|
Witam, jestem nowy i planuje zakup A45 FL mam parę pytań 1.Jak wygląda przykładowy serwis tego auta (może być wraz z cenami ) 2.Pracownik MB mówił że koszt przednich tarcz to tylko okolice 400 a tylne 700 czy to prawda ? 3.Planuje na wejściu wymienić wydech wraz z DP (Arymytrix) móje pytania brzmi czy ktoś ma doświadczenie jak serwis na to reaguje (utrata gwarancji czy dość lajtowe podejście ) ? 4.Jakie średnie spalania wam wychodzą przy dość dynamicznej jeździe ? Pozdrawiam 1: Przykladowy serwis maly 1k a duzy kolo 3k 2: pracownik dzialu czesci Ci to powie. Nie mamwlasciwie zamiennikow bo tez nie sa specjalnie potrzebne bo seria hamulec jest swietna 3: proponujw pojezdzic chwile seria a pozniej zrobic pozadny wydech w MG czy TTC - ten Armytrix kosztuje bzdurne pieniadze i brzmi srednio na zywo. Za DP w sytuacji fuckupu z pewnoscia bedzie dyskusja o gwarancji 4: miedzy 10 a 22 l/100. Mi srednio teraz spalil w miescie 12,5 l ale wlasciwie go nie uzywam. 5: co to jest pakiet race bo pierwszy raz o czyms takim slysze? |
|
|
Sun, 02 Jul 2017 - 12:05
Post
#3031
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu |
ad 5
Elektroniczna regulacja twardości zawieszenia, i przednia szpera torsen (LSD). Jak myślisz o upalaniu to podstawa , jak tylko na ulice i miasto to ponoć zbędne. |
|
|
Sun, 02 Jul 2017 - 12:23
Post
#3032
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Kraków |
ad 5 Elektroniczna regulacja twardości zawieszenia, i przednia szpera torsen (LSD). Jak myślisz o upalaniu to podstawa , jak tylko na ulice i miasto to ponoć zbędne. Dokładnie tak.Jezdzilem cla 45 ,a45 i c63s z ta regulacja twardości zawieszenia i wg mnie za ta kwotę nie warto bo seryjne zawieszenie naprawdę działa super w każdych warunkach. @Gucior ta opcja pojawiła się dopiero w 45 poliftowych. -------------------- CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45 M5 F10 710/900 było GTR MY17 jest |
|
|
gość_gucior_* |
Mon, 03 Jul 2017 - 15:28
Post
#3033
|
|
Dokładnie tak.Jezdzilem cla 45 ,a45 i c63s z ta regulacja twardości zawieszenia i wg mnie za ta kwotę nie warto bo seryjne zawieszenie naprawdę działa super w każdych warunkach. @Gucior ta opcja pojawiła się dopiero w 45 poliftowych. mówimy o pakiecie AMG Dynamic Plus? bo to wiem co to jest ale o żadnym pakiecie Race nigdy nie słyszałem a znam dość dobrze i pre i po lifty |
|
|
Mon, 03 Jul 2017 - 18:12
Post
#3034
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu |
Tak, to jest amg dynamic plus, czyli szpera, elek. zawias, i na regulacji poza s+ jeszcze tryb RACE
|
|
|
Tue, 04 Jul 2017 - 09:14
Post
#3035
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Kraków |
mówimy o pakiecie AMG Dynamic Plus? bo to wiem co to jest ale o żadnym pakiecie Race nigdy nie słyszałem a znam dość dobrze i pre i po lifty Tak, pakiet dynamic plus - dodatkowa opcja na pokretle "RACE" i dodatkowy przycisk od regulacji zawieszenia plus szpera.Koszt pakietu ok 20k lub samego zawieszenia Ride Control z kierownicą performance ok 10k. -------------------- CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45 M5 F10 710/900 było GTR MY17 jest |
|
|
Tue, 04 Jul 2017 - 14:39
Post
#3036
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Kraków |
Wiem, że klocki przód to ok. 900 zł., tył ok.800 zł. Oczywiście to koszt samych klocków bo ASO dolicza 400 pln za oś za ich wymianę. -------------------- CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45 M5 F10 710/900 było GTR MY17 jest |
|
|
gość_gucior_* |
Tue, 04 Jul 2017 - 19:38
Post
#3037
|
|
Tak, pakiet dynamic plus - dodatkowa opcja na pokretle "RACE" i dodatkowy przycisk od regulacji zawieszenia plus szpera.Koszt pakietu ok 20k lub samego zawieszenia Ride Control z kierownicą performance ok 10k. wszystko jasne z ciekawości bez wielkiego off'a - jak się przesiada z serii kolejnych mocnych 4x4 na ośkę z 900Nm? |
|
|
Tue, 04 Jul 2017 - 20:08
Post
#3038
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Kraków |
wszystko jasne z ciekawości bez wielkiego off'a - jak się przesiada z serii kolejnych mocnych 4x4 na ośkę z 900Nm? Jest petarda.Naprawde auto wiele wymaga od kierowcy i to na suchym. Teraz na 305/30/20 Michelin Pilot Sport Cup 2 z tyłu jak się dobrze dogrzeje to klei i można polatać z wyłączona kontrola w połowie lub w pełni. Niestety jak jest chlodniej nie pozwalam sobie na takie ruchy bo pełny moment jest przy 2400rpm i przy nawet lekkim naciśnięciu gazu auto leci bokiem,nawet przy 150 km/h Na autobanie jest killer średnie 6 100-200 i 5.9 200-250, póki co wystarczy może na przyszły sezon zrobię 800+ wtedy będą średnie 5 100-200. -------------------- CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45 M5 F10 710/900 było GTR MY17 jest |
|
|
gość_gucior_* |
Wed, 05 Jul 2017 - 08:03
Post
#3039
|
|
900 Nm z dolu w osce juz potrafi podniesc cisnienie jak widac
|
|
|
Thu, 06 Jul 2017 - 18:24
Post
#3040
|
|
User Dołączył: Wed, 05 July 2017 Skąd: Warszawa |
CLA i A pomimo większości wspólnych części, są to dość różne auta pod względem prowadzenia Na wstępie witam wszystkich serdecznie! W skrócie - szukam na przyszły rok następcy dla mojego STI. Miało być mniej wyczynowo i bardziej dupowozowo, ale jednak MB kusi osiągami oraz technologią. Rozważam CLA 45 FL Co masz na myśli pisząc o różnym prowadzeniu się tych aut? Różnice w napędach, geometrii? Konkrety? Czym różni się A od CLA (przy tym samym wyposażeniu) w kontekście mechaniki? Z tego co wybadałem, pakiet AMG Dynamic Plus stoi obecnie za ok. 10k i miał mieć szperę, ale to by się kłóciło z tym co pisze micky. Jak to w końcu wygląda? W ogóle nie widziałem na stronie MB nic o tej opcji Race. -------------------- Sikor#44 - Trener motocyklowy
_https://www.facebook.com/Sikor44/ _https://www.instagram.com/sikor44 |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 08:26 |