Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Gwarancja 5-letnia Hyundai - jest haczyk?, czy Hyundai stosuje jeszcze limity przebiegu?
kiwi
post Sat, 02 Feb 2013 - 00:40
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(makaveli @ Fri, 01 Feb 2013 - 22:49) *
kiwi - a polecales optime w innym watku, wtf?
z tego co sam piszesz, kia to straszne gowno.
rozmawialem z ludzmi odpowiedzalnymi za flote u mnie (700 aut) - kia maja kiepska opinie.nie dziwi nikogo ze tak malo kii/hyundai jezdzi we flotach?
auta tanie, przy wiekszym zakupie pewnie jeszcze tansze.
policja to nie jest wcale duza flota smile.gif


To nie jest tak..są rzeczy ,które mi się tam nie podobają i nie zamierzam tego ukrywać...każdemu zależy na obiektywnej opini .Dalej będe polecał optimę ...chce tylko naświetlić ,że gwarancja 7 letnia nie jest na wszystko ...na szczęście na najważniejsze rzeczy czyli zespół napędowy trwa 7 lat .Co do flot : hyundaje jeżdżą w Raifaizenie,Wypożyczalniach Rent coś tam...ale to nie o to chodzi ...nie chodzi o opinie ,że auta słabe...we flotach potrzebny jest samochód tani,prosty -najlepiej N/A i na dodatek w kombi...czyli skoda fabia combi ,octavia combi ...i tak jest..teraz się to pewnie ciut utnie ...bo Vag praktycznie rezygnuje z jednostek N/A
Popatrz na najtańszą polówkę ,która kosztuje 46pln ...i popatrz na rio...prowadzenie,wykończenie ( ok sylwetka nie każdemu się może podobać ..jedni wolą ogórki,drudzy ogrodnika córki -kwestia gustu).gwarancję ..i się okaże ,że nie wiem jaką musiałbym pałać miłością do VW ,żeby go kupić ...kwestia rozsądku .Ceeda w dieslu ..co prawda 1,4CRDi kupujesz z klimą poniżej 60 tyś pln
Drugi aspekt to to ,że w przeciwieństwie do VW ...kia nie miała wtop z silnikami ..tych silników które na palcach jednej ręki się rozsypały 2,0crdi w ceedach już nie ma w produkcji ...teraz masz 1,6CRDI ...i w większych autach nową jednostkę ( od nowego sportaga ) z którą nie masz najmniejszych problemów ...silniki są ciche ,mało palą ,dostęp do nich jest więcej niż dobry .Do benzynowych silników N/A 1,4 100km ..czy 135KM 1,6 GDI też nie można się przypieprzyć ...palą mało ,są cichę i bezawaryjne .
W niektórych sportagach nie podoba mi się głośność pracy zawieszenia...mimo braku luzów ...na szczęście jest kampania ...można coś poprawić ...nie podoba mi się różwnież zwłoka ..szczególnie w dieslach po zmianie biegów ..i nie chodzi o turbodziurę...bo turbiny wstają w ok 1,5 tyś obr /min...jest jakby czas na zastanowienie się elektroniki...czego np w VW,Fiacie nie ma ( chodzi o diesle )


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 02 Feb 2013 - 00:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Salieri
post Sat, 02 Feb 2013 - 08:51
Post #22


Super User
Dołączył: Tue, 17 August 2004
Skąd: Sochaczew





CYTAT(kiwi @ Sat, 02 Feb 2013 - 00:40) *
hyundaje jeżdżą w Raifaizenie


nieprawda smile.gif no chyba ze Raifaizen to co innego niz Raiffeisen wink.gif ale akurat w Raiffeisenie dominuja skody, toyoty i fordy, jest tez troche VW.


--------------------
'08 b8 3.0tdi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MatiSC
post Sat, 02 Feb 2013 - 10:52
Post #23


Frequent User
Dołączył: Sat, 05 June 2004
Skąd: Poznań





Na akumulator, audio, czynnik chłodzący oraz opony - 24 miesiące.
"Okres gwarancji na elementy układu zawieszenia (sworznie kulowe, tuleje metalowo-gumowe, tuleje drążka stabilizatora, łączniki drążka stabilizatora, amortyzatory oraz elementy układu kierowniczego ( końcówki drążków kierowniczych, osłony gumowe przekładni kierowniczej) zostaje ograniczony do 12 miesięcy od daty zakupu lub 40 000 km przebiegu w zależności co wystąpi wcześniej."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MatiSC
post Sat, 02 Feb 2013 - 11:04
Post #24


Frequent User
Dołączył: Sat, 05 June 2004
Skąd: Poznań





Kiwi, we flotach potrzebne są nadal przede wszystkim diesle, nie silniki N/A.
Jak już wspominałem w innym wątku - ceny detaliczne nie mają wiele wspólnego z realnymi - transakcyjnymi, zwłaszcza w przypadku flot. I tu należy ponownie powrócić, uzupełnić - Rapid kosztuje tyle, ile większość rasowych kompaktów.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 02 Feb 2013 - 11:39
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(Salieri @ Sat, 02 Feb 2013 - 08:51) *
nieprawda smile.gif no chyba ze Raifaizen to co innego niz Raiffeisen wink.gif ale akurat w Raiffeisenie dominuja skody, toyoty i fordy, jest tez troche VW.

O to mi chodziło ...zobacz o której pisałem Post wink.gif Nie oklejone hyundaye i30-pracownicy od leasingu i kredytów biznesowych


CYTAT(MatiSC @ Sat, 02 Feb 2013 - 11:04) *
Kiwi, we flotach potrzebne są nadal przede wszystkim diesle, nie silniki N/A.
Jak już wspominałem w innym wątku - ceny detaliczne nie mają wiele wspólnego z realnymi - transakcyjnymi, zwłaszcza w przypadku flot. I tu należy ponownie powrócić, uzupełnić - Rapid kosztuje tyle, ile większość rasowych kompaktów.


Zależy dla pracownika jakiego szczebla ....skomplikowanego diesla z turbosprężarką -2-masem...łatwiej popsuć ...i ludzie o tym wiedzą ...i takie auta trafiają do osób z wyższego szczebla..."akwizytorzy: dostają fabię combi na gazie lub pandy ..i taka jest rzeczywistość .

Co do Ceny Skody ...fakt zachęca...ale tylko w podstawie gdzie za ok 44tyś pln..masz nie małe auto ...ale ze słabiutkim silnikiem 1,2 75KM bez klimy ...kupisz klime i masz 48 tyś pln ..i za każdą pierdołe typu listewkę,popielniczkę musisz bulić,nawet za radio ....i wtedy okaże się ,że kupisz jakiś fajny kompakt innego producenta ( po za VW,Audi,Mercedesem,BMW-bo to wyższa półka cenowa) wink.gif

Jeżeli chodzi o dealerów ...to czasem opłaca się sprzedać samochody bez zarobku...lub na stracie...by później dostać premię za wykonany plan..czyli odpowiednią ilość sprzedanych pojazdów wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
microlot
post Sat, 02 Feb 2013 - 12:40
Post #26


Super User
Dołączył: Tue, 17 October 2006
Skąd: wawa





kiwi masz coś wspólnego z Marvelem?? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sat, 02 Feb 2013 - 15:58
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





sami kijankowcy tutaj?

a wracaj do pytanie pilotowego watka: w aucie uzywanym bedzie obowiazywala taka gwarancja jakiej zasady sa opisane w ksiazce gwarancyjnej! to zawsze ksiazka jest istotna w tej materii - papier i pismo czarno na bialym smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sat, 02 Feb 2013 - 16:01
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





CYTAT(microlot @ Sat, 02 Feb 2013 - 12:40) *
kiwi masz coś wspólnego z Marvelem?? wink.gif


albo landcarem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MatiSC
post Sat, 02 Feb 2013 - 17:03
Post #29


Frequent User
Dołączył: Sat, 05 June 2004
Skąd: Poznań





CYTAT(kiwi @ Sat, 02 Feb 2013 - 11:39) *
Zależy dla pracownika jakiego szczebla ....skomplikowanego diesla z turbosprężarką -2-masem...łatwiej popsuć ...i ludzie o tym wiedzą ...i takie auta trafiają do osób z wyższego szczebla..."akwizytorzy: dostają fabię combi na gazie lub pandy ..i taka jest rzeczywistość .


Zanim podzielisz się swymi spostrzeżeniami, warto sprawdzić choćby flotowe tabele sprzedażwowe...
Rzeczywistośc jest inna.

CYTAT(kiwi @ Sat, 02 Feb 2013 - 11:39) *
Jeżeli chodzi o dealerów ...to czasem opłaca się sprzedać samochody bez zarobku...lub na stracie...by później dostać premię za wykonany plan..czyli odpowiednią ilość sprzedanych pojazdów wink.gif


Niekiedy handlowcy rzeczywiście nie mają dostępu do wszelkich bonusów sprzedażowych, a nawet zmiennych marż, zaś sami włodarze dealerstw grają nieczuciwie w stosunku do importerów rozliczając sprzedaże. Jednak pragnę zapewnić, że bez zarobku nikt nie sprzedaje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
microlot
post Sat, 02 Feb 2013 - 18:04
Post #30


Super User
Dołączył: Tue, 17 October 2006
Skąd: wawa





CYTAT(MatiSC @ Sat, 02 Feb 2013 - 17:03) *
Zanim podzielisz się swymi spostrzeżeniami, warto sprawdzić choćby flotowe tabele sprzedażwowe...
Rzeczywistośc jest inna.


MatiSC wiesz jaki jest główny problem ze sprzedażą flotową Kii ?? Rabaty i to, że wiele osób pozycjonuje Kię jeszcze jako samochód KOREAŃSKI czyli szit.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MatiSC
post Sat, 02 Feb 2013 - 18:46
Post #31


Frequent User
Dołączył: Sat, 05 June 2004
Skąd: Poznań





CYTAT(microlot @ Sat, 02 Feb 2013 - 18:04) *
MatiSC wiesz jaki jest główny problem ze sprzedażą flotową Kii ?? Rabaty i to, że wiele osób pozycjonuje Kię jeszcze jako samochód KOREAŃSKI czyli szit.....


Tak, problemy flotowe, zarówno Kii, jak i pozostałych marek, są mi dobrze znane. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Sat, 02 Feb 2013 - 20:06
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





CYTAT(MatiSC @ Sat, 02 Feb 2013 - 10:52) *
Na akumulator, audio, czynnik chłodzący oraz opony - 24 miesiące.
"Okres gwarancji na elementy układu zawieszenia (sworznie kulowe, tuleje metalowo-gumowe, tuleje drążka stabilizatora, łączniki drążka stabilizatora, amortyzatory oraz elementy układu kierowniczego ( końcówki drążków kierowniczych, osłony gumowe przekładni kierowniczej) zostaje ograniczony do 12 miesięcy od daty zakupu lub 40 000 km przebiegu w zależności co wystąpi wcześniej."



co do opon, gwarancję przyznaje producent opon. Czyli np:60 msc od daty DOTu.


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MatiSC
post Sat, 02 Feb 2013 - 20:09
Post #33


Frequent User
Dołączył: Sat, 05 June 2004
Skąd: Poznań





60 miesięcy jest dla każdej marki?
Wg książki gwarancyjnej jest jak napisałem. W poniedziałek zgłębię temat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Sat, 02 Feb 2013 - 20:57
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





CYTAT(MatiSC @ Sat, 02 Feb 2013 - 20:09) *
60 miesięcy jest dla każdej marki?
Wg książki gwarancyjnej jest jak napisałem. W poniedziałek zgłębię temat.



Nie, zależy od marki. Możesz poczytać w poniższym linku:

http://www.oponeo.pl/firma/pomoc/gwarancje-producentow


P.S. zwykłe warunki gw mówią o 24 msc, ale powinno to być w karcie gwarancyjnej określone, zależnie od producenta opon. Jak widzisz to kilka producentów mówi o 60 msc, bo generalnie tak powinno być, ale niektórzy idą na łatwiznę wink.gif


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MatiSC
post Sat, 02 Feb 2013 - 23:50
Post #35


Frequent User
Dołączył: Sat, 05 June 2004
Skąd: Poznań





Hyundai'e śmigają na Hankookack. Nie widzę ich tam. Masz jakąś wiedzę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Sun, 03 Feb 2013 - 00:28
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





W Hyundaiach montowane są nie tylko Hankooki, przykładowo Continental również... co do warunków nie pamiętam ale możliwe że mieli skróconą wersję 24msc


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sun, 03 Feb 2013 - 22:19
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Gwarancja opon to innt osobny temat ...z doświadczenia powiem,że ciężko coś wywalczyć...chyba,ze usterka jest ewidentna

Nie pracuje ani w Marvelu ,ani w Landcarze...ale trochę osób znam. Z KIją mam doczynienia praktycznie na co dzień w pracy wink.gif

MatiSC....cała polityka nap AutomobileTorino(fiat,peugeot) Bednarek Skoda-VW...właśnie na tym polega...sprzedają bez zarobku ...by później dostać bonus za wykonany plan dry.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uczeszsie
post Sun, 03 Feb 2013 - 22:29
Post #38


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 December 2008
Skąd: wuwua





W seacie nie ma możliwości rozliczenia pękniętej tylnej tulei wahacza przy 23 tys km w ramach gwarancji producenta, także kia i tak wypada tu dobrze.


--------------------
206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafalm
post Sun, 03 Feb 2013 - 23:31
Post #39


Rookie
Dołączył: Wed, 01 June 2011





CYTAT(uczeszsie @ Sun, 03 Feb 2013 - 22:29) *
W seacie nie ma możliwości rozliczenia pękniętej tylnej tulei wahacza przy 23 tys km w ramach gwarancji producenta, także kia i tak wypada tu dobrze.


Hmmmm.... u mnie w IBIZIE wymieniali na gwarancji przy 45 tys km 2 x wachacz przód (wybite/ zużyte tuleje).....Bez słowa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shwarz
post Mon, 04 Feb 2013 - 11:23
Post #40


Rookie
Dołączył: Tue, 16 June 2009
Skąd: Warszawa





Padło już część info wcześniej, ale wklejam odpowiedź od mojego dealera, od którego bierzemy Hyundaie:

Mechaniczna-5 lat bez limitu kilometrów ( wyłączenia: świece, żarówki, pióra wycieraczek, klocki, szczęki hamulcowe, pasek napędu alternatora i pompy wody oraz wspomagania, pasek balansowy, tarcze sprzęgła, filtry .
Ograniczenia: elementy zawieszenia- sworznie kulowe, tuleje metalowo gumowe, tuleje drążka stabilizatora, łączniki drążka , amortyzatory , oraz elementy układu kierowniczego- końcówki drążków kierowniczych, osłony gumowe przekładni kierowniczej – 12 miesięcy lub 40 000 km przebiegu,
Gwarancja na akumulator – 24 miesiące bez limitu,
Gwarancja na sprzęt audio -36 miesięcy bez limitu – poza uszkodzeniami mechanicznymi
Gwarancja na czynnik chłodzący klimatyzacji- 24 miesiące bez limitu kilometrów
Gwarancja antyperforacyjna – 12lat bez ograniczenia przebiegu
Gwarancja na lakier – 60 miesięcy bez limitu kilometrów

Co do tego ile tego jeździ we flotach - w mojej flocie wymieniamy większość aut na Hyundai, w znanej mi konkurencji podobnie. Dlaczego? Cena i jeszcze raz cena. Auta w wynajmie długoterminowym, czyli wszystko na głowie CFM. Rata miesięczna jest 200 czy 300 zł mniejsza od VW czy Forda. Przy 100 samochodach x 12 miesięcy robi się rocznie kilkaset tysięcy PLN oszczędności. A to CEO i CFO lubią wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 13:39