![]() ![]() |
Sun, 27 Mar 2016 - 21:55
Post
#2741
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 |
|
|
|
|
Tue, 29 Mar 2016 - 08:46
Post
#2742
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 |
Renntech chyba dobrze podaje
-------------------- www.mikis525.pl
|
|
|
|
Tue, 29 Mar 2016 - 15:58
Post
#2743
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów |
no chyba rs3 jednak z przodu jest caly czas....no chyba ze inne filmiki ogladamy....? A to ze doganial rs3....
-------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
|
Tue, 29 Mar 2016 - 19:46
Post
#2744
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 |
|
|
|
|
Wed, 30 Mar 2016 - 22:19
Post
#2745
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów |
Ktoś pisał że nie ma A45 z wymienionym silnikiem?
http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-kla...r-ID6y6xsp.html -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
|
Wed, 30 Mar 2016 - 22:36
Post
#2746
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 |
Ktoś pisał że nie ma A45 z wymienionym silnikiem? http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-kla...r-ID6y6xsp.html Wszystko zależy dlaczego został on wymieniony |
|
|
|
Wed, 30 Mar 2016 - 22:45
Post
#2747
|
|
|
User Dołączył: Sun, 15 November 2009 Skąd: Stara Iwiczna |
tak czy inaczej musiał się napracować, żeby spalanie wyszło 10,5l na przestrzeni 22tys km ... nie łatwo o taki wynik
-------------------- sprzedam BOX z BT SPEEDBUSTER do CLA45 381KM - 1000pln
|
|
|
|
Wed, 30 Mar 2016 - 22:48
Post
#2748
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 |
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2016 - 08:58
Post
#2749
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
Wszystko zależy dlaczego został on wymieniony tak potwierdzam , jeżeli był silnik wymieniony to tylko i wyłącznie poprzez awarie osprzętu ! Osobiście znam 2 przypadki w których wymieniono silnik ze względu na to że turbina się rozpadła , takie są standardy Mercedesa .Pewnie gdyby to naprawiano w niezależnym warsztacie to silnika by nie wymieniono . |
|
|
|
Thu, 31 Mar 2016 - 17:18
Post
#2750
|
|
|
User Dołączył: Mon, 18 June 2012 Skąd: Częstochowa |
Ogólnie wynika z tego, że AMG nie jest bezawaryjnie...
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2016 - 17:24
Post
#2751
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
Ogólnie wynika z tego, że AMG nie jest bezawaryjnie... czy czytałeś dokładnie cały temat ? Na turbo była akcja serwisowa która obejmowała wszystkie wyprodukowane A45 do lutego lutego lub marca 2014 r. Zostawiłem samochód w ASO dostałem zastępcze GLK roczne więc w czym problem ? Taka sama sytuacja była z turbo w nowym S3. |
|
|
|
| gość_gucior_* |
Thu, 31 Mar 2016 - 17:43
Post
#2752
|
|
|
Ogólnie wynika z tego, że AMG nie jest bezawaryjnie... Ogolnie to kieruj sie w kierunku Toyoty hybrydowej, tam masz bezawaryjnosc i fun z jazdy 45amg ma 180 koni z litra pojemnosci w serii, daja na nie 4 letnia gwarancje auta zwykle nie maja lekko i malo z nich to seria, sprzedano ich pewnie lacznie u nas z 1000 sztuk a klopot dotknal 3 sztuk ze skrzynia i 2 z silnikiem przez wadliwy podzespol z poczatku produkcji. Mysle, ze nie jest zle choc nie jest to prius, w sumie to dobrze, ze nie jest |
|
|
|
Thu, 31 Mar 2016 - 17:46
Post
#2753
|
|
|
User Dołączył: Mon, 18 June 2012 Skąd: Częstochowa |
Jasne, że czytałem. Chodzi mi o to, że AMG uchodziło za bezawaryjne pojazdy, a jak widać tak nie jest, mam na myśli tutaj skrzynie, silniki itd.
Kiedyś była duża nagonka na GT-R w związku z problemami ze skrzynią biegów, a w AMG jest podobnie ... Ogólnie mam wrażenie, że wszyscy producenci jakościową są na podobnym poziomie. Ale w momencie kiedy słyszę strzały z wydechu wszystko jest super i zapominam o tym |
|
|
|
Thu, 31 Mar 2016 - 19:51
Post
#2754
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Awaryjność mniejsza, ale zdarzały się fuckupy, np podnoszenie głowic w 63AMG do połowy 2010
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2016 - 21:37
Post
#2755
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 |
Jasne, że czytałem. Chodzi mi o to, że AMG uchodziło za bezawaryjne pojazdy, a jak widać tak nie jest, mam na myśli tutaj skrzynie, silniki itd. Kiedyś była duża nagonka na GT-R w związku z problemami ze skrzynią biegów, a w AMG jest podobnie ... Ogólnie mam wrażenie, że wszyscy producenci jakościową są na podobnym poziomie. Ale w momencie kiedy słyszę strzały z wydechu wszystko jest super i zapominam o tym Nie ma czegoś takiego jak bezawaryjne samochody, dla mnie liczy się jak szybko zostanie on naprawiony i w jaki sposób. Tutaj MB bardzo dobrze daje radę, nie bawią się w półśrodki tylko wymieniają wadliwy element. Kiedyś miałem dwa samochody VW na gwarancji i podejście VW jest beznadzieje w porównaniu z MB. |
|
|
|
| gość_gucior_* |
Fri, 01 Apr 2016 - 10:22
Post
#2756
|
|
|
Jasne, że czytałem. Chodzi mi o to, że AMG uchodziło za bezawaryjne pojazdy, a jak widać tak nie jest, mam na myśli tutaj skrzynie, silniki itd. Kiedyś była duża nagonka na GT-R w związku z problemami ze skrzynią biegów, a w AMG jest podobnie ... Ogólnie mam wrażenie, że wszyscy producenci jakościową są na podobnym poziomie. Ale w momencie kiedy słyszę strzały z wydechu wszystko jest super i zapominam o tym mityczna awaryjność gt-a wynika z choroby wieku dziecięcego w pierwszym roczniku a później powielania głupot przez internetowych specjalistów znających te auta z prospektów reklamowych i zdjęć w google grafika. AMG są autami performance, używane często w sposób dynamiczny, coś może klęknąć, tutaj jednak piszemy otwarcie o raptem trzech przypadkach przypadłości skrzyni oraz o tym, że turbo miało akcję serwisową. każda marka to ma, toyota wzywała ponad 2 miliony aut na akcję serwisową, każda marka, nawet w pełni uznana za "bezawaryjną" jak Porsche ma czasem serie bądź modele w których potrzebna jest naprawa lub wymiana motoru jak w 911 996, ważne jak marka do danych kwestii podchodzi. Ja póki co po kontakcie z MB jestem absolutnym fanem i na koniec roku najpewniej zamówię na wymianę CLA coś z nowej rodziny 43 amg 4 matic - właśnie dla tego jak marka traktuje klienta i co oferują ich auta. |
|
|
|
Fri, 01 Apr 2016 - 23:46
Post
#2757
|
|
|
User Dołączył: Thu, 11 February 2016 Skąd: Kraków |
Rozpływacie się w zachwytach nad 45 AMG, a według mnie zawieszenie bez rewelacji auto podsterowne. Przy dodaniu gazu w zakręcie 90 st. zamiast korygować tyłem przód wyjeżdża jeszcze bardziej. Stuki w zawieszeniu na większych poprzecznych nierównościach serwis stwierdził, że zawieszenie twarde i tak ma być... chyba sobie żarty robią. Jeździłem GTR-em 485 i R8 V8 420 i żadnych stuków. Hamulce hałasują przy schodzeniu z wyższych prędkości jak przy przegrzanych hamulcach. Dodatkowo przy ostrym hamowaniu auto myszkuje (tzn jedzie trochę w lewo trochę w prawo) nie zachowuje prostego toru jazdy. Na nierównościach jakieś skrzypienia z okolic deski rozdzielczej. Szybkość działania skrzyni biegów nie powala. Jakość tworzyw wewnątrz bez rewelacji. Brzmienie silnika pozostawia wiele do życzenia szczególnie przy wyższych prędkościach obrotowych (dodatkowo wibracje odczuwane na kierownicy), no ale to tylko dwulitrowa R4
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2016 - 08:20
Post
#2758
|
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 December 2012 Skąd: Trójmiasto |
Rozpływacie się w zachwytach nad 45 AMG, a według mnie zawieszenie bez rewelacji auto podsterowne. Przy dodaniu gazu w zakręcie 90 st. zamiast korygować tyłem przód wyjeżdża jeszcze bardziej. Stuki w zawieszeniu na większych poprzecznych nierównościach serwis stwierdził, że zawieszenie twarde i tak ma być... chyba sobie żarty robią. Jeździłem GTR-em 485 i R8 V8 420 i żadnych stuków. Hamulce hałasują przy schodzeniu z wyższych prędkości jak przy przegrzanych hamulcach. Dodatkowo przy ostrym hamowaniu auto myszkuje (tzn jedzie trochę w lewo trochę w prawo) nie zachowuje prostego toru jazdy. Na nierównościach jakieś skrzypienia z okolic deski rozdzielczej. Szybkość działania skrzyni biegów nie powala. Jakość tworzyw wewnątrz bez rewelacji. Brzmienie silnika pozostawia wiele do życzenia szczególnie przy wyższych prędkościach obrotowych (dodatkowo wibracje odczuwane na kierownicy), no ale to tylko dwulitrowa R4 Ralf01 przede wszystkim twoje porównanie A45 do GTR albo R8 jest trochę śmieszne bo to nie ta liga aut! Seryjny zawias w A45 wg mnie daje radę i myszkowanie tez nie występowało wiec nie widzę potrzeby aby wymieniać go na cos innego a ostatni wypad na tor potwierdził moje zdanie. Jeśli chcesz korygować o 90st. kierownica to chyba pomyliły ci sie napędy, a przypominam ze Merc nie ma stałego a dołączany tył. Skrzynia tez wg mnie działa dobrze i pomimo jakiś tam serwisowych akcji u niektórych to i tak jes OK. Co do stuków w zawieszeniu to u mnie nic takiego nie występuje, jedz na szarpaki na stacje diagnostyczna i sprawdź. Co do hamulcy to seryjny klocek jest taki sobie, wystarczy raz go przygryzać i juz bedzie dawał efekt o którym piszesz poza tym wg mnie bardzo przyzwoicie hamuje. Brzmienie porównaj z autami w klasie i myśle ze nie bedzie tak zle jak piszesz a jeśli wersja FL nie przyspiesza to czas zmienić auto. Btw to o ile sie nie mylę a jeśli tak to niech ktos mnie poprawi ale okres docierania to 5k km. Nie bierz tego do siebie i wcale nie bronię ze A45 to najlepsze auto bo ma swoje wady ( które auto nie ma -------------------- Tor Poznań
BMW 320d E90 - 1:40.6 BMW 318is CUP - 1:51.8 Mercedes A45 AMG - 1:52.0 |
|
|
|
Sat, 02 Apr 2016 - 09:29
Post
#2759
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 |
Hamulce są głośne, ale dopiero przy 2-3 hamowaniu z większej prędkości. Zawieszenie ciche, dużo cichsze i lepiej wybierające dziury od poprzedniego w Scirocco na Eibachu. Zdecydowanie bardziej przewidywalne, cichsze i przy tym pewne przy większych prędkościach. To zmieniali w polifcie, więc może adaptacja nie wyszła na dobre. Skrzynia reaguje lepiej na komendy prawej nogi od 8 biegowej w BMW. Dźwięk silnika w polifcie jest gorszy, także może to przez to
Ja wydałem "tylko" 210 po rabacie i moim zdaniem w tych pieniądzach nie można było lepiej wybrać. Został jeszcze Golf, dużo taniej bo około 170 po rabatach, ale... Jednak późniejsza obsługa serwisowa i cała ta otoczka AMG dała o sobie znać Pozdro! -------------------- www.mikis525.pl
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2016 - 10:03
Post
#2760
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
korygowanie tyłem to masz nawyk po chamsko dołączanym napędzie w maździe który z reguły powoduje nadsterowność w dużej ilości
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 10:13 |