Mercedes A 45 AMG, Nowy król super hot-hatchy? |
Mercedes A 45 AMG, Nowy król super hot-hatchy? |
Wed, 16 Oct 2013 - 08:57
Post
#241
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Ok. Kumam chodzi o "cały czas" Zgoda raz na jakiś czas trzeba odmulić.
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Wed, 16 Oct 2013 - 08:58
Post
#242
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków |
Automat w 6cio litrowym Escalade rzadko przekracza 1500 obr
Jezu ale rozkminki... nowe auta za 200.000 i 2l na stacji liczą czy sie opłaca eh.... -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
Wed, 16 Oct 2013 - 12:38
Post
#243
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
No i jeździłem dzisiaj A45. Wrażenia dobre, ale nie bardzo dobre. Auto zaskakująco komfortowe, jest szybkie, choć tego nie czuć. Bardzo dobrze trzyma się drogi i jest niewrażliwe na nierówności na zakrętach, jak wiele innych usportowionych aut. Odnosząc je jednak do Evo, to ma dziwny układ kierowniczy - niezbyt ostry, mało "sportowy". Jeździłem egzemplarzem z normalnym zawiasem i fotelami, ale z wydechem opcjonalnym AMG performance - jest obłędny i kosztuje dodatkowo tylko 2,5k PLN. Świetna skrzynia - bardzo szybka i "mądrze" zaprogramowana. Jeździłem nim po mokrym i sprzedawca pozwolił mi wykorzystać funkcję Race Start - bardzo dobrze startuje, ale już przy drugim podejściu wyskoczył komunikat: "4matic chwilowo niedostępny"...
Ogólnie więcej przyjemności z jazdy mam Evo, ale ten Mercedes wydaje się idealnym złotym środkiem, pomiędzy sportem a użytkowaniem na codzień. Aha, spalanie. Zrobiłem około 40 km. Przed wyjazdem reset komputera pokladowago, który pokazywał średnią 15L. Po moim powrocie średnia wynosiła 12,7 a jednak potraktowałem to auto dość brutalnie. Sprzedawca twierdzi, że pali przy wykorzystywaniu potencjału od 12 - 17 litrów i wygląda mi to na prawdę. |
|
|
Wed, 16 Oct 2013 - 13:01
Post
#244
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin |
Ale ze co, jede start i odlaczylo naped?
-------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
Wed, 16 Oct 2013 - 14:42
Post
#245
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Tak, ale po chwili było ok.
|
|
|
Wed, 16 Oct 2013 - 14:46
Post
#246
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
No i jeździłem dzisiaj A45. Wrażenia dobre, ale nie bardzo dobre. Auto zaskakująco komfortowe, jest szybkie, choć tego nie czuć. Bardzo dobrze trzyma się drogi i jest niewrażliwe na nierówności na zakrętach, jak wiele innych usportowionych aut. Odnosząc je jednak do Evo, to ma dziwny układ kierowniczy - niezbyt ostry, mało "sportowy". Jeździłem egzemplarzem z normalnym zawiasem i fotelami, ale z wydechem opcjonalnym AMG performance - jest obłędny i kosztuje dodatkowo tylko 2,5k PLN. Świetna skrzynia - bardzo szybka i "mądrze" zaprogramowana. Jeździłem nim po mokrym i sprzedawca pozwolił mi wykorzystać funkcję Race Start - bardzo dobrze startuje, ale już przy drugim podejściu wyskoczył komunikat: "4matic chwilowo niedostępny"... Ogólnie więcej przyjemności z jazdy mam Evo, ale ten Mercedes wydaje się idealnym złotym środkiem, pomiędzy sportem a użytkowaniem na codzień. Aha, spalanie. Zrobiłem około 40 km. Przed wyjazdem reset komputera pokladowago, który pokazywał średnią 15L. Po moim powrocie średnia wynosiła 12,7 a jednak potraktowałem to auto dość brutalnie. Sprzedawca twierdzi, że pali przy wykorzystywaniu potencjału od 12 - 17 litrów i wygląda mi to na prawdę. Czyli 10 w normalnym trybie do zrobienia. Fajnie,ze opisales ten samochod. Sam chetnie bym sie przejechal , ale w 3miescie chyba nie ma az tak dobrze z jazdami testowymi. Co do napedu, to przypomina mi to moja zabawe w zimie nissanem kaszkajem, po paru bokach zaczala mrugac dioda blokady mostu , po chwili sie ochlodzilo i wrocilo do normy. W GTR-ze tez jest cos takiego,ze po 3 ostrych startach jest 30 minut przerwy z LC. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wed, 16 Oct 2013 - 15:04
Post
#247
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Mazda to samo, potrzebuje chwili schłodzenia przy strzałach ze sprzęgła
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wed, 16 Oct 2013 - 15:47
Post
#248
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Tak, ale po chwili było ok. A był ostro upalany zaraz zanim Ty do niego wsiadłeś? Jeśli nie, to tragedia jak na "wyścigówkę" -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Wed, 16 Oct 2013 - 16:08
Post
#249
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
Tjungowi chodziło chyba o drugie podejście startu z procedury, a nie ogólną jazdę ?
|
|
|
Wed, 16 Oct 2013 - 16:09
Post
#250
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
A był ostro upalany zaraz zanim Ty do niego wsiadłeś? Jeśli nie, to tragedia jak na "wyścigówkę" Nie. Dzisiaj byłem pierwszym kierowca tego auta. Podobno zdarzyło się to pierwszy raz a trochę takich startów już to auto zrobiło, ale do tej pory używano tej procedury wyłącznie na suchej nawierzchni. Ja startowałem pierwszy raz na wilgotnym asfalcie, a ten drugi raz cześć auta stała w lekkiej kałuży. Myślę, że elektronika na chwilę zgłupiala i tyle. Ale to mi od razu przypomina skrzynie SST z Evo X, gdzie po 3 startach wyskakuje błąd chłodzenia... |
|
|
Wed, 16 Oct 2013 - 22:10
Post
#251
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) |
ach te nowe auta
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
Wed, 16 Oct 2013 - 23:41
Post
#252
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 |
Swoją drogą dziś czytałem wypowiedź CEO AMG i przyszłością tej firmy jest AWD i turbo. Chcą utrzymać C63 w takiej formie jakiej jest do końca cyklu produkcyjnego ale wydaje się nadchodzi konieć N/A V8 Ciekawe czy do takiej A klasy by wszedł 6.3?
|
|
|
Thu, 17 Oct 2013 - 05:32
Post
#253
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
|
|
|
Thu, 17 Oct 2013 - 07:53
Post
#254
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
ktoś to sprawdzi
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Thu, 17 Oct 2013 - 08:39
Post
#255
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
No właśnie trochę mnie to zniechęcilo, bo...co będzie zimą? Nie będę mógł polecieć kilku rond bokiem? Hehe Moze tu bardziej chodzi o te starty, ktore powoduja szybkie nagrzewanie sprzegla? Jak juz auto jedzie,to chyba nie ma az takiego obciaeznia tego sprzegla. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Thu, 17 Oct 2013 - 13:31
Post
#256
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła |
gdzie testowałes?
|
|
|
Thu, 17 Oct 2013 - 14:35
Post
#257
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
W Sosnowcu.
|
|
|
Thu, 17 Oct 2013 - 19:37
Post
#258
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów |
No właśnie trochę mnie to zniechęcilo, bo...co będzie zimą? Nie będę mógł polecieć kilku rond bokiem? Hehe Wizyta w CompSport pomoże zarówno z wrażeniami dotyczącymi przyspieszania jak i pewnie napędu. Chociaż ciekawie jaki tam jest haldex jak rozklada napęd i czy przód nie będzie wyjeżdzał na takim rondzie ... -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
Thu, 17 Oct 2013 - 19:40
Post
#259
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
O wlasnie, nie napisalem nic o podsterowności. Celowo próbowałem ją wywołać i auto nie reagowało. Pod tym względem jest bardzo dobrze!
Nie próbowałem natomiast nigdzie polecieć bokiem :-) |
|
|
Thu, 17 Oct 2013 - 20:49
Post
#260
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 |
O wlasnie, nie napisalem nic o podsterowności. Celowo próbowałem ją wywołać i auto nie reagowało. Pod tym względem jest bardzo dobrze! Nie próbowałem natomiast nigdzie polecieć bokiem :-) Tomek, a możesz napisac pare slow o wrażeniach z pracy skrzyni. Chodzi mi konkretnie o płynność działania w poszczególnych trybach (np. jakies dziwne szarapnia przy dohamowywaniu lub inne historie) i czas zmiany biegu (wyczuwalny). Jest jakas zwloka np. przy upshifts lub downshifts ? Interesuje mnie to auto jako całoroczny dupowoz, ale mam trochę obawy jeśli chodzi o skrzynie. Teraz jezdze autem z DSG i jest ok wiec nie chciałbym wladowac się w jakiś harcdcore. Probowalem trochę googlowac co to za wynalazek ten AMG SPEEDSHIFT, ale nic ciekawego nie znalazłem (no może poza tym ze w testach ogolnie dobrze mowia o tej skrzyni). Ciekawia mnie jednak Twoje odczucia z jazdy. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 04:35 |