![]() ![]() |
Fri, 11 Apr 2014 - 12:57
Post
#321
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Widzieliście test A45 AMG zrobiony przez Stiga w Automaniaku? Widać na zdjęciach jak autem rzuca w zakrętach- jedzie nierówno. Stig mówi, że nigdy nie można przewidzieć, kiedy zarzuci tyłem, a kiedy zapłuży przodem bo elektronika załączająca napęd robi co chce i jest nieprzewidywalna. Oczywiście, mowa o jeździe na krawędzi, a nie wożeniu D po bulwarach. Ja nie jeździłem nim więc nie wiem, ale brzmi to dość zniechęcająco Jestem w stanie w to uwierzyć. |
|
|
|
Fri, 11 Apr 2014 - 13:07
Post
#322
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 |
Byly sasiad sprzedal swoje 335i i kupil A45 amg.
Mowi,ze o wiele bardziej nerwowy jak byle e92 jednak dajacy duzo wiecej frajdy. |
|
|
|
Fri, 11 Apr 2014 - 14:08
Post
#323
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
na pewno frajdą nie jest odstawienie auta do serwisu po 6,5 tys km z powodu wymiany turbiny
-------------------- |
|
|
|
Fri, 11 Apr 2014 - 16:28
Post
#324
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
http://www.youtube.com/watch?v=4ZGBT43AwuM
Bo audi się nie psują -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Fri, 11 Apr 2014 - 16:34
Post
#325
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
a co ma do tego audi ? bo nie rozumiem? temat jest o A45..
-------------------- |
|
|
|
Fri, 11 Apr 2014 - 16:37
Post
#326
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
A jak Ci się nim jeździło?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Sat, 12 Apr 2014 - 11:43
Post
#327
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
Widzieliście test A45 AMG zrobiony przez Stiga w Automaniaku? Widać na zdjęciach jak autem rzuca w zakrętach- jedzie nierówno. Stig mówi, że nigdy nie można przewidzieć, kiedy zarzuci tyłem, a kiedy zapłuży przodem bo elektronika załączająca napęd robi co chce i jest nieprzewidywalna. Oczywiście, mowa o jeździe na krawędzi, a nie wożeniu D po bulwarach. Ja nie jeździłem nim więc nie wiem, ale brzmi to dość zniechęcająco prowadzi się super , załączającego napędu w ogóle nie czuć... podpieranie się opinią kierowcy wyścigowego który jedzie na 110% to zbyt duże uproszczenie . Podczas gdy większość zwykłych kierowców - użytkowników ma zbyt małe umiejętności żeby wykorzystać możliwości samochodu nawet w 90% i porównują siebie do Stiga.... |
|
|
|
Sat, 12 Apr 2014 - 13:19
Post
#328
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
prowadzi się super , załączającego napędu w ogóle nie czuć... podpieranie się opinią kierowcy wyścigowego który jedzie na 110% to zbyt duże uproszczenie . Podczas gdy większość zwykłych kierowców - użytkowników ma zbyt małe umiejętności żeby wykorzystać możliwości samochodu nawet w 90% i porównują siebie do Stiga.... Mamy tu forumowych Stigów, także oni też to poczują...nie przegadasz |
|
|
|
Sat, 12 Apr 2014 - 15:08
Post
#329
|
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 09 May 2003 |
A ja wiem, że 4MAtic to taka sama nazwa handlowa, jak Quattro w Audi czy 4Motion w VW. Z pewnością jak uda się Mercedesowi włożyć silnik do A-klasy wzdłużnie, to będą mogli zrobić coś takiego, jak w E-klasie. Ale póki co się nie zanosi. Z cenami 200k PLN za to autko, to możecie panowie sobie stanąć w kolejce pod salonem na Daimlera. Może jak kupicie grupowo 20 sztuk uda wam się wyrwać taki rabat, tylko pilnujcie żeby tylne szyby nie były na korby, w końcu to Mercedes, więc dopłaca się za każdy duperel. Wszystko co ma dołączany tył, ma kapitalną wadę w postaci rozkładu momentu między osie, technicznie niewykonalnego inaczej niż maksimum 50/50. Co oznacza, że samochód zawsze, choćby egzotycznymi żabami prało z nieba, będzie mieć tendencję do odprostowywania, jeśli właduje mu się gaz dno w zakręcie. Jak ktoś nie wierzy, jak działa napęd w 135xi vs RS3 - proszę. Warto zapisać sobie przy tym, które auto ma więcej koni i które jest cięższe oraz które robi lepszy czas na torze: Tak prowadzi się kompakt z dołączanym napędem na tył kontra kompakt wymyślony jako RWD, który ewoluował w AWD. Ja rozumiem, że nieskomplikowane emocje dostarczane przez mocne przyspieszenie na prostej mogą kogoś jarać i nie uważam że miłośnicy prostej i zyliardów koni są przez to mniej obdarzeni rozumem przez pana Boga. Ale jeżdżę dziesiątkami samochodów zanim jeszcze zaczną chodzić w necie ich reklamy i potrafię rozróżnić coś dla kierowcy od czegoś do opowiadania przy browcu, że ma 350 koni. Nb skrzynia biegów nie jest taka rewelacyjna w A-klasie AMG i za dużo to sobie nie poprzyspiesza taki elegancki dżentelmen - nabywca. A-klasa z dużymi KM? Świnia z siodłem? Białe skarpetki do garnituru? Zabawnie obejrzeć, ale od razu chcieć mieć? Poza tym, czy wy naprawdę wierzycie, że te nowe samochody będzie można jakoś podkręcać? Mercedes jeszcze nie, ale Audi już pokazało w nowym S3 - kolektor wydechowy zintegrowany z głowicą, wtrysk pośredni i bezpośredni naraz, a silnik odchudzili o 22 kilogramy zdejmując je głównie z wału i korb. Teraz, żeby zrobić z 300 seryjnych 400 koni trzeba będzie położyć jakieś 10 x więcej kasy, niż kiedyś kosztowało zrobienie z 200 KM S3 300 kucy. I będzie tylko gorzej. Fajne już było, teraz będzie niemodyfikowalne. Upłynał bodaj ponad rok od rozpoczęcia tego tematu. Czy nasz szanowny forumowy kolega hwojtek, którego opinie bardzo sobie cenie, miał fizycznie styczność z Naszym bohaterem (A45) ? Przjerzałem chyba cały watek i nie natknąłem się na Twoje wnioski z testów .. Czy miałes w końcu styczność z ta zabawką i zechcialbys wyrazic kila słów ? Może to wcale nie takie plastykowe wozidełko jak pierwotnie załozyłes ? |
|
|
|
Sat, 12 Apr 2014 - 16:40
Post
#330
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
prowadzi się super , załączającego napędu w ogóle nie czuć... podpieranie się opinią kierowcy wyścigowego który jedzie na 110% to zbyt duże uproszczenie . Podczas gdy większość zwykłych kierowców - użytkowników ma zbyt małe umiejętności żeby wykorzystać możliwości samochodu nawet w 90% i porównują siebie do Stiga.... A ja głupi myślałem, że takie auto kupuje się jak się umie jeździć i ma zamiar je upalać -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
|
Sat, 12 Apr 2014 - 17:02
Post
#331
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) |
A ja głupi myślałem, że takie auto kupuje się jak się umie jeździć i ma zamiar je upalać No to byś się bardzo mocno zdziwił. Pracowałem w Porsche Polska, głównie na pokazach/testach dla klientów. 95% z tych osób w życiu nie było na żadnym evencie, torze, kjs, nawet głupiej ćwiartce. Z 80% nie potrafiło właściwie ustawić fotela. I nie chodzi mi tu o jakieś spuszczanie się nad kątami i centymetrami, z połowa osób fotel na maksa do tyłu plus oparcie jak do spania.. Gdybym tego nie widział to bym nie uwierzył. Nawet nie chcę zaczynać komentować samej jazdy, bo chyba domyślacie się jak to wyglądało -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
|
Sat, 12 Apr 2014 - 17:19
Post
#332
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Hehe, dobre
No to tacy ludzie pewnie też nie oglądają programów motoryzacyjnych i test Stiga jest dla nich faktycznie nieinteresujący. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
|
Sat, 12 Apr 2014 - 17:45
Post
#333
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw |
80% nie potrafiło właściwie ustawić fotela To smutne, ale chciałem tylko dodać, że dotyczy to ogólnie 80% kierowców, a nie tylko tych 80% klientów mających ochotę nabyć Porsche |
|
|
|
| gość_gucior_* |
Sun, 13 Apr 2014 - 13:16
Post
#334
|
|
|
Mysle ze wiele glupot powiedziano o a45 amg ktore teraz sa powtarzane przez internetowych znawcow
Jest w Polsce kilka aut demo - rekomenduje kazdemu wyrobic sobie zdania na bazie wlasnych doswiadczen. A45 to compact z dolaczanym napedem - kropka. Szybki, dobrxe prowadzacy sie, wygodny i dla mnie swietnie wygladajacy ale zestawiany musi byc jedynie w klasie kompaktow. Zanim podjalem decyzje o aucie objezdzilem wszystko co rynek mial do zaoferowania za circa 200k i wg mnie a45 wygrywa. |
|
|
|
Sun, 13 Apr 2014 - 15:36
Post
#335
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
Mysle ze wiele glupot powiedziano o a45 amg ktore teraz sa powtarzane przez internetowych znawcow Jest w Polsce kilka aut demo - rekomenduje kazdemu wyrobic sobie zdania na bazie wlasnych doswiadczen. A45 to compact z dolaczanym napedem - kropka. Szybki, dobrxe prowadzacy sie, wygodny i dla mnie swietnie wygladajacy ale zestawiany musi byc jedynie w klasie kompaktow. Zanim podjalem decyzje o aucie objezdzilem wszystko co rynek mial do zaoferowania za circa 200k i wg mnie a45 wygrywa. +1 ps. Gratuluję - kiedy odbierasz ? ;-) |
|
|
|
Sun, 13 Apr 2014 - 17:32
Post
#336
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Też mi się wydaje że w tej cenie trudno o konkurencję.
|
|
|
|
Tue, 15 Apr 2014 - 23:46
Post
#337
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 |
evo X w wersji 360 attack była do niedawna tańsza o circa 30-40 tysi...Moc ta sama, napęd stały, wiem nie ta jakość wykończenia i "prestiż" (choć w sumie na kola w evo lookne raczej z szacunkiem na kola w a 45 z mniejszym) Poza tym, to że nie ma w tej cenie konkurencji na rynku nie oznacza, że trza kupić nie do końca przewidywalne w winklu auto.... Ano chyba, że jako bulwarówka....
-------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
|
Tue, 15 Apr 2014 - 23:48
Post
#338
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 |
wiem, wiem... evo to nie kompakt.... więc tym lepiej dla niego
-------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
|
Wed, 16 Apr 2014 - 17:00
Post
#339
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Evo X ma bardzo dużą wadę: 5 biegowa skrzynie i to dość krótko zestopniowana. Trudno się nim jeździ w trasie. Poza tym, jest bardzo dobre i w kwestii prowadzenia i przyjemności z jazdy może nie mieć sobie równych w tej cenie. Atutem jest też modyfikowalnosc. Remap plus wydech i mamy blisko 400 koni i ponad 500 Nm.
|
|
|
|
Thu, 17 Apr 2014 - 11:11
Post
#340
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
VW zapowiada zaprezentowanie swojego konkurenta dla A45 AMG na salonie w Pekinie: Golf R 400.
Moc jak nazwa wskazuje 400 KM, podobno z tego samego 2-litrowego silnika (EA888) 450 Nm, 0–100 km/h: 3,9 s, prędkość max 282 km/h, AWD, waga 1400 kg. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 22:06 |